Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang

Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang | saya kenal gadis nii Nifna dahh setahun lebih. ada gak saya keluar dngan die sebelum nie. tapi saya tahu die isteri orang, muka cam anak mami tapi melayu betul, mahu kata saya geram kat dia, memanng la geram, hidung mancung, putih, kurus, tinggi.

Masa bulan pose saya kena assign kat negeri di utara semenanjung, so selalu gak saya call die sebab die pun kerja belah belah utara nie, almost everyday saya sembang dngan dia, tambah lak bulan pose tiidak ader geng, Masa new year tuu saya tiidak ader plan.

So saya cadangkan kat dia, amacam kalau die turun penang, die kata ok aje and saya pun tiidak kisah la, saya pun jemput die kat bus station butterwoth petang hari khamis tue.

So memula saya ingatkan mahu bukak pose then hantar die rumah member dia, tapi tetiba aje saya terpikir apa kata kalau saya jalan plan b, saya pun tanya die samada ok or not tidur hotel.

Novel Kongkek Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang

Die kata ok, tapi 2 katil, ah itu saya tau la mahu adjust camne. so saya drive terus gi kat area beach, saya check in, kul 6 lebih, saya jer jer mintak satu katil kat reception tue, then saya inform Nifna katil 2 mahal so saya ambil 1 katil, saya cakap tiidak apa la, kalau takut saya tidur atas sofa, die senyum je Check in kul 6 lebih, then saya cakap kitaorang mandi dulu then pergi bukak pose buffet kat bawah, die kata ok sahaja, masa mahu mandi tuu die pakai towel dngan t shirt sahaja, ish geram lak aku, tiidak apa la, kalau ada rezeki dapaat la saya malam nie, mas atu puasa , kena la tahan sikit nafsu nie.

Lepas bukak pose kitaorang gi jalan jalan kat shopping complex kat area penang , tengok wayang and pas tuu makan kat padang kota, Balik bilik dahh kul 11 lebih, saya malas mahu keluar dah, so saya salin pakai short, di pun pakai short dngan singlet aje, then kitaorang sembang sembang aje la, di letak bantal kat tengah katil sebab die kata saya tiidak leh kacau dia, ish die nie.

Bersungguh betul, saya diam sahaja, so kitaorang sembang sembang, die cite pasal boipren die la, itu la, ini la, sambill tuu tangan saya gosok sosok kat lengan dia, sesekali tuu tercerita gak pasal sex nie, die pun ok, open minded budak nie, so tiidak kisah sangat la, then tetiba saya tanya dia, " korang pernah make love dngan boifren korang tiidak ? " die jawab pernah tapi jarang sebab boifren die kat uk sekarang nie.

So saya tiidak tahu la, samada vurgin atau tiidak virgin lg la gadis nie, tiidak apa la, ada can la aku, sambill sembang sembang tuu saya tenung mata die cukup tajam, die tanya saya apsal tenung cam tue, saya cakap geram tengok bibir dia, die senyum aje.

Then die kiss bibir saya sekali and die kata mahu tidur , saya pun mengalah la, then saya mintak good nite kiss, die kiss pipi saya jer. then terus baring ngadap muka aku, die pejam mata, saya dok perhatikan muka die nie, masa tuu nafsu saya dahh naik dah, ishh budak nie, kena malam nie, tetibe die bukak mata then tanya lagi, apsal tengok die cam tue, tidur la, saya tiidak cakap apa apa pun, saya senyum aje.

Saya tiidak cakap banyakk terus aje mulut saya pi cari bibir dia, die pun tiidak banyakk soal, terus berkulum kulum lidah beberapa minit, m sedap gak bau mulut die nie, sebab tadi dahh gosok gigi, saya pun dahh stim nie, saya ingat lama gak dok bercium mulut nie.

Mata die kuyu aje, pas tuu saya mula la main peranan saya nie, perlahan lahan dari bibir saya kiss tengkuk dia, mengeliat si Nifna nii saya kerjakan. tangan saya mule mengusap usap perut die and perlahan lahan naik ke atas tetek 34C dia, saya mainkan puting die ikut luar baju aje, masa tuu mulut saya tiidak lepas lepaskan mulut and tengkuk dia, die dahh mengerang gila, saya suka dengar gadis mengerang bila saya make love.

Saya memberanikan diri, saya seluk tangan saya masuk dlm singlet dia, die cuba mahu tepis konon, tapi saya berjaya gak masuk and saya terus mainkan tetek die kat atas bra die tue, saya gosok perlahan lahan and kekadang saya meramas ramas manja tetek dia, sesekali jari saya masuk usik puting die yanng dahh mula mahu tegang tue.

Saya cakap kat dia, "Nifna, saya bukak baju korang , kay, ? " then die jawab, "ok, tapi korang bukak baju korang dulu" saya pun apa lagi, bukak baju aku, then terus bukak singlet ia, peh putih sial, saya pun apa lagi.

Terus saya cium dari tengkuk turun ke dada, and lidah saya sesekali menjilat masuk ke celah celah bra die tue, memanng gadis nii mahu asyik dah, saya punya butuh pun dahh tegang gila.

Tapi rilek la sikit, kena bagi yanng power punye baru ada kelas, then saya unhook bra die and menarik ke bra die perlahan lahan dngan mulut aku, peh, cantik siall, tau la, kalau kulit putih, tetek mesti lg putihnyer, puting die kaler coklat muda and ada merah merah sikit.

Apa lg saya jilat puting sebelah kanan and tangan kiri saya dok gentel puting sebelah kiri, then saya jilat lagi, kali nii tangan saya dok gentel puting dia, and saya start mencium seluruh badan dia.

Bau badan die memanng best. saya suka bau cam nie, then saya start kissing die lagi, start dari tetek , naik keatas ketengkuk. sambill cium dngan bibir. then sesekali lidah saya yanng nakal tuu keluar sambill menjilat jilat disekitar dada, tengkuk and puting dia, then mulut saya terus ke tangan kiri die sampai ke jari, then naik balik ke tengkuk, turun ke tetek dia, then pergi ke tangan kanan lak, "bangg, korang pandai la buat saya stim gila, " saya senyum aje.

Saya kena bagi die stim gila, baru syokk, takkan saya mahu syok sorang kot, then saya terus cium bibir die lagi, tangan die kali nii meramas ramas rambut aku, and sesekali dok tarik rambut saya nie, saya turun lagi, kali nii terus ke tetek dia, saya jilat lagi, puting die tegang gila, then lidah saya turun lg sampai ke pusat dia, saya jilat pusat dia, mengeletek gadis nii kena dngan ku, memanng die menggeliat gila gila nyer, Then saya turun lagi, kat getah short dia, saya jilat jilat lg kat situ, saya cuba tarik seluar dia, then die pun angkat ponggong, saya pun ape lagi, sambill tangan saya tarik getah, saya cium la kat tepi tepi peha tue.

Ikut seluar tuu turun, sampai kelutut saya cium, sampai ke buku lali, then tinggal gadis nii pakai panties aje terbaring kat atas katil kat depan saya nie, saya memanng geram, tambah lak die pakai panties renda renda kaler merah, saya tengok body gadis nii dari bawah sampai atas.

Citer Malay Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang Cerita Sex
Memanng best, cantik, tiidak rugi saya malam nie, saya tiidak tunggu lagi, terus lekapkan muka saya kat lurah die yanng masih berbalut dngan panties tue. pehh, harum siall gadis nie.

Bau escape die kuat lagi, agaknya sampai ke puki pun die sembur perfume gak, saya dahh tiidak tahan dahh nie, saya tarik getah panties dia. then die tiidak tidk kata apa lg dah, terus saya bukakkan, then tengok puki dia, fuh, memanng cantik, bulu trim gila, putih, bibir puki die pun cantik, jarang kena main nie.

Saya apa lagi, saya kangkangkan dia, then terus la cari bijik kelentit dia, kali nii die dahh start meraung dah, "ahh uh m sedap, yess, plis lick me there, yes saya love that, you are a good fucker" mengeliat gila.

Kalau ada orang wanita baca cite nie. mesti korang tahu camana rasanya kalau hujung lidah dok jilat bijik kelentit kan. peh gadis nii dahh tiidak tentu arah dah, tangan kanan saya bukak puki die sikit, memanng clear saya bolehh nampak bijik kelentit dia, pink kaler gitu.

Saya jilat lama lama. jari tangan kiri saya mulakan main peranan, seperti biasa la, saya gunakan middle finger saya jolok masuk, sambill lidah saya jilat kelentit. jari saya dahh masuk dlm lubang puki dia, saya merodok rodok cari die punya g spot, he he he he, lg satu tempat kelemahan wanita, tul tiidak ? , peh.


Cerita Malay Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang
  • Saya buat gitu lama gak, merengek gila, batang butuh saya usah cakap la betapa kerasnya, saya jilat kelentit dia, sampai die tetiba die cakap, and badan die kejang, "yes, saya can feel it, yess, lick me, yes. saya wanna cumm, yess, saya wanna cumm, yes, saya cum, yes, saya cumm, yess, argh, uh" saya jilat lg bijik dia.

  • Kali nii memanng die menggeletek gila gila punyer. saya terasa, air panas keluar meleleh, kat tangan kiri aku, peh, gadis tuu dahh flat tapi , masih power tue, die senyum tengok aku.

  • Then die tolak saya berbaring, kali nii giliran die pulak, die start cium saya dari bibir, tengkuk, dada, puting aku, terus ke bawah, gadis nii dahh tiidak tahan dah, terus die bukak seluar ngn underwear aku.

  • Dahh cam orang hilang akal. terus die sambar batang butuh saya dngan mulut dia, habis semua dijilatnya, telur telur saya pun habis kena jilat, power bib, die blowjob best gila, sesekali die gigit batang butuh aku, peh, best siull, blowjob, tiidak kena gigi pun, power gila.
Saya cakap kat dia, buat 69, die kata ok, apa lagi, puki depan mata, saya jilat lagi, lama gak gitu, sampai saya dahh rasa mahu cum jugak, then saya cakap dia, saya mahu cum dahh nie, die kata tiidak apa la.

Die mahu air saya yanng nie, semakin laju die suck batang butuh aku, and saya yanng dahh tiidak keruan tuu memanng dahh tiidak bolehh tahan gadis nii dari terus sedut sperma aku.

Apa lagi, terpancut la sperma saya kat dlm mulut die tue. masa tuu saya kepit kepala die dngan peha aku, peh, gadis nii power, die sedut air saya gila gila, cam mahu terkeluar semua isi badan saya tue.

Die telan air saya habis licin, sampaikan air saya yanng last kat lubang tuu pun die jilat habis, die cakap die suka rasa sperma lelaki, lemakk, he he he he, saya senyum sahaja.

Tiidak habis kat situ jer , saya cakap, saya mahu sambung, kali nii saya mahu fuck puki die and saya mahu cum dlm puki dia, die pun cakap die mahu gak, sebab die tau lepas nii mesti main lama, sebab dua dua dahh cum seround dah.

Cite Sex Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang

Saya senyum sahaja, then saya baringkan dia, biasa la, saya kangkangkan die sikit, die cakap masuk pelan pelan, saya pun halakan batang butuh saya yanng memanng keras dari tadi kebibir puki die tue, saya gosok batak saya melurut dari atas kebawah kat puki dia, puki die memanng dahh basah, so jer saya lurut bagi ikut rentak dulu, basah kepala batang butuh saya kena air puki die tue.

Kemudian saya tekan perlahan lahan, masukkan kepala dulu, then tarikk, then tekan, then tarik, masa saya tarik keluar tuu saya tengok kepala batang butuh saya tuu kembang semacam ler, (cam ular tedung, tapi ini ular tedung seluar, he he he).

Berkerut muka die masa saya mahu masukkan separuh batang butuh aku, besar tiidak besar la, normal aje, panjang 6 inci, ok la tue, tapi yanng saya pasti. lubang die masih ketat, berbeza dngan lubang bini orang yanng saya pernah main sebelum nie, saya pun apa lagi.

Mula mula tuu memanng saya ayak die perlahan lahan, then kaki die dahh peluk rapat pinggang aku, pehh, saya biarkan batang butuh saya terendam, and saya menjilat jilat puting die sampai tegang gila gila punyer.

Saya mulakan henjutan and saya ambik jari die and letakkan kat bijik kelentit dia, saya tengok mata die pejam, jari die dok gentel bijik kelentit dia, batang butuh saya dok keluar masuk lubang puki dia.

Bila alir die dahh banyakk keluar, saya pun lajukan henjutan saya tue, licin je keluar masuk, gadis tuu usah cakap la, saya tiidak mahu cakap besar la. tapi gadis tuu memanng saya romen gila gila malam tue, sambill saya fuck dia, saya jilat tengkuk dia, saya ramas puting dia, pehh, mata die kuyu gila, mulut die usah cakap la, dok ughh ahh ughh ah aje dari tadi.

Saya rasa second round nii dekat sejam gak saya main, sampai die dahh 3 kali orgasm, macam macam style saya pulun dngan dia, senget sana la, senget sini la, saya angkat dia, atas meja, tepi katil, peh, tapi antara yanng best.

Saya make love dngan gadis nie, tangan die tahan kat meja. then ada cermin kat depan, pehh. saya tengok senirik dlm cermin camana saya henjut die and tengok muka die live gitu, memanng gadis nii bau badan die best, bau puki die pun best, sampai sekarang kalau saya teringat mesti stim punya.

Last sekali memanng saya henjut laju laju, saya dahh tiidak larat mahu henjut, apa lagi, saya baringkan die kat atas tilam tue, saya henjut gila gila punya laju, die punya jerit, sekali saya henjut.

Sekali die mengerang, korang bayang senirik la, peluh saya usah cakap la, saya tiidak kira, malam nii saya mahu pancut dlm gak, saya henjut sampai saya rasa mahu klimax dah.

Then saya cakap, saya mahu tembak dahh nie, kaki die lg kuat peluk pinggang aku, apa mahu buat, peh, saya pun terasa mahu terpancut. and, terus kan henjutan, crut, crit, crit, peh, pancut dalam, fuh, kaki die memanng peluk saya rapat serapatnya, batang butuh saya terbenam sedalam yanng bolehh kedalam lubok puki dia, pehh, saya tiidak kira la, mengandung pun mengandung la, itu belakang kira, puas gila malam nie.

Die cakap apa kat saya tau, "aku puas gila, tiidak pernah rasa cam nie, rasa mahu tercabut kepala lutut, habis badan lemah, thankss, " , saya terus terbaring atas badan die tue, saya biarkan batang butuh saya kat dlm puki die utk seketika, sampai lembik baru saya cabut, terus tertidur dua dua ekor.

Kul 3 pagi saya tersedar, saya ingatkan mimpi, rupanya gadis nii tengah dok menjilat batang butuh aku, apa lagi, pekena lg la, peh. Hari raya baru nii saya gi rumah dia, saya senyum aje.

Then next week kitaorang janji mahu lepak penang lagi, mesti die dahh syok kat batang butuh saya la tue, tapi saya kena tengok schedule dulu, takut nanti clash lak,
Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang ***
Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang, sex story , Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang cerita seks lucah Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang kisah melayu blue Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang, porn, erotic novel sex, Aku Tidur Butuh Ku Dijilat Bini Orang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/