Gomol Isteri Orang Puki Sedap

Gomol Isteri Orang Puki Sedap | Sekarang nii saya sdh bekerja di salah sebuah syarikat. Terus terang saya katakan, saya lebih suka dan cepat stim kalau melihat orang yangg sdh berkahwin berbanding dngn anak dara. Baik isteri orang, janda atau mak datin. mungkiin krn kerja ku saban waktu bergelumang dngn anak murid maka saya jadi tak terliur kepada mereka.

Tapi demi terpandang aje isteri orang, saya jadi bernafsu dan butuh ku akan mula menegang. Stim le tu. Mulalah saya akan perbetulkan parking. saya mula berkenalan dngn Usifah, tukang masak di restoran yangg berdekatan dngn pejabat saya.

Memang sdh menjadi perangai saya, jika ingin order makanan panas aje, saya akan ke dapur, menunggu dan melihat bagaimana Usifah memasak. Bermula dngn melihat, membantu dan akhirnya mula timbul keinginan utk cuit mencuit dan bergurau senda.

Ya lah kan jika dan selalu datang order, asyik dok tengok tengok aje tak guna jg kan, lepas tuu mula lah gatal ingin cuit sana, cuit sini, cocok sana dan cocok sini.

Usifah pulak saya rasa memanng tak pernah marah pon, paling paling diaorang marahpun hanya menunjuk kepada bossnya, takut kalau kalau bossnya nampak. Pernah beberapa minggu saya bergurau dngn Usifah, sahaja saya ingin test power, saya cuit tetek nya yangg menonjol itu.

Entah saya daah tak tahan sangat melihat penonjolan tetek Kak Yah yangg sebegitu rupa maka saya beranikan diri mencuitnya. Usifah hanya menjeling aje. dlm fikiran saya daah mula mengira gira yangg Usifah tak marah mgkin diaorang ingin lebih lg kot.

Selepas kejadian itu, jika saya ke dapur, demi terlindung saja saya akan ramas dan peluk Usifah. Tapi tak lama la takut nanti terserempak dngn bossnya pulak naya saya. Kegiatan ini saya buat pada sebelah petang, jika orang daah tak ramai dan restoran pon daah ingin tutup.

Tak beberapa lama lepas itu, saya mula merancang utk pergi lebih jauh lg dngn Usifah sesudah saya confirm yangg Usifah jg mempunyai keinginan yangg sama. cuma mgkin atas dasar sifatnya yangg pemalu maka diaorang tak tonjolkan.

Untk pengetahuan kekawan pembaca semua, Usifah ini baru berumur dalamm linkungan 30an, bodynya masih solid, mumpuyai tetek yangg besar dan kulit yangg agak putih sedikit. daah ada anak dua.

Lakinya kerja kampung aje. diaorang kerja krn ingin bantu ringankan beban suaminya. Suatu hari, saya dapat berita yangg Usifah ada bergaduh dngn suaminya. saya tak tahu pasal apa. Padan pon pada hari tuu jika saya ke restoran berkenaan saya lihat Usifah masam dan gelisah aje.

Saya pon cadangkan pada Usifah agar mengambil cuti dan saya bercadang utk ajak Usifah keluar makan, dan mendengar cerita perbalahananya dngn suaminya. Usifah setuju, dan saya pula kebetulan, pelajar sdg bercuti maka saya bolehh keluar.

Saya bawa Usifah makan di sebuah kedai. Semasa makan saya cuba korek rahsianya. Tapi suasana agak bising dan Usifah tak dapat ingin konsentrait pada ceritanya. Selepas makan saya cadangkan agar Usifah ke rumah sewa bujangku utk meneruskan ceritanya.

Usifah setuju. Sesampai aje Usifah di rumah sewa bujang saya, diaorang terus duduk di atas sofa. Kainya terselak sedikit dan saya daah mula stim. butuh saya daah menegang 90 darjah.

Cerita Sex Gomol Isteri Orang Puki Sedap

Saya mula bertanyakan pasal pertengkaran Usifah ngan husbandnya. Usifah meneruskan bercerita dan sekali sekala saya menyokong Usifah, bahawa tindakan yangg diaorang ambil itu betul. saya sebenarnya tak beri tumpuan sangat pada ceritanya, saya lebih suka melayan fikiranku bagaimana utk merasai tubuh Usifah.

Ikan dan ada di depan mata sekarang ni, hanya tak tahu bagaimana ingin mula. sedang Usifah dok bercerita tu, entah macam mana diaorang mula menanggis. saya daah panik. Tanpa saya sedara kau mula beralih ke sebelahnya dan mula memeluknya bagi meredakan esakan tanggisnya.

Usifah jg membalas pelukan saya. Lebih erat lagi. Selepas beberapa saat, saya mula mententeramkan Usifah sambill menepuk nepuk belakangnya. Semasa berpeluk itu, saya dapat rasakan kehangatan jika tetek Usifah melekat kat dada saya.

Tanpa membuang masa, saya terus mengambil kesempatan ini dngn menjalarkan jari jemari ku ke tetek Usifah. saya mencium tengkuknya bertalu talu. saya mengigit teliganya dan mula menjilat jilat pangkal lehernya.

Saya mencari mulutnya dan kitaorang terus bertaut buat seketika. sambil bercumbu itu, tangan ku terus meramas ramas tetek Usifah yangg menggunung itu. kitorang terus berkulum lidah. saya menjolok jolok lidah ku ke dalamm mulut Usifah sambill saya menghisap lidahnya.

Saya dapati Usifah mula terangsang. saya ambil tangan Usifah dan lekatkan pada bonjolan seluar saya. Usifah mula meramas ramas butuh saya. saya teruskan adegan percumbuan saya sambill tangan saya mula membuka baju kemeja yangg Usifah pakai.

Apabila semua butang telah saya releasekan maka saya kuakkan baju Usifah dan menolaknya kebelakang. saya mencuri lihat luruh tetek Usifah yangg masih berada di dalamm branya sambill mulut saya terus mengulum lidahnya.

Tangan ku mula meramas ramas tetek Usifah yangg masih lg berada di dalamm branya. Tanpa membuka branya saya cuba keluarkan tetek Usifah dari sarangnya. Demi tersembul keluar aje tetek Usifah, saya terus meramasnya.


Cerita lucah Gomol Isteri Orang Puki Sedap
  • Saya picit picit putingya. Usifah mula mengerang kesedapan. saya beralih dari mengulum lidah Usifah kepada mengulum puntingnya pula, saya nyoyot dan hisap putting susu Usifah dngn layap sekali. Usifah merangkul kepadaku, Usifah melepas gengaman tangannya pada butuh ku dan mula membuka branya sendiri.
  • Saya membantu Usifah membuang branya. jika bra Usifah berjaya saya tarik keluar, saya beralih pula menghisap putting kirinya , sambill tangan kananku meramas ramas tetek kanannya. Usifah menarik baju t shirtku dan membuangnya.
  • Kitorang terus bergomol gomol di atas sofa berkenaan. saya mula menjilat tetek Usifah. Perlahan lahan saya turun ke perut dan pusat. Tanganku mula meraba raba celah kangkang Usifah. Usifah jg mula membuka zip seluar saya.
  • Usifah memasukkan tangannya ke dalamm zip seluar saya dan terus meramas ramas butuh saya yangg masih lg berada di dalamm seluar dalamm saya. Usifah memasukan tangannya ke dalamm seluar dalamm ku dan mula memegang butuh saya dan menariknya keluar.
Usifah terkejut krn butuh saya lebih besar dari suaminya. Usifah menggosok gosok butuh saya. butuh saya tegang dan kepala membesar. Ada cecair mula keluar melalui lubangnya. Usifah munjilat butuh saya.

Mengulum dan memasukannya ke dalamm mulut. saya berasa sungguh nikmat, amat nikmat. Tak dapat saya ingin bayangkan dngn perkataan di sini. Tanganku jg tidk duduk diam. saya mula membuka butang seluar yangg Usifah pakai.

Kitorang berdiri utk sama sama melodehkan seluar masing masing. jika seluar kitaorang sdh terlodeh, kitaorang membuang pula seluar dalamnya. Kini kitaorang berdua sdh terlanjang bulat, tanpa seurat benang pon.

Gomol Isteri Orang Puki Sedap cerita blue kisah sex

Gomol Isteri Orang Puki Sedap


Kitorang mula berpeluk, bercumbu dan bergomol di atas sofa berkenaan. Tangan Usifah dan tangan kitaorang memainkan peranan masing masing. saya berpusing dan berada dalamm posisi 69. Usifah mengulum butuh saya dan saya pula menjilat puki nya.

Puki Usifah agak temban sedikit, dikelilingi oleh bulu bulu halus menambahkan lg ghairahku. saya mula menjilat, menghisap dan mengulum biji kelentitnya. Usifah mengerang kesedapan. saya mula memasukan jari ku ke dalamm lubang puki Usifah.

Ku masuk, ku tarik, ku masuk dan ku tarik. Air mazi Usifah berhambur keluar, Usifah terus mengerang. Bunyi erangan Usifah agak kuat setiap kali saya menjilat dan memasukan jari ke dalamm lubang puki nya.

Saya jg berasa seronok jika butuh ku dikulum dan dihisap oleh Usifah. setelah adegan ini berlangsung lebih kurang 20 minit, saya mula menukar posisi. saya berdiri benar betul di celah kangkang Usifah menghadap puki nya.

Ku lihat mata Usifah sdh kuyu dan puki nya terus basah. saya angkat sebelah kaki Usifah ke leherku dan menggerakan butuh ku hampir dan bersentuh dngn puki nya. saya tidk terus masukkan butuh ku ke dalamm puki Usifah, saya mainkan butuh ku di pinggir lubang puki Usifah buat seketika.

Usifah terus merayu saya supaya memasukan butuh saya terus ke dalamm puki nya. sudah tak tahan katanya. saya terus menekan butuh ku ke lubang puki ya dan terus mengelungsur masuk ke dalamm puki Usifah.

Saya mula mendayung. Keluar masuk butuh saya ke dalamm puki Usifah. saya bongkokkan sedikit badan saya, utk meramas tetek Usifah sambill saya terus mendayung. Usifah mula menggeliat setiap kali saya lajukan pendayungkan saya.

Tak semena mena saya rasa Usifah menguatkan kepitan pehanya ke atas ku, dan saya lihat Usifah sdh pon climaks buat kali yangg pertama. Buat seketika saya biarkan keadaan itu.

Selepas keadaan pulih, saya minta Usifah menonggeng utk saya lakukan doggy stail. Usifah tak membantah. saya mula menunggang Usifah dari belakang. Makin lama makin laju. Makin kuat dan Usifah makin mengerang kesedapan.

Lebih kurang 15 minit menonggeng Usifah dari belakang, saya mula kejang, saya rasakan bagai ingin meletup. saya eratkan pegangan ku ke pinggang Usifah dan saya memancutkan sperma ke ke dalamm puki Usifah semasa kitaorang berada dalamm posisi doggy stail.

Saya biarkan butuh saya terus berendam di dalamm puki Usifah. jika saya keluarkan butuh saya, Usifah terus menghisap butuh saya. Habis cecair yangg melekat kat butuh saya dihisapnya. Selepas itu, kitaorang berpelukan dan saling berpandangan.

Masih lg dalamm keadaan bogel. Usifah mengucapkan terima kasih krn memberinya kenikmatan dan meringankan bebanan masalahnya dnegan mengadakan hubungan jenis dengannya. saya jg mengucapkan terima kasih krn Usifah membiarkan dirinya dikocak oleh saya.

Kitorang berehat seketika dan selepas itu, saya menghantar Usifah ke rumahnya. Dan kitaorang berjanji utk melakukan lg persetubuhan ini, jika ada waktu dan keadaan mengizinkan.
Gomol Isteri Orang Puki Sedap ***
Gomol Isteri Orang Puki Sedap, sex story , Gomol Isteri Orang Puki Sedap cerita blue kisah sex, Gomol Isteri Orang Puki Sedap, citer melayu Gomol Isteri Orang Puki Sedap, porn, erotic novel sex, Gomol Isteri Orang Puki Sedap



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/