Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus

Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus | saya baru saja 17 tahun and sdg tunggu keputusan spm. Jadi saya pun bekerja sebagai kerani disebuah syarikat swasta dekat dengann Jalan Pekeliling, kl. Oleh krna merasakan yg saya ni dahh dewasa, saya pun berpindah dari rumah ibubapa and menyewa bilik bujang.

Walhal rumah ibubapa saya tue taklah jauh sangat dari pejabat. cuma satu bas sahaja. saya mengenal seks bebas stlah tinggal dibilik bujang ini melalui kawan serumah saya Dannu and Hilham.

Saya ni sebenarnya dari keturunan and keluarga yg kuat pegangan agama and dlm keluarga akulah anak yg paling kuat pegangan agama. Dannu ni ada seorang pompuan simpanan yg masih bersekolah di asrama di Melaka.

Jika cuti sekolah, bohsia tue mesti datang and tinggal di bilik bujang kami sampai sekolah buka semula. jika saya Tanya, katanya ibu ayahnya dahh bercerai and tak pedulikan hal diorang lg tue yg diorang jadi bohsia tu.

Dannu ni pun sporting jugak and tak kedekut. jika bohsia tue tinggal dengann kita, diorang langsung tak kisah kalau bohsia tue ingin tidur dengann saya ke atau ingin projek dengann saya.

Oleh krna kami tinggal sebilik, kalau Dannu projek dengann bohsia tue saya nampaklah and kalau saya pula yg projek dengann bohsia tu, diorang pula jadi penonton. Hilham pula kawan Dannu yg selalu melepak kat bilik bujang kitorang.

Diaorang selalu bawa bohsia nya Salima untk projek di bilik bujang kitorang. Tapi Hilham ni kedekut, makan seorang sahaja. Katanya pasal diorang ingin kahwin dengann bohsia tu, tak tahulah saya bnr ke tidak.

Satu hari ingin jadi cerita, Hilham and Alsiya ni bergaduh and putuskan hubungan mereka selepas kena tangkap basah disebuah hotel murahan di ibukota. Sejak tue Hilham jarang datang bilik kitorang lagi.

Ingin dijadikan cerita lagi, satu malam tue sdg saya lepak lepak kat bilik baca komik seorang seorang pasal Dannu entah pergi mana dengann bohsia baru diorang tiba tiba telefon berdering.

Jika saya angkat telefon tue rupa rupanya Alsiya yg call. Mula mula diorang tanya kalau kalau Hilham ada kat bilik saya tu. saya kata tak ada. Alsiya cakap kat saya yg diorang dahh berpisah dengann Hilham, jadi boring duduk rumah seorang, kawan kawan semua dahh keluar.

Alsiya ajak saya keluar temankan diorang jalan jalan. saya pun terus saja setuju pasal saya pun boring juga. Lepas saja tetapkan waktu and tempat ingin jumpa malam tu, saya terus letak telefon and terbayangkan Alsiya yg berasal dari Teluk Intan.

Diaorang ni memanng cantik orangnya. Body peehh. solid gila. buah dada pun bolehh tahan. Besar jugalah. Kalau ingin cekup dengann tangan saya ni pun belum tentu cukup lagi. burit diorang jngan cakaplah.

Bulat beb. pinggang ramping, kulit pula putih melepak. Ces tak tahan saya jika terbayangkan Alsiya tu. jika sampai masanya saya pun jumpalah Alsiya di tempat and waktu yg telah dijanjikan.

Diaorang memakai baju kemaja lengan pendek and berseluar jeans agak ketat sedikit and nampak seksi. jika jumpa sahaja, Alsiya terus ajak saya pergi makan, saya pun ikut sajalah. Masa makan tue saya bnyk diam.

Maklumlah saya ni pemalu. Alsiya yg memulakan cerita and bnyk bertanya itu and ini. Lepas habis makan, Alsiya tanya saya ingin ke mana lepas nie. saya cakap saya ingin balik and Alsiya pun ingin balik juga.

Saya ingatkan diorang setuju ingin balik rumah dia. Rupanya diorang ikut saya balik sampai bilik. Katanya duduk rumah pun seorang, boring. saya tak kisah diorang ingin ikut saya balik.

Lg pun saya pun seorang jugak duduk kat bilik. Dannu mesti tak balik punyalah. Sampai di bilik bujang saya, saya terus masuk toilet and tukar pakaian. cuma pakai seluar pendek sahaja.

Mmg saya kalau ingin tidur suka pakai seluar pendek. Alsiya pula tengah duduk duduk sambiil baca komik. Keluar dari toilet saya pun bentang tilam terus baring(bilik bujang mana ada katil).

Sambiil baring saya berbual dengann Alsiya. Entah apa yg kami bualkan saya pun tak tahu. Macam macam cerita yg keluar. Hampir 2 jam berbual. Waktu tue pukul 11 lebih.

Saya pun bagi tahu Alsiya yg saya ingin tidur and suruh Alsiya tidur di tilam Dannu. Lepas lampu bilik di tutup suasana jadi gelap tapi samar samar dek lampu jalan yg masuk menerusi tingkap bilik.

Saya cuba melelapkan mata tapi tak boleh. dlm otak saya ni hanya ingat macam mana ingin dapat pepek bohsia seorang nie. saya pun mengiring ke sebelah di mana Alsiya tidur dengann mengadap saya tapi jaraknya dlm setengah depa.

Saya tengok Alsiya tengah terkebil kebil matanya. Rupanya Alsiya pun tak bolehh tidur. Katanya terlalu awal untk nya tidur. jika saya perhati bnr betul kat Alsiya, saya dapati butang baju kemejanya telah dibuka hingga ke bawah payudara nya and menampakkan pangkal payudara nya yg putih melepak and colinya yg warna krim tu.

Mungkin panas agaknya atau diorang saja ingin menggoda saya, tak tahulah. Terpandang saja pangkal payudara yg putih melepak and payudara nya yg bulat and agak besar tue saya pun jadi stim.

Batang pelir saya pula dahh mula keras and berdenyut denyut. Otak saya pula dahh mula pikir pasal seks and membayangkan pepek Alsiya yg putih tu. saya pun memberanikan diri untk rapat dengann Alsiya and jika dahh rapat saya terus mencium and mengulum bibir Alsiya and diorang membalasnya.

Nampaknya saya dahh menang loteri nie, saya berkata dlm hati. kerna bukan senang ingin dapat tubuh badan pompuan yg saya rasa bnr betul solid and perfect macam Alsiya nie.

Cerita Sex Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus

Lg pun bukan saya yg cari. diaorang yg datang serahkan diri and pepek nya. kami bercium and berkuluman lidah agak lama jugak sampai kami bnr betul rasa puas. saya rasa adalah dlm 20 minit.

Sambiil bercium, tangan saya mula memainkan peranannya tanpa disuruh suruh. saya memasukkan tangan saya ke dlm baju Alsiya yg memanng dahh terbuka butangnya tu. Menuju ke arah payudara nya yg putih, gebu, kenyal, pejal and besar tu.

Saya menyelukkan tangan saya ke dlm coli Alsiya and meramas lembut payudara nya and sesekali menggentel puting payudara nya. Alsiya pula dahh mula menjalarkan tangannya yg lembut tue ke badan saya and akhirnya berhenti bnr betul pada batang pelir saya yg sdg stim and keras tu.

Alsiya menggosokkan tangannya pada batang pelir saya dengann lembut and perlahan. Cara Alsiya itu membuatkan saya rasa sungguh romantik and ghairah sekali and membuatkan batang pelir saya tue semakin keras and tegang.

Saya pula jika dahh puas mencium and mengulum lidah Alsiya, mula menjilat ke seluruh leher Alsiya and meninggalkan kesan kesan lovebite saya di lehernya. Puas di leher, saya menjilat telinganya kiri and kanan sambiil tangan saya masih tak henti meramas payudara and menggentel putingnya.

Saya lihat Alsiya seperti orang yg kerasukan dengann mulut sedikit terbuka mata hampir terpejam and dengusan nafas turun naik dengann kencang. Sesekali terdengar Alsiya melepaskan keluhan panjang yg penuh kesedapan.

Ini membuat saya bertambah stim lagi. saya membisikkan pada Alsiya supaya menanggalkan pakaiannya terus. Tanpa bersuara Alsiya menanggalkan semua pakaiannya termasuk coli and underwarenya. Maka terpampanglah didepan mata saya sesusuk tubuh yg saya rasakan cukup solid and perfect.

Yg penting sekali payudara yg besar padat and gebu and terletak bgitu sempurna serta pepek nya yg tembam. Tanpa membuang masa saya terus menjilat, menghisap and menyonyot payudara besar and puting nya yg kemerahan and semakin mengeras tue sambiil tangan saya tak henti henti meramasnya.

Puas yg kiri yg kanan pula saya kerjakan. Rentak nafas Alsiya semakin kencang turun naiknya. Erangan and dengusan suara kesedapannya semakin kuat. Ini membuatkan saya bertambah stim and batang pelir saya semakin keras ke tahap maksimum and denyutannya semakin kerap and kuat.

Tangan Alsiya sudh mula masuk ke dlm seluar pendek saya and menanggalkannya. saya memanng tdk memakai seluar dlam. Jadi senanglah Alsiya mengurut batang pelir saya. Akhirnya saya pun berbogel di depan mata Alsiya.

Puas payudara nya saya kerjakan, saya menjilat pula ke arah perut and pusatnya. Alsiya mengeliat kesedapan dek krna penangan lidah saya bermain dipusat and perutnya. Puas di situ saya mula turun ke arah pepek nya yg tembam and tdk berbulu itu.

Saya dapat lihat pepek Alsiya dengann jelas walaupun dlm cahaya samar samar. pepek nya yg tembam itu dicukur licin and nampak putih and bersih. saya mencium and mengigit lembut tundun pepek nya yg tembam tue ini membuatkan Alsiya mengeliat and mengerang kesedapan.

Lidah saya mula menuju ke celah rekahan pepek Alsiya yg kemerahan tu. saya mula menjilat jilat ke seluruh belahan pepek and kelentitnya. Alsiya mengerang semakin kuat. Kepala saya ditekankan kuat ke pepek nya seolah tdk mengizinkan langsung lidah saya terpisah dari pepek nya tu.

Rambut saya diramas kuat. Bau aroma pepek nya yg mengghairahkan menusuk kedalam hidung saya membuatkan saya bertambah ghairah. Habis pepek and kelentitnya saya jilat and air mazi yg mengalir keluar dari belahan pepek itu saya hirup sepuas hati.

Saya membuka kangkangan kaki Alsiya and menjilat di celah lubuk nikmat Alsiya and sesekali memainkan lidah pada kelentitnya. Kelentitnya saya hisap seperti menghisap puting. Alsiya mengerang semakin kuat. "Aah s. sedd. dapnya dahh tak tahaann ni".


Cerita lucah Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus
  • Tersekat sekat suara erangan Alsiya menahan kesedapan pepek nya dijilat and kelentitnya dihisap. Tiba tiba saya dapat rasakan seluruh badan Alsiya keke jngan and serentak itu diorang mengepit kedua belah pehanya membuatkan kepala saya tdk bolehh bergerak.
  • Tahulah saya yg Alsiya telah klimaks. stlah klimaksnya reda, Alsiya bangun and menyuruh saya pula yg baring. diaorang berlutut di celah kangkang saya and mula mengurut batang pelir saya yg keras tu.
  • Tak sampai 5 minit mengurut diorang memasukkan batang pelir saya ke dlm mulutnya, menjilat kepala pelir saya sampai ke telur. Mengulum and menghisap batang pelir saya macam orang kemaruk makan aiskrim.
  • Kuluman and hisapannya sungguh nikmat sekali sampaikan saya rasa macam ingin terpancut sperma saya dlm mulutnya. Nasib baik saya pandai kontrol. Rasanya adalah dlm sepuluh minit Alsiya menjilat mengulum and menghisap batang pelir saya.
  • Saya rasa macam dahh ingin lunyai dikerjakan dek mulut and bibir mongel Alsiya. Tapi Alsiya masih macam tak ingin melepaskan batang pelir saya dari mulutnya. Kawasan tilam dibawah kangkang Alsiya saya lihat dahh basah dek air mazi yg bnyk mengalir keluar dari celah belahan pepek nya.
  • Puas menghisap and mengulum batang pelir saya, Alsiya bangun dari berlutut sambiil berkata dengann suara agak manja and mengghairahkan. "Fan. Alsiya ingin memantat sekarang, Alsiya dahh tak tahan sangat nie. ya sayang".
  • Diaorang merengek seperti budak kecil. Oleh krna masih terasa akan kesedapan hisapan and kuluman Alsiya pada batang pelir saya, saya tdk mampu untk menjawap hanya menganggukkan kepala saja tanda setuju.
  • Saya masih dlm keadaan berbaring. Tak berlengah Alsiya terus bangun and mencangkung dengann pepek nya tepat ke arah batang pelir saya. Tangannya menyambar batang pelir saya and ditujukan pada belahan lubang pepek nya.
Dengann sekali henjut saja batang pelir saya dengann mudah terus ditelan lubang pepek Alsiya yg licin berair tu. diaorang diam seketika bagi membiasakan batang pelir saya dengann lubang pepek nya sambiil mengemut perlahan pada batang pelir saya.

Seketika kemudian Alsiya mula menghayunkan burit nya turun naik dengann gerak perlahan. saya lihat matanya agak kuyu dengann mulut sedikit terbuka and mengerang kesedapan. "Aah. eh. aah. eemph" , bgitu lah diorang berulang ulang mengerang kesedapan.

Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus cerita melayu, kisah sex Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus, citer seks novel lucah Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus

Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus


Saya pun turut sama mengerang kesedapan. Suara erangan kami silih berganti ditambah pula dengann irama bunyi clup. clep. plupp. , akibat dari bunyi batang pelir saya menujah keluar masuk ke dlm lubang pepek Alsiya yg dahh terlalu bnyk berair tu.

Sesekali Alsiya menekan and menggeselkan kelentitnya pada ari ari saya untk menambahkan lg rasa nikmat untk nya. Adalah dlm setengah jam kami memantat dlm posisi bgitu. saya pun memanng suka dengann posisi ini.

Kerna posisi ini memanng petua yg saya selalu amalkan untk melambatkan klimaks saya. Posisi ini membantu saya menikmati lubang pepek nya dengann lebih lama. Rentak hayunan Alsiya semakin laju and tak tentu hala.

Mulutnya makin bising mengerang kesedapan. sambiil memantat, saya meramas and menggentel puting payudara Alsiya untk menambahkan lg kesedapan baginya. Sesekali saya mengangkat kepala untk menghisap and menyonyot payudara Alsiya.

Ini membuatkan diorang semakin tdk tahan and membantunya untk mencapai klimaksnya. "Aah. eh. eeh. eemph. ah owwh. Alsiya ingin sampaai. Alsiya ingin sammpai. ergh" , saya rasa Alsiya terkejang sekejap sambiil matanya terpejam and mengigit bibirnya.

Ini kali kedua Alsiya klimaks. Lepas tue Alsiya bangun and meminta saya pula yg mengerjakannya. diaorang terus berbaring sambiil mengangkangkan kakinya. Bantal kepala saya, saya alaskan di bawah burit Alsiya.

Ini pun petua juga. Supaya batang pelir saya dapat masuk sepenuhnya and kepala pelir saya bnr betul kena pada ketulan daging yg terasa agak bulat sedikit di dlm lubang pepek Alsiya.

Saya memasukkan dengann perlahan lahan batang pelir saya ke dlm lubang pepek Alsiya. Mulanya Alsiya nampak diam sahaja. jika saya mempercepat and memperkuatkan rentak hayunan saya hingga kena pada makam tengahnya, saya lihat Alsiya dahh mula memberi response.

Diaorang turut menggerakkan burit nya membalas rentak hayunan saya. Semakin kuat and dlm saya hentak lubang pepek nya semakin hebat Alsiya membalas. Alsiya mula menggemutkan pepek nya dengann kuat and kerap membuatkan batang pelir saya rasa macam ingin putus.

Mmg sedap and nikmat yg tak terhingga saya rasakan jika Alsiya membuat kemutan kemutan yg kuat and kerap. Terasa oleh saya segala otot dinding lubang pepek nya tu. sambiil menjolok pepek Alsiya, saya tak lepas dari mencium and mengulum bibir serta lidahnya.

Sekejap mencium bibirnya, sekejap menjilat telinganya, kiri and kanan bersilih ganti. Sekejap lg saya menjilat ke seluruh leher and tengkuknya. Tangan saya pula meramas ramas rambutnya sambiil sesekali menarik kuat rambut tue sehingga mukanya terdongak keatas.

Ini membuatkan Alsiya rasa bgitu terangsang and lemas. Lemas dlm kesedapan and kenikmatan. Semakin laju saya hayun semakin kuat Alsiya membalas hayunan saya and menambahkan kemutan pepek nya. dlm 20 minit memantat dlm posisi bgitu Alsiya mula menampakkan tanda tanda ingin sampai klimaks.

"Aaah. ough hentak kuat lagi. kuat sikit lagi. ergh. hentak kuat kuat sayanng. kuat lg sayang. Alsiya rasa ingin sampai lg nie. Hayun cepat si. si. kkit.. a. ingin sampai. ingin sampai. ah. n. nnak s. sammppai dahh ni. agh" , diorang merengek dengann suara yg tersekat sekat menahan kenikmatan.

Seketika kemudian diorang menghayunkan burit nya dengann bgitu kuat sekali and akhirnya mengejang sambiil menjerit dengann agak kuat. "Aah. Alsiya dahh sampai. " , habis menjerit diorang terus mengigit bibir saya membuatkan saya rasa sakit sikit tapi puas krna saya tahu saya dapat memuaskannya.

Badannya basah dek peluh bgitu jugak saya. saya membiarkan Alsiya berehat sebentar untk mendapatkan semula tenaganya yg telah habis digunakan didalam pertarungan yg maha sengit tadi sebelum memantat semula untk memuaskan nafsu saya pula.

Batang pelir saya, saya biarkan saja terendam di dlm lubang pepek nya. Selang beberapa minit saya memulakan semula hayunan saya. Rentak perlahan saya tukarkan menjadi laju jika saya terasa nikmatnya.

Semakin lama semakin laju hayunan and hentakan saya lakukan. Semakin nikmat pula rasanya and semakin rasa ingin terpancut sperma saya. saya berhenti menghayun seketika. utk menambahkan lg rasa nikmat saya masa ingin capai klimaks, saya meminta Alsiya merapatkan kedua dua kakinya kemudian menyilangkan kaki di mana hujung kaki kanan diatas kaki kiri.

Alsiya langsung tdk membantah. diaorang menurut saja apa yg saya suruh. Kaki saya pula, saya kangkangkan and mengepit kedua belah kaki Alsiya. Sebaik saja Alsiya menurut apa yg saya suruh, saya pun memulakan hentakan saya semula.

Tapi kali ini saya terus memulakan dengann hentakan hentakan yg kuat and padu manakala hayunan saya pula saya mulakan dengann cepat and laju. Rasa macam ingin terbakar batang pelir saya dek krna batang pelir saya bergesel dengann kuat pada dinding lubang pepek Alsiya tapi itu semua saya tak peduli yg pentingnya saya dapat sampai klimaks dengann cepat, puas and nikmat.

Saya minta Alsiya membantu saya dengann membuat kemutan kemuatan pepek nya yg kerap and kuat pada batang pelir saya. Alsiya tdk membantah and memberikan apa yg saya minta diorang lakukan.

Tak sampai sepuluh minit saya buat bgitu saya rasakan sperma saya telah berkumpul di kepala pelir and siap sedia ingin terpancut. Segala kekuatan saya tumpukan pada kepala pelir saya.

Saya pun membuat hentakkan yg terakhir dengann bnr betul kuat and bnr betul dlm hingga ke pintu rahim Alsiya. Alsiya pula menolak nolak burit nya ke atas bagi memudahkan saya menikam jauh ke dlm lubang pepek nya.

"Aah. ough ingin sampai. ingin sampai" , saya menjerit memberitahu Alsiya akan klimaks saya. "Aah. aah. ah. Alsiya pun ingin sampai nie. ah. ah". Rupanya di waktu itu jugak Alsiya pun turut klimaks bersama saya buat kesekian kalinya.

Cret. cret. creet. habis sperma saya terpancut ke dlm rahimnya. Membuatkan Alsiya tersentak. Entah berapa das pancutan mani saya lepaskan saya pun tak tahu. Sebaik habis sperma saya terpancut keluar, saya terus merebahkan diri di atas badan Alsiya.

Beberapa minit kemudian saya pun bangun mencium Alsiya and berbaring disebelahnya. saya bertanya padanya macamana diorang bolehh sampai klimaks untk kali yg terakhir ni walhal masa tue diorang baru saja lepas sampai klimaks.

Alsiya memberitahu saya apa yg saya suruh diorang buat iaitu merapatkan and menyilangkan kakinya itu yg membuatkan diorang merasakan kenikmatan yg tak terkira hinggakan diorang bolehh mencapai klimaks lagi.

Katanya lg itulah kali pertama dlm sejarah hidupnya merasa bagitu nikmat sekali apabila memantat. Mula dari saat itu jugak setiap kali diorang memantat dengann saya pasti diorang akan melakukan teknik yg saya ajarkan itu tanpa perlu saya suruh lagi.

Saya jugak tanya pada diorang kenapa diorang bolehh terfikir ingin call saya and ikut saya balik ke bilik bujang saya. diaorang memberikan jawapan yg bgitu membanggakan saya. Katanya sebab saya ni nampak hensem.

Kena pula dengann gaya rambut saya and cara saya berpakaian nampak tampan. Kembang hidung saya dengar pujian darinya. Malam tue kami tak tidur sampai ke pagi. saya rasa adalah dlm 5 kali kami memantat sepanjang malam sampailah ke pagi.

Habis kering sperma saya dek memantat dengann Alsiya.
Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus ***
Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus, sex story , Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus cerita melayu, kisah sex Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus, citer seks novel lucah Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus, porn, erotic novel sex, Bohsia Sekolah Disetubuhi 2 Jantan Sekaligus



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/