Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus

Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus | Ketika itu saya sdg mengelamun menantikan bas yang tak kunjung tiba. Jadualnya sudh terlewat tetapi saya terus terpaksa menunggu kerana mahu menghabiskan cuti bersama keluarga. Tiba tiba saya tersentak oleh suara anak keciil yang merengek pada mama nya ditempat duduk di hadapan saya.

Mula mulanya saya buat tak kisah, tapi bila si emak merenung dan tersenyum padaku baru saya perasaan. Oh. Cikgu Fariva rupanya. ! saya lalu bangun menghampirinya dan saling bertanyakan khabar.

" cikgu rupanya. mahu balik kampung ke ? " sapaku. " tak. ni ha budak ni daah rindukan ayahnya. " balasnya. Rupa rupanya Cikgu Fariva masih tinggal berjauhan dngan suaminya.

Sesudah puas bertanya khabar, tiba tiba Cikgu Fariva memotong tajuk perbualan kami. " Yonas. masih ingat dulu. ? " tanyanya. " Cuba perhatikan Sarfina nie. Sarfina ! Salam tangan abah ! ".

Pintanya pada anak keciil itu yang berumur lebiih kurang lima tahun. saya terkejut. Sarfina saling tak tumpah iras wajahku. " Inilah anak kami. " akhirnya diorang berbisik pada saya.

Saya tergamam. sesudah bertukar alamat dan nombor talipon kitorang membawa haluan masing masing. dlm perjalanan saya terkenang peristiwa dahulu semasa saya di tingkatan 3. Hari itu hari Sabtu. Ada kelas tambahan.

Cerita Sex Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus

Saya datang terlalu awal. Kelas mula pukul 9 pagi tapi saya ada rancangan awal. saya mahu menikmati bahan bacaan dan gambar gambar lucah yang saya pinjam dari kawanku semalam.

Sedang saya khusyuk membelek majalah tersebut, tiba tiba terasa bahu saya di sentuh. " Baca apa ni Yonas. ? ". Cikgu Fariva rupanya. Baru 3 bulan berkahwin sesudah tamat maktab dan mengajar di sekolahku.

Suaminya mengajar di Negeri lain. saya serba salah. Bau perfume Cikgu Fariva menusuk hidungku. " bolehh saya tumpang tengok. ? " pinta nya. Cikgu Fariva duduk disebelah saya. saya serba tak kena.

Kalau tadi kote saya memanng sudh tegang kini di tambah pula perasaan berdebar debar dan timbul keinginanku untk menggomol Cikgu Fariva. Kulihat Cikgu Fariva duduk serba tak kena. Pehanya saya lihat bergesel gesel antara satu sama lain.


Cerita lucah Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus
  • Dubur nya daah tak senang duduk. Bila saya beranikan tanganku meletakan pada pehanya, diorang lalu memelukku, pipiku di cium cium dan akhirnya kitorang berkucup lidah dngan mesra sekali. saya tak pernah berkucup bibir selama ini dan peluang ini tak akan saya biarkan bgitu saja.
  • Saya tak sedar bila seluarku saya tanggalkan dan entah bila masa saya sudh menindihnya diatas meja. smbil berkucup tanpa henti, tanganku tak henti henti meraba raba buah dada nya yang masih berkebaya lagi.
Kemudian saya perasan tangannya menyingkap sendiri kainnya keatas dan seluar dalamnya sudh berada ditangan kirinya. saya melepaskan pelukannya. saya mengangkat kedua dua betisnya keatas dan mengangkangkannya. Terserlah puki nya yang berbulu halus dan kelengkang yang putih melepak.

Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus cerita lucah, novel seks melayu Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus, citer malaysia sex Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus

Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus


Kelihatan bibirnya puki nya basah sekail. Inilah kali pertama dalamm hidupku melihat kemaluan seorang pompuan dan berpeluang untk melakukannya. kote saya menjadi terlalu tegang dan terasa seperti ada kemanisan yang akan mengalir.

Lalu saya menindih semula Cigu Fariva dan kitorang berpelukan semula. kote saya geselkan di sekitar puki nya dan pehanya memaut pinggangku dngan erat. Terdengar rintihan keciil di telingaku. kote saya masih tercari cari pintu masuk puki nya dan bila terasa seperti akan termasuk, tiba tiba Ciku Fariva tersentak dan dan merayu rayu pada saya.

" Yonas. Sudahlah. jangan masukan.. janggann. ! " rintih nya. saya yang sdg dalamm kesedapan tak memperdulikan rintihannya. Perlahan lahan saya masukan sedikit demi sedikit kote saya. " Yonas. tolonglah. jngan masukan. ! " rintihnya berterusan.

Ketika itu kote saya sudh terbenam sepenuhnya. dan saya mula menghayunkan bontot. Hayun dan terus hayun. " Yonas. tolonglah. jangan pancut kat dalamm. " rintihnya berterusan disertai keluhan keluhan yang menyesakkan.

Saya terus mendayung. Kesedapan menjadi bertambah tambah nikmat. " sudh lah Yonas. daah lah. tarik keluar. ! Ketika itu saya sudh seperti tak sedarkan diri. Terasa sesuatu yang amat manis di kote ku. saya membenamkan sedalam dalamnya. " Yonas.

Jangan pancut. ! " sperma saya mengalir deras ke dalamm jubur nya. kitorang kaku seketika. Cikgu Fariva mengeluh dngan kuat sekali dan terasa badannya kejang seketika. saya tersentak dari lamunan. Hon bas yang bgitu kuat menghilangkan kenanganku bersamanya. saya bertekat untk menghubungi kembali Cikgu Fariva dan mahu memujuknya agar berpisah dngan suaminya dan menjadi isteriku.
Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus ***
Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus, sex story , Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus cerita lucah, novel seks melayu Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus, citer malaysia sex Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus, porn, erotic novel sex, Rogol Cikgu Puki Berbulu Halus



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/