Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan

Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan | saya dan Suamiku amat menyayangi anak kami, kerna diorang tahu yaang baby itu adalah anaknya. saya telah berhenti melakukannya dngn Jannu dan bgitu jugak Rizna yaang tdk lagii bersetubuh dngn suamiku kerna inginkan anak bersama Jannu. Rizna dan Jannu memperolehi anak pompuan.

saya telah mula bekerja dan activity seks kitaorang bertambah. saya mula ketagihkan belaian seorang suami setiap hari. Suamiku menyedari keperluanku, maka diorang mula merancang untk menjemput Jannu dan isterinya ke rumah kitaorang pada Sabtu ini untk makan malam.

Petang itu, kitaorang menghantar anak kitaorang ke rumah mertuaku. Seperti yaang dirancang, Rizna dan Jannu tiba di rumahku pada pukul 8 tanpa anak mereka. Seperti biasa saya dan Rizna mula menyediakan makanan dan menghidangkannya di meja makan.

Dlam pada masa yaang sama, kitaorang berbual bual berkenaan keletah anak kitaorang dan sesekali kitaorang ketawa dngn rancak. Entah macam mana, perbualan kitaorang beralih kepada topik seks. Rizna bertanyakan kepadaku bagaimana keadaan seks kitaorang selepas bersalin.

Saya cakap biasa aje tapi kadang kala timbul keinginan saya untk bersama Jannu. Rizna jugak mengakuinya yaang diorang perlukan suamiku. Perbualan kitaorang bertambah details sehinggakan Rizna memberitahu yaang Jannu mahu memperolehi anak dari rahimku.

Tanpa disedari, susu mengalir keluar dari tetek ku. Pergi le kau pada Jannu. dia suka sungguh mengisap susu dari tetek ku dan kadang kadang untk Sofie (anak mereka) pun tak cukup.

Habis kering dihisapnya, terang Rizna. Sama aje le suami kitaorang ye? , balas ku. setelah selesai menikmati hidangan makan malam, kitaorang beralih ke sofa di ruang tamu. kitaorang duduk bertentangan yaang mana saya duduk bersama suamiku dan bgitu jugak sebaliknya Rizna.

Semasa berehat itu, kitaorang bercerita tentang diri masing masing. saya lihat suamiku merenung tajam ke arah tetek Rizna manakala tangan Jannu mengusap peha Rizna. Patut le basah bajunya. Suamiku dngn tiba tiba mengucup bibirku dngn rakusnya.

Malu juga saya bila diperlakukan bgitu walaupun kitaorang pernah melakukannya setahun setengah dulu. Selepas itu suamiku mengangkat baju kurungku dan menanggalkan sekali baju dlam ku. kerna terangsang dngn aksi suamiku dan Rizna, susu ku terpancut dngn kuat menyebabkan suamiku dngn sepontan menghisapnya.

Dan secara semula jadi, tetek kanan ku pula memancutkan susunya. Terkejut saya apabila saya lihat Jannu menghampiri dan menghisap puting kanan ku. Nikmatnya tak dapat saya gambarkan apabila kedua dua tetek ku diramas dan dihisap serentak oleh dua lelaki.

Dngn tak sampai lima minit, saya menikmati klimaks saya yaang pertama. Mereka meneruskan hisapan, sehinggalah kering susuku. Kemudian mereka beralih pula kepada Rizna. Terkejut saya lihat yaang Rizna cuma memakai panties aja.

Entah bila diorang tanggalkan pakaiannya itu. Semasa mereka menghisap tetek Rizna, saya menghampiri belakang kedua dua lelaki yaang saya cintai dan mengusap butuh mereka dari luar. saya dahh jadi pompuan jalang ke? saya lihat Jannu dan suamiku mula membuka seluar mereka semasa menghisap tetek Rizna dan terserlahlah butuh yaang saya idam idamkan itu.

Saya ingatkan Jannu akan menarik tangan Rizna namun diorang mencapai tanganku dan mengarahkan ku agar memainkan butuh nya. Tanpa membuang masa, saya membelai dan melancapkan butuh Jannu. saya merapatkan mukaku ke telinga suamiku.

Abang, bolehh tak saya dan Jannu masuk ke bilik? , soal ku. Kalau itu yaang sayang perlukan, abang tak melarang. Tapi tanya le pada Rizna. Takut diorang cemburu pulak balasnya.

Saya memberi isyarat pada Rizna dan diorang mengangguk tanda setuju. saya menarik tangan Jannu membawanya ke bilik tidur kami. Apabila tertutup aje pintu bilik itu, saya terus mengucup bibir kekasihku itu.

Jannu membalas dngn penuh mesra dan lembut. dlam pada masa yaang sama, tangan Jannu mengusapi seluruh pelusuk tubuhku dan terhenti apabila tiba di tetek ku yaang telah keras akibat dipenuhi oleh susu.

Jannu melepaskan pelukan dan kucupannya lalu terus menghisap tetek ku tak ubah seperti seorang bayi yaang kehausan. tidk lama selepas itu, saya mengarahkan Jannu duduk di pinggir katil. saya merangkak dan tanpa membuang masa, saya terus mengulum butuh Jannu yaang mana saya selalu impikan setiap hari.

Setelah melakukan perbuatan itu beberapa kali sebelum ini, saya tdk lagii mengalami kesukaran untk ‘deep throat’ butuh Jannu, tdk seperti pada kali pertama dulu. saya mengulum, menghisap dan menjilat butuh Jannu seperti mana yaang saya inginkan selama ini.

Cerita Sex Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan

Saya jugak tdk lupa untk membelai buah butuh nya dan menghisapnya sekali kerna saya tahu, itu adalah antara kegemaran Jannu. tidk sampai sepuluh minit, Jannu memberitahuku yaang diorang hendak memancutkan sperma nya.

Sebelum ini, saya telah berjanji tdk akan membiarkan sperma kekasihku itu membazir bgitu saja, jadi saya membiarkan Jannu melepaskan sperma nya ke dlam mulutku. saya merapatkan bibirku hingga ke pangkal butuh Jannu dan membiarkan sperma nya melepasi anak tekakku itu.

Tangan Jannu mencengkam rambutku dngn kuat yaang menandakan saya telah menjalankan tugasku dngn baik. saya meneruskan hisapan ku dngn tujuan untk membersihkan butuh kekasihku dan jugak untk memastikan agar butuh nya terus keras.

Setelah Jannu kembali segar dari klimaksnya, saya membuka panties ku dan menghalakan butuh Jannu ke arah pepek ku yaang telah basah itu. saya terus memasukkan butuh Jannu hingga ke pangkal lalu saya membiarkan keadaan itu tanpa bergerak.

Nikmatnya tak dapat saya bayangkan. butuh kekasihku dan dngn situasi yaang mana saya membayangkan Rizna jugak sdang menikmati perkara yaang sama dari suamiku di ruang tamu rumah kami. saya mula menggerakkan dubur ku sambiil Jannu meramas tetek ku yaang dngn sengaja di arahkan ke mulutnya.

Tak sampai lima minit, Jannu cuba mengubah kedudukan. saya diarahkan supaya menonggeng. Jannu mula fuck saya secara doggie. Kedudukan yaang amat saya suka kerna dngn cara itu, butuh Jannu dapat masuk lebih dlam dan buah butuh nya menghentam pada biji kelentitku yaang dahagakan kepuasan.

Tak lama selepas itu, saya melepaskan nikmat klimaks ku yaang kedua untk malam itu namun Jannu dngn tanpa henti terus menerus menghentak pepek ku dngn butuh nya. saya kemudian baring telentang.

Jannu mula menyorong tarik butuh nya dari pepek ku. dia kemudian merapatkan kedua dua belah kakiku dan terus fuck saya. dngn cara ini, Jannu dapat merasakan butuh nya dikemut dngn kuat.

Tidk sampai lima minit kemudian, saya menikmati klimaks yaang ketiga. Tak lama kemudian Jannu memberi isyarat kepadaku yaang diorang akan cum. saya memberitahunya yaang saya sdang subur dan memintanya jgn melepaskan sperma nya ke dlam pepek ku.

Dia lalu mencabut butuh nya dan saya dngn serta merta memasukkan butuh Jannu ke dlam mulutku lalu diorang memuntahkan sperma nya. setelah memastikan butuh nya sdh bersih, saya bangun dan baring bersamanya.

Saya baring dlam pelukan kekasihku yaang sangat saya cintai itu. Jannu membelai rambutku dan mengusap pipiku sambiil mengucapkan terima kasih keatas pemberianku tadi. saya jugak mengucup bibirnya sambiil tanganku mengusap butuh Jannu yaang telah mengecil.

Sayang, Sefirah mintak maaf kerna tak membenarkan abang memancutkan sperma abang ke dlam pepek Sefirah kerna Sefirah takut Sefirah akan mengandung lagi. ” terangku kepada Jannu. Apa salahnya Sefirah mengandung.


Cerita lucah Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan
  • Kan dulu Sefirah sendiri kata yaang Sefirah mahu mempunyai anak yaang ramai? , soalnya. Itu bnr tapi Sefirah takut Iwan marah kalau Sefirah mengandungkan anak orang lain dan bukan anaknya.
  • Sefirah, terus terang abang katakan yaang abang jugak inginkan Sefirah sekurang kurangnya menjadi emak kepada seorang anak abang. Iye lah, bukannya apa, itu sekurang kurangnya menjadi tanda hubungan dan cinta kita, terangnya dngn panjang lebar.
  • Rizna pun ada menceritakan yaang diorang jugak mahu mengandungkan anak dari Iwan. kerna baginya, Iwan adalah suami keduanya dan setiap suami berhak memperolehi anak dari isterinya. Takkan Sefirah tak bolehh kut? Baiklah.
  • Tapi Sefirah kena tanya kepada Iwan dulu. Kalau diorang benarkan, anak yaang akan Sefirah kandungkan ini nanti, tentunya anak abang, janjiku kepada Jannu. saya bangun dan menuju ke dapur untk membuat air minuman kitaorang tanpa seurat benang menutupi tubuhku.
  • Itu pun kerna permintaan Jannu agar saya nampak lebih seksi. Apabila saya keluar dari bilik, terkejut saya melihatkan suamiku duduk mengangkang di atas sofa sambiil menonton tv manakala Rizna melutut sambiil mengulum butuh suamiku dngn rakusnya.
  • Suamiku memberi isyarat agar saya menghampirinya. saya duduk di sebelah suamiku dan mengucupnya dngn penuh kasih sayang. Tanpa ku sangka, tiba tiba pepek ku dijilat oleh Rizna. saya cuba menolak kepala Rizna namun suamiku menahan.
Itulah pertama kali pepek ku dijilat oleh seorang pompuan dan nikmatnya tak dapat ku bayangkan kerna Rizna tahu di mana magic switch setiap pompuan. Suamiku berbisik dan memberitahuku yaang Rizna ada permintaan yaang mahu disampaikan kepadaku.

Saya menarik Rizna ke atas sofa bersamaku dan entah mana datangnya keberanianku, saya terus mengucup bibirnya dan tangan mengusap pepek dan tetek Rizna. Rizna jugak melakukan perkara yaang sama kepadaku.

Rizna berkata yaang diorang mahu meminta kebenaran dariku untk memperolehi anak dari suamiku. saya tak terkejut dngn permintaannya itu lalu saya bertanya kepada Rizna, apa Jannu telah memberi kebenaran? Jannu kata itu terserah kepada ku dan diorang sanggup menjaga anak itu seperti anaknya sendiri, Rizna berkata.

Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan cerita sex lucah, novel blue malay

Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan


Itu Sefirah tak kisah. Tapi Sefirah jugak mahu meminta kebenaran dari abang. Jannu mahu Sefirah mengandungkan anaknya. Sefirah harap abang setuju. , pinta ku. Abang benarkan. , mudah aje suamiku memberi kebenaran.

Pergi panggil Jannu supaya kitaorang bolehh berbincang tentang hal ini. saya yaang tanpa rasa malu berbogel berjalan menuju ke bilik tidurku memanggil Jannu datang ke ruang tamu. Setiba di ruang tamu, suami kitaorang mula berbincang berkenaan perkara tersebut.

Dlam perbincangan kami, saya dan Rizna berkata yaang suami masing masing tdk bolehh memancutkan sperma ke dlam pepek isteri. Bagi ku, cuma Jannu yaang bolehh memancutkan sperma nya ke dlam Jannu dan bagi Rizna pula cuma Iwan suamiku sahaja yaang boleh.

Para suami bolehh menyetubuhi isteri masing masing kerna itu hak mereka namun sehingga saya belum disahkan mengandung, cuma Jannu yaang bolehh mensenyawakan benih di dlam Jannu ku ini. begittu jugak dngn Rizna.

Habis bagaimana kitaorang nak buat? Kalau jiran jiran nampak Iwan masuk ke rumah Rizna sdang kan Jannu tiada di rumah, teruk kalau kena tangkap. ”, Rizna melahirkan rasa bimbang.

Apa kata jika Rizna dan Jannu tinggal di sini sehingga kitaorang dahh sah mengandung? Abang setuju?  saya memberi idea. Bagus juga tu. Sekurang kurangnya anak kitaorang tahu yaang kedua mak bapa diorang ada sama.

Tak le cuma mak dngn uncle aje Nanti bila diorang orang dahh tahu, masalah juga nanti bila dahh besar hehehehe, terang Iwan dngn ketawa. Semua setuju dngn cadangan ini? , tanya Jannu.

Setuju, dngn serentak kitaorang menjawab. Apabila selesai kitaorang berkata, suami ku menerkam Rizna sambiil terus fuck Rizna di atas sofa kitaorang dngn keadaan Rizna terlentang. Jannu pula dngn rakus menonggengkan saya dan terus fuck saya dari belakang di depan isterinya dan suamiku.

Hampir lima minit, saya klimaks. saya pusing dan berbisik Sefirah tak nak kat sini. kami masuk bilik dan buat sebagaimana suami isteri melakukannya. Penuh mesra, manja dan kasih sayang.

Bukan ke Jannu adalah suami Sefirah malam ni. Suami yaang akan memberikan baby untk Sefirah kandungkan?  saya bangun dan menuju ke arah Rizna yaang sdang di fuck oleh Iwan dan mengucup bibirnya sambiil berkata Selamat bersatu dngn suami baru mu.

! saya memimpin suamiku (Jannu) dan masuk ke bilik. kitaorang naik ke atas katil dan terus bercumbu dan berpelukan dngn penuh rasa cinta. saya tdk merasa takut atau kekok apabila mengetahui Jannu akan menyemai air mani nya ke dlam rahimku dngn tujuan untk membuatku mengandung malah saya tak sabar untk menjadi emak kepada lelaki yaang baru saya cintai ini.

Ya. malam ini adalah malam bersejarah dlam hidupku dan malam yaang tak akan saya lupakan. kitaorang terus berpelukan dan berkucup. Tangan Jannu membelai lembut di setiap inci tubuh dan ini menambahkan lagii keghairahan ku itu.

Sefirah, izinkan abang untk memberikan Sefirah seorang baby bagi menyatukan cinta kitaorang ini. Semoga ia membesar di dlam Jannu isteri abang yaang cantik ini. , rayunya sambiil mengusap perutku.

Tindakan dan kata katanya yaang menusuk hatiku ini saya balas dngn sebuah ciuman dan berkata Sefirah izinkan dan tak sabar ianya menjadi kenyataan. Malam itu, kitaorang berempat atak tidur langsung.

Malah, malam itu adalah malam pertama saya dan Rizna melakukan aktivity lesbian kami. saya dan Rizna sama sama merasa sperma masing masing dan rasanya lebih nikmat daripada pemberian suami kami.

Tak dapat saya lupakan apabila Rizna mula menghisap tetek ku dan jari jemarinya memainkan biji nikmatku. setelah hampir dua bulan kitaorang tinggal bersama, barulah saya dan Rizna disahkan mengandung.

Tidk dapat kitaorang bayangkan betapa gembiranya kami. Oleh kerna kitaorang sdh mengandung, Rizna dan Jannu akan pulang ke rumah mereka semula dan akan menjalani kehidupan seperti biasa. Oleh sebab itu, pada malam terakhir kitaorang bersama, kitaorang melakukan lagii seks yaang amat ekstrim.

Saya disetubuhi oleh kedua dua lelaki pada malam itu dan bgitu jugak dngn Rizna. Dan tanpa pengetahuan suami kami, kitaorang telah memanggil dua gadiis (member Rizna) untk dinikmati oleh suami kitaorang sebagai tanda kasih sayang dan terima kasih kitaorang atas sikap mereka yaang amat understanding.

Malam itu jugak adalah malam yaang tdk dapat dilupakan oleh Iwan dan Jannu yaang mana mereka telah melakukan anal terhadap kawan kitaorang tu. Dan tanpa pengetahuan suami kitaorang dan kedua dua gadiis itu, saya dan Rizna telah melakukan aktivity lesbian kitaorang di dlam bilik bila apabila suami kitaorang sibuk dilayan oleh kedua dua gadiis yaang amat cantik yaang baru berumur 20 tahun itu.
Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan ***
Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan, sex story , Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan cerita sex lucah, novel blue malay Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan kisah Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan, porn, erotic novel sex, Isteri Nak Seks Bertiga Suami Dan Kawan



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/