Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan

Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan | Ini cerita lucah benar saya dan harap pembaca akan suka cerita seks saya ini. Ini pengalaman threesome seks pertama saya main dng dua laki. 2 lelaki dan sorang wanita. Lepas meeting saya mmg tak ada kerja. So saya called member lama saya yaang saya kenal di sebuah website.

Kitaorang tak pernah jumpa pun. So malam itu die datang tapi bukan seorang , die membawa seorang sedara die lelaki juge dan naik hotel aku. Bila die ketuk bilik hotel saya.

Kisah Melayu Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan

Saya tanya ' eh you bawak kawan ke? ' aha die kata die takut kalau saya tipu die ker mcm tuh. saya perlawa die masuk. Pendek sahaja orgnya nama die Hondi , and sedara die saya lupa nama die tapi saya memng minat sedara die lg dari dia.

Hensem sedara die tuh. Tapi ada gf dah. Haha ada gf eh ? dalamm hati saya ada hati juge ingin goda aku. So masih janggal rasa saya ajak pergi club minum so mereka bawak ke club minum long island , dlm half hour dekat kul 1am kitaorang balik dan mereka ingin naik juge bersama saya Sampai kat bilik saya tatau mereka akan ingin main dng saya tapi saya tido ajer tetiba yaang sedara die yaang hensem tuh goda aku.

Die cium saya dan peluk saya. saya apalagi saya pun mabuk kan. French kiss giler babi lah saya mmg pandai french kiss punya. Dan pastuh die mula raba buah dada saya dan sementara itu Hondi dtg dan saya hisap zakar pendek dia.

Sedara die mula hisap payudara saya dan gentel kelentit aku. argh sedapnya. Pastuh die kangkang faraj saya dan jolok masuk aduh ketat dan sedap sbb zakar die sedap stndard lah die mula dayung saya pun dayung dan bunyi ah oh yeah Pastuh dlm berapa minute die daah ingin pancut dan Hondi daah sedap saya hisap die mula dayung aku.

Cite Blue Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan Cite Erotik
Lama die dayung. saya tak berapa suka die so saya tak berapa ingin layan die sbb die kasar. Lepas die pancut kitaorang gelak sbb tandas hotel itu bolih nmpk dari dlm so mereka malu.

Kami ada main lampu mcm budak Kecik hehehehe Lepas itu kami lepak sembang dan rokok. dalamm setengah jam kami tido ingin rehat. Sedara die geram dng saya sbb saya nii chubby dan breast saya besar faraj tembam sedap la mata memandang saya mula hisap batang zakar sedara die dan duduk atas die sambill die hisap payudara besar saya puting saya sedap tau panjang sikit.


Cerita Malay Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan
  • Then tetiba masa main fuck giler sedara die , Hondi datang hisap payudara saya jugak, wow best saya tak pernah rasa dua laki hisap payudara saya. Ini pengalaman pertama main dua laki sekali mmg best.

  • Saya tengah fuck sedara lg dan mereka dua nyonyot payudara saya mcm bayi kehausan susu. saya apa lg mengerang gilerr la. saya berdayung dengaan lebih keras lg sambill sekali sekala saya digeselkan zakar besarnya pada biji nikmat ku.
"Mmph!" , saya mula mengeluh dlm kuluman dan sedutan mulut aku. Pelukanya jugak semakin kuat seolah olah tak mau melepaskan saya lagi. saya jugak dapat merasakan tujahan zakar besarnya semakin kuat.

Citer Kongkek Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan

Saya mengerang semakin kuat sementara jubur nya dijulang julang tinggi menghentak kuat lubang faraj aku, kedua kakinya jugak memaut kuat aku. saya daah ingin sampai klimak lalu saya membantu die dengaan menghentak kuat dan padu batang zakar nya jauh ke dlm faraj saya berkali kali.

Bibir saya dilepaskan supaya dapat lepaskan kata kata nikmat aku. "Aaarrgh!. Oooh!. Mm!. Yes!. fuck me!. fuck my pussy!". Lepas sedara die pancut , saya duduk atas honam dan kitaorang berdayung juge.

Second round lama sikit tapi best Sedap tak terhingga. Lepas tuu mereka cium tangan saya dan sopannya eh dapat faraj happy la mereka nie. Budak nii mmg sosial dan mereka mmg banyakk kes cerai daripda apa mereka cerita.

Sekian nantikan lg satu cerita dengaan kawan Hondi iaitu seorang duda.
Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan ***
Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan, sex story , Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan cerita blue sex Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan novel lucah melayu Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan, porn, erotic novel sex, Faraj Ku Kena Jolok Dua Zakar Kawan



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/