Gadis Ofis Sex Party Threesome

Gadis Ofis Sex Party Threesome | Saya didorong oleh kawan saya untk melanjutkan pelajaran ditingkatan enam dikelas swasta. oleh krn pergaulan yangg tdk begittu sihat dan tdk dikawal nyaris saya dorogol oleh kawan sedarjahku. Peristiwa ini menyebabkan saya berasa tawar untk meneruskan pelajaranku dan seterusnya saya memohon kerja.

Setelah saya diterima berkerja disebuah pejabat kerajaan, jiwaku mulai merasai satu masaalah sex. Ramai dari kalangan jejaka dipejabat sering mengajakku keluar malam untk menekmati keseronokan dunia. Hari demi hari dan ajakan demi ajakan, dapat saya tolak.

Namun, oleh krn desakan kawan saya mulai lupa. Peristiwa masam kedua saya lalui. Tayangan Awan tdk selalu cerah membuatkan saya pertama kali keluar rumah diwaktu malam bersama kawan sepejabatku.

Kitaorang pergi makan dahulu dan menonton dipertunjokkan malam kedua pada jam 9:15. Ramzi, salah seorang rakan pejabatku dari awal lg telah menunjukan perangai sumbangnya. diorang selalu mencari peluang duduk disebelahku dan jg mengambil kesempatan untk mengeselku.

Didalam panggong wayang tangannya terlalu liar untk meraba saya. Pada malam itu akau memakai baju yangg agak modern dalammana sebahagian atas buah dada ku yangg agak besar itu bebas menghirup udara kota.

Ini menyebabkan mata Ramzi selalu menjatohkan bolamatanya kesitu. saya menjadi bangga pula krn saya tahu buah dada ku kini menjadi tarikan ramai lelaki. Kini giliran saya dihantar pulang oleh Ramzi.

Ini krn rumah saya yangg terjauh dari kawanku yangg lain saperti Gayah, Minah dan Asmah. Perjalanan sejauh 3 batu itu saya rasai amat lama. Ini krn tangan Ramzi selalu menyentoh pehaku terutama semasa ia menukar tranmissionnya.

Tibatiba kereta terhenti, saya tanya mengapa. Ramzi mengelengkan kepalanya. mungkiin rosak katanya. dalam keadaan yangg gelap dan sunyi itu, Ramzi keluar dari kereta dan membuka pintu sebelahku. diorang mengajakku keluar.

Diorang meminta tolong untk membantunya membaiki kereta. diorang membuka bonet keretanya. diorang menyuruh saya memegang wire didalam injin sedanng kan diaorang cuba menghidupkanya. Namu injin masih tdk hidup. diorang kembali keinjin kereta.

Smbil berjalan diaorang meraba pantat ku yangg agak bulat. diorang mengajaku kembali kekereta. Setiba didalam kereta Ramzi mulai menceritakan hal peribadinya, sambill bercerita matanya tdk lekang dari memandang buah dada ku dan sesekali matanya meluru kearah pantat ku.

Tangannya kini mula meraba seluarnya. Keadaan ini mula membuatkan saya resah. Tanpa saya sedari Ramzi telah mengeluarkan zakar nya dan meminta saya menghisapnya. saya takut krn belum pernah dalamm hidupku menghisap zakar.

Saya menolak permintaannya. Kini diaorang merayu pula supaya menolong melancapkan zakar nya. oleh krn kasihan lalu saya tolong walaupun saya benci serta malu. saya terpaksa membongkokkan badanku. saya pegang zakar nya dan memulakan rancapan.

Saya dapat dengari diaorang mengerang. Sesekali diaorang mengambil air liornya untk membasahkan zakar nya. Tanpa saya sedari tangannya mulai meraba buah dada ku. diorang memasukkan tangannya dari atas bajuku yangg terbuka agak luas itu.

Diorang begittu kasar mencari puting buah dada ku. saya biarkan jg krn mungkiin dgn cara ini diaorang akan lekas mengeluarkan sperma nya. sdg rancakku melancapkan zakar nya, saya rasai kepala zakar nya mulai membesar dan dalamm masa yangg sama kakinya terketar.

Dalam keadaan itu diaorang menarik kepala saya dan membenamkan mukaku ke zakar nya. Kini sperma nya terpancut dan membasahi mukaku. saya lepaskan zakar nya dari gengamanku. Kini diaorang pula mengambil dari tugasku.

Diorang melancap dgn memulasmulaskan kepala zakar nya, dapat saya lihat ais maninya masih keluar namun tdk memancut lagi, hnya meleleh membasahi jarinya. setelah reda, diaorang menoleh kepada saya dan Terima kasih.

Saya hnya senyum dan kitaorang beredar dari tempat itu. Setiba dirumahku diaorang menurunkanku dan saya terus kerumah dalamm keadaan yangg takut. Setiba dirumah saya segera kebilik air untk membasoh bekas sperma Ramzi.

Baunya sungguh keras, maung dan saya jijik. saya menanggalkan semua pakaian saya untk mandi. saya lihat seluar dalamku basah, mungkiin semasa Ramzi meramas buah dada ku tadi air mazi saya keluar.

Kini saya telah ditukarkan kerja diKuala Lumpur. saya menginap. Saya terpaksa naik bus untk pergi kerja. Sebagai kerani disebuah IbuPejabat dgn 800 pekerja menyebabkan saya ramai kawan baik lelaki atau wanita.

Boss saya Rudin namanya. Masih bujang dan handsome juga. Badannya gempal dan tdk begittu tinggi. Kulitnya yangg putih dan selalu tersenyum itu membuatkan saya tertawan. Rudin selalu membuat saya ketawa bila diaorang bercerita semasa Lunch hour.

Ceritanya selalu lucah, namun saya dapat menyesuaikan diriku dgn ceritanya. Ceritanya tdk pernah menyinggong perasaan sesiapa. Sifatnya yangg selalu menolong membuatkan saya suka berkerja Dibawahnya. Masa penyediaan peruntukkan kewangan tahunan telah tiba.

Kitaorang selalu mengejar masa untk menyiapkannya. tetapi kerja itu terpaksa dilaksanakan lepas masa kerja untk menentukan kerja On time. Rudin mempengerusikan mesyuarat. Keputusan sebulat suara bersetuju supaya kerja ini mesti disiapkan dalamm masa satu minggu.

Petang pertama saya diberikan tugas untk mengira keselurohan anggaran peruntukan yangg tdk digunakan pada tahun ini. Kerja itu memerlukan penelitian dan saya selalu dijengahi oleh Rudin untk memastikan angka yangg betul, saya pun selalu menganggu diaorang untk bertanyakan sesuatu yangg saya tdk faham.

Mereka yangg sudh habis kerja untk masa itu dibenarkan balik. Kini saya serta Ketua kerani dan Rudin masih belum selesai kerja. kitaorang terpaksa tunggu sehingga pukul 10 malam. Kini perutku lapar.

Rudin menyuruh ketua kerani saya membeli Kentucky Fried Chicken, makanan kegemaran Rudin. setelah Ketua kerani berlalu, Rudin memanggilku. saya hampiri biliknya. Sejak dari pintu lg Rudinmemandangku dari atas hingga bawah.

Saya perasaan dimana matanya memusatkan pemerhatiannya buah dada ku dan Buntutku. saya biarkan sahaja krn mmg semua lelaki macam tu. mmg keduadua benda itu ialah untk lelaki. Rudin bertanya balik nanti naik apa ?.

Naik bus, saya menjawab. Tak apa ke kalau saya hantar balik nanti, tanya Rudin. saya senyum, ini krn saya tahu diaorang baik orangnya. Takkan diaorang ingin apa apakan saya.

Ok, nanti selesai tunggu saya dibawah. Semasa makan Kentucky saya dapat melihat bagaimana Rudin menelanjangkan peha ayam dan menghisap tulang sehinggakan pipinya kempong. Seronok saya melihatnya makan. Perasaanku melayang pada adingan sex bila melihat Rudin menjilat jarinya yangg terkena Saurce kentucky.

Saya mula terbayang bagaimana kalau diaorang menjilat pantat ku. Kalaulah saya diberi peluang untk bertemankan Rudin, mmg saya suruh diaorang menjilat pantat ku. sdg fikiran saya melayang mengambarkan peristiwa berahi itu , hai, jauh nampaknya fikiran melayang ? teringat buah hati ke ?.

Tak adalah, saya manalah ada buah hati. saya mmg tak adaSpecial lg dalamm hidup saya. Rudin sambill berlalu, macam nie ada canlah. Sempat jg Rudin menjeling saya. saya membalasnya dgn senyum, dan dalamm hati saya berkata.

Kalau berani trylah! Tepat jam sepuloh saya mengemaskan mejaku dan terus turun kebawan menunggu Rudin. Kini kereta Honda Accord biru Rudin meluncur dan menghala kejalan Ampang. Sebelum membelok Rudin bertanya, Lapar lg ke ? sambill diaorang senyum.

Saya berkata"Lapar ! Terus Rudin memacu keretanya ke Hotel. Inilah kali pertama saya menjejakkan kaki keHotel bertaraf Antarabangsa. setelah makan saya pun dihantar balik ke Tasik Ampang. Didalam perjalanan itu Rudin menceritakan banyakk perkara termasuk cerita jenaka LUCAHnya.

Pendekkata malam itu saya amat gembira krn selain dari kebaikkan Rudin jg kitaorang sangat mesra. Setiba dirumah sudh jauh malam dan Rudin segera pulang krn kitaorang akan berkerja besoknya.

Awal pagi lg Rudin sudh berada dipejabat. saya pun turut awal krn saya tdk suka lewat. Sementara menunggu masa pejabat sempat jg kitaorang berbual dan menjalinkan perhubungan kita. Semasa semua staff ingin balik, kecuali yangg akan berkerja lebih masa Rudin memanggil saya.

Nak pergi Dinner tak ? Sebenanya dinner untk meraikan peserta sukan yangg berjaya didalam pesta sukan diperingkat Ibupejabat. Tanpa banyakk berfikir akupun Ya, bolih juga. saya nampak Rudin senyum sambill matanya meleret ke buah dada ku.

Pada malam ini saya diberikan tugas untk menentukan bilangan jumlah talipon kepada semua staff dibangunan Ibupejabat. saya diasingkan disebuah bilik krn saya memerlukan meja yangg luas untk meletakkan peta unutk semua tingkat.

Bilik Rudin telah dipilih untk menjadikan tempat operasiku. kitaorang memulakan kerja dan saperti biasa sesudah pukul 10 malam semuanya balik. Pada malam itu ketua kerani saya tdk hadir krn isterinya sakit.

Saya didalam bilik tdk perasaan bahawa semu staff sudh balik. sdg saya meneliti peta ditingkat 13 , tibatiba lampu padam ! saya mendiam kan diri. Ketika itu Rudin datang dan memberitahuku bahawa kerja akan disambong besok.

Sdg saya mengemaskan mana yangg nampak Rudin datang dari belakang lalu memegang jariku. Berderau darahku ketika itu. Op, sorry kedengaran suara Rudin dari belakang saya. Suara itu amat jelas ini menunjukkan Rudin amat hampir denganku.

Saya pusingkan mukaku dan terus mukaku kena mukanya. Kini kitaorang terdiam. Disaat itu debaran jantongku amat deras sekali. Ada takut dan fikiranku berkata, wah, mungkiin ini can untk saya memikatnya! belum sempat fikiran saya melayamg Rudin telah mencium bibirku.

Cecahan bibirnya membuat kan saya terkaku dan kudapat rasakan jari Rudin mula mencari jariku. Kini saya sambut dan saya gengam tangannya. Seterusnya kitaorang merapatkan bibir kita, lalu bertauplah bibir kita.

Saya tak tahu bagaimana sebenarnya bercium bibir bertemu bibir. Tapi dgn bantuan Rudin saya telah memberikan balasan yangg saya rasa seronok, mungkiin ini permainan hidup. Kata orang tuu kalau dahh ingin jadi tuu semua nya senang.

Rudin mmg pandai memainkan peranannya. Segala perbuatannya saya rasakan sedap dan seronok. Rudin tdk gelojok, Lidahnya yangg masuk dimulutku bagaikan sesuatu yangg saya tunggu tunggu. saya hisap lidahnya dan sebentar kemudian giliran saya pula dihisap olihnya.

Hisapannya membuatkan puting buah dada ku tegang dan pantat ku mulai mengeluarkan air mazi. Tangan Rudin kini minta dilepaskan, saya benarkan. Kemudian saya rasai tangannya meraba belakangku. saya keseronokkan dan dgn itu saya lg merapatkan badanku kepadanya.

Saya tak sedari kedua tanganku merangkuli dilehernya. Tangan Rudin terus memainkan peranannya. saya tdk halang krn apa yangg Rudin lakukan semuanya seronok. Zip kainku Rudin tarik kebawah dgn perlahan.

Saya menolongnya dgn menanggalkan hook dibahagian depan. Kain saya terlambak kebawah. Kemudian tangan Rudin meraba belakangku mencari hook bra. saya lengkongkan badanku supaya memberi kesenangan pada Rudin untk membukanya.

Tetek ku yangg telah tegang itu memudahkan braku terbuka. setelah itu Rudin memberhentikan ciuman dan mula mencium buah dada ku pula. Kini bibirnya telah dapat puting buah dada ku.

Dijilat putingku dgn hujung lidahnya. Ini membuatkan saya lg seronok dan air maziku bagaikan aliran sungai mengalir keluar. Sedikit demi sedikit lidahnya merayau kebawah pula. Lubang pusat pula menjadi sasarannya.

Hujung lidahnya masuk kedalam pusatku dan misainya yangg lebat itu membuat kan kelazatan saperti makanan ditambah Aji no moto Rudin membuatkan badanku menjerit meminta sesuatu yangg tdk pernah saya impikan.

Apabila lidahnya sampai diTundunku yangg ditumbuhi bulu itu saya rasakan jarinya meramas mesra buntutku. Oh. seronoknya. tdk pernak saya rasakan selama ini. saya tak sabar rasanya. pantat ku meminta sesuatu.

Saya gembira krn Rudin fakam permintaanku itu. Jilatan pertamanya mengenai hujung biji kelentitku ah. alangkah sedapnya jilatan pertama itu. oleh krn terlalu sedap saya tdk sedar saya telah membuka luas pantat ku untk memberikan laluan lidahnya yangg kini mmg saya tunggu tunggu.

Kini permintaan dan jeritan pantat ku telah dipenohi oleh lidah Rudin. Permainan lidahnya itu amat seronok dan tdk ada perkataan yangg hendak saya samakan. Setiap sentohan bagaikan sentohan electric yangg membuatkan saya makin sesak nafas.

Dalam keadaan keseronokkan itu, saya terasa satu ke jngan badanku. saya mengeliat dan saya dapati Rudin melajukan hisapan dan jg jilatannya pada kelentitku. Kini saya rasa pantat ku saperti ingin pecah dan saya tak sedar saya mengerang ah.

Ah. dan kini saya telah climax. Rudin masih lg meneruskan jilatannya, ini lg membuatkan seluruh badan saya rasa terbakar. seluroh pantat ku basah. Air mazi dan air lior Rudin bercampor menjadikan keadaan pantat ku begittu lembab sekali.

Rudin bangun dan membawa saya kekerusinya. saya terus duduk dan terasa amat lesu sekali. Sesekali bila tergesel biji kelentitku. ia amat ngilu sekali. Kini saya tahu, saya telah kalah dalamm permainan ini.

Rudin membongkok mengambil baju, bra dan kainku serta seluar dalamku. saya nampak semasa ia mengambil seluar dalamku Rudin mencuri menciumnya. saya tahu diaorang mmg seronok dgn bau pantat ku.

Diorang membawa baju saya kepadaku dan mengatakan supaya saya memakainya semula. dgn longlai saya memakainya. saya tdk memakai seluar dalamm saya krn Rudin telah mengambilnya. saya minta seluar dalamku darinya, tapi Rudin kata diaorang ingin simpan sebagai kenangan.

Setelah berpakaian saya keluar dan terus kebilik air untk mengemaskan lipstick saya. saya terus dihantar pulang. Semasa menaiki keretanya saya berangan, alangkah bagusnya jika saya menjadi isterinya. Orangnya baik dan pandai pula ! Perhubungan saya dgn Rudin makin intim.

Ramai dari awek dipejabat itu iri hari dgn perhubungan saya itu. Petang ini adalah petang terakhir kerja lebih masa. saya dapat rasakan bahawa tdk begittu lama kali ini krn hnya menyusun semua kerja yangg sudh siap.

Saya rasakan sekejap je sudh seminggu, ini krn saya seronok berkerja dgn Rudin. Selepas kerja saya sibok mengemaskan diri saya menghias saya pasti saya dapat lama bermesra dgn Rudin.

Namun Rudin masih tiada dipejabat. Jam didinding telah menunjukkan pukul 6 petang. Semua orang sedanng sibok menyiapkan kerja masing masing. saya kebingongan krn selalunya Rudin yangg memberikan saya kerja, tapi kali ini diaorang tiada !.

Sdg saya membantu menyimpan fail yangg sedah siap, tibatiba Hello, sorry krn lambat ! Suara itu amat saya kenali. Rudin muncul dgn berbaju t dan berseluar Levis. smbil berjalan bau harum minyak wangi Rudin mengikuti belakangnya dan serentak dgn itu saya dapat rasakan suasana pejabat menjadi ceria semula.

Hati saya gembira dan terus saya menuju kebiliknya dan bertanyakan apa lg yangg perlu dibuat. Sebentar kemudian Rudin memanggil semua staff untk mengadakan mesyuarat. Rudin mengucapkan terima kasih dan berjanji akan mengadakan small party untk semua yangg berkerja menolong menyiapkan kerja selama seminggu ini.

Seterusnya Rudin meminta ketua kerani dan saya tunggu sementara yangg lain dibenarkan pulang. Ketua kerani pula meminta izin untk balik cepat krn urusan peribadi. Hai, takkan lah malam jumaat nie ingin mula awal? gurau Rudin dgn ketua kerani saya.

Cerita Sex Gadis Ofis Sex Party Threesome

Saya faham maksud nya itu. Semua orang ketawa dan ketua kerani saya pun turut senyum. Kini tinggal saya dan kesayanganku Rudin. Lama jg diaorang meneliti semua kerjakerja yangg telah siap tu.

Hampir pukul 9 malam Rudin keluar dari biliknya sambill tersenyum memanggil saya kedalam biliknya. saya turuti dan terbayang saya peristiwa malammalam yangg lepas perkara yangg saya lakukan bersama Rudin.

Tiba didalam Rudin memberitahuku bahawa kerja sudh siap dan mengajakku makan malam. Keretanya meluncur keluar dari kawasan pejabat menghala keKuala Lumpur. nak kemana ? saya bertanya. Ikut sajalah. kitaorang makan special malam ni.

Setiba dipersimpangan Jalan Ampang kereta kini menghala kesungai besi. kita pergi kekajang makan satay. Rudin memberitahuku sambill tangan nya mencubit mesra pipiku. saya pegang tangannya dan membawanya kepehaku. Tak kusangka setibanya dipehaku, tangan nakal Rudin terus mencubit tundun saya.

Nantilah dulu. tak sabar. Rudin mereruskan mengosok tundunku. saya dapat rasa kepanasan tangan nya. Kini saya letakkan tangan kananku diribanya. dgn pantas Rudin membawa tangan saya ke zakar nya.

Saya faham, Rudin telah naik nafsunya bila diaorang memainkan tuntunku dari tadi. Kini saya membalasnya pula dgn mergusap zakar nya dan sekejap je zakar nya dahh naik. Nah, keluarkan.

Pujuk Rudin sepaya saya mengeluarkan zakar nya dari penjara seluarnya. dalam keadaan itu fikiran saya terbayang bahawa saya akan laksanakan permintaannya krn saya mmg sukakannya dan saya cuba sedaya saya untk membuatkannya suka padaku.

Saya mempunyai rancangan untk menjadikan Rudin kesayanganku ini sebagai suami yangg sah. Kini saya melepaskan tali keledarku untk memudahkan saya bermain dgn zakar Rudin. saya buka tali pinggang kulitnya yangg mempunyai emblem cd dan zipnya dgn perlahan.

Smbil membuka itu Rudin membetulkan tempat duduknya untk mencari tempat yangg selesa. Kini saya ternampak seluar dalamnya yangg berwarna biru langit. saya lihat zakar nya telah mula mengkal dan deagan manja saya masukkan tangan saya kedalam seluar dalamnya.

Hangat dan dimulut zakar nya telah basah. mungkiin air mazinya telah lama keluar sejak kitaorang bercium tadi dan semasa tundunku diusap. saya usap kepala zakar nya. Ini membuatkan Rudin membawa kereta tdk constant lajunya.

Rudin meluaskan kangkangnya. saya tdk sabar untk melihat zakar nya. Telah lama saya idamkan zakar ini. Kini baru saya dapat. Akan saya layan zakar ini dgn baik dan akan saya berikan layanan yangg istimewa diatas segala permintaannya.

Dalam sinaran lampu dash board kereta Accord itu saya kini mengeluarkan zakar nya dari seluar dalamnya, serentak dgn itu bau zakar nya menusuk masuk didalam rongga hidungku. saya rasa bau itu sedap, dan membangkitkan nafsuku yangg kini sedanng membara dgn perlahan.

Saya baring atas ribanya. setelah keselurohan zakar nya keluar saya memulakan tugasku. zakar nya tdk begittu panjang, namun tebal. Kepala zakar nya saperti topi perang german dan berkilat. saya mula menjilat kepala zakar nya dgn hujung lidahku, kemudian dikeliling kepala dan jg hingga kepangkal.

Setiba dipangkal zakar nya, bulunya yangg lebat dan thick itu masuk kedalam hidungku. Bau zakar nya makin kuat dan menyemarakkan lg nafsuku. saya dapat rasakan pantat ku mulai basah.

Tangan kiri Rudin pula memainkan buntutku. Hangat tangannya terutama bila diaorang membenamkan jarinya kealor pantat ku. Sesekali jari telunjuknya membenamkan dialor pantat ku. saya makin bernafsu. saya membuat pusingan dgn lidahku dikepala zakar nya sambill menghisap mesra.

Kepala zakar nya kesedapan dan mengeluarkan air mazinya. Semua itu habis saya hisap. Rasa suam apabila air itu melalui ruang dileherku. Kepala zakar nya licin akibat campura air lior dan air mazinya.

Smbil menghisap batangnya, tangan kiriku meraba zakar nya. Ah. emm. suara Rudin menahan kesedapan. Kini tangannya menyelak kainku dan terus meraba buntutkt. setelah lama, kini tangannya manyingkap seluar dalamku danterus mencari pantat ku melalui alor pantat ku.

Saya teruskan hisapanku, kini saya menghisapnya agak kuat sehinggakan pipi saya kempes krn jarinya kini telah masikkedalam lubang pantat ku. Apabila tiba dikepala zakar nya saya mengeselkan dgn gigiku.

Kaki Rudin tegang menahan keseronokkan. tdk berapa lama saya rasakan zakar nya membesar dan nah. hisap kepalanya. suara Rudin menyuruhku, serentak dgn itu saya tumpukan hisapanku dikepala zakar nya.

Nah, Rudin ingin. keluar dan saya rasakan pancutan sperma nya kedalam rongga mulutku. Pancutan kedua mengenai anak tekakku. Rasa hangat sperma Rudin dapat saya rasakan memenohi mulutku. Semuanya pancutan sperma nya saya hisap dan saya telan walaupun rasa itu amat anih bagiku.

Saya rasa sedap dan saya teruskan jg hisapanku. setelah itu saya rasakan kereta berjalan perlahan dan terus berhenti. saya bangun dan lihat Rudin berpeloh. saya mengambil tissue untk mengesat bekas sperma yangg terdapat di zakar nya.

Apabila tissue itu melalui kepala zakar nya saya dapat rasakan Rudin mengeliat krn ngilu. saya kesat saperti saya mengesat bayi kecil. smbil itu Rudin mengusap kepala saya dan berkata pandai nah buat, kejap aja dahh keluar saya senyum dan saya faham Rudin puas dan suka cara saya menghisap zakar nya.

Kini kereta Rudin meluncur semula. Selang beberepa minit saya lihat papan tanda Selamat Datang kePort Dickson. kita tidor disini malam nie nah, penatlah rasa badan Rudin memulakan perbualan sesudah beberapa ketika untk menhgilangkan penatnya.

Sampai dihotel terus kitaorang bersama menuju kemeja pendaftaran. saya masih ingat lg bilik no 234. setelah minum diCafe kitaorang terus kebilik. Setiba dibilik Rudinmembuka semua bajunya dan terus kebilik air.

Nah, mari sini saya melangkah terus kebilik air. Tiba dibilik air saya lihat Rudin sedanng berendam dalamm Bath tub yangg berwarna pink. saya selak curtain dan tangan saya terus di tarik dan saya dibawa kedalam bath tub.

Habis baju saya basah. Kini Rudin menolong saya membuka kesemua bajuku. Kini kitaorang Berbogil didalam bathtub. Air yangg jernih itu jelas saya lihat zakar Rudin yangg bersih dan dihiasi dgn bulu yangg lebat serta hitam.

Rudin mula menyabon belakangku dan sesudah siap saya memusingkan badanku supaya bahagian hadapan pula disabun. Gerakan tangannya menyabon memberikan satu nekmat padaku terutama bila jarinya mencecah puting buah dada ku.

Bahagian pantat ku pula disabon. oleh krn kelicinan sabon saya terasa jarinya menyelinap masuk kedalam pantat ku, geli dan seronok bercampor bila terkena hujung biji kelentitku. pantat saya disabon dgn baik dan kini semua anggotaku telah bersih dan bau sabon melekat dibadanku.

Saya sambut sabon dari tangan Rudin dan kini giliran saya pula. saya mulakan dgn menyabon bahagian hadapannya. Dadanya mula saya usap dan saya lalui dgn sabon. Rudin memejamkan matanya.

Saya turunkan kebawah dan kini di zakar nya pula. Bekas air lior dan maninya saya buang dan batangnya saya lalukan dgn sabon supaya bersih. saya seronok mengentel zakar nya.

Buahnya kini keras krn kesejukkan. kitaorang membilas dgn air bersih sambill berdiri. Rudin mula mencium pipiku dan saya mengigit manja cuping telinganya. Rudin menyelak curtain dan mengambil towel putih untk mengelap badanku.

Setelah kering kitaorang berjalan kekamar untk memakai baju. Sementara saya menghias Rudin menbuka briefcasenya untk mengambil dokumen kerjanya. Rudin memulakan kerjanya. setelah saya menghias diriku untk menjadi santapan Rudin malam ini, saya menuju kebalcony untk menghirup udara laut.

Angin sejuk membuatkan kulitku yangg hnya berbalut dgn baju tidor terasa sejuk. Bintik disetiap bulu badanku timbul. bgitu jg puting buah dada ku. saya memelok badanku untk menghilangkan sejuk.

Rudin. Sejuk abgin diluar ni, saya sengaja memanggilnya untk mendapatkan pelukan Rudin. Tunggulah. sekejap lagi. jawapan Rudin. Sebentar kemudian Rudin menghampiriku dgn hnya berseluar pendeknya. Setibanya disebelahku, saperti yangg saya idamkan, Rudin terus memelokku dan masuk kedalam baju tidorku.

Kini kitaorang berpeluk dgn memakai satu baju sahaja. Kehangatan badan Rudin amat terasa dibelakangku. Rudin mencium pangkal tengkokku. saya mengeliat manja, menunggu tindakan seterusnya. Tangan Rudin yangg memelok saya ramas sambill saya goyangkan badanku denganperlahan.

Hidong Rudin kini menjelajah keseluroh belakang badanku. saya kegelian dan saya pusingkan badanku menghadapnya. Rudin menyambutku dgn memberikan ciuman dibawah cuping telingaku. Rudin mmg pandai mencari tempat yangg sensative dibadanku.

Smbil mengigit cuping telingaku, Rudin membisikkan sesuatu padaku, malam nie ingin brapa kali. Ikut rasa. kita tengok siapa kalah malam ni, kalau kalah kena. Belum sempat saya menghabiskan ayatku itu, mulutku telah disentoh dgn bibirnya.

Rudin mengigit lembut bibir atasku. saya rasa bagaikan satu kejutan letrek keseluroh badanku. setelah bibir atas saya digigit, dihisap, kini bibir bawahku pula digeromol, hnya caranya berlainan. Gigitannya kini menjadi liar, lidahnya pula memainkan dikeselurohan bibirku.

Rudin kini menjadi hangat begittu jg bahagian buah dada ku dan pantat ku. Kesejokkan angin sudh tdk saya rasai. smbil kitaorang hisap menghisap, Rudin membawa saya kakatil. Rudin, tutup lampu.

Saya menyuruhnya menutup lampu, saya kira agak ganjil membuat didalam keadaan terang. Nanti tak nampak. Rudin menjawab sambill membuka baju tidor saya dan kemudian diaorang pula menanggalkan seluar pendeknya.

Keadaan suhu bilik memberikan kenyamanan pada badanku yangg tdk ada seurat benang pun yangg menutupinya. Rudin menyuruh saya keatas, kini keselurohan badanku mencecah badan Rudin. Bulu pantat ku dan bulu zakar nya bertemu.

Kehangatan zakar nya dapat kurasakan walaupun masih belum bangun lagi. Rudin mencium seluruh mukaku dan gigitan ditelinga amat disukainya. saya jg turut seronok. Kini bahuku pula digigit dgn perlahan, gigitan tiu mengetarkan keselurohan badanku.


Cerita lucah Gadis Ofis Sex Party Threesome
  • Kini baruku tahu disitu switch badanku. Gigitan demi gigitan, air maziku pun turut bersama mengikut alunan gigitan Rudin. saya mahu mengatakan sesuatu pada Rudin , tapi keadaan keseronokan itu menyebabkan fikiran saya terapong dan khayal.
  • Tangannya yangg suam panas itu mula memecal buntutku yangg bulat dan sesekali jari nya mencuri dan mengetok pintu lubang pantat ku. saya kegelian serta seronok. Keadaan ini menambahkan kegairahanku.
  • Saya kini tdk tahan dgn permainan Rudin. saya tak sabar untk menikmati selanjutnya. saya kini menjadi ganas saperti harimau membaham mangsa. saya jilat keseluruhan dadanya serta saya gigit puting buah dada nya yangg kini sudh membesar saperti beras siam.
  • Rudin memejamkan matanya, hnya tangannya yangg memainkan peranan menyemarakkan nafsuku. Mulutku saya turuni kebawah, kini dipusatnya. Tiba disitu Rudin mula mengerang em. mungkiin pintu berahinya kini telah terbuka luas.
  • Saya turuni lg hingga kebulu zakar nya. saya jilat bulunya dan gigitanku dibulunya menambahkan selera saya untk menjamah zakar nya. Saperti biasa bau zakar nya kini menyelubungi hidungku. Amat memberahikan saya.
  • Sudh beberapa kali saya rasakan air maziku mengalir, saperti aliran period yangg sudh masuk hari kelima. Kini kurasakan zakar nya mulai bangun dan membesar, kepala zakar nya kian berkilat krn pembesaran itu.
  • Hujung jari kakiku kini mencecah lantai. Kedudukan ini memberikan keselesaan bagi saya untk bermain dgn zakar nya. Kali ini saya akan kalahkan Rudin. Akan saya belai zakar nya dgn segala pengetahuan yangg saya ada.
  • Akan saya persembahkan permainanyang excelent demi untk memenangi hati Rudin kesayanganku. tdk saperti biasa, kini saya mulai dgn zakar nya. saya buat pusaran dikeselurohan zakar nya dan sesekali hujung lidahku mencari lubang pantat nya.
  • Setiba disitu biasanya Rudin akan mengangkatkan buntutnya untk menahan rangsangan berahinya. smbil jari jemariku mengurut zakar nya, bibirku berganding bahu dgn lidahku menikmati juadah zakar dan lubang pantat nya.
  • Rudin kini sudh mula mabok nafsu dan saya dapati benteng ketahanan nafsunya kini kian pudar. Tanpa saya sedari tangannya memegang kepalaku dan membawanya kekepala zakar nya. saya faham, Rudin dahh tak tahan lagi.
Mungkiin kepala zakar nya minta diusap dan dihisap. Sebagai Raja dgn rakyat, saya menjunjung duli. Sebelum saya mulai, tangan sebelah kiriku memasukkan jari telunjuk kelubang pantat ku yangg basah, dan seterusnya saya majukan hemuka Rudin.

Dgn pantas Rudin menyambut dan terus memasukkan jariku itu kemulut dan terus menghisapnya. saya peramati cara Rudin menghisap, mengkin ia menyuruhku menghisapnya dgn cara itu atau lebih imeginative. Jariku tdk dilepaskan dari mulutnua.

Kini Rudin bangun untk mencapai pantat ku. saya buka luas pehaku. setelah tangan nya sampai kelubang pantat ku, saya terus mulai acara saya. dalam keadaan rukuk itu memberikan saya kebebasan untk membelai zakar Rudin.

Bgitu jg secara langsong memudahkan jari Rudin meneroka keduadua lubang pantat dan pantat kau yangg kini menunggu dan tersdia. saya mulai dgn bahagian pangkal zakar nya, gigitan petama saya menyebabkan aliran darah ke zakar nya saperti ombak keras dan tersentak ! Tapi sesudah itu saya pujuk dgn memberikan jilatan dikepala zakar nya.

Air mazi dihujung zakar nya kini melelih kepangkal lidahku. saya hirup. Keliling kepalanya saya jilat dan saya hisap. saya sangat suka bermain dgn kepala zakar nya. Keras dan panas.

Kali ini akan saya cuba untk memasukkan keselurohan zakar nya didalam mulutku. Mulanya saya cuba memasukkan sebahagian dari zakar nya. saya keluarkan semula sambill nak menghisapnya. Setiba dikepala zakar nya saya sengaja mengenakan gigi depanku.

Perbuatan ini mmg disukai oleh Rudin. Selalunya bila gigiku mengenai krpala zakar nya Rudin akan mengangkatkan ponggongnya dan seterusnya mengusap kepalaku. saya ulangi perbuatan itu. Suara ngerangan Rudin kini lantang saya dengari.

Lanyas saya memasukkan keselurohan zakar nya kedalam mulutku. Apabila bibirku mencecah pangkal zakar nya, saya rasai Kepala zakar nya mencecah sama anak tekakku. Mulanya saya ingin muntah. namun kegairahan saya telah membuatkan geseran kepala zakar nya dgn anak tekakku kian compromasi.

Gadis Ofis Sex Party Threesome citer lucah melayu, kisah blue

Gadis Ofis Sex Party Threesome


Kini suara Rudin berbunya nah. lagi. saya rasa kepala zakar nya sudh membesar. Lantas saya keluarkan dari mulutku. saya tdk nak Rudin keluar terlalu cepat. saya bangun dan mensari mulut Rudin.

Kitaorang berkucup dan terasa pantat ku ditujah zakar nya. saya berharap dgn cara ini membuatkan pancaran sperma nya tertunda. dgn pantas Rudin melongsorkan badanya kebawah supaya pantat ku mencecah mukanya.

Mungkiin oleh krn nafsunya telah memuncak, saya rasakan lidahnya masuk kedalam lubang pantat ku agak kasar. Ini saya biarkan, saya tahu Rudin mmg gemar menjilat dan menghisap pantat ku.

Biji kelentitku pula menjadi tumpuan lidahnya. Air maziku yangg banyakk itu lg membangkitkan nafsu Rudin. Kedengaran oleh saya bunyi yangg lucah bila Rudin menghisap dan memasukkan lidahnya kedalam pantat ku.

Saya mulai khayal hasil dari perbuatan Rudin yangg nakal itu. Jarinya bermain keluar masuk didalam pantat ku dgn dibantu oleh air maziku dan air liornya. saya keseronokkan dan saya rasa jika perkara ini diteruskan saya akan climax.

Belum sempat saya menarik Rudin keluar dari lubang pantat ku, saya rasakan Rudin sudh melakukan nya dahulu. Sungguh pandai ! Kini Rudin menelentangkan saya. saya memberikan pertolongan. Pehaku saya buka bila Rudin bersedia untk memasukkan zakar nya kedalam lubang pantat ku.

Inilah kali pertama zakar memasuki dalamm pantat ku. saya akan layani zakar Rudin saperti yangg saya janjikan. Rudin membetulkan positionnya. smbil tangan kanannya menghalakan zakar nya kemulut pantat ku, tangan kirinya menampong kedudukannya supaya tdk menghempapku.

Setelah hujung zakar nya mencecah mulut pantat ku, Rudin melepaskan tangan kanannya dan terus memelok saya dan hujung jarinya memaut bahuku. saya faham, Rudin tdk nak saya bergerak, ini mungkiin memudahkan zakar nya masuk.

Air mazu kitaorang bercantum dan memberikan kemudahan untk zakar nya masuk. saya rasakan kepala zakar nya yangg panas itu telah berada dimulut pantat ku dan sedikit demi sedikit kepala zakar nya meneroka masuk.

Kini kurasakan Pedih dilubang pantat ku. Kini saya sedar bahawa Dara saya akan di ambil oleh Rudin. saya mengerang kepedihan. Layaran Rudin membuatkan kepedihan itu dapat saya tahani. Pelayaran Dun diteruskan.

Rudin memgemaskan pelukkannya. Mulutnya kini mencari lidahku. setelah lidahku dijumpai, hisapan dimulakan dan saya dibuai kesedepan. sdg saya menikmati hisapan itu, zakar Rudin maju dan saya rasa amat pedih dan terasa ada halangan untk zakar nya maju lebih dalamm lagi.

Tapi Rudin tetap maju. Akhirnya kepala zakar nya menembusi daraku. Apabila ini berlaku saya rasakan saperti robek pantat ku. Pelohku terasa sejok dan saya peluk Rudin dgn kuat. Rudin memberhentikan hayunan zakar nya.

Cuma sebahagian zakar nya yangg telah masuk. Kini Rudin mengeluarkannya semula. Keadaan ini memberikan saya kelegaan semula. smbil senyum Rudin mencium dahiku. mungkiin Rudin berterima kasih pada saya krn babak itu telah berlalu dan Rudin yangg memilikinya.

Saya memandang mukanya dan membisikkan kepadanya. Rudin, nah nak. Rudin senyum lagi, kali ini diaorang bangun dan mencium tundunku. Kedudukannya diperkemaskan dan saya jg membantu. Sedikit demi sedikit zakar nya masuk semula kedalam lubang pantat ku melalui benteng yangg baru pecah.

Masih jg saya rasakan kepedihannya. Setibanya didasar pantat ku, Rudin menarik dan masuk dgn alunan yangg amat sedap sekali. saya dapat rasakan kepala zakar nya yangg keras itu melalui lubang pantat ku dan saya tahu dimana kedudukan kepala zakar nya didalam pantat ku.

Saya rasakan pantat ku penoh dan membesar krn memberikan ruang untk zakar Rudin. Alunan kini mulai laju dan sesekali bila didasar pantat ku, Rudin cuba memasukkan zakar nya hingga habis.

Saya lawani dgn mengigit zakar nya dgn mulut pantat ku. Gigitan pantat ku ini membuatkan Rudin lemas dan mengerang em. em. diikuti dgn tarikan nafas panjangnya saperti orang kelemasan.

Saya pun saperti itu juga. pantat ku kini telah biasa dgn alunan Rudin itu. kitaorang telah bersefahaman. Setiap alunan Rudin saya ikuti dgn gigitan samaada semasa masuk atau keluar.

Kini Rudin mengubah variasi kedudukan, saya diatas dan diaorang dibawah. Rudin mengajar saya Women dominant. katanya. saya rasa aneh pada permulaannya krn kedudukan ini selalu saya lakukan semasa dibilik air.

Setelah kedudukan diperkemaskan, saya mulai memasukkan zakar nya dan kali ini saya menjadi kemudinya. Rudin hnya menentukan pelayaran kitaorang tdk terganggu. saya mula membuat turun naik. Semasa saya membuat acara naik, saya dapati Rudin terangkat sama.

Saya rasakan cara ini Rudin dapat menikmatinya dgn sepenohnya. dalam keadaan itu Rudin mencium dan menghisap buah dada ku dan sesudah puas menghisap diaorang meramas pula buah dada ku dgn memberi tumpuan gentelan kepada puting buah dada ku.

Rambutku yangg panjang itu mencecah dadanya dan sesekali meliputi mukanya. dalam keadaan itu rambut saperti kena angin pantai krn hembusan nafas Rudin yangg agak kencang. Keadaan kitaorang telah berpeloh, terutama disekitar buntutku dan jg dilurah dadaku diantara dua bukit kesayangan Rudin.

Saya layani Rudin dgn rapi, kemutan pantat ku saya buat bila kepala zakar nya tepat pada tempat kemutan yangg kuat. Rudin mengerang agak kuat bila perkara itu saya lakukan dgn berulang.

Saya jg mengerang sama terutama bila zakar nya sampai kedasar pantat ku, bila zakar nya saya tarik keatas dgn pantat ku, saya amat keseronokan bila biji kelentitku mengenai pada kepala takoknya.

Saya rasakan masa itu saya mahu lama berkeadaan itu, sementara Rudin pula inginkan perbuatan keluar masuk itu diperderaskan. Walau bagaimanapun kitaorang compitable. Permainan kitaorang tdk berat sebelah. kitaorang berdua sama rasa keseronokkan dan kesedapan.

Kakiku mulai penat, tetaapi keseronokan dan kesedapan zakar Rudin memberikan tenaga kepaka operasiku. Kini Rudin menyuruhku melunjurkan kakiku, keadaan ini membuatkan pantat ku rapat dan agak susah jg untk saya membuat operasi keluar masuk itu.

Sapertiku katakan Rudin mmg pandai, diaorang pula membantu menbuat tolakan keatas bila saya membuat operasi kebawah. kitaorang berbuat saling membantu. saya lihat Rudin kini memelok saya dgn kuat dan nafasnya kian pantas saperti kuda kepenatan.

Peloh jantan dibadan Rudin kini dimerata dadanya. Dimukanya pun turut berpeloh. nah, Rudin. serentak dgn itu saya rasakan ledakan sperma nya memancut didalam pantat ku. Panas sperma nya kini memenihi ruang pantat ku.

Setiap pancutannya dapat kurasakan. smbil memancut itu Rudin mengeliat dan hembusan nafasnya saperti nafas kuda. Tangannya erat memelok badanku dan hayunan buntutnya keatas dan kebawah dilajukan dan saya tdk bolih melawan hnya megemot pantat ku dgn kuat.

Akhirnya hembusan nafasnya reda. Didalam pantat ku, saya dapat rasakan bila pergerakan dilakukan kepala zakar nya menjadi besar. Kini saya mengerakkan buntutku keatas, diaorang mengerang krn ngiliu dikepala zakar nya.

Smbil itu saya kucupi mulutnya, Rudin menyambut dgn rakusnya menyebabkan saya lemas. Rudin, nah belum lagi. nah. hendak. lagi. bisikku ditelinganya. dalam keadaan terang itu dapat saya melihat Rudin senyum krn kepuasan.

Ok,. tapi tunggu sekejap. penatlah. Hai,. tak kan baru satu. belum sempatku habiskan ayatku itu Rudintelah mencubit buntutku yangg putih itu. Keadaan itu membuatkan saya terangkat dan zakar nya terkeluar dari lubang pantat ku.

Kini saya baring sebelahnya dan mengereng menghadapnya. Penat. ? tak. sedap. Jenakanya masih tdk hilang walaupun dalamm keadaan itu. Ini yangg saya sayang padanya. Inilah identiti Rudin. Gurauannya tetap ada walau dimana dan dalamm keadaan apa pun.

Desakan nafsuku tdk dapat saya tahan, saya gigit telinganya dan menjilat dibahagian dalamm telinganya. Tanganku kini mencari zakar nya. saya gosokkan kepala zakar nya dgn tapak tanganku. Rudin kegelian dan terus menyambar dan memelokku.

Tanpa berbicara Rudin terus memulakan langkahnya. Kini Rudin diatas badanku. Peloh badanya menitis diatas dadaku walaupun pendingin udara yangg kering itu sesejuk 70 darjah f. Leherku dijadikan sasaran diperingkat awal.

Saya keseronokkan dan saya memejamkan mataku dan mungkiin masa itu mulutku terganga krn kegelian dan seronok. Keduadua tangannya memainkan peranan dgn baik. saya kini lemas. pantat ku mula berair semula dan keseluruhanbadanku meminta dari Rudin.

Nafsukan kian memuncak dan tdk dapat saya sabari. Muka Rudin saya tarik kebawah supaya misai dan lidahmya mencecah pantat ku. Tiada halangan daripada Rudin. Saperti biasa kesukaan Rudin dan keseronokkanku dipenohi.

Jilatan dan hisapan Rudin menyebabkan saya ingin sampai. Tapi Rudin tdk nak perkara itu terlalu cepat. Rudin mengangkat kaki saya agak luar biasa kali ini. zakar nya kini tdk nak pantat ku lagi, namun lubang dibawah pantat ku pantat ku! Air maziku yangg melimpah keluar itu membantu kemasukkan kepala zakar nya kelubang pantat ku.

Saya tak pernah rasai sesuatu memasuki kedalam pantat ku, hnya keluar. smbil zakar nya membuka lubang pantat ku, mukanya dibongkokkan supaya dapat memandang zakar nya yangg kini memasuki lubang pantat ku.

Kesakitan telah mula saya rasai di pantat ku. saya menolak zakar nya keluar , namun Rudin tdk berganjak dgn tujuannya. Buka lg nah. , tak pa kejap lagi. dalamm masa yangg sama Rudin meneruskan majunya.

Saya rasa pantat ku akan carik krn zakar nya yangg besar itu masuk. Fikiranku mengimbas balik tujuan saya terhadap Rudin. saya perlu menolongnya walaupun sakit yangg amat sangat saya hadapi.

Saya buka lubang pantat ku dgn melakukan saperti saya berak. Akhirnya kepala zakar nya masuk dan saya dapat rasakan kehangatan kepala zakar nya didalam pantat ku. setelah kepala zakar nya masuk, Rudin mula memelok dan meletakkan tangannya dibahuku supaya badanku dapat dikawalnya.

KakiKu kini telah mencecah bantal dikepalaku. Keadaan ini memudahkan zakar nya masuk terus kedalam lubang pantat ku. Sedikit demi sedikit zakar nya masuk kedalam pantat ku. setelah separoh masuk kini saya rasakan kenikmatan pula.

Rudin tdk memasukkan sampai habis, tapi ditariknya semula dgn perlahan dan memasukkannya semula apabila kepala zakar nya tiba dimulut pantat ku. Alunan ini dilakukan berulangkali untk mendapatkan penyesuaian pantat ku.

Kini pantat ku telah sanggup untk menerima kesemua zakar Rudin, Lagi. Rudin bisikku ditelinganya walaupun kesakitan masih dirasai. Serentak dgn itu Rudin terus menghayun zakar nya dgn rentak yangg laju sedikit.

Keadaan ini saperti kali pertama zakar nya masuk dalamm pantat ku. Rudin mmg pandai memantat dan memujukku. Kini kesemua lubangku telah diterokai mulutku, pantat ku dan kini pantat ku.

Agak lama jg Rudin memantat pantat ku. saya khayal dgn pelayaran Rudin. sdg saya berkhayal, Rudin mencabut zakar nya dan memasukkannya kedalam pantat ku pula. Geselan kepala zakar nya kena pada biji kelentitku yangg mmg lama menunggu disentoh.

Sentohan ini menyemarakkan berahiku dan saya tdk tahan tunggu lebih lama lagi. Bara berahiku kini telah marak dan akan segera saya bakarkan. saya mencabut zakar nya dan saya pula naik keatasnya.

Giliran saya pula. saya mencangkong diatas zakar nya dan saya mulakan rentak pilihan saya. Rentak saya berlainan dari rentaknya. saya pilih rentak agar biji kelentitku tetap bergesel dgn zakar nya disetiap alunan.

"Rudin. nah. nak. oh. oh. " saya mengeluh dan mengerang bila rentak pilihanku itu on time and the right place em. em. saya sunggoh tak tahan. saya rasakan ledakan didalam pantat ku dan badanku mengigil serta peloh sejuk saya rasakan.

Dalam keadaan itu Rudin membantu saya dgn mengalunkan dari bawah. saya mengeliat dan kini telah tiba waktunya yangg selama ini saya tunggu tunggu. Serentak jeritanku , saya peluk Rudin dgn kuat dan saya gigit dadanya nya untk melepaskan climax saya.

Ah. ah. Din, din. saya menjerit keseronokkan. Kini saya rasakan dunia ini amat lapang sekali. Tak pernah saya rasakan saperti ini didalam hidupku. Sekarang baruku tahu apa ertinya climax.

Pengalaman indah ini telah saya dapati melalui Rudin kesayanganku. setelah reda , saya mencium Rudin dgn sepuas hatiku sambill barkata melalui bisikanku Rudin, nah seronok dgn Rudin. nah ingin Rudin selalu dalamm nah Rudin memandangku dan menganggokkan kepala nya sambill mengucupi dahi saya.

Kini saya baring diatas pundaknya dan dapat saya dengari degupan jantungnya. saya tak sedar bila saya terlena. saya puas. Sejak peristiwa itu, setiap kali saya berjumpa dgn Rudin saya akan melakukan persetubuhan Haram.

Dalam keadaan saya datang bulan pun Rudin tdk peduli. Tak bolih lubang pantat ku, lubang pantat ku dimasukinya. Perbuatan menghisap zakar nya adalah satu kepastian bila kitaorang berjumpa. Walau bagaimanapun saya seronok dgn Rudin.

Saperti janji Rudin, Party dihujung minggu ini akan diadakan dirumahnya di Ampang Jaya. Pukul lapan malam semua kakitangan yangg berkerja lebih masa dulu datang. tdk ketingalan saya. Semasa party itu saya saperti tuan rumah.

Segalanya saya yangg merancangkan. Rudin sibok melayan tetamu. Kedapatan jg kawan Rudin yangg saya tdk kenali saperti Borhan, Ojem, dan jg Sulaiman. Kawannya itu semuanya oficer. Bagi awek pejabatku yangg masih bujang tu, sibok melayan kawan Rudin.

Namu saya tdk peduli krn saya sudh ada Rudin kesayanganku. setelah hampir jam dua belas malam seorang demi seorang balik. Kini tinggal Rudin, saya, Borhan bersama kenalan barunya Renma dan Ojem bersama Melati.

Kitaorang berenam masih lg menjamu makan dan jg menari. setelah jam pukul 1 pagi muzik diperlahankan dan kitaorang semua berkumpuk diruangan tamu yangg telah dipadamkan lampu untk berbual. Sebentar kemudian Rudin kebiliknya dan bila turun Rudin membawa botol yangg lehernya panjang berwarna hitam.

Saya tahu botol itu ialah Air Setan Rudin menyuruhku mengambil glass didapornya. Kuturuti dan kini semua gelas telah diisikan dgn air setan. Rudin mengambil satu persatu dan diberikan kepada semua termasuklah saya.

Selamat untk semua. Rudin mengangkat gelasnya dan diikuti oleh Borhan dan Ojem. kitaorang yangg wanita terpaksa ikut krn sudh bersama. Sedikit demi sedikit keadaan menjadi bingar. saya tdk sedar bila kawan yangg lain telah balik, hnya yangg tinggal Rudin , saya, Renma dan Ojem.

Saya lihat Renma sedanng mengeromol Ojem dan Rudin sedanng seronok melihatnya. saya diam sahaja. saya rasa malu ingin joint diaorang orang. Tiba tiba saya lihat Rudin bangun dan membuang seluar bajunya.

Rudin kini telah telanjang bulat. Rudin terus masuk dalamm arena Renma dan Ojem. Rudin mulakan tugasnya menanggalkan baju Ojem, kini Ojem pula berbogel. Selepas itu giliran Renma pula. Inilah pertama kali saya melihat persetubuhan Real and live.

Mulanya saya marah jg krn Rudin kesayangan saya ingin membuat sex dgn orang lain. Cemburu saya meluap dan saya kini memikirkan apakah yangg perlu saya lakukan. Setan mula memberikan buah fikiran.

Baik saya masuk sekurangnya Rudin bolih saya control dari bersetubuh dgn orang lain. Jadi saya akan bersetubuh dgn Rudin saya menghampiri Rudin dan rupanya Rudin menyuruh saya melihat sahaja.

Mungkiin Rudin tdk nak saya campor. mungkiin jg Rudin sayang saya ? Kini dua orang melawan satu. Rudin mencium pantat Renma sementara Ojem mengucupi mulut Renma. Kini mereka bertiga sibok dgn tugas masing masing.

Kini saya lihat Ojem bangun dan menelentangkan Renma. Lalu zakar nya masuk kedalam pantat Renma. Ngerangan Renma kedengaran oleh saya. saya lihat zakar Ojem panjamg dan besar. Rudin pula memberikan zakar nya supaya dihisap oleh Renma.

Hayunan Ojem membuatkan pantat ku berair. saya mula tak tahan, ini ditambah pula dgn dorongan Air Setan. setelah kian lama Ojem mengeluar masukkan zakar nya ke pantat Renma, maka dicabutnya dan kelihatan berkilat zakar nya oleh sinaran lampu.

Saya jadi gelisah. Kini Ojem baring dan Renma pula diatas. Keadaan ini menyebabkan saya mengingatkan bagaimana saya disetubuhi oleh Rudin. Tanpa saya sedari tangan saya mulai meraba pantat ku.

Saya masukkan tangan saya kedalam seluar dalamku. saya mela mengentel biji kelentitku dan saya khayal sejenak. sdg saya berkhayal, saya lihat Rudin mula bangun dan menghalakan zakar nya ke pantat Renma.

Renma mengerang. Kemudian Rudin mencangkong dan mula memasukkan jarinya kedalam pantat Renma. Satu, dua jari Rudin masuk. Kini Renma sudh bersedia untk menerima zakar Rudin. Rudin bangum dan menghalakan zakar nya pada pantat Renma, kali ini Rudin memegang zakar nya untk membantu memasukkan zakar nya kedalam pantat Renma.

Ah, jerit Renma bila kepala zakar Rudin mula menyelinap dalamm pantat nya. saya seakan terasa zakar Rudin masuk kedalam lubang pantat ku. Keadaan ini membuatkan saya gila nafsu. saya cucuk jari basahku kedalam lubang pantat ku, saya anggap jariku itu zakar Rudin, namu tdk saperti zakar Rudin besar dan panas.

Namu saya gerudi jg lubang pantat ku sambill memejamkan mataku membayangkan zakar Rudin. Kini Rudin menghayunkan zakar nya didalam pantat Renma. saya lihat kedua dua zakar masuk keluar mengikut irama, bila masuk kedua dua zakar masuk, satu lubang pantat dan satu lg lubang pantat.

Kini saya bangun menuju kearah Rudin. saya tak tahan. saya mencium bibir Rudin dan disambut baik oleh Rudin saya membuangkan bajuku dan jg braku. Putingku yangg dari tadi dahh tegang kini saya membawanya kemulut sayangku Rudin Oh, alangkan lapangnya bila impian saya dipenohi.

Saya dapat dgn bunyi air pantat Renma bila kedua zakar masuk keluar dikeduadua lubang Renma. Bunyi suara Renma, Ojem serta kitaorang Rudin dan saya membuahkan satu irama yangg menambahkan nafsu berahiku.

Oh. , Ah, Em ngerangan Renma. sdg saya ashik dgn sedutan mulut Rudin pada puting buah dada ku, saya terasa benda keras di pantat ku. Keseronokkan itu menyebabkan saya tdk menghiraukan apa yangg menujah dari belakangku.

Seketika pula saya dapat rasakan seluar dalamku dilorotkan kebawah dan serentak dgn itu saya rasakan benda panas dan basah di pantat ku. Rudin melepaskan mulutnya dari puting buah dada ku, kini saya menolih dan Ojem telah dibelakangku.

Diorang menyuruh saya rukuk dan menguakkan kakiku supaya mengangkang lebih luas. Kedudukan saya begittu menyebabkan lubang pantat ku ternganga. Ojem mula memasukkan zakar nya kedalam lubang pantat ku. dalam keadaan rukuk itu saya dapat lihat jelas zakar Rudin keluar masuk dalamm pantat Renma.

Kini saya dapat menikmati dua dalamm satu masa. pantat ku masuk zakar dan mata saya melihat dgn dekat zakar Rudin dan pantat Renma. Kini saya dapat bayangkan bagaimana pantat ku dimasuki zakar.

Air pantat Renma menitis dan Rudin mula melajukan hayunannya. tdk pernah saya mengalami keseronokan begittu. zakar Rudin kini mengembang dan saya agak Rudin ingin memancutkan sperma nya, dan dgn cepat saya menarik zakar nya keluar dan saya gemgam dan terus sperma nya keluar dgn pancutan mengenai mukaku.

Bau sperma Rudin mmg saya seronok. Kini saya bangun dan mengeluarkan zakar Ojem. saya peluk Rudin dan mengucup bibirnya, saya nak zakar Rudin dalamm pantat ku pula. Rudin faham dan Rudin membaringkan badannya ke carpet.

Zakar nya saya kesat dan mula saya menghisapnya, kini zakar Rudin telah mula bangun. saya kangkang luas dan hujung kaki saya kini telah bersebelahan dgn muka saya. Keadaan ini memberikan posisi yangg baik untk zakar Rudin masuk kedalam pantat ku.

Zakar Rudin kini telah mencecah lubang pantat ku. saya peluk Rudin dan keadaan itu membuatkan zakar nya terus menjunam masuk kedalam pantat ku, Ah. saya rasai amat seronok. "Rudin. lagi. lagi" kataku.

Melihat itu Ojem datang menghampiriku. diorang meletakkan zakar nya kemukaku, oleh krn seronok saya tdk ingat zakar itu telah masuk kedalam mulut saya. saya hisap dan keseronokkan membuatkan saya lupa segala bau dan.

Ledakan sperma Rudin membuatkan saya gatal pada biji kelentitku, saya cabut dan masukkan kedalam pantat ku, walaupun kini zakar Rudin mulai kecil tetaapi yangg pasti diaorang berada didalam pantat ku.

Dalam hatiku berkata, kalah jg saya. kitaorang semua baring kepenatan. saya baring atas perut Rudin dan pipiku mengenai zakar Rudin. Ojem pula baring sebelah Renma. smbil itu saya mengeselkan pipiku pada zakar Rudin sesekali zakar Rudin bergerak, mungkiin kegelian dan seterusnya tangan Rudin membelai rambutku.
Gadis Ofis Sex Party Threesome ***
Gadis Ofis Sex Party Threesome, sex story , Gadis Ofis Sex Party Threesome citer lucah melayu, kisah blue Gadis Ofis Sex Party Threesome, cerita seks Gadis Ofis Sex Party Threesome, porn, erotic novel sex, Gadis Ofis Sex Party Threesome



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/