Kongkek Faraj Dara Gangbang

Kongkek Faraj Dara Gangbang | Pada 3 tahun lepas di mana ketika itu saya masih bersekolah di tingkatan empat. terjadi suatu kenangan hitam itu tidak mampu hilang dari ingatanku kerana ianya melibatkan tiga orang kawan karib ku yanng kini sudh takde. ceritanya bermula apabila kawan ku Rinna merancang hendak pergi berkemah dan menenangkan fikiran dari kesibukkan kota di sebuah pulau terpencil yanng tidak mempunyai penghuni.

Rinna memperolehi maklumat tentang pulau itu dari pakciknya yanng pernah berkemah di pulau tersebut. Menurut pakciknya pemandangan di situ amat indah dngn pantai yanng bersih. laut yanng cetek dan jernih dan udara yanng segar.

Dipendekkan cerita bermulalah cuti penggal ketiga sekolah dan kitorang pon sebulat suara bersetuju berkemah di pulau tersebut. saya (Selvia). Rinna. Lenni dan Sarah pon memulakan rancangan kitorang dari awal awal pagi lg dngn menyewa sebuah bot kepunyan pakcik kepada Sarah di kampungnya.

Stlah beberapa jam membelah ombak. kitorang pon sampailah di pulau tersebut. kitorang pon meminta pakcik Sohan yanng suka namanya dipanggil abang Sohan itu menjemput kitorang di tempat yanng sama pada esok pagi.

Stlah abang Sohan bersetuju dngn cadangan kitorang pakcik Sohan pon menghidupkan enjin botnya dan berlalu dari situ. Tampa membuang masa kitorang pon mendirikan kemah di tepi pantai tersebut. saya berkongsi kemah dngn Sarah manakala Rinna dan Lenni pula berkongsi satu kemah.

Sesudah selesai mendirikan kemah kitorang pon mulalah memasak dan makan tengah hari. sesudah itu kamipun berehat di tepi pantai tersebut dngn memakai underwere saja tampa coli ala orang puteh kerana di pulau tersebut tidak ada penghuninya.

Angin bertiup bgitu nyaman sementara Rinna dan Lenni pula mula menanggalkan underwere mereka dan berlari menuju ke laut. saya dan Sarah hanya berehat di tepi kemah kerana keletihan. Angin bgitu mendayu dayu membuatkan saya terlelap.

Tiba tiba kedengaran suara Rinna menjerit meminta tolong di telingaku. "tolong. tolong. ! " Belum sempat saya membuka kelopak mata terasa tanganku dipegang kuat jg badanku dipeluk kuat sehingga susah hendakku meronta dan bernafas.

Kelihatan Rinna dan Lenni digomol sekumpulan lelaki lalu ditangkap oleh orang orang yanng kitorang tidak kenali. Sarah pula pengsan dipukul mereka akibat cuba melawan. sesudah itu kitorang dibawa masuk meredah semak pulau tersebut seperti hasil buruan mereka dngn dngan tangan dan kaki digantung pada sebatang kayu dan dipikul oleh dua orang yanng berbadan tegap sehingga sampai ke sebuah gua.

Di situ kitorang diikat berasingan pada batang kayu. Rinna dan Lenni tidak memakai pakaian walau seurat benangpun di tubuh mereka kerana tidak sempat memakainya manakala saya dan Sarah hanya memekai underwere.

Kelihatan susuk susuk tubuh lelaki yanng tegap dan sasa di hadapan kitorang semuanya memandang kitorang dngn penuh berselera. stlah ku amat amati kesemuanya lelaki itu adalah lanun lanun yanng singgah di pulau tersebut untukk berehat dan bilangan mereka agak ramai semuanya dlm tiga puluh lebih orang agaknya dari perkiraan ku.

Kesemuanya mempunyai muka yanng bengis dan tidak terurus. kitorang menangis minta dibebaskan namun hasilnya sia sia saja kerana mereka tidak tahu berbahasa melayu. dari loghat mereka saya sedari mereka adalah lanun.

Tiba tiba seorang daripada mereka membuka ikatan Rinna dan membawanya ke satu tempat yanng agak lapang. Rinna hanya senyap dan cuba menutup kemaluannya yanng terdedah dngn tangannya. sesudah itu Rinna ditolak dngn kasar sehingga jatuh terlentang.

Kelihatan lanun lanun itu ketawa terbahak bahak dan mula menangalkan pakaian mereka. rasa takut mula menyelubungi diriku semantara Sarah pula mula menangis tak henti henti bgitu jg dngn Lenni.

Kitorang tergamam seketika melihatkan susuk tubuh mereka yanng dlm berkeadaan bogel dan bagi kitorang inilah kali pertama kitorang melihat bentuk rupa senjata lelaki. saya hanya mampu bersuara dan tidakmampu menolong Rinna apabila tangannya mula dipegang oleh dua orang lanun yanng berbadan sasa.

Bgitu jg dngn kedua belah kaki Rinna yanng dipegang kemas oleh dua orang lanun. Rinna meronta ronta untukk melepaskan diri tetaapi tenaga Rinna bukan saingan bagi empat orang lanun yanng berbadan besar.

Dngn tenaga dua orang lanun yanng berbadan tegap itu mereka membuka kangkang Rinna seluasnya sehingga jelas terserlah tundun faraj nya yanng tinggi dan belahan alur faraj Rinna yanng kemerah merahan itu ditumbuhi dngn bulu bulu halus di sekitarnya.

Rinna cuba meronta ronta untukk melepaskan diri tapi apakan daya mereka lebih bertenaga dan makin kemas memegang tubuh badan Rinna. Kelihatan Rinna mula menangis tersedu sedu kerana tidak mampu melepaskan diri.

Novel Melayu Kongkek Faraj Dara Gangbang

Saya cuba menasihatkan Rinna agar tidak melawan dan bersabar. pada masa yanng sama lanun lanun itu mula beratur berhadapan celah kangkang Rinna sambiil mengurut ngurut kemaluan mereka. saya. Lenni dan Sarah cuma mampu memerhatikan kejadian itu.

Kelihatan lanun yanng berada di hadapan sekali itu mula menjilat peha dan mengentel putingetek Rinna sambiil menyucuk nyucuk jarinya pada lubang faraj Rinna sehingga dubur nya terangkat angkat menahan serangan lanun itu.

Kedengaran suara Rinna merayu agar jangaan diperlakukan sedemikian diselangi dngn erangan dan tangisan yanng tak henti henti. tetaapi lanun itu tidak mengendahkannya dan memeruskan kerjanya. sesudah dlm lima minit lanun itu berbuat sedemikian terhadap tubuh kecil Rinna diaorang pon meletakkan kepala pelir nya pada belahan alur faraj Rinna dan mengesel geselkan kepala pelir nya pada kelentit faraj Rinna yanng sudh mulai basah.

Tangisan Rinna mulai reda dan digantikan pula dngn rengekan dan keluhan mungkiin kerana khayal dlm kenikmatan. tiba tiba dngn kasar lanun itu membuat tikaman batang pelir nya untukk memasukkan batang pelir nya ke dlm faraj Rinna.

Disertai dngn jeritan Rinna yanng kesakitan. tetaapi lanun itu tidak menghiraukan Rinna malah dngn rakus menghentak padu seolah olah cuba meneroka sedalam dalamnya lubuk nikmat Rinna. bunyi faraj Rinna diselami oleh batang lanun itu dan kelihatan celah peha Rinna mula dibasahi dngn darah.

Dada Rinna turun naik mengambil nafas dan tidak mampu bersuara mungkiin kerana terlalu senak dan sakit. sesudah setengah jam lebih lanun itu menikmati faraj Rinna diapun mula menukar rentak kepada tempo yanng lebih laju dan mengakhiri rentak itu dngn satu hentakan yanng padu di mana keseluruhan batang pelir lanun itu tengelam di dlm faraj Rinna dan memuntahkan semua sperma nya ke dlm perut Rinna di mana mulut Rinna kelihatan ternganga disaat lanun itu menanam benih benihnya ke dlm perut Rinna.

"Argh. a" suara lanun itu kenikmatan mengakhiri pelayarannya lalu mencabut batang nya keluar dari faraj Rinna. Kelihatan darah bercampur sperma membuak buak keluar dngn banyaknya dari faraj Rinna kemudian lanun kedua pula menyambung merogol Rinna dngn gelojoh.

Rinna sudh tidak menangis malah tubuh kecilnya jg tidak lg meronta ronta. mata Rinna berlinangan dngn air mata sehingga satu saat di mana muka Rinna menjadi pucat kerana bannyak kehilangan darah yanng keluar melalui faraj nya akibat dirogol bergilir gilir selama tujuh jam tampa henti.

Tetaapi lanun lanun itu tetap terus menyelami lubuk Rinna walaupun diaorang sudh menghembuskan nafasnya yanng terakhir pada ketika diaorang masih sdang dinikmati oleh lanun lanun tersebut. apabila lanun itu menyedari yanng Rinna sudh tidak bernafas lg diapun menjadi sangat marah kerana diaorang tidak mencapai klaimaknya dan menyuruh orang orangnya mengambil salah seorang daripada kita.

" jgn. ! jgn. ! Tolong jangaan apa apa kan saya. ! " jerit Lenni. tetaapi lanun lanun itu tidak memperdulikannya membuka ikatan badan Lenni dan membawanya kepada lanun yanng belum puas itu.

Dngn suara yanng garang diaorang memerintahkan orang orangnya memegang tubuh badan Lenni dan menyuruh orang orangnya mengangkat dubur Lenni separas dngn pinggangnya dan kedua dua belah kaki Lenni dipegang kemas oleh dua orang lanun sambiil tangannya diikat ke belakang.

Lenni cuba meronta ronta apabila lanun lanun itu cuba membuka kangkangnya sehingga lanun itu tersungkur disepak oleh Lenni. lanun itu segera bangun dan membalas perbuatan Lenni itu dngn menumbuk perut Lenni.

Di mana tumbukan itu membuatkan Lenni terkencing kencing kesakitan dan menyebabkan lanun itu basah terkena air kencing Lenni. dngn suara yanng agak marah lanun itu berkata sesuatu pada Lenni dan memberi isyarat kepada kawan kawannya yanng lain yanng diaorang akan membalas dendam atas perbuatan Lenni itu.

Dngn muka yanng bengis lanun itu menarik rambut Lenni dan menyuruhnya melihat faraj Lenni sendiri yanng akan diselami dngn batang pelir lanun yanng sepanjang sejengkal setengah itu. Lanun itu mula membubuh air liurnya pada kepala pelir nya yanng selebar tiga jari itu dan jg pada belahan alur lubuk nikmat Lenni.

Nafas Lenni kedengaran tercungap cungap seperti ikan yanng mengambil udara di permukaan air apabila kepala pelir lanun itu menyentuh dan membelah kedua bibir faraj Lenni dan dngn perlahan lanun itu mengeselkan kepala pelir nya yanng merah padam itu pada alur faraj Lenni dan sedikit demi sedikit kepala pelir lanun itu mula membelah alur kelentit dan tengelam ke dlm lubuk faraj kawanku itu.

Nafas Lenni tersekat sekat apabila hampir separuh batang lanun itu tengelam di dlm faraj nya. Lenni menjerit kesakitan tetaapi lanun itu masih terus memasukkan batang pelir nya ke dlm faraj kawanku itu.

Mata Lenni menjadi bulat apabila seperuh daripada batang lanun itu masuk. satu erangan sakit seperti orang hendak bersalin kedengaran apabila dua pertiga batang lanun itu menyelami lubuk nikmat Lenni.

Kelihatan mata Lenni tertutup rapat dan menahan nafasnya seoleh oleh kesenakan. darah mula mengalir keluar dari celah celah bibir faraj Lenni dan membasahi dubur dan peha Lenni. lanun itu masih terus berusaha memasukkan batang pelir nya sehabis habisnya kedalam faraj Lenni.

Cerita Lucah Kongkek Faraj Dara Gangbang
Kelihatan Lenni mengigit bibirnya dan serentak dngn itu badannya mula melengkung apabila lanun itu berjaya menengelamkan keseluruhan batang pelir nya ke dlm faraj Lenni. Dada Lenni turun naik dngn rentak yanng laju seperti baru selesai berlari seratus meter dan kekurangan udara mungkiin kerana Lenni merasakan senak yanng amat sangat.

Kemudian lanun itu mula menarik batang pelir nya yanng panjang itu dngn kasar sehingga dinding virgina Lenni yanng kemerahan itu seperti turut keluar sama apabila lanun itu menarik kepala pelir nya.

Nyatalah darah dara Lenni membasahi batang pelir lanun tersebut dan dngn rentak yanng laju terus menengelamkan keseluruhan batang pelir nya ke dlm faraj Lenni tampa belas kasihan di mana badan Lenni melengkung lengkung mengikut rentak batang pelir lanun itu masuk ke dlm faraj Lenni.

Sesudah beberapa jam menikmati tubuh badan Lenni lanun itu pon menyudahi pelayarannya dngn satu tusukan yanng amat kasar di mana terdengar satu bunyi yanng agak kuat pada faraj Lenni.

Kelihatan lanun itu cuba sedaya upaya untukk meneroka sedalam mungkiin lubuk nikmat Lenni lalu memuntahkan benih benih kenikmatan di dlm perut Lenni. Badan Lenni kelihatan lemah lesu dan tidak bermaya dngn wajah yanng pucat Lenni cuba membuka mata.

Tetaapi lanun itu masih berdendam padanya kerana Lenni telah membuatkan lanun itu malu apabila jatuh tersungkur disepak oleh Lenni di depan kawan kawannya yanng lain. dngn suara yanng garang diaorang mengarahkan Lenni diikat pada empat batang kayu yanng dicacakkan ke tanah dan tangan dan kaki diikat di semua penjuru dan dibiarkan terlentang di atas pasir dngn kaki terkangkang.

Sperma dan darah masih mengalir keluar dari dlm faraj Lenni. kemudian lanun itu mengarahkan kawannya untukk mencari sebatang kayu sebesar lengannya dan panjangnya kira kira sedepa. sesudah itu lanun yanng berdendam dngn Lenni itu memangil semua kawan kawannya lalu mengarahkan mereka supaya menikmati tubuh Lenni berterusan tampa henti.

Masing masing tidak membuang masa lalu merogol bergilir gilir tubuh kecil Lenni secara berterusan sehingga larut malam. sehinggalah tinggal seorang saja lanun yanng belum menikmati tubuh Lenni. Tampa berlengah lanun itu pon mula meletakkan kepala pelir nya pada lubang faraj Lenni yanng sedia terngangga itu dan di basahi dngn darah dan sperma pekat kawan kawannya.

Dngn gelojoh diaorang memasukkan batang pelir nya ke dlm rongga faraj Lenni sehingga kesemuanya tengelam dan membuatkan dubur Lenni terangkat angkat menerima tikaman batang pelir lanun itu. ketika Lenni sdang dinikmati dan menikmati pelayaran yanng tidak dirancang itu maka datanglah lanun yanng diarah mencari kayu tadi dan memberikan kayu sebesar lengan itu kepada lanun yanng berdendam itu.

Disaat lanun itu masih lg menikmati faraj Lenni dan dibalas pula dngn dengusan dan rengekan nikmat dari Lenni. mungkiin kerana ketika itu diaorang sudh mula menerima kehadiran batang pelir lanun itu di dlm lubuk nikmatnya.

Lanun yanng berdendam dngn Lenni itu menjeling ke arah kawannya yanng sdang berdayung itu sambiil mulutnya tidak henti henti berkata kata seolah olah sdang marah. saya menjadi cemas apabila lanun itu mengeluarkan pisau yanng berkilat kilat dari sarungnya kerana terfikir yanng lanun itu mungkiin hendak menikam Lenni.

Nyata tekaanku salah apabila lanun itu mula mengukir hujung kayu sebesar lengannya itu kepada bentuk kepala pelir mereka dan mempunyai rohet yanng agak tinggi. sesudah siap mengukir hujung kayu itu kepada bentuk kepala pelir lalu lanun itu menghampiri Lenni dan kawannya yanng sdang dibuai kenikmatan lantas memukul kepala kawannya dngn kayu itu sehingga terhumban ke tepi Lenni lalu pengsan.

Lenni tersedar dari khayalannya apabila tiba tiba batang pelir lanun itu terkeluar dari rongga faraj nya dan meminta belas kasihan pada lanun yanng berdendam padanya agar diaorang tidak diapa apakan.

Tampa memperdulikan rayuan Lenni itu lanun itu mula meletakkan hujung kayu yanng berupa kepala pelir ke pintu faraj Lenni dan mula menengelamkan kayu yanng keras itu ke dlm faraj Lenni.

Lenni menjerit jerit kesakitan apabila kayu sebesar lengan lanun itu sedikit demi sedikit mula tengelam menyelami rongga faraj nya. ternyata kayu itu amat besar dan terlalu keras dibandingkan dngn lubang sempit Lenni.

Tetaapi lanun itu masih terus memasukkan kayu itu kedalam faraj Lenni sehingga terdengar satu bunyi seperti sesuatu benda terkoyak. kemudian otot Lenni jelas tegang dan menjerit kesakitan. sesudah itu lanun itu menarik keluar kayu itu dan jelaslah kelihatan faraj Lenni ternganga luas apabila lanun itu menarik kayu itu keluar dari rongga faraj Lenni.

Darah mula mengalir dari belahan faraj Lenni. belum sempat pon Lenni reda dari kesakitan itu lanun itu memasukan kembali kayu sebesar lengan itu ke dlm faraj Lenni. sedikit demi sedikit batang kayu itu masuk menerokai faraj Lenni dan sekali lg kedengaran suara Lenni menjerit kesakitan.

Lanun itu menyorong terik kayu itu di dlm faraj Lenni seolah olah ingin mencari rongga yanng belum pernah dijelajahi. dinding dinding faraj Lenni yanng kemerahan itu jelas kelihatan keluar masuk mengikut rohet kepala kayu yanng diukir seperti kepala pelir itu.

Cite Kongkek Kongkek Faraj Dara Gangbang
Dlm masa yanng sama Lenni menghentak hentak badanya ke tanah kerana kesakitan yanng amat sangat. dlm Lenni bergelumang dngn maut lanun itu memangil kawannya untukk membantunya menekan kayu itu sedalam dalamnya ke dlm faraj Lenni.

Sesudah kedua dua lanun itu memegang kemas kayu sebesar lengan itu merekapun menekan masuk kayu itu kedalam faraj Lenni lalu darahpun membuak buak keluar dari faraj Lenni tetaapi kedua dua lanun itu terus jg memasukan batang kayu itu sedalam mana yanng blh sehingga Lenni mula berhenti menjerit dan tidak lg meronta.

Cuma kelihatan dadanya yanng semakin perlahan turun naik dngn mata yanng terbuka luas dan rontaan kaki yanng semakin lemah. di saat separuh daripada kayu itu tengelam di dlm rongga faraj Lenni kelihatan kakinya mula menamatkan pergerakkannya.

Darah mula keluar dari mulutnya dan Lenni pon menghembuskan nafasnya yanng terakhir setalah lanun itu berjaya memasukkan tiga perempat daripada panjang kayu yanng berukuran sedepa dan sebesar lengan itu.

Sesudah melihat Lenni tidak lg bernyawa lanun itu pon melepaskan kayu itu dari pegangannya dan membiarkan kayu itu berendam di dlm perut Lenni lalu mengangkat tangannya tanda puas dngn apa yanng telah dilakukannya.

Stlah Lenni menjadimayat lanun itu pon mengarahkan orang orangnya kembali ke kapal mereka. lanun lanun itu berpandangan sesama mereka dan akhirnya berlalu dari situ. saya menangis tersedu sedu mengenangkan nasib Rinna dan Lenni.

Sarah pula pengsan menyaksikan peristiwa ngeri itu. malam telah larut kitorang di biarkan di situ tampa makan dan minum. Sarah mula sedar dari pengsannya dan bertanya sama ada diaorang telah dirogol atau tdk.

Saya memberikannya semangat agar bersabar dan yakin yanng diaorang dan saya akan selamat. mayat Rinna dan Lenni dibiarkan bgitu saja dlm keadaan ngeri. saya dan Sarah cuba berusaha untukk melepaskan diri dari ikatan itu tetaapi kitorang tidak berjaya kerana ikatan mereka sangat kemas.

Ketika kitorang diulit dingin udara pagi lanun itu datang lg seramai tiga belas orang sahaja. mereka berbual sesama mereka dan menjeling kita. selepas itu terus mereka mara kepada saya dan Sarah dan salah seorang dari mereka menudingkan jari mereka kepada Sarah.

Ikatan Sarah dibuka lantas diaorang dibawa ke kawasan lapang berdekatan mayat Rinna dan Lenni. apabila Sarah melihat mayat tersebut secara dekat Sarah jatuh pengsan dan tidak sedarkan diri. dlm keadaan pengsan itu enam daripada lanun lanun itu mula menanggalkan underwere Sarah semantara tujuh orang lg berlalu dari si tu.

Mereka mula mencium. menjilat dan menghisap seluruh badan Sarah. sehinggalah salah seorang dari mereka mengangkat betis Sarah dan meletakkannya ke bahunya dan meletakkan kepala pelir nya yanng sebesar buah ciku itu pada belahan faraj Sarah dan dngn perlahan mula memasukkan kepala pelir nya pada lubuk suci Sarah.

Kelihatan kaki Sarah tersentak apabila suku daripada batang pelir lanun itu masuk ke dlm faraj nya. lanun itu terus memaksa batang pelir nya menyelami lubuk dara Sarah tetaapi masih tidak berjaya.

Sarah tetap pengsan dan tidak sedarkan diri. sesudah beberapa saat mencuba dngn rentak yanng perlahan kini lanun itu menukar rentak dngn tujahan yanng kasar. kelihatan dubur Sarah terangkat angkat apabila tujahan kasar itu dilakukan pada faraj Sarah.

Lanun itu terus membuat asakan yanng tidak henti henti sehingga satu ketika di mana kedengaran suara Sarah menjerit apabila secara tidak disangka keseluruhan batang pelir lanun itu menerjah masuk menembusi dara Sarah dan perutnya mulai kembang kempis menerima kehadiran batang pelir lanun itu ke dlm faraj nya.

Sarah mulai sedar dari pengsannya dan mata dan mulut Sarah terbuka luas menahan kesakitan disebabkan lanun itu terus membuat tikaman padu ke dlm rongga faraj Sarah seolah olah ingin menjelajahi sedalam dalamnya lubuk nikmat Sarah.

Kedua kaki Sarah dikangkang luas oleh lanun itu dan menekan betis Sarah sehingga lututnya mencecah ke tanah. suara Sarah kedengaran seperti orang sdang diserang demam panas. erangan Sarah tiada hentinya mengikut rentak tusukan batang pelir lanun itu.

Stlah lanun itu hampir kekemuncaknya rentak tusukan batang pelir lanun ke faraj Sarah kian laju dan lebih kasar kemudian mengakhiri dayungan nikmat itu dngn satu tikaman yanng padu sehingga mata hitam Sarah tidak kelihatan mungkiin kerana sakit yanng amat sangat.

Kali ini jelas kelihatan sperma lanun itu memenuhi rongga dalaman faraj Sarah sehingga benih benih nikmat lanun itu terkeluar dari celah celah bibir kelentit Sarah ketika lanun itu sampai klaimaknya.

Sesudah beberapa minit membiarkan batang pelir nya berendam di dlm faraj Sarah lanun itu pon mencabut batang pelir nya keluar dari lubuk nikmat Sarah. "Pret. Prett. " bunyi sperma berserta darah dara membuak keluar dari dlm perut Sarah.

Cite Malay Kongkek Faraj Dara Gangbang Novel Blue
Ternyata rongga faraj Sarah penuh dngn sperma lanun itu. sesudah itu lanun itupun berdiri di celah kelangkang Sarah dan mengangkat tangannya tanda puas dngn apa yanng dilakukannya. kemudian seorang lg lanun datang menghampiri Sarah yanng sdang menahan kesakitan di celah pehanya.

Tampa berlengah lanun itupun menangalkan seluarnya dan mengeluarkan batang pelir nya yanng sebesar lengan Sarah dan panjangnya lebih kurang dua jengkal jariku. lanun itu mengurut ngurut batang pelir nya sehingga tegeng dan berkilat.

Sarah cuma mampu memandang saya yanng masih diikat pada sebatang kayu seolah olah mahu meminta pertolongan yanng tak mampu saya lakukan. dngn perlahan lanun itu mula meramas ramas kedua buah buah dada Sarah dan menghisapnya seperti budak hendak menyusu.

Sesudah puas mengomoli kedua buah buah dada Sarah lanun itu mula mengesel geselkan kepala pelir nya yanng sebesar buah mempelam itu pada lubang faraj Sarah yanng sedia basah akibat lanun yanng pertama tadi.

Mulut Sarah ternganga apabila kepala pelir lanun itu tengelam ke dlm faraj nya. suara Sarah mengerang jelas kedengaran apabila lanun itu memasukkan separuh dari batang pelir nya dan mula membuat dayungan dngn rentak yanng agak perlahan.

Sambiil membuat dayungan lanun itu memberi isyarat kepada lima orang kawannya supaya menghampirinya dan membisikkan sesuatu. tiba tiba kelima lima lanun itu memegang keseluruhan angota badan Sarah sehingga diaorang tidak lg blh mengerakkan badannya.

Mereka ketawa berdekah dekah dan menyuruh lanun yanng menikmati faraj Sarah meneruskan rancangannya. muka Sarah mula berpeluh menantikan apa yanng akan terjadi pada dirinya. bermula dngn rentak perlahan lanun itu mula memasukkan separuh lg batang pelir nya ke dlm faraj Sarah seolah olah ingin menerokai lebih dlm lg ke ruang perut Sarah.

Suara erangan Sarah tadi bertukar menjadi erangan kesakitan tetaapi lanun itu tetap berusaha memasukkan keseluruhan batang pelir nya sambiil di bantu oleh kelima kawan kawannya. etelah tiga perempat batang lanun itu menyelami faraj Sarah lanun itu mula membuat dayungan dari rentak yanng perlahan kepada rentak yanng laju.

Suara Sarah seperti ayam yanng kena sembelih menjerit jerit kasakitan akibat rahimnya telah ditusuk dngn kasar oleh lanun itu akan namun lanun itu tidak mengendahkan Sarah malah terus cuba memasukan keseluruhan batang pelir nya ke dlm faraj Sarah.

Kisah Lucah Kongkek Faraj Dara Gangbang

Darah mula keluar dari celahan faraj Sarah dan membasahi tanah. sesudah beberapa lama kelima lima lanun itu melepaskan pegangan mereka sesudah mendapati Sarah tidak lg meronta dan membiarkan Sarah dinikmati oleh lanun itu.

Ternyata Sarah tidak lg bergerak apabila lanun lanun itu melepaskan pegangan mereka dan muka Sarah sudh tidak lg berdarah. sesudah beberapa jam mengerjakan faraj Sarah lanun itu pon mengakhiri dayungannya dan memuntahkan benih benih kenikmatan ke dlm rahim Sarah.

Sesudah lanun itu selesai menikmati klaimaknya diaorang pon menarik keluar batang pelir nya keluar dari faraj Sarah. ternyata Sarah bukan saingan lanun itu malah jauh panggang dari api. darah berserta air putih pekat lanun itu membuak keluar dari faraj Sarah yanng terngangga semantara itu Sarah masih jg tidak bergerak.

Stlah lanun itu mengangkat tubuh Sarah dan meletakkan tubuh longlai itu di tempat mayat Rinna dan Lenni barulah saya mengerti yanng Sarah sudh tiada. kini saya tinggal berseorangan dan terbayangkan bertapa seksanya cara kawan kawanku menemui ajal mereka dan saya pasti akan melaluinya hanya masa saja yanng menentukan.

Sesudah lanun itu menghinpunkan mayat Sarah. Rinna dan Lenni mereka mula bertengkar sesama sendiri dan mula bergaduh. pada masa mereka sdang bergaduh tujuh orang lanun yanng pergi tadi datang kembali lalu cuba meleraikan pergaduhan enam orang lanun itu dan mengarahkan mereka pergi dari situ.

Dlm terang cahaya bulan mereka mula memandangku dari atas ke bawah dngn penuh berselera lantas salah seorang dari mereka memberi arahan supaya saya dibawa kepadanya. dua daripada lanun itu membuka ikatan badan dan kakiku pada batang kayu itu kemudian tanganku diikat ke belakang lalu disuruh berdiri di depan lanun itu.

Saya hanya mendiamkan diri apabila lanun itu mula menanggalkan underwereku dan kini terserlahlah faraj ku di hadapan mereka. saya menutup mataku dan mula terfikir supaya tidak melawan dan akan cuba sedaya upayaku untukk melayani kehendak mereka untukk menyelamatkan diri dari dikasari oleh lanun lanun ganas itu.

Tiba tiba saya merasakan sesuatu yanng basah dan lembut mula menerokai seluruh tubuhku ternyata saya telah dijilat seluruh badan di mana celah celah kelangkangku pon jg diterokai dan dikucup dngn berselera oleh lanun itu.

Saya membiarkan lanun lanun itu menerokai seluruh pelusuk tubuhke dan mendiamkan diri. ketika itu barulah saya tahu bertapa nikmatnya jikalau dijilat seluruh badan ia bagai syurga dunia buatku. saya hanya menikmatinya di mana kedua belah buah dada ku dijilat rakus oleh dua orang lanun yanng tengah kyusyuk meramas dan menghisap putting payudara ku.


Citer Melayu Kongkek Faraj Dara Gangbang
  • Leherku dan mulutku jg dicium oleh mereka sepuasnya dan saya melalui saat saat itu dngn mata terpejam. sesudah beberapa ketika mereka membaringkan saya di atas sebuah batu besar di tepi gua tersebut di mana cuaca ketika itu adalah sangat dingin.

  • Mereka yanng seramai tujuh orang itu terus mengomoli ku dngn penuh berselera dan saya membalasnya dngn rengekan kenikmatan. dlm saya melayan kenikmatan itu salah seorang lanun itu membuka ikatan tanganku dan terus mengomoli kedua belah buah dada ku yanng kini menegang.

  • Di celah kelangkangku pula seorang lanun tengah menghisap dan menyedut semua air maziku dan disertai dngn jilatan lidah nya yanng panas dan kasar. saya mengeliat kegelian yanng amat sangat tetaapi saya khayal dlm kenikmatan.

  • Terasa saya mula hendak sampai ke penghujung kenikmatan. seluruh ototku kejang. buah dada ku bertambah tegang mataku mula berpinar dan nafasku tersekat sekat apabila rasa geli yanng teramat sangat itu hendak tiba.

  • Mereka masih meneruskan kerja mereka mengomoli ku dngn berselera dan saya cuma mengikut rentak permainan mereka. sesudah beberapa ketika menikmati kenikmatan terasa seluruh otot kaki dan badanku mula kejang dan seterusnya melepaskan air nikmatku itu apabila kenikmatan itu tiba ke puncaknya.

  • Saya membiarkan air nikmatku mengalir keluar dari rekahan faraj ku lantas disedut pula oleh lanun yanng tengah mengomoli faraj ku. Badanku terasa bgitu lemah dan tidak bertenaga tetaapi lanun lanun itu tetap terus mengomoliku dngn penuh berselera.

  • Saya merelakannya saja dan sesudah beberapa minit berterusan digomol oleh mereka saya mula mendapat tenaga kembali dan nafsuku mula bergelora kembali. puting buah dada ku terasa sakit dihisap oleh mereka namun saya cuba menahannya seberapa yanng terdaya.

  • Lanun yanng berhadapan dngn faraj ku itu berhenti dari manjilat dan menyedut faraj ku dan mula memasukkan dua jarinya ke dlm faraj ku. terasa lanun itu cuba mengorek ngorek sesuatu di dlm faraj ku saya merasakan ianya sesuatu yanng sakit dan geli.

  • Sesudah beberapa lama lanun itu memainkan jarinya di dlm faraj ku rasa sakit pada pintu faraj ku itu mula hilang dan bertukar kepada rasa nikmat yanng selama ini tidak pernah saya rasakan.

  • Sentuhan kedua dua jari lanun itu pada otot otot pintu virginaku itu amat mengasyikkan dan balas dngn erangan kenikmatan dariku dan saya mula membayangkan bagaimanakah rasa nya jikalau pelir pula yanng menerokainya.
Saya mengelengkan kepala ku ke kiri dan ke kanan disertai dngn kemutan kemas faraj ku jg erangan kenikmatan apabila lanun itu mula mempercepatkan rentak jarinya keluar masuk di dlm faraj ku dan buat kali kedua saya tiba ke klaimak lg menyebabkan sperma ku meleleh keluar membasahi jari lanun itu.

Sesudah ototku kejang dlm beberapa saat seluruh tubuhku menjadi lemah seolah olah seluruh tenagaku terkeluar bersama air nikmatku itu. saya menjadi hairan apabila lanun lanun itu berhenti dari mengomoliku dan mula duduk di tepi ku dlm keadan berbogel.

Jelas kelihatan batang batang pelir mereka yanng panjang. besar dan lebar jg sebagainya. lanun yanng tadi mengorek faraj ku itu berhenti dari mengorek faraj ku dan menjilat jarinya dngn penuh berselera lalu membongkok dan menjilat sisa sisa sperma ku pada belahan alur faraj ku.

Lanun itu mula menanggalkan seluarnya dan terserlahlah batang lanun itu menegak tegang di mana kepala pelir nya agak kemerah merahan dan berkilat disinari cahaya bulan. di mataku terbayang cara Rinna.

Lenni dan Sarah menemui ajal mereka akibat dirogol oleh lanun lanun itu namun saya menguatkan semangat untukk cuba bertahan sedaya yanng termampu. saya mula mengumpul seluruh tenagaku untukk bertahan selama yanng termampu lalu melihat lanun yanng berada di celah kelangkangku.

Dngn perlahan lanun itu mengusap batang pelir nya yanng panjangnya kira kira sejengkal setengah dari perkiraanku dan mula meletakkan kepala pelir nya yanng sebesar jambu air itu ke lurah faraj ku.

Terasa bagaikan sesuatu benda yanng lembut dan panas menyentuh bibir faraj ku. lanun itu memain mainkan kepala pelir nya pada belahan alur faraj ku dan mengeselkan kepala pelir nya mengikuti alur kelentitku menuruni ke pintu virginaku.

Saya kegelian kerana merasakan ia adalah sesuatu yanng belum pernahku alami sebelum ini di mana sesuatu yanng lembut dan suam bermain main di pintu syurgaku. saya tersentak dari khayalanku apabila lanun itu mula memasukkan kepala pelir nya ke dlm lubuk nikmatku.

Novel Blue Kongkek Faraj Dara Gangbang

Saya cuba memerhatikan faraj ku di mana jelas kelihatan kepala pelir lanun itu sedikit demi sedikit tengelam ke dlm lubuk dara ku. saya mula resah apabila batang lanun itu mula menyelami lubang faraj ku yanng agak sempit itu.

Terasa agak bgitu sukar bernafas apabila menerima kehadiran sesuatu yanng besar dan panjag apabila dinding dinding virginaku terasa seperti hendak koyak. lanun itu memberhentikan penerokaan kepala pelir nya ke dlm lubuk sempitku apabila satu pertiga daripada batang pelir nya tengelam.

Lanun itu kemudiannya mula menarik keluar batang pelir nya dari dlm lubukku dan secara perlahan lahan menengelamkan batang pelir nya kembali apabila kepala pelir nya yanng merah menyala itu mula kelihatan.

Saya dapat merrasakan sesuatu yanng bgitu nikmat apabila lanun itu mula memulakan rentak sorong tariknya. bgitu indah rasanya apabila otot dalaman faraj ku bersentuhan dngn kulit kepala pelir lanun itu dan ia sesuatu kenikmatan yanng tak dapat saya gambarkan.

Lanun itu meneruskan rentaknya sehingga kadang kala saya terasa selaput daraku disentuh oleh sesuatu yanng lembut dan bertenaga. saya membiarkan lanun itu dngn cara dayungannya di mana kadang kala saya cuba memberi tindak balas dngn cuba mengemut kemas batang pelir lanun itu.

Lanun lanun yanng lain masih duduk di tepi ku sambiil mengurut ngurut pelir mereka seolah olah menunggu giliran mereka untukk menikmati tubuhku dan terus memerhatikan saya yanng sdang dinikmati oleh kawan mereka.

Tiba tiba lanun itu berhenti dari meneruskan dayungannya ternyata diaorang hendak klaimak kemudian menarik keluar batang pelir nya dan mengenggam batang pelir nya dngn satu gengeman yanng agak kemas.

Sesudah beberapa saat lanun itupun melepaskan gengamannya dan mula meletakkan kepela pelir nya kembali pada rekahan alur faraj ku yanng dibasahi air mazi dan maniku. dngn senang saja faraj ku mudah menelan kepala pelir dan batang lanun itu sehingga pada suatu ketika dapatku rasakan kepala pelir lanun itu mencecah keperawananku yanng selama ini ku jaga.

Saya mula mengigit bibirku apabila dngn bersungguh sungguh lanun itu mula menekan batang pelir nya ke dlm lubukku. Terangkat angkat dubur ku mengikut rentak lanun itu menekan batang pelir nya masuk ke dlm faraj ku.

Kali ini segala kenikmatan dan perasaan indah yanng baru ku lalui itu bertukar menjadi sesuatu yanng ngeri apabila selaput daraku ditekan dngn bgitu agak kuat. terlalu sakit yanng tidak dapatku gambarkan apabila lanun itu meneruskan usahanya untukk merobohkan benteng daraku itu.

Tetaapi saya tetap cuba tidak melawan dan merelakannya sahaja. perbuatan lanun itu ku balas pula dngn kemutan otot otot faraj ku sambiil mengikut rentak selaman batang pelir lanun itu.

Sesudah beberapa saat lanun itu cuba mengoyakkan selaput daraku kenikmatan mula datang kembali dan saya mula leka dan khayal apabila lanun itu terus membuat dayungan. Ketika saya sdang khayal dlm menikmati kenikmatan itu tiba tiba terasa virginaku terasa bgitu pedih dan merasakan sesuatu yanng asing menerokai isi isi perutku.

Jelas terlihat batang lanun itu sudh tengelam sehingga melebihi separuh daripada batang pelir nya dan terus cuba memasukkan keseluruhan batang pelir nya ke dlm lubukku yanng selama ini tidak pernah menerima tetamu.

Saya cuba memejamkan mata untukk tidak melihat keseluruhan batang pelir lanun itu menyelami faraj ku di mana dapat ku rasakan penerokaan kepala pelir lanun itu secara perlahan lahan menyelami sedalam dalamnya sehingga mencecah ke permukaan mulut rahimku.

Terasa perutku mulai senak dan saya membuka mataku untukk melihat jikalau keseluruhan batang pelir lanun itu sudh tengelam ke dlm faraj ku namun semua itu belum berakhir. Kini dua pertiga daripada batang lanun itu tengelam di dlm faraj ku namun saya sudh mulai merasakan kepala pelir lanun itu menekan nekan mulut rahimku.

Lanun itu tetap meneruskan tekanannya untukk menengelamkan keseluruhan batang pelir nya seolah olah ingin menguji sedalam manakah lubuk syurgaku itu. saya cuba bersuara untukk memberitahu yanng perutku terasa senak namun usahaku itu sia sia apabila dibalas pula dngn satu tamparan yanng kuat di mukaku dan memberikan isyarat supaya saya diam.

Air mataku mula mengalir membasahi pipi tetaapi saya tetap cuba untukk tidak menangis. senaknya perut ku sungguh tidak dapat ku gambarkan apabila lanun itu mula memegang pinggangku dan menarik pinggangku kepadanya sehingga tundun faraj ku yanng tidak berbulu itu menyentuh bulu bulu kasar pangkal batang pelir lanun itu.

Pedih akibat selaput dara ku yanng telah ditembusi itu mulai reda namun kini pangkal rahim ku pula terasa bgitu sakit akibat diceroboh melebihi batasan. lanun itu membiarkan batang pelir nya berendam di dlm lubukku selama beberapa minit seolah olah ingin merasakan selaman pertama itu selamanya.

Saya cuba membiasakan otot otot virginaku dngn saiz tetamunya dan tampa membuat gerakan lanun itu terus merapatkan tekanannya mungkiin kerana lanun itu selesa berbuat bgitu kerana otot otot faraj ku tidak henti henti mengemut akibat kepedihan dan kesakitan.

Cerita Lucah Kongkek Faraj Dara Gangbang

Sesudah agak lama lanun itu membiarkan batang pelir nya menikmati suasana yanng segar di dlm faraj ku terasa lanun itu mula mengerakkan batang pelir nya keluar dari faraj ku.

Dapatku rasakan dinding dinding virginaku seperti tidak ingin berpisah dngn kepala pelir lanun itu apabila ku kemaskan kemutanku. Lanun itu tetap terus menarik batang pelir nya keluar dari dlm faraj ku sehingga melepasi selaput daraku yanng telah koyak dan apabila dua pertiga batang pelir nya berada di luar faraj ku lanun itu menekan batang pelir nya masuk kembali dngn rentak yanng laju.

Bunyi pipi faraj ku berlaga dngn pangkal pelir lanun itu serentak dngn itu badanku melengkung ke atas menyebabkan perutku kembang kempis menerima asakan yanng padu itu. apabila keadaan ku mulai reda dan mulai normal lanun itu mula memulakan dayungannya dngn tusukan yanng pantas dan tarikan yanng agak perlahan.

Saya cuba sedaya upaya untukk membiasakan dinding dinding virginaku menerima rentak tetamu yanng tak diundang itu. stlah beberapa minit saya diperl akukan sedemikian faraj ku sudh mulai biasa dngn kehadiran batang pelir lanun itu pada setiap kali diaorang membuat selaman.

Air mazi yanng bercampur dngn darah keperawananku mula keluar di celah celah belahan bibir kelentitku dan mengalir membasahi batang pelir lanun itu dan kelangkang ku. rasa senak dan sakit sudh mulai hilang dan digantikan pula dngn rasa kenikmatan yanng membuatkan nafasku turun naik mengikut rentak lanun itu membuat tusukan.

Keseluruhan tenagaku kini cuma pada otot otot faraj ku yanng kini sdang melayani tetamunya. saya dilayari bgitu lama sehingga pada suatu masa saya sendiri cuba membalas tusukan batang pelir lanun itu dngn mengangkat tundun faraj ku ke atas supaya batang pelir lanun itu selesa membuat selaman.

Stlah beberapa minit lubuk nikmat ku diselami oleh batang pelir lanun itu saya mula merasakan sesuatu yanng belum pernah saya rasakan sebelum ini di mana saya mula merapatkan bibir faraj ku ke pangkal batang pelir lanun itu agar keseluruhan batang lanun itu blh tengelam ke dasar lubukku dan memberikan kemutan yanng kemas sehingga dapat ku rasakan perjalanan kepala pelir lanun itu keluar masuk di dlm ruang virginaku.

Keseluruhan otot kakiku mulai tegang dan nafas ku mulai turun naik seperti kekurangan udara. mataku terpejam dan kedua tanganku mengengam kedua belah tetek ku yanng kini kian tegang dan terserlahlah putting susuku yanng jelas menonjol ke merahan.

Saya menjadi tidak berdaya menahan bebanan yanng ku tanggung kini lalu ku lepaskan bebanan kenikmatan itu dngn satu keluhan yanng panjang. Bebanan itu ku lepaskan diikuti dngn kedua belah kakiku yanng terangkat lurus ke atas seperti penari ballet dan kemutan otot faraj ku yanng berterusan mencengkam keseluruhan batang pelir lanun itu di mana sperma ku terpancut keluar melalui celah celah belahan bibir kelentit faraj ku dan membasahi bulu bulu kasar pangkal batang pelir lanun itu.

Cerita Malay Kongkek Faraj Dara Gangbang
Sesudah beberapa saat menikmati keindahan itu saya pon menurunkan kakiku yanng terangkat tadi dan membuka kelangkang pehaku seluas yanng terdaya supaya lanun itu blh terus menikmati seluruh rongga dalaman faraj ku.

Saya sudh tidak berdaya melayani lanun itu kerana seluruh tubuh ku terasa bgitu lemah dan tidak bermaya tetaapi ku cuba bertahan untukk membiarkan lanun itu terus menikmati faraj ku yanng kini melepaskan cengkamannya.

Lanun itu masih terus dngn dayungannya dan mula mengangkat kaki kiriku dan meletakkannya pada bahunya dan meneruskan dayungan. "Cak! Cup! Cap! Cup! Cak! PloP. ! " bunyi faraj ku yanng basah menerima tikaman batang pelir lanun itu.

Terasa kebas kedua dua belah kelentitku apabila dilayari sebegitu lama dan sungguhpun saya tidak lg mengemut batang pelir lanun itu tetaapi masih blh ku rasakan kepala pelir lanun yanng besar itu keluar masuk pada saluran virginaku.

Sesudah beberapa minit lanun itu membuat dayungan saya mula segar kembali dan mula mengemaskan cengkaman rongga faraj ku. lanun itu mula mengangkat kedua dua kakiku ke bahunya dan mendakap badanku dan menghisap puting susuku yanng tegang sambiil membuat rentak dayungan yanng agak laju.

Saya menjadi tidak tentu arah apabila lanun itu berbuat sedemikian kerana seperti terasa kepala pelir lanun itu cuba masuk pula ke pangkal rahimku yanng kini mulai sakit. Tampa belas kasihan lanun itu terus berbuat sedemikian dan menekan kuat dngn kasar dngn rentak yanng laju untukk menerokai perutku yanng kini kembang kempis menahan senak.

Sesudah setengah jam lanun itu berdayung dngn cara sedemikian saya pon klaimak kali yanng keempat dan lanun itu pon menamatkan dayungannya dngn menengelamkan keseluruhan batang pelir nya ke dlm lubukku dan memuntahkan sperma nya betul betul ke dlm rahimku.

Pada masa yanng sama saya merasakan kepala pelir lanun itu masuk melalui lubang ari ari dan terus melepasi pintu rahimku dan terasa rahimku yanng masih kecil itu kembang apabila diisi penuh dngn cairan panas yanng bgitu bannyak sehingga jelas kelihatan bawah perutku kembung seperti mengandung empat bulan apabila lanun itu melepaskan sperma nya yanng pekat ke dlm rahimku.

Saya memegang perutku kerana terlalu sakit dan cuba menekan perutku yanng kembung itu. lanun itu membiarkan batang pelir nya berendam di dlm rongga faraj ku beberapa saat sehingga pernafasan lanun itu reda barulah diaorang menarik keluar batang pelir nya dari dlm faraj ku.

Terasa seperti isi isi perutku turut terkeluar ditarik rohet kepala pelir lanun itu apabila diaorang menarik dngn pantas batang pelir nya dari rongga faraj ku yanng sempit itu dan apabila keseluruhan batang dan kepala pelir lanun keluar dari faraj ku terasa rahimku mula mengecut dan merasakan carian hangat yanng pekat mula keluar dari dlm perutku.

"Pret. Pret. Pett. Pett. ! " bunyinya apabila sperma yanng bercampur darah daraku keluar dari belahan faraj ku yanng ternganga itu. saya mengurut ngurut perutku kerana terlalu senak akibat menerima kehadiran batang pelir lanun itu.

Sesudah selesai menikmati faraj ku lanun itu pon duduk berehat di tepiku dan mengarahkan kawannya pula menikmati susuk tubuhku. saya membiarkannya saja kerana saiz ko te lanun kedua ini agak pendek dan tidaklah bgitu besar dibandingkan dngn lanun yanng pertama tadi.

Saya menutup mataku agar semuanya ini cepat berlalu. terasa saya mula ditindih dan pehaku direngangkan oleh lutut lanun itu sambiil tangannya memegang rambutku dan sebelah lg memgengam kemas tetek ku.

Cite Melayu Kongkek Faraj Dara Gangbang
Dlm keadaanku yanng terkunci sedemikian lanun itu mula mencium mulutku dan serentak dngn itu memicit micit dngn kasar kedua belah gunungku. di celah kelangkangku terasa sesuatu yanng tegang dan panas menekan nekan lubang faraj ku yanng sedia basah itu.

Saya cuba mengangkat sedikit tundun faraj ku dan dngn mudah kepala dan batang pelir lanun itu tengelam kedalam faraj ku apabila lanun itu membuat tikaman lalu terus memulakan sorong tariknya dngn rentak yanng laju.

Saya membalas rentaknya itu dngn kemutan yanng kemas dan sesudah suku jam berdayung lanun itu pon sampai ke pelabuhannya dan terbaring di tepiku. Cahaya matahari mula kelihatan dan ada lima orang lg lanun yanng masih belum dipuaskan nafsunya.

Saya merasakan faraj ku bgitu pedih apabila saya cuba menyentuhnya dan apabila ku melihat faraj ku ternyatalah darah dan sperma lanun itu masih mengalir keluar dari dlm perutku. saya terbaring kembali kerana badanku terasa bgitu sakit kerana ditindih oleh lanun tadi.

Dlm saya cuba meredakan kesakitan badanku tiba tiba dubur ku di angkat dan disuruh menongeng saya mengikut saja kehendak mereka walaupun badanku terasa bgitu lemah dan sakit. kali ini dua orang daripada lima lanun itu datang dan salah seorang lanun itu di hadapanku manakala seorang lg di belakangku.

Lanun yanng di depan itu mengarahkan saya menghisap pelir nya dan memegang rambutku dngn kasar dan menyumbatkan pelir nya yanng sederhana itu ke dlm mulutku dan serentak dngn itu lanun yanng berada di belakang ku itu pon memasukkan batang pelir nya ke dlm faraj ku.

Lanun yanng menikmati faraj ku itu mempunyai saiz pelir yanng sama panjang dngn lanun yanng pertama tadi namun kepala pelir nya agak kecil dan mempunyai rohet yanng agak rendah membuatkan perutku terasa seperti dicucuk cucuk dngn benda lembut.

Di dlm mulut ku pula terasa seperti sukar hendak bernafas apabila lanun itu memasukan keseluruhan pelir nya ke dlm mulutku sehinggakan saya terasa hendak tertelan apabila kepala pelir lanun itu mencecah kerongkongku.

Sesudah beberapa minit menyumbat batang pelir nya ke mulutku lanun itu pon sampai ke kemuncaknya dan menekan rapat dubur nya ke mulutku sehingga biji pelir nya mencecah daguku. dimasa yanng sama terasa kepala pelir lanun itu melepasi kerongkongku dan terasa cairan pekat dan suam memancut mancut di dlm rongga kerongkongku dan membasahi tekakku yanng dahaga itu.

Tekakku menjadi loya apabila saya cuba menelan keseluruhan sperma lanun itu kerana rasanya yanng bgitu kelat dan sedikit manis masin itu. semantara itu lanun yanng menikmati faraj ku itu masih terus membuat asakan yanng padu seolah olah mahu menjuji sejauh manakah saya mampu bertahan.

Saya dapat rasakan setiap tikaman yanng dilakukan oleh lanun itu di mana setiap tikaman itu ku balas dngn kemutan kemas dinding faraj ku yanng membuatkan lanun itu tewas dan mengakhiri dayungannya dngn menaburkan benih benihnya ke rongga faraj ku yanng sedia basah itu.

Apabila lanun itu selesai menanam benihnya di dlm perutku diaorang pon mencabut batang pelir nya keluar dari dlm faraj ku diikuti dngn air putih pekat seperti kanji yanng keluar dari belahan faraj ku mengalir menuruni kedua belah pehaku.

Matahari sudh menunjukkan dirinya dan keadaan sekeliling gua itu mula terang dan lanun lanun itu masih mahu menikmati tubuhku. saya merasakan seluruh tenagaku sudh tiada kerana tidak diberi makan dan minum malah tidak tidur semalaman melayani nafsu buas mereka.

Tiba tiba lanun yanng mempunyai saiz pelir yanng besar dan panjang itu datang menghampiriku lalu menolakku sehingga terlentang. di dlm benak kepalaku terbayangkan yanng saya pasti akan menerima nasib seperti Sarah jika pelir sebesar lengan dan mempunyai panjang dua jengkal itu menyelami perutku.

Tapi apakan daya saya tidak mampu menolaknya dan terpaksa bertahan seberapa yanng terdaya untukk menyelamatkan diriku. Lanun itu mula merenggangkan pehaku dan duduk berhadapan faraj ku lalu meletakkan kepala pelir nya yanng sebesar buah pir itu pada rekahan faraj ku.

Dapat ku rasakan kepala pelir lanun itu cuba membelah kedua kelentitku mencari lubuk nikmatku. dngn perlahan lanun itu mengesel geselkan kepala pelir nya pada permukaan pintu faraj ku untukk membasahkan kepala pelir nya dngn sperma kawan kawannya yanng masih mengalir keluar dari dlm faraj ku.

Sesudah beberapa saat berbuat bgitu lanun itu menarik rambutku dngn kasar dan mengarahkan saya untukk melihat diaorang menengelamkan pelir nya ke dlm faraj ku. saya mula resah apabila melihatkan kepala pelir yanng sebesar buah pir itu sedikit demi sedikit tengelam ke dlm lubang faraj ku.

Saya cuba mengambil nafasuntuk menerima tetamu gergasi itu dan menyakinkan diriku yanng saya pasti akan selamat meleluinya. bunyi faraj ku apabila kepala pelir lanun tengelam kedalam faraj ku dan dngn perlahan dapat ku rasakan kepala pelir lanun itu menyentuh dinding dinding virginaku di susuli dngn batang yanng mempunyi kulit yanng agak kasar dan otot otot yanng tegang menyusur masuk membelahi lubuk nikmatku sehingga apabila suku daripada batang pelir lanun itu tengelam dapat ku rasakan daraku sekali lg terkoyak kerana di dlm virginaku terasa bgitu pedih dan sakit.

Lanun itu memberhentikan selaman pelir nya dan memulakan sorong tariknya dngn perlahan. saya cuba membiasakan lubuk nikmatku untukk menerima kehadiran pelir gergasi itu namun saya tidak berdaya kerana saiz pelir itu betul betul memenuhi rongga faraj ku.

Nafasku menjadi tidak menentu apabila lanun itu membuat dayungan di mana ketika lanun itu menekan masuk pelir nya terasa kelentit ku pon turut masuk sama dan apabila lanun itu menarik keluar pelir nya terasa bagaikan virgina ku pon turut terkeluar sama.

Saya bgitu sukar hendak bernafas seperti orang yanng kekurangan udara apabila lanun itu cuba memasukan separuh dari batang pelir nya dan terus membuat dayungan. saya menjadi tidak tentu arah kerana merasakan faraj ku bgitu sakit dan mula mengeluarkan darah.

Tiba tiba lanun itu berhenti dari membuat dayungan dan mengarahkan kawannya memegang kesemua angota badanku. saya mula panik dan tidak dapat bergerak kerana dipegangkemas oleh lanun lanun itu. kepala.

Kedua belah tangan. badan dan kedua belah kakiku dipegang satu seorang oleh lanun itu. saya mula menangis dan meminta tolong supaya tidak di perlakukan sedemikian tetaapi usahaku sia sia kerana mereka langsung tidak mengendahkannya.

Kisah Blue Kongkek Faraj Dara Gangbang
Lanun itu mula memasukkan batang pelir nya dan secara perlahan lahan batang pelir lanun itu tengelam ke dlm lubuk faraj ku sehingga saya merasakan kepala pelir lanun itu melepasi ari ari ku dan cuba untukk memasuki pintu rahimku disaat dua pertiga daripada batang pelir nya tengelam ke dlm faraj ku.

Darah keluar dari celah celah rekahan faraj ku mengalir membasahi dubur dan pehaku tetaapi lanun itu tetap meneruskan penerokaannya. perut ku turun naik cuba menahan kesakitan yanng amat sangat apabila saya merasakan kepala pelir lanun itu melepasi pintu rahim ku dan mengisi rongga peranakkanku ketika hampir keseluruhan batang pelir lanun itu tengelam di dlm faraj ku.

Cahaya pagi yanng terang tadi beransur ansur bertukar menjadi gelap. kesakitan yanng ku alami tidak ku rasai lg hanya kedengaran bunyi dengusan nafas dngn rentak yanng laju dan seketika itu terdengar bunyi riuh rendah diikuti dngn beberapa bunyi tembakan yanng entah dari mana datangnya sehingga di satu saat di mana semuanya lenyap dari pendengaranku.

Saya terdengar suara ibu memanggilku dari jauh. "Selvia. ! " kini suara itu kian jelas dan saya cuba membuka mata untukk melihat siapakah yanng memanggilku. dngn perlahan kelopak mataku terbuka dan jelas terlihat di tepi ku ibu dan ayah senyum memandang ku.

"Selvia selamat Nak. ! " kata kata itulah yanng petama keluar dari mulut ayah ku dan apabila saya melihat sekeliling barulah saya sedar yanng saya sudh berada di hospital.

Saya cuba bertanya kepada ayah bagaimanakah saya blh berada di hospital dan ayah dngn tenang menjelaskan yanng pakcik Sarah yanng bannyak membantu di mana pagi itu ketika diaorang hendak menjemput saya dan kawan kawan ku diaorang cuma menjumpai kemah kitorang yanng telah dirosakkan oleh lanun lanun itu dan segera berpatah balik untukk melaporkan kejadian itu kepada polis.

Sesudah polis datang ke pulau itu berlakulah tembak menembak di antara lanun dan polis di mana polis berjaya membunuh dua puluh satu orang daripada lanun lanun itu dan menangkap yanng selebihnya.

Saya yanng dlm keadaan pengsan dan kekurangan darah itu telah dibawa ke hospital dngn segera sementara Rinna. Lenni dan Sarah tidak lg dapat di selamatkan kerana kehilangan darah yanng banyak.

Saya menitiskan air mataku dan berasa amat kesal dngn apa yanng telah berlaku dan sehingga kini saya masih tidak blh melupakannya walaupun peristiwa itu sudh tiga tahun berlalu.
[kaki]
Kongkek Faraj Dara Gangbang ***
Kongkek Faraj Dara Gangbang, sex story , Kongkek Faraj Dara Gangbang cerita lucah, kisah seks Kongkek Faraj Dara Gangbang cerita stim erotik melayu Kongkek Faraj Dara Gangbang, porn, erotic novel sex, Kongkek Faraj Dara Gangbang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/