Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1

Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1 | aku dan Jelifa sentiasa berSMS. kitaorang tiidak pernah berjumpa krn die di utara dan saya pula di bandar k*. Selain dari bertanya khabar, saya sering mengusik Jelifa dengaan mesej mesej berbaur sex. Kadangkala, saya sering beronani sambill membaca sms yaang dihantarnya.

Mgkin jg kitorang sama sama ber sms sex. Kata Jelifa die jg beronani ketika membaca sms dariku. aku yaang nakal nie sering mengajak Jelifa untk datang ke bandar k* agar saya dapat menikmati tubuhnya.

Tapi Jelifa selalu memberi alasan mengatakan die tiidak nak terjebak dengaan dunia sex yaang sebenarnya. krna sering mendapat alasan yaang sama saya terasa seperti tercabar. awek perempuan yaang jenis hard to get mmg menjadi kesukaanku.

Jadi, saya memulakan langkahku untk menggoda Jelifa agar die datang ke bandar k* juga. Setiap malam, saya mengajaknya beronani dengaan cara sms saya describe apa yaang kulakukan padanya. Hampir sebulan saya 'menggodanya' begittu , dan entah berapa ratus ringgit bil telefon bimbitku kuhabiskan untk Jelifa hnya menggunakan sms, tiba tiba Jelifa menghantar mesej kepadaku mengatakan die akan datang ke bandar k* dlam tempoh seminggu krn die sudh tiidak tahan menggosok dan membelai badannya sendiri.

Novel Malay Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1

Bayangkan betapa seronoknya saya waktu itu. aku memohon cuti 2 hari dari majikanku dan saya aturkan segala persiapan untk Jelifa. Sebiji pil peransang sex pun saya beli dari salah seorang best friendku.

Aku tak nak pelaburanku tiidak memberi pulangan. Tiba hari yaang dijanjikan, saya awal awal lg telah check in di Hotel berhampiran Bukit Bintang. Tak perlulah saya sebut hotel yaang mana satu.

Aku setupkan dvd player sekali dengaan dvd porno yaang saya bawa dan saya menyusun bilik dengaan beberapa batang lilin aromaterapi yaang khusus untk meningkatkan ghairah sex. Awal awal lg saya memberikan information pada Jelifa, di mana lokasi hotel dan nombor bilik yaang saya tempah khas untk sessi ini.

Hampir jam 2 petang saya mendengar loceng bilikku dibunyikan. Cepat cepat saya kemaskan diriku dan terus membuka pintu. Rupa paras Jelifa tidaklah menghampakan, actually it is not my concern anyway.

"Tinna?" tegur Jelifa. aku mengangguk sambill tersenyum. dalamm sesaat dari atas sampai bawah fizikal Jelifa saya perhatikan. Jelifa berambut lurus berpotongan pendek. Tingginya lebih kurang 165cm (aku lebih tinggi), payudara nya 32C.

Susah ingin estimate ukuran pinggang dan bontot nya sebab die pakai skirt dari jenis kain jeans separas lutut. Tanpa disuruh Jelifa melangkah masuk dengaan beg pakaiannya. "Finally, kitaorang berjumpa jg ya" Kata Jelifa.

Ayat tue sepatutnya saya yaang ucapkan. Hampir setengah jam kemudian, stelah Jelifa mandi sambill saya mengambil kesempatan menyalakan lilin (di siang hari; dlam hotel kan blh digelapkan cahayanya) kitorang sama sama berbual di atas katil.

Jelifa agak malu malu denganku walaupun pakaian yaang dipakainya agak daring. Dari segi perlakuannya, saya hampir percaya yaang Jelifa seorang virgin tapi dari segi pakaiannya, tidak. "Bogel sahaja la" kataku menguji Jelifa.

Sengaja! krna Jelifa dlam sms nya sering je 'berani' mencabar dan berkata itu dan ini padaku. Muka Jelifa merah padam. aku tak tunggu lama terus je saya rebahkan Jelifa dan saya menindih Jelifa.

Jelifa diam sahaja. aku raba seluruh tubuh Jelifa yaang bersalut seluar pendek dan singlet sutera (nice choice) sambill lidahku menjilat bahagian lehernya. Jari jari kananku meramas payudara kanan Jelifa, yaang kiri pula menjalar dari perut ke peha hingga ke lututnya.

Jelifa tiidak menolak apabila saya menolak bajunya ke atas. aku perhatikan sesaat struktur payudara Jelifa yaang putingnya berwarna coklat muda sebelum saya benamkan mulutku ke puting Jelifa. Jelifa masih diam tiidak berkata apa, hanye deru nafasnya je yaang makin laju.

"You want this right?" kataku stelah beberapa lama menyonyot dan menjilat puting Jelifa. aku tahu soalan saya tue agak bodoh tapi melihatkan reaksi Jelifa yaang diam saja saya jadi cuak jugak.

Mgkin Jelifa sekadar nak berjumpa denganku bukan 'main' dengaan aku. Jelifa mengangguk. Happy aku! aku teruskan menjilat payudara nya. Dari kanan, ke kiri, kemudian ke kanan kembali. Sengaja saya posisikan kepala lutut kananku di celah kangkang Jelifa.

Aku tahu Jelifa daah stim lalu saya tekan kepala lututku ke arah faraj Jelifa. "Ah" Bunyi pertama yaang keluar dari mulut Jelifa. Lepas tu, Jelifa berubah menjadi agak rakus, bontot nya ditolak tolak ke arah lututku.

Novel Sex Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1 Kisah Seks
Kangkangnya makin lebar. Jelifa menolak tangan kiriku ke arah faraj nya dan saya apa lagi, pucuk dicita ulam mendatang, bukan setakat itu yaang saya lakukan, seluar pendek Jelifa terus saya tolak sampai ke hujung kaki.

Faraj nya masih cantik bertaut. dng menggunakan lututku sebagai penampung berat badanku, mulutku kembali mengerjakan payudara Jelifa sambill jari telunjukku menggaris garis di alur faraj Jelifa. mmg basah! aku sendiri pun tak kurang basahnya tapi saya kan Pro, mestilah bersabar.

Bila Jelifa mula mengayak bontot nya saya tahu Jelifa sudh bersedia untk menerima jilatanku. aku meniarap di celah kangkangan Jelifa. Mukaku hnya beberapa inci dari faraj Jelifa yaang sudh mengembang.

Cantik betul pemandangan vagina stim. aku kuak bibir faraj Jelifa, dan kelentitnya saya sambar dengaan lidahku. Terangkat bontot Jelifa. Rasakan Jelifa! aku ingin jolok faraj Jelifa nie dengaan jari telunjuk saya dan saya kuakkan bibir faraj Jelifa seluas luasnya.


Cite Melayu Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1
  • Mgkin betul kata Jelifa yaang die masih virgin. Lubang Jelifa kecil betul. aku berbelah bahagi sebab saya pernah kata pada Jelifa yaang saya takkan rosakkan virgin dia. Lalu saya kembali menjilat kelentit Jelifa sehingga ke lubang faraj nya.

  • Di lubang faraj nya lidah saya menjolok jolok. Jelifa seperti orang kepedasan. "Ss. Dalam. Ss. Sikit" katanya di antara dengusan dengusan nikmatnya. Lidahku kembali menjilat kelentitnya, jari telunjuk saya gunakan untk mengusik usik lubang faraj Jelifa.

  • Satu pertiga jariku saya masukkan ke dlam lubang Jelifa, ketat sungguh. Mula mula saya putarkan jari saya dlam faraj Jelifa. Jelifa sekarang sudh meracau racau. Entah apa yaang die kata, saya pun tak tahu.

  • Dari satu ruas jari, saya tekan lg sikit jari saya masuk dlam faraj Jelifa. Mengemut emut faraj dia. Dan waktu tu, saya daah tak heran lg dengaan janji yaang saya buat dengaan Jelifa.
Dengusannya makin kuat dan saya memanjat kembali tubuhnya. Puting kanannya saya nyonyot kembali. Jari telunjuk kiriku saya benam dlam dalam sementara emak jariku saya gesel geselkan di biji kelentitnya.

Aku menjolok faraj Jelifa dengaan jariku. Kepala Jelifa, sekejap menggeleng ke kiri, sekejap ke kanan. Bunyi "Ah! Uh! Wu!" dan macam macam lg yaang dikeluarkan Jelifa. Terus terang saya katakan, saya mmg horny yaang amat saat itu.

Namun, Jelifa masih pasif. tiidak seperti partner sex ku ( pompuan ) yaang lain yaang sudh tahu apa yaang perlu dibuat saat saya puaskan mereka. "Lagi Tinna! Deeper!" Jelifa tiba tiba menjerit.

Punggongnya kini terangkat rangkat melawan arah kocokan jariku. aku geram betul melihat keadaan itu, saya tarik jariku dari dlam faraj Jelifa. Saat saya tarik jariku dari faraj Jelifa, saya lihat jariku berlumuran lendir dan sedikit darah.

Aku tak sangka pula virginity Jelifa blh terobek dengaan hnya menggunakan jari aku. aku tak hiraukan. Biarlah. Jelifa sendiri pun tiidak melarang. aku kembali menyerang faraj Jelifa dengaan jariku.

Cerita Melayu Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1

Kali ini, saya masukkan jari telunjuk dan jari tengahku ke dlam faraj Jelifa. Walaupun susah saya tekan juga. aku lihat wajah Jelifa sedikit berkerut. aku diamkan jari jariku di dlam faraj Jelifa.

Mulutku menyonyot lg puting payudara Jelifa sambill emak jari saya tekan tekankan pada biji kelentit Jelifa yaang daah sah kembang. Bila reaksi wajah Jelifa sudh tiidak berkerut, dan dinding faraj Jelifa sudh mula mengemut emut kembali jari jariku.

Aku kocok kembali faraj Jelifa. Lebih laju dan lebih dlam daripada yaang sebelum tadi. Kali ini Jelifa sudh tiidak 'malu' mengeluarkan suaranya. Desahan Jelifa makin kuat. Kadang kadang Jelifa menjerit kesedapan.

Risau juge saya kalau kalau penghuni bilik sebelah blh mendengar jeritan nafsu Jelifa. "Deeper! Deeper! Tinna" dng posisi aku, yaang separuh membongkok itu, saya tahu saya tiidak dapat memenuhi permintaan Jelifa.

Lenguh! Langsung saya bangun dan duduk di celah kangkangan Jelifa. Tangannya saya tarik dan saya letakkan di atas kedua dua payudara nya. Tanganku memaksa Jelifa meramas dan memintil sendiri kedua dua bukit nikmat tersebut.

Bila Jelifa sudh mula mengerjakan payudara nya, saya jolok kembali jari jari kiriku ke dlam faraj Jelifa. Jari yaang sebelah kanan memintil, menarik, menggosok dan menekan biji kelentitnya. Saat itu, Jelifa seperti diserang histeria.

Kalau saya nie lelaki dan lama saya sorongkan je pedang sakti dlam faraj Jelifa. ingin aja saya rodok dan henjut kuat kuat. (Kalau saya ada konek la. Heheheh) Kocokanku makin laju.

Aku rasa sendi sendi di bahuku macam ingin tercabut krn lenguh. Jari jariku di dlam faraj Jelifa pula daah naik kebas dikemut dinding faraj Jelifa tapi saya tetap terus mengocok Jelifa.

Aku tahu, tak lama lg Jelifa pasti akan orgasme. Kuat betul penangan kemut bekas anak dara ni! Dugaan saya tepat. Tak sampai seminit, Jelifa mengejang dan terketar ketar. Tak pernah saya tengok pompuan klimaks sedasyat itu.

Jepitan dinding faraj Jelifa mmg kuat terasa di jari aku. Perlahan lahan saya menarik keluar jemariku dari dlam faraj Jelifa. aku tunduk dan jilat biji kelentit Jelifa yaang kembang macam biji kacang soya.

Aku jilat perlahan lahan dan saya sedut lembut. Terangkat badan Jelifa. "Ah! Tinna! Sedap!" Badannya masih terketar ketar. aku sedut pula lubang Jelifa yaang mengalirkan cecair nikmat kepuasan sebentar tadi.

Cecair itu saya kumpulkan lalu perlahan lahan bibirku menyusur merayap ke atas badan Jelifa. Bibir Jelifa saya kucup perlahan. Kemudian, saya alirkan cecair kepuasan kepadanya. Biar die rasa sendiri air gatalnya.

"How is the taste?" bisikku pada Jelifa. Jelifa tersenyum. "Sedap!" "Puas?"tanyaku "Better than sms" jawap Jelifa dan kitorang ketawa.
Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1 ***
Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1, sex story , Lesbian Comel Nak Konek Panjang kisah melayu sex Lesbian Comel Nak Konek Panjang cerita syur Lesbian Comel Nak Konek Panjang, porn, erotic novel sex, Lesbian Comel Nak Konek Panjang #1



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/