Bohsia Kolej Fuck Kote Besar

Bohsia Kolej Fuck Kote Besar | saya dan Odim sedanng mengikuti kuliah di sebuah ipts. kami berkenalan semasa sama sama mendaftar di tahun pertama. Kebetulan pada waktu itu saya tidk mempunyai wang kecil dan Odim menawarkan jasanya meminjamkan wangnya. Sejak itu kami berkawan akrab, tertarik antara satu sama lain dan akhirnya menjadi kekasih.

Odim mmg baik dan kacak orangnya. Kawan kawanku mengatakan saya bertuah kerna mempunyai seorang kekasih yg macho dan hebat perawakannya. saya jugak berbangga kerna Odim menjadi kekasihku. Bagaikan belangkas, kami sentiasa bersama pada setiap masa.

Bersama di dewan kuliah, bersama di kantin, bersama di perpustakaan, bersama menonton dan bersama shopping. Malah selepas dua tahun kami berkasih, kami bersama pula di tempat tidur. Selepas kami sekatil baru saya tahu bahawa disebalik ketampanan dan machonya Odim rupanya Odim jugak ada kekurangannya.

Saya tidk menyangkanya sama sekali. Setiap kali kami bersama saya tidk pernah merasai kenikmatan seks. Odim sama sekali tidk mempunyai pengetahuan seks. Bila kami bersama Odim tak pernah melakukan "foreplay".

Selepas berkucup kucup ringkas langsung dimasukkan kemaluannya ke kemaluanku. Kadang kadang terasa pedih kerna saya belum lg mengeluarkan cairan pelincir. yaang amat menyedihkan dan membuat saya geram ialah permainannya tak sampai 5 minit maninya telah terpancut.

Rupanya Odim mengidap premature ejaculation. Bila jer terpancut dikeluarkan batang kote nya lalu tertidur pulas di sebelahku yg gelisah kerna tak pernah puas. diorang sentiasa memohon maaf diatas kelemahannya itu.

Saya teramat geram tapi taklah sampai menunjukkan perasaanku kepada dia. Di kampus kami terdapat sebilangan besar mahasiswa asing. Kebanyakan mereka datangnya dari Afrika. Di kalangan kami warga tempatan menyebut kumpulan ini sebagai awang hitam dan minah hitam.

Dgn badan mereka yg besar dan tinggi dan perawakan kasar, awang hitam ini kurang digemari oleh mahasiswa tempatan. Sejak kebelakangan ini ada seorang awang hitam cuba mendekatiku. diorang sentiasa senyum dan menegurku.

Saya tidk bgitu mengenalinya kerna diaorang mengambil kursus yg berbeza denganku. Dari caranya saya tahu diaorang mmg nak mengenaliku lebih dlm dan nak berkawan denganku. saya biasa biasa saja, bila diaorang menegur saya membalasnya.

Di kampus kami bukanlah sesuatu yg janggal bila awang hitam berdua duaan dgn mahasiswa tempatan. Oleh kerna bilangan mereka ramai maka tidaklah menjadi aneh bila kitaorang melihat pasangan pasangan hitam putih ini.

Malah kawanku Rini sdh enam bulan berpacaran dgn awang hitam. Bila kami berduaan, Rini akan menceritakan kehebatan kekasihnya itu. Maksud saya kehebatan awang hitam di atas ranjang. "Hebat sangat ke kekasih kau tu? " saya bertanya Rini pada satu hari.

"Ramon mmg hebat. Barangnya yg besar panjang itu membuat saya menjerit melolong, " jawab Rini. "Kenapa, sakit ke? " tanyaku nak tahu. "Apalah kau ni, bukan sakit tapi sedap le. " "Kau kata besar dan panjang, tentu sakit bila kena sula. " "saya sanggup disula tiap tiap hari. Sekali kau cuba pasti kau ketagih. Satu lg kehebatan awang hitam nie ialah bila masuk bertabik bila keluar bersalam. " "Apa tuu tabik dan salam? Macam askar jer bertabik tabik. " Kataku tak mengerti.

"Kau cuba dulu, nanti kau faham maksudku. " Rini masih berahsia. Secara terperinci Rini akan bercerita tentang kehebatan Ramon, kekasihnya itu. Katanya lg Ramon amat suka mengisap dan menjilat cipap dan kelentitnya.

Bontot nya akan terangkat angkat bila lidah Ramon yg kasar membelai kelentitnya. dgn penuh aksi Rini akan berlakon seolah olah Ramon sedanng mengulum biji kacangnya itu. Meliuk lintok badannya seolah olah sedanng mabuk asmara.

Saya yg melihatnya pun terkemut kemut terasa di cipap ku. Kebelakangan ini kehidupanku agak sunyi. Odim kekasihku mula mengejar freshie yg lebih muda dariku. Bila saya menelefonnya berbagai alasan yg diaorang beri.

Sibuk dgn aktiviti persatuan katanya. Tapi saya tahu diaorang sibuk dgn mahasiswi muda yaang baru mendaftar di kampus. Bila saya sendiri dan kesunyian saya teringat pemuda Afrika yg sering menegurku.

Saya teringin jugak merasai kehebatan awang hitam tapi saya tak tahu caranya. Mendengar cerita kawan kawanku pun cipap saya mula mengemut. Kalaulah kote besar panjang awang hitam masuk ke lubang cipap ku tentu saya menggelupur kesedapan.

Saya cuma berkhayal dan cipap ku mula basah. Pada satu petang saya memberanikan diri. saya mengajak pemuda yg selalu menegurku yg kemudiannya saya kenal sebagai Ronan makan malam. Biarlah dikatakan perigi cari timba tapi saya nak mencuba kehebatan awang hitam seperti dikatakan kawan kawanku.

Tak kuduga Ronan terima ajakanku dan kami makan malam di sebuah restoran sederhana. dalamm perjalanan pulang dgn kereta saya memberanikan diri meraba raba paha Ronan yg sedanng memandu. dalamm kegelapan saya meraba raba pahanya mencari senjata hebatnya.

Ada benjolan di dlm seluar yg dipakainya. saya menggosok benjolan tersebut dan saya dapati benjolannya makin mengembang. saya nekad nak menikmati kehebatan awang hitam. Melihat tingkahku yg agak agresif Ronan mula bertindak balas.

Ronan dapat memahami kehendak dan keinginanku. Ronan memberhentikan keretanya di tepi jalan. Badanku dipeluk, leherku dicium, dadaku di ramas ramas dan akhirnya bibirku dikecup sekuat kuatnya. saya lemas dlm dakapan Ronan.

Kepalaku lentok di dadanya yg bidang. diorang mengajakku ke sebuah hotel sederhana. dgn rela saya mengikutnya. Di dlm bilik atas katil Ronan mengajarku segala macam teknik hubungan seks. saya yg tak bgitu arif tentang seks terpegun mengenai pengalamannya.

Katanya seks untk kenikmatan bersama. Masing masing perlu berperanan agar kepuasan maksima tercapai. diorang mengajarku cara membelai alat kelamin masing masing supaya kedua pihak merasai nikmatmatnya. Ronan mendekatiku sambiil tangannya dgn lembut membuka pakaianku satu persatu.

Akupun bgitu jua, membuka pakaian yg melekat di badannya. Tanganku menggigil kerna tak ada pengalaman. Tapi kerna keinginan nafsuku saya memberanikan diri. kami saling membantu melepaskan pakaian yg kami pakai.

Bila kami berdua daah bertelanjang bulat saya memerhati Ronan yg berbulu hitam lebat. Badannya sungguh kekar berotot otot. Bila memandang ke bawah terkejut saya bila terpandang balaknya yg besar dan panjang berwarna hitam legam.

Saya kira ukurannya dua kali ganda kepunyaan Odim. mmg betul kata Rini kawanku yg sedanng bercinta dgn awang hitam. Batang kemaluan pemuda asal Afrika sungguh besar dan panjang. Kepalanya masih ditutupi kulit kerna Ronan tak bersunat tapi kelihatan cute juga.

Foreskin masih menutupi separuh kepala kote Ronan yg besar seolah olah tak sabar nak bebas dari sarung yg membungkusnya. batang kote nya ditumbuhi bulu bulu halus yg membuat saya teramat geli bila kami beradu badan.

Ajaran Ronan amat berkesan. kami bermain posisi 69. Ronan menghadap cipap ku sementara saya menghadap kote nya. Bila Ronan mula membelai cipap ku dgn lidahnya maka saya jugak membelai kote nya.

Saya lurut lurut batang hitam keras di hadapan mukaku hingga kepalanya yg hitam kemerahan terbuka. Inilah kote lelaki dewasa yg pertama saya lihat. saya tak berkesempatan melihat apalagi memegang kote Odim.

Odim yg kolot itu tak membenarkan saya menyentuh kote nya. kote Ronan berdenyut denyut dlm genggamanku. saya geram dan saya ramas lebih kuat. Terasa batang bulat ini kenyal di telapak tanganku.

Saya rapatkan wajahku ke kote Ronan. saya selak kulit hitam yg membalut kepala licin. Kulit kelongsong ini rupanya blh digerak gerak. saya selak lg ke belakang dan terbukalah keseluruhan kepala licin dan berkilat.

Saya pegang kemas agar kulit itu tidk meluncur kembali ke depan. saya tak nak kepala merah licin ditutup kembali oleh kulit kulup yg kasar. saya cium dan hidu kepala bulat yg licin.

Saya cium lubang kencing yg terdapat di hujung kepala. Bau kote Ronan membuatkan cipap ku makin mengemut. Nafsuku melonjak lonjak bila aroma kepala kote menerpa ke hidungku. Aroma kepala kote Ronan membangkitkan nafsuku yg sememangnya telahpun mendidih.

Saya genggam kuat kuat batang kote Ronan. saya rasa sayang seperti tak ingin melepaskannya. Selepas puas mencium kepala kote saya mencium pula batang hitam berurat urat itu. Kemudian telurnya yg tergantung berkedut kedut itu saya cium dan gigigit gigit sayang.

Saya labuhkan batang hidungku ke dlm bulu bulu lebat di pangkal paha. saya sedut dlm dalam baunya. Nafsuku seperti tak terkawal lagi. cipap ku makin mengemut seperti minta digaru garu dan ditikam tikam.

Lepas beberapa minit kepala licin saya kulum dan hisap kuat kuat. Lidahku menari nari di kepala bulat. Ronan mendesis seperti orang kepedasan bila batang kote nya saya hisap kuat kuat.

Ronan meraba bibir cipap ku dgn lidahnya. Dijolok jolok lidahnya ke dlm lubang cipap ku. Bila jer lidahnya menyentuh kelentitku saya mengerang kesedapan. Bila diaorang mengulum kelentitku yg sdh mengeras saya tak dapat mengawal diri dan terpancutlah cairan panas membasahi permukaan cipap ku yg sdh basah lencun.

Cerita Sex Bohsia Kolej Fuck Kote Besar

Bercampur antara air nikmatku dgn air liur Ronan. Pertama kali saya orgasme dan saya sungguh nikmat dlm berhubungan seks. Kalaulah Odim sehandal ini alangkah bahagianya. Melihat keadaanku yg sdh teramat basah maka Ronan membalikkan badannya bagi melakukan serangan terakhir.

Ronan merangkak di celah kangkangku sambiil mengarahkan batang kote nya ke muara cipap ku. saya cuba melihat apa yg berlaku. Nampak jelas kepala hitam kemerahan berkilat menempel di lurah cipap ku yg merah basah.

Agak sukar Ronan membenamkan kepala balaknya yg besar itu. Lubang cipap ku yg sempit menyukarkan Ronan memasukkan batang kote nya yg besar panjang. Ronan berusaha menekan kepala besar itu.

Saya membantu dgn mengangkang lebih luas. Sekali tekan terbenam kepala bulat hitam berbentuk seperti topi keledar itu. Digerakkan jubur nya maju mundur hingga akhirnya batang besar dan panjang itu sedikit demi sedikit terbenam ke dlm rongga cipap ku.

Terbeliak mataku bila kote besar itu menujah mulut rahimku. Sungguh padat saya rasa bila kote besar itu menyumbat lubang cipap ku yg sempit. Adegan sorong tarik berlangsung lama. Sementara kote nya keluar masuk dgn lancarnya dlm cipap ku, Ronan memelukku kemas sambiil mulutnya menghisap puting payudara ku kiri kanan silih berganti.

Bibir hitam yg tebal itu berlegar legar di gunung kembarku. payudara ku diramas ramas lembut. saya terasa geli campur nikmat. Geli payudara ku dinyonyot dan nikmat lubang cipap ku digaru garu oleh batang kote besar.

Otot otot cipap ku meramas ramas batang gagah Ronan. saya kemut cipap ku supaya Ronan jugak turut nikmat. Desisan nikmat terkeluar dari mulut Ronan yg masih melekat di payudara ku yg kenyal.

Selepas 20 minit Ronan masih gagah. Gerakkan maju mundur makin pantas. Keringat mula membasahi badan Ronan malah ada yg menitik ke atas badanku. Bau peluh Ronan betul banar menggoda perasaanku.

Aroma badannya membangkitkan nafsuku. saya cuma mampu mengerang keenakan. saya terkapar lesu menerima jer layanan Ronan. Kakiku merangkul kemas badan jejaka berasal dari Kenya yg perkasa ini. Tiap gerakannya menambahkan kenikmatan.

Tindak tanduknya memberi kepuasan. Tiada kata kata dapat menggambarkan kesedapan yg saya alami. saya betul benar puas. Ronan menggerakkan pinggulnya makin pantas. Belaian dan ramasan dinding cipap ku pada kepala kote nya yg sensitif menimbulkan sensasi yg sungguh lazat.

Saya mula merasa kote Ronan makin besar dan makin keras. Nafas Ronan makin pantas. Gerakan maju mundur makin laju. Satu tekanan yg kuat menekan pangkal rahimku, badan Ronan melekat ke badanku, buluku dan bulu Ronan bertaut dan "oh. ah. " meledak dari mulut Ronan.

Serentak dgn itu pancutan panas menerpa ke rahimku. banyakk sungguh cairan panas pekat bertakung dlm rahimku. Otot ototku menjadi kejang, pautanku ke badan Ronan makin erat dan "ah. " saya mencapai klimaks.

Cairan panas dlm lubang cipap ku menyiram kepala kote Ronan. saya terkulai layu dlm kepuasan. Selepas kejadian malam itu saya mengulanginya lg bila ada kesempatan. saya mengambil pil pencegah hamil agar tidk mengandung.

Saya tidk membenarkan Ronan menggunakan kondom kerna saya nak merasa pancutan air hangat dlm cipap ku. Pancutan deras dan hangat itu betul benar memberi sensasi yg sungguh seronok. Apalagi bila Ronan mengumpulnya agak lama, amat terasa banyaknya benih Ronan disemai ke dlm rahimku.

Cipap ku amat mengalu alu kedatangan batang kote Ronan yg besar, panjang dan hitam legam itu. Bila kami berkumpul saya menceritakan kehebatan Ronan. saya daah merasa kote awang hitam yg kata kawanku bila masuk bertabik dan keluar bersalam.

Rupanya gerakan kulit kulup kote awang hitam yg tak bersunat itu yg dipanggil tabik dan salam. Tabik dan salam silih berganti dan akhirnya saya mengerang kenikmatan sambiil menghadiahkan cairan panas menyirami kepala licin kepunyaan Ronan.

Thank you Ronan. I love your big, long, black and uncut cock. Selepas kejadian kali pertama saya seperti ketagih rasanya. Penangan kote 8 inci kepunyaan Ronan menyebabkan saya termimpi mimpi.

Saya tak sabar sabar nak menikmatinya lagi. Lubang cipap ku seperti terasa rasa batang Ronan yg besar panjang itu bergerak keluar masuk dlm rongga kemaluanku. Enak, sedap dan lazat.

Bayangan bayangan itu jer membuat seluar dlm saya terasa basah. Hari minggu ini saya tinggal seorang diri. Kawan serumahku pulang kampung kerna ibunya sakit. saya tidk melepas peluang ini.

Saya mengajak Ronan datang ke rumahku. Seperti yg dijanjikan Ronan datang tepat pada masanya. saya lihat Ronan keletihan dan badanya dibasahi peluh. "Ronan, awak mandi dulu supaya badan kau segar, " kataku sambiil menghulurkan tuala mandi tebal berwarna putih.

Tanpa bnyk soal Ronan menyambut tuala yg kuhulur. Satu persatu pakaian yg melekat dibadannya dilucut sehingga akhirnya Ronan bertelanjang bulat. Tuala yg kuberi disangkutnya jer di bahunya. Ronan berjalan santai menuju ke bilik mandi.

Kuperhati kote Ronan terhayun hayun ke kiri dan ke kanan di pangkal pahanya mengikut gerak langkahnya. kote 8 inci itu belum lg mengeras, tergantung longlai hitam pekat di celah paha berbulu.

Terdengar curahan pancuran air di bilik mandi. Ronan bersiul kecil sambiil menyirami tubuhnya. Pintu bilik mandi separuh terbuka. Terlihat sesosok badan hitam di bawah pancuran air. Timbul idea di benakku, bagus jugak kalau kami sama sama mandi sambiil membelai badan antara satu dgn yg lain.

Tanpa berlengah saya menanggalkan semua pakaian yg melekat di tubuhku. sambill bertelanjang saya menolak pintu terus ke bilik mandi. Ronan sedikit terkejut melihat saya tiba tiba berada di bilik mandi.

Sambill tersenyum saya menggosok gosok badan Ronan yg telah basah. saya mengambil sabun yg berada di dinding dan menyabun badan Ronan hingga badannya diliputi dgn buih sabun. saya gosok gosok hingga buih sabun rata di setiap inci kulit badan Ronan yg hitam dan berbulu.


Cerita lucah Bohsia Kolej Fuck Kote Besar
  • Sambill sabun masih berada di tapak tangan saya menyabun kote Ronan yg separuh tegang. Kulurut lurut batang kote dgn sabun. Batang kote hitam diselaputi dgn buih sabun yg putih.
  • Tiba tiba kote Ronan mengeras bila kugosok gosok. Tanpa lengah kutarik kulup yg menutupi kepala kote hingga kepala kote hitam kemerahan berkilat terdedah. Kugosok gosok kepala kote dgn sabun.
  • Ronan bergerak gerak kegelian. Lama kugosok gosok batang kote agar bnr betul bersih kerna batang hitam keras ini akan menjadi habuan mulutku sebentar lagi. Kuarahkan Ronan menyiram tubuhnya sambiil membersihkan sisa sisa buih sabun.
  • Badan Ronan kugosok gosok hingga tiada lg buih sabun di badannya. Kulihat ke bawah, kote Ronan masih mengacung keras. Kurendahkan badanku hingga mencangkung. Wajahku bnr betul berada di hadapan batang hitam yg sedanng keras.
  • Kukecup kepala kote yg licin sebagai salam permulaan. Kucium batang hitam yg masih basah. Harum segar baunya bercampur bau sabun. Sekarang giliran Ronan menyabun badanku. Ronan menggosok gosok lembut badanku dgn sabun hingga buih melitupi seluruh badanku.
  • Ronan menggosok perlahan payudara ku kiri dan kanan dgn buih. payudara ku yg kenyal diramas ramas. saya kegelian dan nafsuku mulai bangkit. Lama payudara ku digosok Ronan. saya tak tahan diperlakukan bgitu.
  • Saya mengerang kesedapan. dgn sabar Ronan menyabun badanku hingga ke pangkal paha. Tundun gebuku digosok gosok. Memutih buih sabun di pangkal paha. Lama sekali Ronan menyabun cipap ku. Kelentit dan bibir cipap ku menjadi sasaran gosokan Ronan.
  • Mungkin jugak Ronan nak memastikan cipap ku betul benar bersih kerna Ronan mmg gemar menghidu dan menjilat cipap ku. Tiba tiba jer Ronan mengoles sedikit sabun dgn hujung lidahnya.
  • Lidah yg bersabun itu disapu sapu pada kelentitku. saya geli melihat kelentitku berbuih. Seterusnya lidah bersabun itu diusap usap pada bibir cipap ku yg basah. saya geli campur nikmat.
  • Setelah puas membelai tubuhku dgn sabun, Ronan membuka pancuran air sehingga sekujur tubuhku disirami air. Ronan menggosok seluruh tubuhku sehingga tiada lg sisa buih. Badanku sekarang betul benar bersih.
Sebagai balasan apa yg kulakukan padanya, Ronan melutut di hadapanku sehingga cipap ku berada di hadapan mukanya. dgn lembut Ronan mengecup bibir cipap dan kelentitku yg masih basah. saya geli bila hujung lidah yg kasar membelai kelentitku yg licin.

Bohsia Kolej Fuck Kote Besar cerita seks melayu, kisah blue Bohsia Kolej Fuck Kote Besar, citer malay Bohsia Kolej Fuck Kote Besar

Bohsia Kolej Fuck Kote Besar


Ronan mencapai tuala tersangkut di pintu. Tuala lembut dilapkan ke badanku hingga kering, kemudian Ronan mengeringkan badannya juga. sambill beriringan kami menuju ke bilik tidur. Kukerling ke kote Ronan, masih mengeras kote 8 inci itu.

Saya seperti tak sabar nak menikmati kote keras tegang. Tiba di pinggir katil saya menolak keras badan Ronan. Ronan jatuh terlentang di tilam empuk. Kujatuhkan tubuhku ke atas dada bidang Ronan.

Bulu dada kasar menyapu payudara pejalku. saya kegelian. Bibir tebal Ronan kugigit. Lidahku bergerak lancar dlm mulut Ronan. Ronan membalas dgn mengisap lidahku. saya hampir tak bernafas bila Ronan mengisap kemas lidahku tanpa mau melepaskannya.

Saya meronta, sambiil tersenyum Ronan melepaskan lidahku. Ronan masih terlentang di katil. kote hitam besar panjang terpacak bagai tiang bendera. Kudekati mukaku ke kote tegang. dgn kedua tanganku kutarik kulit kulup Ronan.

Kulup tertarik membentuk kelongsong. Kumasukkan hujung lidahku ke dlm lubang kelongsong. Kulup Ronan sekarang membungkus hujung lidahku. Tanpa lengah lidahku yg berada dlm kelongsong kulup kuraba kepala kote. Kujilat kepala licin.

Ronan kegelian dan mengerang kenikmatan. Kujilat jilat agak lama hingga Ronan betul benar terangsang. setelah agak lama lidahku beroperasi dlm kelongsong kulup, saya kemudian mengurut ngurut batang keras. Terasa kulit kote seperti tidk melekat pada batang.

Selesa jer saya gerakkan tanganku naik turun. saya lancap batang kote perlahan lahan. Kepala kote terbuka dan tertutup mengikut gerakan tanganku ke bawah dan ke atas. Ini yg kawanku sebut bertabik dan bersalam.

Kutarik terus ke pangkal. Kulit kulup tertarik ke bawah dan melekat di takuk kote. Kulit kulup melingkari batang kote membentuk seperti simpai berlipat lipat. Sekarang kepala hitam berkilat terdedah seluruhnya.

Kudekatkan hidungku ke hujung kote. Kucium bau segar kote yg telah dicuci bersih. saya terangsang sekali dgn bau kepala kote. saya mencium dan menghidu lama sekali. bontot Ronan bergerak gerak menahan nikmat.

Batang hitam tegak kugigit gigit lembut. Mula dari hujung hingga ke pangkal kubelai dgn lidahku yg lembut basah. Telur Ronan yg berkedut kedut gelap kujilat. Basah bulu telurnya dgn air liurku.

Ronan mengerang ngerang kesedapan. bontot nya terangkat angkat menahan nikmat. Batang hitam kurasa makin keras. Lantas kukulum dan kusedut kepala licin berkilat. Dapat kurasa batang Ronan berdenyut denyut di dlm mulutku.

Saya gerakkan mulutku maju mundur sambiil lidahku membelai kepala kote. Ronan mengeliat menikmati kelazatan. Cairan licin masin mula keluar dari hujung kote bila lidahku berlama lama menari nari di situ.

Perasaan Ronan menjadi tidk keruan. dgn pantas diaorang menolakku lembut hingga saya terbaring telentang. Ronan menerkam payudara kenyalku. Puting warna pink dinyonyot nyonyot, dihisap hisap. saya menggelinjang kegelian. Geli dan nikmat di pangkal payudara dan di puting susu.

Bibir Ronan yg tebal dan hitam amat terampil melayan gunung mekar. Ketiakku yg licin dicium Ronan. Kulit ketiakku yg putih dijilat jilat. Basah lencun ketiakku kiri dan kanan oleh air liur Ronan.

Lidah besar dan kasar Ronan membuatku terasa seperti malayang layang. saya bertambah geli dan badannya bergerak gerak. "Ah. oh. sedap Ronan, lagi, lagi, " suaraku tiba tiba tak terkawal lagi.

Dgn perlahan Ronan bergerak ke bawah. Kulit perutku dielus elus. Pusatku dijilat jilat. saya tak tertahan lagi. Ku ayak jubur ku kiri kanan. Kutonjol tundunnku tinggi tinggi ke atas.

Muka Ronan melekat di tundunku yg putih gebu. dgn cermat Ronan menempelkan hidungnya ke tamanku yg sentiasa kujaga rapi. Ronan menggeselkan hidungnya ke kelentitku yg tertonjol. Ronan menikmati aroma cipap ku yg segar, betul benar membuat Ronan khayal.

Ronan melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut kemaluanku. Lama sungguh muka Ronan berada di permukaan cipap ku. Ronan betul benar nak menikmati aroma cipap ku. Kata Ronan diaorang suka cipap perempuan Asia yg cantik dan cute.

Nikmat sungguh bila Ronan membelai cipap ku dgn lidahnya. Kelentitku yg bulat licin dan bibir cipap ku yg lembut dijilat dgn lidah kasar Ronan. Nafsuku berada di puncak. Cairan hangat mula meleleh keluar dari rongga cipap ku yg sempit.

Lidah Ronan makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat saya diteroka. saya mengemut lidah Ronan yg berada di rongga cipap ku. Lidah Ronan kuramas halus dgn otot otot cipap ku yg mekar.

Saya mengerang lagi, "Ahh. oh. argh. sedap. sedap. " Ronan melajukan lg jilatan. Maju mundur lidah Ronan di lorong sempit. saya mula mengerang, merengek, dan mataku terasa tak mampu lg terbuka.

Kurasa pahaku bergetar, kurapatkan paha dan kepala Ronan tersepit antara kedua pahaku. saya mengerang keras, badanku mengejang dan tiba tiba cairan cipap ku menyirami seluruh muka Ronan. saya terkulai lemas.

Saya daah sampai ke puncak. saya sdh lemah longlai. Ronan terus mengganas. Cairan cipap ku disedut kering. Ditelan cairan pekat licin. Kelentitku dijilat rakus. Ghairahku kembali bangun. Kutolak Ronan hingga terlentang.

Saya bangun. Badan Ronan kukangkangi. Mukaku menghadap Ronan. payudara pejal tergantung kemas di dadaku. Ronan geram melihat payudara kembarku yg sedanng mekar. Tangan Ronan tak sabar sabar mencapai dan meramas payudara kembarku.

Saya menurunkan badanku pelan pelan. Muara cipap merah basah merapati kote hitam keras terpacak. kote Ronan menunggu penuh sabar. Bibir halus cipap ku mengelus elus lembut kepala licin berkilat.

Muara yg telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat. saya dan Ronan melihat bibir merah basah mula menelan batang hitamnya. bontot ku makin rendah hingga seluruh kepala kote Ronan berada dlm lubang hangat.

Ku mula mengemut pelan. saya menurunkan lg cipap ku. Seluruh kote Ronan menerjah masuk ke gua keramatku yg ketat dan sempit. payudara ku dipegang dan diramas lembut oleh tangan kasar Ronan.

Kedua dua tangannya bekerja keras. saya merasa keenakan bila payudara ku diramas. Kurasa sungguh nikmat. Perasaan yg amat lazat menjalar ke seluruh badanku. Perasaanku seperti melayang layang di awangan.

Saya mengemut dgn kuat, dinding cipap ku yg kenyal meramas meramas batang keras Ronan. saya kemut secara beirama supaya Ronan bnr betul merasa nikmat dgn rongga cipap ku yg sempit.

Bontot ku naik turun dgn laju. Batang besar Ronan penuh padat mengisi rongga sempitku. saya terasa seperti rongga cipap ku digaru garu. Terasa geli, lazat dan nikmat. Sebagai reaksi kemutanku, Ronan melonjak lonjak dan mengangkat jubur nya tinggi tingi.

Saya terasa batang 8 inci keseluruhannya daah berada dlm rongga cipap ku. Kepala kote Ronan menyondol nyondol pangkal rahimku. Sungguh sedap dan nikmat. "Ahh. Oh. Argh. enak Ronan, enak. " saya mengerang kuat merasai kelazatan ditutuh oleh pemuda Afrika.

Badanku mengejang. Otot otot tubuhku terasa kaku. Nafasku seperti tersekat. saya cuma mampu mengerang, "Aah. ooh. ah. " Cairan panas memancar dari dlm cipap ku. Cairan panas menyirami kepala kote Ronan.

Ronan nampak mengeliat ngeliat menahan kesedapan. saya terkulai lesu, sendi sendiku terasa lemah dan saya jatuh terjelepuk di dada Ronan. Lebih dua minit saya terbaring kaku. kote Ronan masih tetap terpacak keras di dlm cipap ku.

"Tahan Ronan, jngan pancut lagi. saya masih nak menikmati kehebatanmu. " saya berbisik di telinga Ronan. Ronan mengerti kemahuanku dan diaorang tersenyum saja. Akhirnya saya bangun perlahan. Kucabut cipap ku dari kote Ronan.

Kukerling ke kote 8 inci. Tegak kaku basah berlumuran lendirku. Buih buih putih yg berlendir licin membasahi batang hitam berurat itu. saya merangkak di tilam empuk. saya mengarahkan Ronan memasukkan kote nya dari belakang, stail doggie.

Tanpa lengah Ronan bangun degan kote terpacak keras. saya menunggu sambiil membuka sedikit kangkangku bagi memudahkan kote Ronan meneroka ke alur cipap ku. Tiba tiba saya terasa benda tumpul licin menempel ke muara cipap ku.

Pelan pelan saya rasa kepala kote menyelam ke cipap ku. Enak terasa bila Ronan menekan pelan. "Ronan, masukkan separuh saja, " pintaku. saya ingin Ronan menggosok zone g spotku.

Ronan akur dan menggerakkan kote nya maju mundur. Bila g spotku digaru garu dgn kepala kote , saya terasa sungguh nikmat sekali. Kepala kote Ronan yg berlekuk dan bertakok itu menggesel gesel pusat nikmatku.

Sungguh sedap dan nikmat. Terasa seperti saya melayang layang di langit biru. hanya erangan nikmat jer yg keluar dari mulutku. Lima minit Ronan bermain degan separuh panjang kote nya.

Saya tak tertahan kerna geli dan nikmat. Tiba tiba Ronan menekan kuat ke cipap ku. Seluruh batang 8 inci tenggelam. Terasa senak bila kepala kote lelaki Kenya ini menanduk nanduk rahimku.

Ronan menggerakkan jubur nya maju mundur laju sekali. saya faham bahawa Ronan akan mencapai klimaks. Badanku terhayun depan belakang mengikut gerakan maju mundur Ronan. payudara ku tergantung terbuai buai.

Ronan memegang pinggangku dgn kedua tangannya supaya saya tak terdorong ke depan. Bila Ronan menolak kote nya ke depan, tanganya menarik pinggangku ke belakang. Badanku dan badannya rapat melekat.

Ronan menggerakkan jubur nya laju sekali dan akhirnya badanya bersatu melekat ke cipap ku. kote Ronan terasa mengeras dan memanjang dlm rongga cipap. Hujung kote menekan pangkal rahimku hingga terasa senak.

Saya daah berada dipuncak nikmat, Ronan jugak berada di penghujung pertarungan. "Aaarh. arggh, " kuat sekali erangan Ronan. Cairan panas terpancut dlm rongga cipap ku. Enam das Ronan menembakkan cairan maninya.

Saya terasa maninya deras mengalir memasuki rahimku. Kalau saya subur waktu itu mgkin saya akan mengandungkan anak Ronan. Ronan lemah longlai selepas memancutkan maninya. diorang terjatuh di atas belakangku.

Saya tak terdaya menahan badan Ronan yg berat. saya jatuh meniarap. Lima minit Ronan berada di atasku. saya jugak lemah, saya biar saja. Ronan mencium dan membelai belakang leherku dgn hidungnya.

Lidahnya menjalar di kulit belakangku, saya kegelian. Akhirnya saya rasa kote Ronan mengecil dan memendek dlm liang cipap ku. Ronan mencabut kote nya dari cipap ku dan terbaring terlentang di sisiku kepuasan.

Saya sempat melihat kote nya yg basah berlendiran terkulai lesu di pahanya. Kepala kote secara perlahan kembali bersembunyi di dlm kulit kulup. Sebagai tanda terima kasih saya mengecup kote Ronan dan terhidu campuran air cipap ku dan mani Ronan.

Baunya aneh tapi saya suka. Itulah bau cairan cinta dua insan lelaki pompuan. saya keletihan tapi puas. Ronan mmg hebat. betul seperti kata kawan kawanku, lelaki Afrika yg dipanggil awang hitam mmg handal.

Mereka bijak memberi kenikmatan kepada perempuan Malaysia. Dari cakap cakap yg saya dengar, awang hitam ini mmg digilai oleh pompuan melayu, cina dan india. Aset mereka yg ajaib ialah batang kote mereka yg besar dan panjang itu.

Satu lg kehebatan awang hitam ini ialah mereka mampu bertahan lama. Berkali kali saya mengalami orgasme, Ronan masih gagah bertahan. saya betul benar puas.
Bohsia Kolej Fuck Kote Besar ***
Bohsia Kolej Fuck Kote Besar, sex story , Bohsia Kolej Fuck Kote Besar cerita seks melayu, kisah blue Bohsia Kolej Fuck Kote Besar, citer malay Bohsia Kolej Fuck Kote Besar, porn, erotic novel sex, Bohsia Kolej Fuck Kote Besar



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/