Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny

Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny | Dikolej ramai ler sttudent disitu yg kebanyakannya student yg tengah prepare ingin masuk universiti, termasuk le aku. Selama nii saya tak de lah layan pompuan , tapi masa tu sebab dahh jadi mahasiswa kolej kononnya dan dahh tamat spm, saya pon cuba cuba la keehidupan sebagai mahasiswa yg tengah belajar dan ingin cuba cuba bercinta.

Biasa la kan, ada orang suka pada kita, kitorang rasa biasa dgn diorang. Ada pulak yg kitorang suka tapi diorang layan kitorang sama macam kawan yg lain. dlam bnyak banyak tue, ada seorang pompuan nie.

Muka sweet, hitam manis. aku nii taste memangg dgn pompuan yg kecil molek. Tak suka pompuan yg buah dada besar macam buah dada gajah, maklum lah kan, lain orang lain selera.

So pompuan nii memangg perfect dgn citarasa aku. Orang nya lincah, body athletic, rambut panjang lurus. Kalau di kampus, saya paling suka jika tengok dia pakai baju kurung yg warna cerah sebab selalunya saya bolehh nampak lining bra die.

Ada hari dia pakai bra athlete, ada hari pakai bra yg tali halus. Kalau dia tengah period pon bolehh tahu sebab buah dada dia akan jadi lebih besar than usual.

Biasanya buah dada nya tajam aje. aku cuba usya pompuan nii tapi semaki saya rapat, semakin susah. Maklum lah kan princess playing hard to get. dia treat saya macam kawan kawan dia yg lain, tapi yg geramnya ada masanya dia macam sengaja menunjuk nunjuk dia rapat dgn balak lain depan aku.

Serabut kepala otak saya masa tue. Tapi dia masih layan aku. kitaorang keluar, ada masanya saya call dia di rumah. Tapi ingin jadi lebih dari tu nampak takde lobang.

Aku nii bukan apa teringin ingin peluk dia dan ingin tengok puting buah dada nya. Lebih dari tue, tengok lah kalau ada respond saya pon teringin juga. Maklum la, mana ada pengalaman.

Selama lama saya kawan dgn die, setakat dapat fantasize bodynya disebalik baju kurung or dresses dia yg lain. hanya ada satu hari aje saya berpeluang tengok menerusi beck line dia ternampak lurah, bra putih dan outline buah dada nya bersaiz a.

Lama lama saya pon tak layan lagi. aku pon masuk universiti, pastu kerja. aku waktu tu bukanlee budak lagi, dahh ada pengalaman. daah lebih 10 tahun since saya dan pompuan nii berpisah sebab pergi tempat belajar lain lain.

Then satu hari saya bukak balik buku telefon saya yg lama dan ternampak la nombor telefon rumah nya. So saya pon beranikan diri saya telefon. Pas ! dia ada dirumah.

Suaranya masih macam dulu, manja manja merengek. Macam kawan lama yaang baru jumpa balik, bnyak la sembangnya. kitaorang keluar, catch up balik cerita lama, dating macam masa dulu. Lama lama keluar, kite pon semakin rapat.

Citer Seks Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny

Ingin kata dahh confirm couple takle jugak, tapi almost tiap malam telefon. Satu malam entah horny ke apa, nada sembang kite menjurus pasal seks dan relationship. Sembang punya sembang, rupanya dia dahh tak virgin lagi.

Daah kena robek masa kat universiti dgn jantan mana saya tak kenal obviously. dia nii a bit reserved cerita pasal pengalaman pertama dia tapi lama lama dia ceritakan lah dia main dgn balak kepada coursemate dia di university.

Pengalaman pertama, dahh tentu sakit katanya, sebab dia body kecik, balak tu badan besar. dia kata pengalaman pertama dia tak enjoy sangat sebab sakit dan balak tu lebih concentrate ingin menghenyak dia aje.

Tapi sexual episodes selepas tu dia dahh lebih enjoy sampai lah ke satu ketika coursemate dia dapat tahu so dia in deep trouble. Gaduh punya pasal, dan sebab dahh selalu kena, agaknya horny dia terlanjur pulak dgn coursemate lain, tapi bukan orang Malaysia.

Dia kata lagii teruk dia kena kerjakan sebab mamat tu tahan lama gila sampai dia kering kat bawah tu tapi mamat tu masih balun. Dari sexual discussion tu jugak, saya dapat tahu dia dahh kena bantai dgn tak lebih dari 10 orang balak, dan pernah sekali buat anal sex, pastu takde dahh sebab dia tak suka.

Maklum la, kalau dahh kena bantai kat pantat pon kadang kadang sakit, inikan pulak kat anus. dia kata although dia memangg enjoy dan pantat dia basah masa sexual intercourse, tapi bnyak kali dia suffer sebab lubang dia kecik.

Aku faham sebab bodynya memangg kecil molek macam Sheila Majid. Mana tahan beb ! Tapi menerusi phone calls tu saya memangg horny gila. kitaorang pon lama jg in that kind of relationship, keluar dating.

Sembang yg berbau sex, tapi kita setakat kiss, raba raba. Dan saya masa tu dahh bolehh pegang, urut dan kiss buah dada die, tapi masih belum bukak bra dia lagi.

Pelan pelan beb ! Ada sekali dia kasi blow job kat saya dalamm kereta, tapi mana sedap kan, line tak clear. Satu weekend, terjadi la peristiwa. kitaorang pergi jalan jalan macam mini vacation lah.

So masa balik dahh malam, dia kata apa kata kite pergi ke apartment member dia dan lepak kat situ. aku ok aje. Balik rumah die, pickup stuff, then kite pon terus ke apartment kawan die.

Although saya stim kat pompuan saya nie, but still jiwa jantan, stim juga dgn kawan die. Tapi kawan dia dahh berbalak dan malam tu mamat tu ada sama, so jangaan cari penyakit.

Makan, had fun, tengok movie. Pastu saya pon tertidur. So everyone adjourn lah ke kamar masing masing. saya dgn pompuan nie. Mula mula saya peluk dia dari belakang. Panas badannya, horny la tue, maklum le dahh lama tak kena.

Aku cium leher die, dia ketawa kecik merengek. Lama saya cium leher die, belakang tengkuk sambill tangan saya berlari lari kat body ahtletic nya. Halus, selalu pakai moisturiser nie.

Larikan tangan di lengan saya dahh rasa masik manik pada kulit, geli geli horny nie. Bagus ! memang malam nii dia kena la akhirnya dgn saya aku rasa sebab respond baik.

Aku larikan jari ke dalamm t shirt. Tak pakai bra ! Damn this bitch tak sejuk ke pakai air cond tidur tak dapat bra. saya pergi ke lurah buah dada , pastu terus letakkan tapak tangan ke buah dada kiri die.

Puting dia memangg dahh kerass betul betul kat tengah tapak tangan aku. aku main hujung jari saya keliling puting buah dada die. aku dapat rasa manik manik lebih besar kat apa namanya.

Oriole puting. Kalau puting dahh tegak tandanya horny, dan ada manik manik tu tandanya kat pantat bawah tu empangan dahh mula retak keluar air. aku tarik badan die, dia berpaling.

Aku kiss dia di mulut, pastu keluarkan lidah perlahan lahan explore mulut die, dia pon main mainkan lidah dgn aku. aku rasa mulut saya bolehh cium mulut dia termasuk hidung dia sekali kot.

Nafas dia kuat. Tangan kiri saya main mainkan rambut die, tapak tangan kanan gentek puting buah dada nya. Pastu saya ramas perlahan lahan buah dada nya. aku tau. tak besar, tapi buah dada pompuan yg tak besar dan ahtletic nii takde psring, something yg saya prefer.

Dia kata dia dahh tak tahan. aku tahu game pompuan nie. Once korang dahh bagi pompuan cum, diorang mula la kurang layanan. So saya diam aje dan masih buat dia mendesah desah dgn foreplay.

Lagipun ini first time main dgn die, dahh le simpan hajat 10 tahun beb, silap silap tak perform saya nanti. aku bukak t shirt die. Tersergam la buah dada Cup a dgn puting nya yg terjojol, tajam dan.

Saya terperanjat. besar beb putingnya. dlam bnyak banyak pengalaman main dgn pompuan , memangg saya tengok pompuan yangg buah dada kecik especially Cup a, putingnya besar, dan jika horny, amboi macam twin towers terjojol.

Warnanya coklat, typical pompuan melayu. aku tak pernah lagii jumpa pompuan melayu puting pink. Bekas pompuan saya amoi sorang tu aje yg puting pink dan bawah tu juga warna pink.

Daah bukak baju, saya bukak baju, pastu saya bukak beluar tinggal boxers. Masuk dalamm selimut. Sejuk beb, aircond kat luar hujan lak tue. dia masih pakai undies dan seluar pendek.

Aku start kat pusat. aku tak tau la, saya memangg selalu start kat pusat. Lidah tu basah kat hujung jangaan basah sangat, kasi effect kesat die. Pastu saya tarik lidah saya dari pusat ke lurah buah dada die.

Dia ketawa manja sebab geli ke apa ke saya tak kisah. aku dapat rasa garam kulit kat lidah aku, itu yg buat hrony ingin menghenjut tapi sabar beb. Bau kulit pompuan tu masuk dalamm hidung aku, bau horny.

Korang tau kan, kitorang manusia nii keluarkan satu bau masa tengah syahwat. So bau tu lah. Dari lurah dada saya menuju dgn lidah saya ke buah dada belah kanan yg masih belum teroka.

Tadi dahh teroka buah dada kiri kan, so sekarang biar la buah dada kanan dapat rasa pulak. Lidah saya pergi ke puting nya, lidah saya pandai dia pergi ke keliling puting tu bagi geli geli sedap.

Tangan pompuan tu kat kepala saya suruh hisap tapi saya relax. jangan gelojoh. Clockwise pastu counter clockwise, then baru lah saya mula kiss puting dia perlahan lahan. Masa nii airliur saya dahh bnyak sikit kasi lubricant.

Rasa masin masin kan adda garam kulit kan. aku cium, lepas tu puting dia saya hisap sambill lidah saya gentel gentelkan. Nampaknya dia suka sebab desahannya kuat lagi. Lupa pulak, masa nii tangan kiri saya peluk die, dan tangan kanan saya dahh advance sikit buat apa tu orang panggil.

Cakaran kucing lembut kat peha die. Peha dia pon tak duduk diam, kejap naik, kejap turun, kejap kangkang terbukak kejap tertutup. Tapi selalunya tutup jika saya buat trick baru kat puting buah dada die.

Bnyak trick masa hisap puting tu beb ! Janji kreatif. Dari menggentel buah dada belah kanan saya naik french kiss balik kat mulut die. Pastu turun ke leher, dan belakang telinga kiri.

Then balik ke leher. Manik manik halus macam ikut jer mana mulut dan lidah saya pergi. Bagus lah. Tangan kanan saya masih belum teroka celah kangkang dia lagi, tapi masa nii dia dahh pegang tangan saya suruh ke situ, tapi saya resist.

Mulut dan lidah saya mula lah ke buah dada kiri die, trick macam tadi hanye kali nie, lidah saya yg kering tu buat clockwise then counter clockwise, pastu terus cup ! Menangkap puting buah dada kiri die.

Kaget pompuan tue, terkejut la tu kan, dia ketawa kecik, pastu merengek manja panggil nama saya sambill berbunyi us us dan uh. aku rasa degupan jantung dia dahh kencang sebab dia dahh senang duduk (baring! ) macam ayam ingin kena sembelih.

Aku terukan kiss dan hisap puting buah dada die, sambill (kali nie) hisap puting dia panjang panjang. Tiap kali saya buat, badan dia terangkat, tak ingin kasi lepas. Menangkap nampaknya pompuan nie, nanti la saya balun karang kitorang tengok samada pinggang dia pandai menangkap konek saya ke tak.

Awek ada pengalaman so sedap nie. aku pulak dahh tak tahan. aku tengok die, mata dia yg tadi terpejam tengok saya pastu dia kata kenapa. aku bisik kat die, saya kata I want you.

Dia senyum dalamm kelam lampu bed lamp, dia kata dia pon nak. Kena tanya dulu beb, pompuan suka kalau kitorang tanya dulu. konek saya belum saya story lagii ya, dia dok dalamm boxer saya dari tadi meronta ronta ingin keluar.

Cite Melayu Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny Novel Lucah
Awek tu lurutkan boxer saya dan pegang dalamm genggaman die. awek kecik molek, so korang bolehh bayangkan la genggaman dia pon macam pegang buah timun yg gemuk tu kan.

Tangan dia sejuk, darah dahh bnyak ke buah dada dan pantat so sejuk la. dia kata konek saya panjang average, tapi kepala besar dan batang gemuk. aku tau, bukan dia sorang jer yg cakap camtu, tapi saya diam jer la kan, takkan ingin sibuk, saya setakat senyum jer la.

Dia pompuan ada pengalaman. ada tricks up her sleeve. dia kiss kepala konek saya ala ala pompuan bertamadun. pastu kiss kat lurah belakang konek tu sambill lidah dia bermain main kat situ.

Then lidah dia turun sampai ke bawah. Lidah dia pon sampai ke tengah tengah antara dua telur. Pastu dia kiss telur saya dan pastu jilat. Jari jari dia pulak gentel gentel puting dada aku.

Dari situ dia pon mula masukkan konek saya ke dalamm mulut die. Mula mula 1/4, dan mula main mainkan tepi bibir die. Tapi mulut dia masih belum tutup habis.

Pastu separuh konek saya dalamm mulut die. Masa nii mulut dia dahh mula kejap sambill turun naik. Tiap kali kat bahagian atas konek aku, lidah dia akan jilat permukaan kepala konek.

Cerita Erotik Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny

Pastu dia blow job macam biasa, tapi tak dapat ingin masuk habis. aku pegang kepala die, dan cuba ingin tolakkan konek saya masuk habis, tapi dia cepat cepat resist.

(Aku dapat tahu lepas tu dia cakap dia tak suka orang pegang kepala dia masa blowjob. saya tanya kenapa, dia kata dia suka in control dan selalunya dia tersedak sebab konek tu cucuk anak lidah die.

Hehe. ok) Lama kasi blowjob sambill saya baring, saya main main rambut dia sambill gentel gentel puting dan buat cakar cakar kucing kat peha, shoulder blade dan belakang tengkuk die.

Dia pon tengok saya pulak, dan tanya, tak ingin ke lick pantat buat 69. aku kata saya ingin explore dulu lepas nie. Bercaaya mata die, saya tau. dia ingat lepas nii saya ingin terus membalun.

Tapi relax la baby saya kata bukannya 100m dash semua ingin cepat. Pandai blowjob minah nii tak sangka saya sabar tunggu 10 tahun dapat blowjob cun camni. Maklum la pompuan dahh ada training dgn jantan lain.

Turn saya pulak ambik peranan. aku bangun, dia lurut rambut dia dan baring. aku bukak seluar pendek ketat dia perlahan lahan. Undies dia warna putih dalamm samar samar tu (Damn, saya ingatkan g String.

Tapi tak apa lah), saya nampak celah kangkang dia basah. daah banjir rupanya. kesian sayang saya kata, dahh banjir. dia ketawa kecik. aku pon mula jilat dari belakang lutut then peha pastu main mainkan mulut dan lidah saya kat tepi tepi pantat.


Citer Melayu Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny
  • Dia mendesah desah tak tahan le tue, tangan dia urut urut kepala aku. Amboi, saya pegang kepala dia masa blowjob dia resist, ini saya ingin menjilat pantat , dia pulak ingin cepat cepatkan procedure.

  • Aku bukak undies putih dia lurutkan sampai ke hujung kaki. eh eh. mulut saya pulak sangkut kat mama jari kaki dia sambill hidung saya menghidu tapak kaki die. dia terkejut dan ketawa manja lagi.

  • Suka lah tue. nanti la kau saya balun kang. aku merangkak terus ke celah kangkang dia pastu pusing so that dia bolehh tengok konek saya sambill baring. Tadi ingin 69, nii saya bagi.

  • Aku tak leh la cerita in detail trick apa saya buat kat pantat die, sebab itu proprietary, commercial in confidence hehehh tapi macam biasa pantat dia dijilat, lidah masuk dalamm celah tue, misai saya (aku bermisai lebat) bertaut dgn bulu pantat die.

  • Kalau tadi banjir, kali nii dahh tsunami. konek saya pon dia dahh tak main lagi, dok sibuk termengah mengah. Past paling dia suka bukannya jika lidah saya masuk dalamm celah tue, tapi jika saya jilat perlahan lahan kat permukaan antara lubang pantat and anus.

  • Dia sensitive kat situ. tak apa nanti masa balun karang telur saya akan gesel gesel kat part tue. lagii satu, saya tengok reaction dia lain sikit jika hidung saya tonyoh tonyohkan dalamm lubang pantat die.

  • Daah cukup 69, masa untk mendayung sampan. daah lama saya pendam, dulu saya ingin kau jadi pompuan aku. La nii dapat balun lagi. Aksi pertama cowgirl. Bagi dia jangaan boring, sebab dia kan badan kecik.

  • Kang buat missionary mati lemas pulak budak nie. ingin doggy, saya rasa dia tak ready lagii sebab pompuan kecik, lubang pantat dia belum stretch lagii untk aksi pertama. dia pelan pelan naik atas aku.

  • Sempat dia bisik, please handle me with care. Ye la sayang, saya bukannya ingin makan hang dgn rakus. aku dahh puas dahh merakuskan diri dgn amoi puting pink tue.

  • (Masa tu amoi tu tengah study lagi, dan takde di kl). Badan dia rebahkan perlahan lahan atas abdomen aku, lutut saya dua dua naik sebab ingin bagi support, kang jatuh dia dari katil kang potong stim pulak kan.
Lagipun ingin bagi dia masukkan konek saya perlahan lahan ke dalamm lubang pantat nya. So kena la bagi support sikit. Mata dia terkelip kelip masa ingin masukkan at least kepala konek aku.

Jika kepala konek saya dahh macam kena stamp kat pintu pantat die, saya pause sekejap. Biar kepala konek saya buat measurement. Kena buat measurement beb. ini bukan regular whore hari hari kena, silap haribulan kang kalau tusuk terus, koyak pulak.

Lupa ingin cakap, tak pakai sarung. aku rasa susah sikit ingin masuk nie. So saya masukkan 3 jari ke mulut aku, ambik sikit lendir airliur dan sapu sikit kat kepala konek aku.

Pastu saya pegang pinggang dia semula dan kepala konek saya buat measurement baru. Masuk sikit sikit. Panas. Takat takat muat nii pastu saya cuba masukkan sikit lagi. daah dekat separuh, dia dahh mula pelan pelan lentuk peluk saya pressing her belly dan buah dada tajamnya ke dada aku.

Lutut saya masih bersilang belum runduk ke bawah lagi. daah lama saya henut perlahan masuk separuh, saya lajukan sikit. Mulut dia kat telinga saya mendesah desah. Panas lubang telinga saya kena nafas die.

Sedap. sedap. Lutut saya mula turun sikit, dan saya mula ingin masuk lebih dalamm lagi. rpm masih perlahan lagii nie, tengah ingin cari spot. Rasanya tak jumpa camni sebab telur saya tak gesel permukaan yg saya jumpa masa saya tengah lick tadi.

Lagipun nampak dari gaya dia nie, spot atas, so missionary mungkiin bolehh bagi peranan. Tapi tak apa, kitorang nii explorer. Dari tadi nafas dia perlahan jadi cepat. Pastu body dia flex ke atas secara tiba tiba, dia dahh jadi cowgirl sejati.

Sebab ingin maintain masuk separuh, dia pon pandai control. bontot dia naik turun ikut rythmn yg dia suka. tangan nya berpaut pada dada saya pastu peluk saya balik. aku ikut rythmn dia jg sambill jubur saya naik turun.

Damn dia control tak ingin bagi konek saya masuk penuh, saya cuba ingin tekan masa jubur dia turun ke bawah tapi tak dapat lagi. Melawan nie. aku pegang pinggang dia dgn harapan saya pulak dapat in control.

Lagii sekali body dia flex ke atas, dan tangan dia pegang tangan aku. Berbunyi macam tayar lori jalan kat tanah becak. Bash kat pantat tu dgn macam macam jenis lendir.

Teringat saya ingin stop and then ingin lick sebab saya tau, pantat masa tengah horny nii ada satu macam punya bau, buat saya cukup horny. Tapi nampak gayanya tak ada harapan, takpe lain kali.

Aku cuba lagii ingin masuk habis, tapi dia tak bagi. jika dia rangkul badan aku, saya pulak peluk dia rapat rapat, kaki saya lock die. Ha ha tak bolehh lari lagi.

Tangan kiri saya peluk dia rapat, tangan kanan saya pegang jubur die. Tengah dia henjut henjut tue, saya cuba masuk habis, terdengar rengek tersikit kuat macam oh! tapi tak lah kuat melolong lolong macam dalamm filem blue tu kan.

Ini satu jenis rengek sedap. ala ala bisik gemersik gitu. So konek saya dahh masuk habis dah. Bagus. Panas nya. dia nii terkecing ke apa. daah puas jadi cowgirl, rentak dahh jadi perlahan tapi saya kena la maintain rythmn beb, kang dia dahh puas saya nii belum lagi.

Dlam kepala otak saya masa tu dahh meracau racau, adik kecik berkepala botak dahh mintak tolong ingin sangat termuntah. Ye lah bahana orang kata. dahh lama kempunan tak dapat pompuan nii dulu saya syok kat die.

Cite Blue Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny

So mind game nii la merasuk kepala otak aku, susah sikit ingin maintain. Tapi saya cuba jg ingin tahan. Oii fikir benda lain. fikir benda lain. bola semalam siapa menang ? Apa isu semasa.

Anwar ingin kena pecat ? hehehh aku rangkul pinggang dia pastu letakkan body dia atas katil. aku ingin missionary. Rasanya tak sempat ingin scissors ataupun doggy, takpe. Malam nii dahh dapat, malam lain saya buat lah.

Mata dia yg tadi terpejam terbukak tengok aku. Mula dia terbukak sikit. ala ala artis yangg ambik gambar bukak mulut tu kan seksi tu kan. Kaki terkangkang. kesian pulak saya tengok pompuan nii muka sweet kaki terkangkang terbaring depan aku.

Tapi dia pon ingin juga kan. aku pelan pelan dekat dgn die, sambill genggaman kanan kat konek. batang konek saya berlendir yg jenis melekit lekit nie, kalau tunggu lama lama jika dia dahh kering.

Ish susah kang ingin masuk. Bagi lagii satu lapisan air dari mulut kat hujung lidah saya just in case lubang pompuan saya nii dahh kering. Sama macam tadi, mula mula kepala konek reccie (reconaissance) dulu.

Alah macam askar ingin pergi serang kubu komunis kena la buat tinjauan dulu. Pelan pelan kepala konek saya mencuba. Obviously kali nii tak la macam tadi kan, hanye saya rasa kalau saya tak bagi lapisan air kat kepala konek aku, dahh kering sikit nie.

Itu la disadvantage main dalamm bilik aircond. Badan kitorang senang ingin arouse (naik bulu roma), tapi kalau lubang pantat simpan lama lama nanti kering kena la lick balik. ingin lick boleh, tapi rythmn kang dahh tertukar sikit.

Lagipun adik kecik tu dahh terkelip kelip ingin muntah sangat. Pelan pelan saya tekan sikit. eh eh terlepas. on purpose tue. Orang panggil mengasah konek. Asah bang asah dari hujung kepala konek sampai ke pangkal.

Suka rupanya pompuan tue. Kepala dia flex sikit ke belakang, sambill buat bising. daah sah spot atas, paling tdk pon sipi sipi ke tepi. Asah punya asah, saya masuk sikit, pastu asah balik.

Awek nii dari tadi pegang jubur saya suruh saya masukkan cepat. Tapi saya mengasah lagi. Kalau tadi kering sikit, la nii dahh ada perubahan. humidity dahh bertambah kat bawah tu silap silap kalau suhu 0 Celcius bolehh jadi frost.

Heheh Ok lah sayang, konek I nii teringin sangat ingin masuk balik dalamm sarung die. Cukup la main main lets get back to business. Puas mengasah, saya tusukkan pelan pelan ke dalamm lubang hikmat.

Us. berbisik balik pompuan nie. Baru masuk 1/4. aku cuba masukkan lagi. ehh. kan basah tu patut senang la sikit ingin masuk. Ini la orang kata, position lubang tu masa cowgirl tadi lain, jika missionary lain.

Obviously, kali nii agak sempit sikit. Nampak dari airmuka pompuan yg sweet nie, dia tengah ingin menahan lenguh kat bawah tue. Tiap kali saya flex ke depan ingin masukkan lagii batang konek aku, dia merengek dan airmuka dia menahan sakit.

Ish horny nya aku. Ini bukan sebab tak cukup air, ini sebab tak cukup space brader. Tapi macam biasa dalamm hal hala camni, kena guna kaedah cuba jaya. Janji sabar, dan sentiasa jangaan lupa kasi dia horny supaya supply air kat bawah tu masih ada.

Silap haribulan, tak payah main pon pompuan kena foreplay bolehh cum. So sambill adik bawah tu cuba ingin relaxkan muscle pantat pompuan nie, mulut saya buat peranan kat area lain.

Citer Sex Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny
Puting, abdomen belah bawah ketiak, bahu, leher, dan french kiss. aku cuba buat dia lupa akan kelenguhan kat bawah tu dgn geli geli manjakan kat abdomen pompuan nie. ala part dekat dgn pinggang yg orang selalu geli tu kan.

Jangan kuat, larikan lidah yg kering sikit pon cukup. aku pon berjaya dapat masuk. aku flex badan saya kedepan, kaki pompuan nii terkangkang lebar. Kesian kena balun la. kejap lagii ya sayang nanti habis lah.

You akan dapat rasakan kenikmatan. aku suruh pompuan nii jilat puting aku. Pastu saya french kiss dia balik. Semua nii sambill proses dayungan perlahan lahan. awek nii mendesah desah, merengek perlahan.

Geram saya dgn pompuan yg tengah saya bantai nie. aku mulakan dayungan cepat, sambill saya rangkul pinggang die, dan tangan saya satu lagii memaut bahu die. Kepala saya tunduk ke leher die, saya nampak dari celah mata mulut dia terbukak macam pompuan bagi blowjob tapi takde konek.

Merengek jangaan cakap la, siap bestnya, deeper, uhh, ahh. orang putih pompuan nii siap merengek fuck me. fuck me. ye lah saya tengah fuck you lah. Terdengar keriuk keriuk katil sikit sikit.

Memang susah ingin tahan, pompuan dahh horny, dia pulak rangkul pinggang saya kuat. aku dapat rasa muscle dia kat perut flexing. dahh tengah ingin cumming tapi belum lagi. Korang tau la wek ingin cum bukan senang.

Tapi saya rasa saya dahh dapat kat mana pompuan nii syok. dia kat atas tapi sipi belah kiri sebab tiap kali jika saya halakan ke situ, kaki dia yg dok kepit saya bai reaction lain macam.

Susah sikit ingin tau dari desahan sebab dia nii bising sikit, although tak lah menjerit. maklum la main kat rumah orang. dia talk dirty, so turn saya pulak talk dirty sambill fucking.

I love you dari dia tak putus putus. awek tengah sedap, mula la sayang. Oh babhy, oh sayang. Termengah saya dibuatnya. Peluh jangaan cerita la macam air terjun. Badan masing masing berpeluh peluh kali nii walaupun aircond.

Masing masing berlawan. aku hentak, dia menangkap. aku cuba cabut, dia merengek. Rythmn semakin laju, dia peluk saya kuat kuat, saya pegang kepala die, dia menjerit manja yg jenis pelan, saya pelankan ryhtmn saya sikit.

Aku tengok dia die tengok saya sambill senyum manja. aku bisik, kenapa, dia gelak jenis nakal. I dahh dia kata. ok. I belum saya kata sambill jubur saya masih berdayung hanye kali nii pelan sikit.

Aku french kiss dia balik, yangg dia nii agaknya dahh dapat, tarik nafas panjang sambill oh gitu. Ok, kau dahh dapat, nii saya ingin kerjakan kau cukup cukup. Dari memeluk, saya position kan badan saya menegak pulak.

Aku hentak macam tukul hentak paku. Mula mula pelan, pastu kuat. Semakin kuat, macam ingin patah badan dia yg mungil nii saya kerjakan. aku angkat kaki dia yg tadi terkangkang lebar, saya rapatkan, naik ke bahu aku.

Sambiil saya cium pangkal kaki nya. Ok lah. kali nii tak leh tahan. aku hentak kuat kuat dan laju laju, pastu dari posisi badan saya menegak, saya turun peluk dia kuat kuat.

Korang bolehh bayangkan lah, saya 170cm dia tu dalamm lebih kurang 160 cm, satu macam punya flex badan saya peluk kuat kuat. memang tak bolehh tahan lagi. aku termengah mengah, dia pon.

Aku bisik ingin pancut luar ke dalam. dia terkedu. dia cakap luar. luar. ah. saya cabut. saya cabut cepat cepat. Macam botol Coke kena goncang pastu cabut penutupnya. habis terkeluar muntah melekit kat atas perut die.

Puas hati aku. puas. adik kat bawah pon puas. aku tersepok kat atas die, tapi tak leh ingin relax sangat nanti kang patah tulang die, 80kg. Oh, sedap. amat sedap.

Macam kena rokok lepas sehari tak hisap. Mau kosong pundi sperm saya nie. kitaorang pon relax, baring sebelah menyebelah sambill jari saya main rambut die. Oh lupa lak, sebelum tue, saya ambik tissue.

Kesat perut dia dahh melekit. Tersenyum jer pompuan nii masa saya mengelap. suka la tue. aku pulak suka jugak. dahh dapat. dahh dapat. ini pompuan dulu saya cuba tackle tak dapat, ini saya dapat main pulak.

Dahh 28 umur kite masa tue, tapi dahh dapat. lebih kurang balas dendam jg nie. kitaorang teruskan relationship tue. Main. pergi hotel semata mata ingin main. Pastu pompuan amoi saya dahh balik, saya terkantoi dgn pompuan nii kat Mall.

Pompuan amoi saya nampak saya jalan jalan pegang tangan dgn pompuan nie. Perang besar. Pastu saya pon clash dengann pompuan saya yangg dapat balasan nie. Ada jg saya lalu depan rumah die.

Masih ada lagii kereta die. Tapi orang nya saya dahh tak nampak lagi. daah kahwin ke belum agaknya.
Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny ***
Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny, sex story , Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny kisah sex melayu Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny cerita lucah blue Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny, porn, erotic novel sex, Dayungan Pantat Bohsia Kolej Horny



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/