Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut

Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut | Cerita seks ini bermula sewaktu saya di tingkatan 4, tahun tue spm ler, dlam kelas tue ader ler sorang wanita yangg bodynya seksi, cun, comel, fuh. tdk bolehh tahan wa cakap lu. bagi saya ler. Namanya Irisa, kawan kawan nya panggil die Irisa sahaja, body die macam pelakon filem blue yangg saya tengok sewaktu saya cuti hunggu minggu lalu.

Cuti penggal pun bermula mak, ayah dan adik saya semuaya balik kampung tinggallah saya sorang2 dirumah. macam biasalah bila semuanya tiada dirumah saya biasanya tonton filem bluelah. saya dahh mula tdk tahan bila tonton filem ni.

Sambiil tangan saya gosokkan batang kote saya yangg keras ni. Akupun capai talipon dan terus call Irisa, sambiil mata ku sdg tonton filem blue, tangan ku sdg meramas batang kote saya sendiri sambiil mulut ku berbual dngn Irisa.

Tiba2 Irisa bertanya. ehh. kau nii tonton filem aper ni? Irisa dengar semacam saja bunyi tu. tanpa saya malu lg saya terus bagi tau die yangg saya sdg menonton filem blue.

Irisa bertanya lg takder orang ker dlam rumah saya ni? saya jawab takder. Irisa tanya saya lagi. bolehh tdk die mahu datang rumah saya ni? saya tanya balik Irisa mahu buat aper datang sini? die kata die mahu tengok filem blue sebab die kata die tdk pernah tengok lagi.

Saya pun kata datang ler. Ha. ha. apa lagi, saya pun tunggu die lebih kurang 25minit die pun sampai dan saya terus bawa die masuk. saya tanya kenapa lambat? die kata die mandi dulu, sambiil die duduk diatas sofa terus matanya menonton filem blue tu.

Saya terus duduk di sebelah diaorang. saya tanya die best tidak. die senyum sahaja. dan die kata die mahu tengok dari mula balik. saya pun ok sahaja. dngn mata nya tdk berkelip die terus menonton adegan itu dngn penuh gairah.

Cerita Sex Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut

Saya tengak die macam tdk tahan dahh ni. saya pun apa lg retus peluk die sambiil tangan saya ramas payudara besar die tu. fuh besar gak payudara besar die ni.

Dan die pun terus pegang batang kote saya dan ramas batang kote saya. makin die ramas batang kote saya makin tdk tahan die nii makin kuat die ramas batang kote saya makin kuat lah suara diaorang.

Saya terus buka baju dan seluar die dan baju kecik dngn seluar kecik. dan selepas itu die pulak bogelkan saya. die kata kat saya yangg die mahu buat serupa macam filem tu.


Cerita lucah Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut
  • Saya ok sahaja. saya terus jilat payudara besar die serta ramas ramas tdk cukup dngn itu saya korek korek cipap nya bnyak air die ni. tdk cukup dngn korek saya pun jilat cipap die diaorang pun apa lg ah.
  • Uh. em best katanya. selepas itu saya mintak die hisap batang kote saya. die pun terus hisap dngn penuh perasaan. stlah selesai hisap saya punya. saya pun ajak die masuk dlam bilik saya dan suruh die baring di atas katil bujang ku.
Die terus kangkang di atas katil saya. die sdg menanti batang kote saya. saya terus masukkan batang kote saya kedalam cipap nya. uh inilah kali pertama saya rasai nikmatnya menutuh.

Irisa pun terus berbunyi dngn bermacam bunyi. ah. uh. em. Irisa mahu lagi. lagi. La. lagi. la. laju sikit. saya pun terus hayun batang dlam cipap diaorang. die pun manjerit.

Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut kisah blue malay, cerita melayu

Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut


Ah. best ni. uh. saya berhenti seketika. dan saya suruh die tongget dari belakang, saya pun balun cipap die dari belakang. sambiil tue saya lihat lubang jubur nua terkemut kemut.

Uh. saya mmg tdk tahan tengok lubang punggung die ni. saya pun bisik kat telinga die yangg saya tdk tahan tengok lubang punggung nya yangg sdg terkemut tu. Irisa pun jawab.

Kalau tdk tahan joloklah lubang jubur Irisa ni. die berkata lagi. buatlah macam blue filem tu. saya pun tdk cakap bnyak dan terus palitkan air liur saya dekat jubur Irisa.

Stlah betul benar basah saya terus masukkan batang kote saya kedalam punggung. uh. ah. saya rasa ketat. tapi saya menekan sedikit demi sedikit lalu terbenam habis batang kote saya ke dlam jubur diaorang.

Saya pun sorong tarik. Irisa pun apa lagi. ah. uh. eh. saya tengok die lg stim bila saya buat ikot jubur. dan saya pun tdk tahan, terus saya pancut mani ku didalam jubur diaorang.

Selepas itu Irisa mengucapkan terima kasih. dan kitaorang pun mandi bersama.
Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut ***
Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut, sex story , Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut kisah blue malay, cerita melayu Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut, seks lucah Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut, porn, erotic novel sex, Punggung Bohsia Dikongkek Terkemut



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/