Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang

Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang | Walaupun kami sudh setahun bercerai hubungan kami tetap rapat. Setiap kali aku menemui bekas isteri aku aku dapat main dengannya. Oleh krna jiran kami tak tahu kami bercerai maka mudahlah aku tidur di rumah bekas isteri aku setiap kali balik kampung melihat anak anak.

Aku biasanya tidur di luar di ruang tamu menghadap tv di atas tilam. Manakala dua anak lelakiku tidur di bilik belakang dan dua anak perempuan kami tidur di bilik tengah.

Bekas isteri aku, Kelia tidur di bilik depan sendirian. Pada suatu malam jam 3 pagi diorang sms aku ajak aku tidur di dlm biliknya. Maka aku dapat main semula dng bekas isteri aku selepas sebulan kami bercerai.

Oleh itu sepanjang setahun kami bercerai, bekas isteri aku tetap dapat nafkah batin dariku. Oleh krna aku masih bujang tiada isteri baru, maka diorang layani aku. diorang sudh cakap kalau aku sudh ada isteri baru, diorang malas berhubung denganku lagi.

Pada suatu hari Kelia datang ke Kuala Lumpur untk pergi ke rumah anak sulung kita. diorang naik bas jam 10 malam dari kampung. Jam 5 pagi diorang sudh sampai di Kuala Lumpur.

Maka aku ambilnya di Pudu Raya dan diorang bermalam di bilik bujangku. Apa lg kami dapat berzina lg pada pagi itu. Esoknya diorang nak ikutku ke ofisku di Bandar k.

Tepat jam 10 pagi aku tiba di ofis. Di ofisku ada sorang pemuda Africa bernama Igono yanng membantu kami di ofis. Walaupun diorang masuk ke negara ini dng pas pelajar, namun sebenarnya Igono datang untk bekerja di sini.

Cerita Sex Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang

Diorang menjadi pembantu kita. Aku sudh beitahu Igono bahawa Kelia adalah bekas isteri aku. Kalau diorang ingin tackle, tacklelah. Aku ada urusan maka tinggallah Igono bersama Kelia di ofis itu.

Lewat petang baru aku balik. Sepanjang berada di ofis itu bekas isteri aku amat boring. Habis majalah hiburan yanng ada di ofis itu dibacanya. diorang mengantuk krna baru sampai dari kampung jam 4 pagi tadi.

Maka diorang tumpang tidur di bilik Igono yanng ada di belakang ofis itu. mmg bekas isteri aku amat mengantuk sekali. Jam 11 pagi diorang sudh masuk ke bilik Igono dan terus tertidur di atas tilam Igono.

Jam 1 biasanya Igono berehat. Lepas makan diorang masuk ke bilik untk berehat. diorang tidur di sisi Kelia. Igono pun tertidur juga. Biasanya waktu tengahari pintu pejabat mmg dikunci.

Jam 3 Igono masih tertidur. begittu bekas isteri aku. Ketika itu aku baru sampai di ofis. Bila kulihat ofis terkunci, aku buka pintu ofis. Aku intai Igono. diorang ada dlm biliknya tidur di sebelah bekas isteri aku.


Cerita lucah Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang
  • Aku biarkan saja lagipun Kelia bukan biniku lagi. Aku turut masuk dlm bilik itu dan tidur di sebelah bekas isteri aku. Kini bekas isteri aku ada di tengah antaraku dng Igono.
  • Aku cium pipi Kelia dan cium bibirnya. Kelia tersedar dari tidur dan terus membalas ciumanku. Lama kami berkucupan. Aku pun terus membuka baju bekas isteri aku dan menghisap buah dada nya.
Aku terus membuka seluar panjangnya dan diorang telanjang bulat di atas tilam itu. Aku pun turut berbogel dan kami terus main di hadapan Igono yanng tertidur. Rupa rupanya Igono sedar kami sdg main.

Igono bangun dan terus menghisap buah dada isteriku ketika aku sdg menyorong papan tarik papan. Igono buka bajunya dan seluarnya. Batang panjang 9 inci itu tegang dan amat keras sekali.

Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang cerita seks malay

Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang


Diorang hulur batang hitam itu ke dlm mulut bekas isteri aku. bekas isteri aku begittu rakus sekali menghisap kote yanng tidk bersunat itu. Aku baru selesai main dng Kelia maka Kelia naik atas Igono.

Terasa begittu panjang sekali kote Igono meneroka lubang pantat bekas isteri aku. Kelia mengerang kesedapan. Belum pernah diorang dapat kote sepanjang itu. Aku menghisap buah dada Kelia ketika Kelia duduk di atas Igono.

Akhir sekali Igono suruh bekas isteri aku menunggeng. kote panjang itu membuatkan bekas isteri aku sendawa panjang. Dua kali diorang capai klimaks. Kali pertama denganku dan kali kedua dng Igono.

Kami yanng telanjang bulat berpelukan bertiga. Malam itu aku dan Kelia tidur di ofis krna Igono nak menikmati lg pantat bekas isteri aku yanng sempit itu. Malam itu bnyak kali Igono main dng bekas isteri aku.

Aku hnya sekali saja dan terus penat dan terus tidur. Igono tak tidur asyik ajak bekas isteri aku main. Igono yanng bertubuh besar itu mendukung bekas isteri aku ke bilik air ketika bekas isteri aku nak pergi kencing.

Selepas membasuh kencingnya mereka main smbil didukung dlm bilik air itu. Esoknya barulah bekas isteri aku pergi ke rumah anak kami untk jumpa cucu. Dua hari bermalam di rumah anak, diorang singgah lg di ofis sebelum balik kampung.

Bekas isteri aku terasa lubang pantat nya makin luas akibat dirabak oleh pemuda Africa yanng berusia 22 tahun itu.
Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang ***
Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang, sex story , Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang cerita seks malay, kisah melayu Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang, cerita blue Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang, porn, erotic novel sex, Lubang Pantat Bekas Isteri Dijolok Kote Panjang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/