Awek Sundal Dikongkek Nonggeng

Awek Sundal Dikongkek Nonggeng | Kebiasaannya jika daah hujung bulan, budget pun daah makin sempit. kitaorang pun sama sama ikhtiar untk mencari tempat kitaorang melakukan sex tanpa mengeluarkan duit. Kali ini saya mengajak abang Rammsi melakukan aktiviti sex di rumah sewa saya. Kebetulan hari Sabtu itu semua kawan kawan serumah saya pulang ke kampung.

Saya daah berangan nak ajak abang Rammsi main secara ganaz, brutal dan havoc di rumah sewa saya itu. saya teringin nak main atas sofa di ruang tamu menghadap ke pintu sliding kaca yanng blh nampak terus ke pintu pagar.

Bermakna, kitaorang blh melihat jika ada orang yanng datang ketika kitaorang sdg menikmati permainan sex nanti. Petang itu, abang Rammsi datang ke rumah sewa saya seperti yanng dijanjikan. faraj saya yanng daah seminggu tak diairi ini terkemut kemut, gatal dan merenyam rasanya.

Masuk saja ke ruang tamu, abang Rammsi terus mencium mulut saya dngan rakus dan ganaz. Pergerakan kitaorang cukup pantas dan cekap (dah biasa ler katakan dan daah seminggu memendam rindu) dan sekejap saja kitaorang sudh berbogel.

Di sofa, abang Rammsi berlutut menghadap faraj saya dan saya secara otomatis merenggangkan kaki untk memudahkan abang Rammsi menjilat kelentit dan lurah faraj saya. Lama jugak abang Rammsi mengerjakan faraj saya dngan lidahnya.

Saya suka dijilat. saya suka abang Rammsi menyedut nyedut kelentit saya. jika sudh pasti faraj saya cukup basah, abang Rammsi berdiri semula dan kini giliran saya pula yanng berlutut menghadap zakar 6 inci abang Rammsi itu.

Saya mengulum dan menghisap semahu mahunya. Sekitar 10 minit kemudian, abang Rammsi memegang bahu saya dan mengajak memulakan. abang Rammsi duduk di sofa, memegang batang zakar nya yanng tegak berdiri.

Saya dngan selambanya duduk mengangkang sambiil menyuakan lubang faraj saya ke arah zakar yanng telah siap berdiri. sesudah pasti ia tepat mencecah lubang faraj saya yanng daah lencun dan licin, saya pun menurunkan burit saya perlahan lahan.

Cerita Sex Awek Sundal Dikongkek Nonggeng

Perlahan namun pasti! Pasti masuk! 'Ah. s. m. ah. abang. m, ' desah saya sebaik saja kepala zakar nya menerjah masuk terus lancar ke pangkal rahim saya sambiil menggesel gesel dinding lubang nikmat saya.

Saya suka gaya duduk di atas. Dapat masuk santak dan saya blh mengemudi bahtera pelayaran kenikmatan mengikut selera lubang faraj saya. Pada masa yanng sama, abang Rammsi dapat meramas dan menghisap payudara saya.

Abang Rammsi blh meramas burit saya. abang Rammsi mudah menggentel gentel kelentit saya. saya suka! Sedap! Gerakan saya seolah olah berputar putar. Sekejap ke depan dan ke belakang. Sekejap ke kiri dan ke kanan.

Sekejap mengangkat burit dan menekan ke bawah. Semua pergerakan saya rasa sangat nikmat dan nyaman. abang Rammsi jugak suka cara begini sebab banyaak tugas yanng blh dilakukan sambiil blh relax sedikit.

'Ah. errghh. m. bang. isap payudara Frilla bang. gigit sikit bang. ooh' saya merengek sedap jika bergelek gelek laju dan perlahan di atas abang Rammsi dngan batang zakar nya masih tetap utuh mengisi rongga faraj saya.

Faraj saya yanng sentiasa merindui zakar abang Rammsi dan tujahan tujahan nikmatnya. Sememangnya faraj saya sentiasa mem zakar kan batang zakar abang Rammsi. Gerakan burit saya semakin tak keruan.


Cerita lucah Awek Sundal Dikongkek Nonggeng
  • Ramasan abang Rammsi ke atas payudara saya dan geselan antara kelentit dngan bulu ari ari abang Rammsi membuatkan pertahanan saya menjadai semakin lemah. Tak berdaya menahan lagi. 'Oh. hhuhuhu. seedaap. bbaangg. Frilla. sampaai. ni.. Frilla. saampaaii. baangg. oh. ah, ' erangan saya agak kuat seiring dngan hentakan burit saya ke arah membenamkan batang zakar abang Rammsi dalamm dalam.
  • Biar santak sampai ke pangkal rahim saya. Biar senak tapi saya suka santak ketika mencapai klimaks. saya menggelepar dan menggigil kesedapan. Indahnya klimaks. Sebaik saja saya selesai menikmati klimaks yanng indah tadi, kitaorang bertukar posisi.
Kini kitaorang berada dalamm posisi doggie style. saya menonggengkan burit saya dan menyuakan kepada abang Rammsi seolah olah meminta disegerakan tikaman zakar nya ke dalamm lubang faraj saya yanng daah becak.

Sambil muka saya menghadap ke arah pintu sliding. saya tak psti samada jiran di depan rumah tue nampak perlakuan kitorang. saya yanng daah seminggu gersang nie menggoyang goyangkan burit saya jika saja kepala zakar abang Rammsi terbenam perlahan lahan dan santak ke pangkal rahim saya.

Awek Sundal Dikongkek Nonggeng novel blue sex kisah melayu best

Awek Sundal Dikongkek Nonggeng


Rongga faraj saya terkemut kemut kesedapan. Hayunan abang Rammsi keluar dan masuk berjalan sempurna. Perlahan. Laju. Kemudaian direndamnya sekejap. Henjut lg perlahan dan melaju. Rentaknya yanng berirama itu membuatkan nafas saya termengah mengah.

Tdk beberapa ketika selepas itu saya menggelatak dan menggelepar kenikmatan seiring dngan kenikmatan klimaks saya. abang Rammsi belum nak klimaks lg namun masih terus menghayun pinggangnya ke depan dan ke belakang.

Bgitu nyaman. bgitu indah. Tersangat nikmat. Sedap tak terkira. zakar abang Rammsi masih tetap dngan aktiviti keluar dan masuk. Sedap! 'Ooh. abanngg. Frilla. rinndu. Frilla daah tak tahan. , ' merengek sedap sambiil rongga faraj saya seolah olah menggenggam zakar dan meramas ramas zakar abang Rammsi yanng berhenti rehat seketika.

Abang Rammsi tunduk sedikit dan menjilat jilat tengkuk saya. saya mengeliat kegelian. Meremang bulu roma saya dibuat begittu. faraj saya semakin becak dan lencun. Bunyi berdecap decap jika hentakan abang Rammsi kuat dan laju.

'Ah. ihh. m. oh. abaang. sedapnyyaa. mm.. iih. is. a. errgh. , ' saya mengerang sambiil menggelepar lagi. 'Abang. abang. baang.. m. lg bang. goyang bang. owhh' saya menggoyang goyang pinggang dan burit saya.

Akhirnya saya mencapai kemuncaknya. "Oh. ah. iihh. Frilla. ish. Frilla. abbang. daah tak tahan oh" abang Rammsi mendengus, menghamburkan nafas yanng kuat serentak dngan hentakan kuat berserta pancutan sperma nya di dalamm rongga faraj saya.

Panas! Hangat! Semburan sperma abang Rammsi yanng hangat dan pekat itu, saya merinduinya siang dan malam selama seminggu. 'Sedapnya pancut kat dalam. mm. Frilla suka abang Rammsi pancut kat dalamm tapi kalau sama sama sampai dan pancut lg best, kan? ' soalan cepumas saya kepada abang Rammsi untk memancing nafsu nya semula selepas kitaorang berehat seketika melepaskan lelah.

Saya bangun dan berjalan ke dapur untk mengambil air minuman untk kitaorang berdua. Semasa saya melangkah menuju ke dapur, terasa sperma abang Rammsi mengalir keluar, meleleh ke paha. saya menoleh dan melihat abang Rammsi tersenyum saja melihat sperma nya tadi keluar.
Awek Sundal Dikongkek Nonggeng ***
Awek Sundal Dikongkek Nonggeng, sex story , Awek Sundal Dikongkek Nonggeng novel blue sex, kisah melayu best Awek Sundal Dikongkek Nonggeng, cerita malay Awek Sundal Dikongkek Nonggeng, porn, erotic novel sex, Awek Sundal Dikongkek Nonggeng



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/