Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah

Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah | Kisah kehidupan baru saye bermula apabila saya dan husband saye telah berpindah ke sebuah taman perumahan separuh mewah. Ini terjadi apabila husband saye telah mendapat kerja tetap di sebuah syarikat swasta dan berhasrat utk cuba hidup berusaha tanpa bergantung lagii dengann keluarga.

Di taman perumahan itu, kedudukan rumah kitaorang adalah di kawasan yg agak hujung dari deritan blok blok bangunan perumahan itu. Keadaan sunyi di kawasan perumahan baru ini telah menimbulkan keadaan tenteram kepada kitaorang berdua.

Maklumlah berjiran dengann pelbagai bangsa dan budaya terutamanya jiran di sebelah kiri dan kanan rumah kitaorang adalah bangsa Cina yg berada dari yg kitaorang nampak krn kereta mereka yg serba mewah.

Dlam seminggu pun susah kitaorang ingin bertegur sapa krn mereka sibuk dengann pekerjaan masing masing. Berbalik kepada diri saye pula, saya seorang wanita melayu yg berumur baru 25 tahun.

Tinggi saye lebih kurang 165cm dan berbadan yg agak menarik iaitu potongan badan 36, 26, 38 yg menjadikan saya menjadi perhatian lelaki yg mempunyai mata mata yg jalang terhadap badan saya.

Tetapii itu dapat saye tutupi dengann pakaian saye yg sentiasa berbaju kurung dan memakai tudung apabila setiap kali keluar rumah. tetapii kitaorang masih lagii merancang belum mahukan anak buat masa itu disebabkan niat kitaorang utk mengukuhkan kedudukan ekonomi dahulu dan saya telah disyorkan oleh husband saye utk mengambil jarum suntikan merancang supaya tidk mengandung.

Cerita Sex Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah

Stlh sebulan tinggal di perumahan tersebut kitaorang telah mula membeli barangan perabot dengann cara ansuran. begitu jg pelbagai barangan elektrik yg lain seperti tv, peti ais, mesin basuh dan sebagainya.

Gaji husband saye masih lagii cukup utk membayar semua hutang hutang tersebut. tetapii beberapa bulan selepas itu kedudukan ekonomi kitaorang menjadi goyah sedikit disebabkan syarikat tempat kerja husband saye telah mengalami kerugian dan telah membuang beberapa orang pekerja.

Nasib baik husband saye tidk tersenarai pembuangan tersebut tetapii cume diturunkan gajinya. saye telah menyuarakan hasrat kepada husband saye utk mencuba nasib dlam jualan langsung iaitu pergi rumah ke rumah dlam kawasan perumahan tersebut.

Bahkan waktu kerja husband saye yg pergi pagi dan balik pada waktu malam krn terpaksa overtime telah memberi ruang kepada saye utk berniaga mencari duit lebih. Malah tengah hari pun husband saye takkan pulang ke rumah dan cume berbekal makanan yg saye buatkan padanya setiap pagi.

Pada suatu hari di waktu petang, saya telah mencuba nasib pergi ke blok perumahan sebelah kiri yg terletak agak jauh beberapa blok dari rumah saya. Jam di tangan menunjukkan pukul 5 petang.

Di dlam hati saye berkata masih ada bnyk masa lagii utk menyambut husband saye pulang yg kebiasaannya balik sekitar jam 9 atau 10 malam. Di luar pintu pagar rumah yg terletak di hujung sekali itu telah terbuka luas.

Saye lihat ada dua buah kereta mewah. saye pun memberanikan diri utk masuk ke dlam pagar utk memberi salam dengann lebih dekat lagi. saye sangka rumah ini ada dua keluarga yg tinggal.

Pasti mereka akan termakan ayat ayat pujukan yg telah saye sediakan utk memujuk mereka membeli barangan yg saye jual sama ada secara tunai atau hutang bulanan. tidak lama selepas itu ada seorang lelaki yg berbadan tegap tanpa baju cume berseluar pendek membuka pintu.

Saye tersentak sedikit melihat rupanya yg handsome dan bulu dadanya yg agak lebat dan telah menimbulkan keadaan seram sejuk di badan saya. tetapii keadaan itu tetap dapat saye elakkan dengann memberikan senyuman yg agak menawan.

Lalu lelaki itu pun bertanya kepada saye tujuan saye itu dan menerangkan bahawa die tinggal bujang di sana. "Boleh saye masuk sekejap?" , kata saye seperti mengharapkan sesuatu. Lelaki itu pun mempelawa saya duduk di kerusi sofa di ruang tamu.

Die memperkenalkan namanya Sodin. saye pun membuka beberapa kataloq barangan dengann tambahan ayat ayat manis kepadanya utk memujuk die membeli. die meminta utk membuatkan saya air minuman walaupun saya membantah.

Sebenarnya tekak saye memanng kering ketika itu krn penat dan asyik bercakap dari tadi. Sebelum ke dapur lelaki itu telah singgah ke dlam bilik seperti mengambil sesuatu dan selepas itu barulah die ke dapur membuatkan saya minuman oren.

Rupanya lelaki itu telah membangunkan kawannya yg sdng tidur utk meminta pil khayal dan menyuruh die bersedia dengann kamera digitalnya utk satu projek dan memerintahkannya jgn keluar bilik dulu sehingga die memanggil.

"Silalah minum puan", kata Sodin mempelawa saye merasa minuman yg dibuatnya. untk mengambil hati lelaki itu saya pun minum air oren itu tanpa menyedari bahawa ianya telah dicampur dengann pil khayal tersebut yg akan membawa padah dan permulaan detik hitam kepada diri saya.

Denngan beberapa kali teguk jer terus habis segelas dan lelaki itu telah mengisikan lagii segelas air oren yg ada di jag tanpa menunggu lama gelas saye kosong. Lalu saya menyambung lagii promosi barang barang saye itu.

Tangan saye seperti menarik utk meminum lagii segelas air yg telah dituang itu hingga habis. mungkin itu adalah kesan dari pil khayal yg dicampurkan di dlam minuman oren tadi.

Saye sempat melihat jam di tangan saye menunjukkan pukul 6:00 petang. tidak lama kemudian penglihatan saye seperti berbayang bayang dan gelas yg saye pegang seperti ada dua. saye lihat Sodin seperti mengukir senyuman kepada saya.

Tapi rasa kepala saye cukup berat utk membalas senyumannya. Mula mula gelas yg saye pegang pun jatuh ke sofa tempat saye duduk. Tangan saye seperti tidk lagii mampu saye angkat.

Badan saye terasa berat dan tidk lama selepas itu saya pun jatuh terbaring di sofa separuh sedar. Kedengaran selepas itu suara Sodin yg bersuara garau itu memanggil kawannya yg berada di dlam bilik tadi yg telah siap sedia dengann kameranya.

"Londi Londi keluarlah cepat. kitorang daah dapat mangsa ni", Sodin bersuara. Londi telah pun mula merakam keadaan saye yg tengah khayal terbaring di atas sofa smbil tangan saye seperti meronta ronta memegang tudung kepala saya.

Cerita Lucah Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah Novel Sex
Sodin tanpa berlengah terus mengucup bibir saye dengann rakusnya sekali. Mulanya saya melawan kucupannya. Tapi lama kelamaan saya pula seperti bertindak membalas kucupan rakusnya itu walaupun hati saye tidk berniat utk membuat perkara itu.

Tangan Sodin terus liar meramas tetek saye yg kental dari luar baju kurung saya. Dari sebelah tetek saye ke sebelah dada saye habis di ramasnya seperti mencari sesuatu barang yg hilang tenggelam di pasir.

Payudara saye pula seperti disuruh terus jer tegang krn terangsang dengann sentuhan sentuhan tersebut. Walaupun hakikatnya saya memanng sukakan keadaan sex yg ganas. namun tidk dapat diberikan oleh diri husband saye yg selalu kepenatan bila pulang dari kerja dan kadang kala sampai seminggu langsung tidk memberi nafkah batin kepada saya.

Saye pula ketika ini tiada dapat melawan lelaki yg sasa itu dan cume bertindak menurut jer kemahuannya krn terlalu hayal dengann minuman yg diberikan tadi. saye merasakan lebih baik bekerjasama dengann mereka dan mendapat sama kenikmatan daripada melawan mereka yg ternyata saya sendiri pun tidk mampu melawannya.

Londi melarang Sodin supaya daripada membuka tudung saye sehingga projek mereka ini selesai. Baju kurung saye terus jer dilucutkan dengann ganasnya dan telah menampakkan ke dua buah gunung saye yg telah mekar indah dengann tegangnya seperti terkeluar pada bra saiz 34a yg saye pakai.

Inilah petua rahsia saye agar tetek saye sentiasa tegang dengann memakai bra yg bersaiz lebih kecil dari tetek saye yg bersaiz 36 itu. Lelaki sasa itu kemudian menurunkan bra saye ke bawah tetek saya.

Maka ketika itulah terpecahlah rahsia kewanitaan saye yg selama ini saye simpan cume utk husband saye jer seorang. Keadaan ini menjadikan tetek saye menjadi lebih tegang lagi. Seperti bayi kehausan, Sodin terus menghisap kedua dua belah puting tetek saye dan saya pula merasa kenikmatan yg sungguh sedap yg tidk dapat saye rasakan sebelum ini bersama husband saya.


Novel Melayu Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah
  • Saye dapat rasakan badan saye menjadi kejang dan seluar dlam saye mula basah dengann air nikmat hingga saya terjerit kecil menahan kerakusan hisapan dan gigitan di puting susu saye itu.

  • Kemudian Sodin telah melucutkan seluar dlam saya. Keindahan puki saye yg tembam dengann bulunya yg agak lebat itu mula semakin menarik nafsu Sodin. Si Londi pula tak henti henti terus merakamkan detik detik tersebut.

  • Sodin tanpa berlengah terus menukar sasarannya ke atas kelentit saya. die menggetel getel kelentit saye itu dengann lembut sekali. Ini menjadikan nafsu saye semakin meningkat lagi. Kemudian Sodin terus mengisap kelentit saye dengann manjanya.

  • Sesekali die mengigit manja, dubur saye pasti akan terangkat menahan kenikmatan tersebut. dlam separuh sedar itu saya bersuara meminta Sodin memasukkan konek nya yg dari tadi sudh tegang memuncak.

  • "Fuck me please fuck me now Azman " , rayu saye menahan kesedapan. Sodin terus membuka seluar pendeknya yg tanpa berseluar dlam itu. saye terkejut melihat konek nya yg panjangnya 8 inci dan besarnya 3 inci itu.

  • Kepala konek nya jg merah seperti cendawan tumbuh mekar selepas hujan. Badan saye direbahkan di kerusi sofa itu dan kedua belah kaki saye terkangkang hingga hampir mencecah ke dua tetek saye yg tegang itu.
Sodin terus mengeselkan kepala konek nya ke alur bibir puki saya. die mula menekan kepala konek nya masuk ke lubang puki saye yg sempit itu. Walaupun puki saye sudh bnyk dibasahi oleh air nikmat saya, tetapii konek nya masih agak sukar utk menembusi puki saya.

Maklumlah masih sempit lagi. Ini krn konek husband saye yg agak kecil dan cume 4 inci panjangnya jer berbanding konek Sodin. Sodin terus mencuba lagii sedikit demi sedikit memasukkan konek nya.

Saye rasa puki saye seperti terbuka menerima kehadiran konek yg besar itu. Sodin menarik kembali konek nya yg baru separuh tenggelam di dlam lubang nikmat saye itu. Kemudian die menyorong kembali konek nya sehingga hampir tenggelam mencecah ke bijinya.

Die mula menggayakan aksi sorong tariknya dengann perlahan lahan. Mulut saye pula tak henti henti merenggek bunyi kesedapan setiap kali konek Sodin disorong tarik. "Laju lagii Azman akak ingin terpancut lagii nii ".

Sodin pun terus melajukan dayungannya hingga saya terpancut lagii buat kali kedua. Saat itu tidk dipersiakan oleh Londi utk terus merakamkan aksi aksi kitaorang yg semakin hangat. Kemudian saya disuruh membuat aksi menonggeng dan Sodin membalun puki saye dari belakang.

Kemasukkan batangnya yg besar itu saye sambut dengann kemutan puki saye bertalu talu agar kitaorang lebih merasa kenikmatan yg teramat sangat. Kemutan demi kemutan dan puki saye yg amat ketat itu menjadikan aksi sorong tarik Sodin semakin bertambah ganas.

Sodin seperti tahu kehendak nafsu saye yg berkehendakan persetubuhan secara kasar selama ini. Di dlam hati saye berkata, "Inilah cara bersetubuh yg keinginkan selama ini". Dan buat kali ketiga saya memancutkan air nikmat saye lagii diiringi oleh hentakkan konek Sodin yg padu.

Novel Lucah Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah

Selesai saya terpancut kali ketiga dan air nikmat saye masih lagii menitis nitis dari lubang puki saya, Sodin terus menukar lagii aksi kita. Kali ini die duduk di sofa dan saya duduk mencangkung di atas konek nya.

Denngan segera Sodin menarik dubur saye rapat ke konek nya. saye terjerit kecil menahan tujahan itu. "Ahh ah uhh ahh ah ". Mulut saye tak henti henti melafazkan ayat kenikmatan hasil konek Sodin yg mengetatkan lubang puki saye itu.

Punggung saye terus turun naik turun naik ke atas konek Sodin. Kali ini saya pula yg melajukan ayunan punggong saye ketika saye rasakan air nikmat saye hendak terpancut lagi.

Sebanyak dua kali lagii puki terpancut dengann aksi begini hinggakan membasahi konek Sodin. Titisan titisan air nikmat saye ini pasti dirakam oleh Londi. tetapii tudung dikepala saye masih lagii tidk disuruh tanggalkan oleh Londi.

Part beginilah yg dikehendaki olehnya yg mahukan seorang wanita bertudung tengah duduk berdayung dan terpancut nikmat di atas konek lelaki. stlh hampir sejam membuat aksi aksi persetubuhan ini, akhirnya Sodin membaringkan semula saya di sofa itu.

Kini kaki saye di kangkangkan seluas luasnya. konek nya terus ditujah ke dlam puki saya. saye rasa Sodin semakin hampir kepada kemuncak pancutanya. Dinding puki semakin merasa geselan demi geselan dari konek nya itu.

Kemutan puki saye jg semakin rancak yg menandakan saya jg hendak terpancut lagi. Tujahan tujahan keras dan bertenaga dari Sodin tidk dapat saye bendung lagi. Londi sempat mengarahkan Sodin memancutkan ke muka saye krn katanya lebih cantik lagii krn saya masih memakai tudung itu utk dirakamkan.

Dlam beberapa kali sorong tarik yg padu dari konek Sodin itu, saya telah terpancut lagii air nikmat saye yg sungguh sedap itu. Dan Sodin jg mencabut konek nya dari puki saye lalu ditujukan ke muka saye dan akhirnya lebih sepuluh kali ledakkan sperma nya terpancut keseluruh muka saye hingga membasahi separuh tepi tudung dekat muka saye itu.

Sehingga habis hingga ke akhir aliran sperma nya jg dilapkan dengann menggunakan tudung saya. saye berasa sungguh puas persetubuhan saye kali ini walaupun hati saye berasa takut diketahui oleh husband saye keadaan tudung saye yg basah dengann sperma Sodin yg bnyk tadi.

Pening kepala saye pun beransur ansur hilang kesan aksi aksi kitaorang itu tadi. Melihat saya yg telah sedar sepenuhnya, si Londi telah menggugut saya dengann pita rakaman yg telah dirakamnya tadi supaya saya merahsiakan perkara ini.

Jika tidk die akan menyebarkan pita rakaman itu seluruh kawasan perumahan tersebut. saye pun bersetuju krn takut diketahui perbuatan saye ini oleh husband saye dan kepada kenalan saye di seluruh taman perumahan tersebut.

Pasti akan membawa sesuatu bencana kepada diri saye kata saye dlam hati jika tidk memberi kerjasama kepada mereka. Mereka berjanji tidk akan menyebarkan pita tersebut dan akan menyimpannya sebagai koleksi peribadi mereka dan saya pula disuruh berjanji akan terus melayan mereka apabila diperlukan.

Stlh persetujuan dicapai, si Londi menceritakan bahawa die adalah seorang producer filem filem lucah dan bekerjasama dengann salah satu syarikat filem lucah di Amerika. Si Sodin itu pula adalah salah seorang pelakon lelakinya.

Kemudian saya dibawa naik ke tingkat atas rumah tersebut utk melihat sendiri bilik studio yg baru siap dibina. Ada tiga buah bilik sederhana yg telah dihias indah dan sebuah bilik yg luas dan besar yg masing masing telah lengkap dengann lampu studio utk rakaman.

Londi menawarkan saya berlakon di sana dan saya akan mendapat bnyk konek yg akan memuaskan nafsu ganas bersetubuh saye itu. die jg berjanji akan memberikan saya bayaran yg tinggi iaitu rm 10, 0 bagi sebuah filem yg akan dihasilkan jika menerimanya.

Dan filem tersebut cume akan dipasarkan di Amerika dan Eropah sahaja. saye menjadi serba salah dibuatnya. saye perlu memikirkan risikonya jika saya enggan menerima tawaran tersebut. Jika enggan saya takut pita rakaman tadi akan di hebohkan, husband saye pula pasti akan menceraikan saye dan semua jiran perumahan akan memandang serong kepada saya.

Namun jika saya menerimanya, saya akan dapat wang ganjaran yg lumayan, jg dapat bnyk konek yg pasti akan memuaskan puki saye dan gelora nafsu saye yg selama ini saye pendam.

Saye pun akhirnya bersetuju dengann syarat syarat tersebut dan yg pasti husband saye tidk akan tahu akan hal ini. kitaorang akhirnya menandatangani satu kontrak perjanjian tersebut bersama sama tanda persetujuan mutlak.

Yg pasti saya diberitahu bahawa imej saye memakai tudung semasa lakonan itu nanti mesti dikekalkan utk menghasilkan filem filem lucah lain
Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah ***
Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah, sex story , Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah kisah sex blue Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah citer porn Melayu Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah, porn, erotic novel sex, Bini Dikongkek Untuk Filem Lucah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/