Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang

Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang | saya kini bekerja di sebuah institusi pengajian tinggi di Bandar k. Tempat ini dikendalikan dan dipunyai seorang Bangla yang bolehh dikatakan ternama. Faham faham sahajalah, Number one punye orang kuat. So, saya ditugaskan untukk mengedalikan beberapa perkara di institusi ini.

Bangla ini mempunyai seorang sekretari yang memanng diakui seorang yang kurang ajar. Cara perwatakan diorang dan cara bercakap dengan orang memng kurang ajar semuanya. Tapi, dari segi rupa pula, tak lah sekelas dengan Cindy Crawford atau Pamela Anderson.

Badan diorang ni, lebih kurang 5 kaki 4 inch dan jalan diorang agak kengkang sikit. Jandalah mahu katakan. Suka betul pakai lipstick merah menyengau yengau dan cat kuk tak pernah tinggal.

So diorang ni, jadi kurang ajar sebab boss die, si Bangla ni, memanng kurang ajar juga. So diorang nie terikut ikut ler. diorang suka stay back tiap hari, ntah apa kerja yang diorang buat tapi masa tue bagai tak pernah cukup.

Mulut diorang pulak cabul and tak ubah pantat ayam. So, satu ari, saya pon balik lambat. saya terpaksa gunakan copy machine kat opis diorang sebab copy machine diorang clear.

Diorang nie dok kat corporate office dan saya plak di tempat lain. Corporate office nie kira, out of bounds lah mahu katakan. Kata diorang bnyak benda sensetif yang tak bolehh di ketahui orang.

So saya nie bloehlah keluar masuk sebab saya nie kira mempunyai sedikit kuasa Veto lah mahu katakan. So, pada hari tu, saya pon pergilah ke corporate office nie mahu photostat.

Masuk aja kat situ, saya perhatikan semua pekerja lain di corporate office nie dahh pon balik. So saya terus melangkah ke copy machine. Elok saya sampai, si Ivana. So sesampai akukat machine copy tu, Ivana pon terserempak dengan saya.

Diorang mahu pergi buat kopi kat pantry. saya senyum ajalah kat die. diorang tetiba mendekati diriku dan bertanya apakah yang saya sedanng lakukan. saya pon tunjukkan kertas yang saya sedanng photocopy.

Pada hari tu, diorang pakai satu dress baldu berwarna hitam yang menonjolkan lurah dada die. "hai, kecik aja" kata hati ku. Mata ku memandang kepada payudara diorang yang sebesar sebungkus nasi lemak 50 sen.

Cerita Sex Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang

Sambiil menghirup air kopinya, Ivana terus memegang tangan ku dan bersenyum. saya tersentak dan cuba menarik balik tangan ku. Maklumlah saya ni, laki orang mahu katakan. diorang terus tanya, "why u pulled your hand away? u scared ah? scared i will rape you ah? " diorang tanya saya sambill bersenyum.

Aik? tetiba cerita pasal rape, apa ni? tertanya hati ku. Lepas tue diorang terus meninggalkan saya menghala balik ke tempat duduk die. saya pon teruskan dengan kerja saya. Tetiba diorang memanggilku untukk masuk ke tempat die.

Saya pon menyahut dan terus ke tempat die. diorang sedanng duduk di kerusi executive diorang sambill mengangkangkan kaki die. ternampak aku pada seluar dalamm warna hitam berlace die. saya cuba memandang kearah lain tapi diorang terus berkata, "can u go an close the main door please. I have to show you something very private about the institute" saya pon tanpa was was terus tutup pintu main ke office die.

Kawasan office diorang agak tersembunyi dan saya pon terus kembali ke tempat Ivana. Tetiba diorang bagi saya satu dokumen untukk saya baca. Dokumen itu berkenaan satu projek untukk kerajaan.

Saya tertanya buat apa saya diberikan benda ini? diorang kata untukk saya membaca alihan bahasa dokumen itu. saya pon terus membaca. dengan tidk memerhatikan perwatakan die. tetiba saya terasa tangan si Ivana berada di bahu ku.

Saya tersentak dan memandang keatas (saya tengah duduk masa tu). diorang tersenyum. saya pandang jauh kedalam mata die. sambill tu, diorang menurunkan badannya ke posisi menyangkung di depan ku.

Tangan diorang terus ke zip seluar slack saya dan membuka zip itu dengan pantas. saya tergamam. diorang buka pula tali pinggang saya dan tersergamlah batang butuh saya depan muka die.


Cerita lucah Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang
  • Dengan bersenyum, Ivana terus mengullum batang butuh saya dengan tidk berperikemanusiaan. Dijilat kepala butuh saya dan dihisap batang butuh saya macam hisap air pakai straw. Tangan diorang memagang buah butuh saya dan diorang pon menjilat buah butuh saya.
  • Saya cuba meronta tapi lama kelamaan saya biarkan sahaja. dahh puas diorang kulum butuh saya dan butuh saya, diorang bangun dan melucutkan baju die. tersergam pula badan diorang yang kecik molek depan saya.
  • Diorang terus menaikankan badan diorang keatas riba saya dan menyjah nujahkan pantat diorang ke batang butuh saya. batang butuh saya lebih kurang 9 inchi pon merasakan lapisan pantat si Ivana.
Batang butuh saya masih basah lg dari air liur kuluman diorang dan dengan bercampurkan air pantat die, terus saja masuk kedalam pantat die. diorang mula meronta macam naik kuda.

Kemudian diorang menaikkan jubur diorang dan menujahkan pantat diorang kembali keatas butuh saya. chlup, chlap! bunyi butuh saya menujah pantat minah cina ni. tetiba diorang menggeletar, i am cuming diorang kata.

Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang cerita melayu seks

Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang


Terus diorang bangun dan menonggeng di depan saya. diorang menyuruh saya jilat pantat diorang sampai diorang keluar sperma die. saya pon terus menjilat. melahap pantat diorang die mengerang. Oo yes! o ah ah here it comes.

Saya pon sedut lah pantat die. bnyak air mackcik ni. Lepas tu, diorang memusingkan badan diorang mengalakan muka diorang kat butuh saya. Terus diorang kulum. melahap lahap butuh saya.

Saya cuba bertahan. tapi saya pon meletup. saya katakan Ivana. i am cumming. diorang senyum dan meneruskan menghisap butuh saya. saya pon mengeluarkan sperma saya yang agak bnyak dan memenuhi mulut die.

Diorang tak melepaskan sikit pon airmani saya. diorang telan semuanya. lepas saya dahh lemah longlai, diorang mula menggulum butuh saya lagi. kali nie diorang suruh saya pukul jubur. sampai merah cam mahu keluar darah saya kerjakan.

Diorang menjerit sakit tapi mahu lagi. saya pon teruskanlah. tetiba diorang bangun dan mendapatkan sekeping kkertas jenis keras dan menujahkan kedalam pantat die. lepas tue diorang suruh saya fuck lubang dubur diorang pulak.

Saya pon terus lah. Hentak punya hentak, diorang pon meletup. saya pon. dahh mahu meletuptapi diorang biarkan aja. Lepas saya menembak sepenuh sperma saya dalamm lubang jubur die, diorang pon terus lepak.

Lemah longlai. Lepas tue diorang terus suruh saya keluar dari Bilik die, siap maki saya lg tu. ! "hey fucker! now, u get out of my office! " saya pon tersipu sipu angkat seluar saya dan keluar.

Diorang terus kunci balik bilik itu. saya cuba mendengarkan apa diorang buat dengan mendekatkan telinga saya kat pintu. yang saya dengar, Ah a o sambill bunyi diorang tarik nafas.

Uih! ganas pompuan ni. layan diri pulak. saya pon blah. Bila saya mahu balik, tetiba saya nampak kereta Bangla ada kat depan bangunan ni. aik? saya ingatkan dahh balik! rupanya belum.

Diorang sebenarnya memerhatikan kerja Ivana ngan saya tadi. rupa rupanya diorang ada video camera. saya pon terasa malu dan blah. ni mesti layan si Ivana lepas saya dahh layan.

Esoknya saya balik cepat, tapi cepat tak cepatlah, selepas saya layan diorang lg sekali.
Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang ***
Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang, sex story , Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang cerita melayu seks, kisah blue malay Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang, erotik story malaysia Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang, porn, erotic novel sex, Ganas Pompuan Ofis Hisap Batang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/