Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel

Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel | saya kerja kat hotel. saya kerja banquet, tapi part time je. So, bile ade function, baru saya masuk kerja. Jadi, saya bnyak la masa utk lepak lepak. mahu dijadikan cerita, bukan saya sorang jer keje part time kat situ.

Ramai gak budak macam aku, yanng tunggu spm, student univ, college ala. carik duit poket la tu. dallam bnyak banyak part timer tu, saya tertarikla kat sorang pompuan ni.

Saya nampak diorang since hari pertama saya start keje. saya tak pasti umur diorang berapa, tapi muka diorang sweet macam lebih muda dari aku. Figure diorang pun sederhana aje, tapi kira okayla.

Diorang nie buat kerja clumsy sikit, so kekadang terhibur jugak bila tengok diorang buat kerja. saya tak berani mahu tegur diorang sampailah berlaku satu peristiwa yanng tak pernah saya lupakan.

Cerita Sex Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel

Hari Sabtu malam Ahad, kitaorang ade function, but diorang buat buffet jer. So, tak bnyak pakai pekerja. Tapi function tuu lama la jugak sebab ade persembahan. Maklumla. annual dinner.

Function tuu habis lebih kurang pukul 11 malam. kami pun menjalankanlah tugas kitorang. Time tuu ade la lebih kurang 7 orang buat clearing. Selesai buat clearing, langit dahh lain macam, mahu hujan.

Staff yanng lain balik tumpang kereta supervisor kitorang. diorang takleh mahu tumpang sebab dahh tak muat, lagipun lain destination. Lagipun diorang memangg biasa balik naik komuter. saya pulak naik motor best bapa aku.

Baru jer saya mahu start motor, hujan turun. lebat pulak tu. saya dahh duk menyumpah nyumpah. Tapi, nasib baik saya tak kesorangan. diorang pun takleh mahu menapak ke stesyen komuter.

Saya nampak muka diorang dahh masam smbil mulut ntah membebel ape ntah. saya terfikir, inilah peluang saya mahu tegur diorang. So, saya pun tegurla diorang. diorang pulak layan baik aje.

Best jugak borak dngn diorang. dallam berborak borak tu, saya dapat tau yanng diorang nie sebenarnya student kolej lagii tua 3 tahun dari aku. Nama diorang Nurmah. Then, saya nampak Nurmah macam kesejukan sebab baju kitaorang kena tempias hujan.

Saya pun ajak Nurmah lepak kat banquet office. Masa kat banquet office, Nurmah kata diorang mahu tukar baju yanng kering. diorang tanya aku, kat mana mahu tukar baju. saya pun offer mahu duduk luar bilik sampai diorang habis tukar baju.

Diorang pun setuju dan saya keluar. Lebih kurang 5 minit saya kat luar, saya tanyala Nurmah dahh siap ke belum. saya tak dengar jawapan, so saya ingat diorang dahh sudah.

Saya pun masuk la. saya terkejut sebab diorang belum siap butangkan baju diorang. So, terus mintak maaf kat Nurmah, tapi saya tengok diorang macam cool jer smbil terus button up blouse diorang.

Diorang tanya aku, "Tak pernah tengok ke? Takde makwe ke?". saya terkedu gak mahu jawab. Jawapan yanng mampu keluar dari mulut saya hnya "Tak" je. diorang terus datang kat aku.

Cara diorang jalan ke arah saya membuat saya gabra sebab saya tak tau apa yanng bermain di fikiran diorang. Tiba tiba saya nampak diorang macam tenung batang kote aku.

Diorang tanya aku, "Stim ke?". Kali nie saya dahh tak terkedu dahh sebab otak saya dahh fikir bukan bukan. hehe. saya pun senyum jer kat Nurmah. diorang datang makin dekat dan terus pegang batang kote saya dari luar seluar aku.

Cerita Melayu Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel Citer Blue
Dahla seluar slack tuu nipis, terasa tangan diorang duk raba raba batang kote aku. saya saje tanya diorang, "Eh, mahu buat ape ni?". Nurmah jawab dngn selamba, " jangaan buat bodoh pulak" smbil terus tarik zip seluar aku.

Saya taknak diorang buat kerja sensorang, so saya start la raba breast diorang. saya lebihkan usap kat putting diorang. Nafas diorang dahh tak teratur. saya bukak butang blouse diorang dan saya nampak dada diorang berombak.

Diorang pakai bra warna cream. saya terus tanggalkan blouse diorang. diorang pun bukak kemeja aku. saya terus belai breast smbil cium tengkuk diorang. Dari tengkuk, mulut saya bergerak ke telinga diorang.

Saya hisap telinga diorang. saya tengok diorang menggeliat dan diorang terus tolak mulut aku. diorang kata, "Tak tahanlah. geli sangat". saya bukak bra diorang dan saya tonyohkan muka saya kat breast diorang.


Cite Melayu Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel
  • Geram. saya hisap puting diorang dan sesekali saya gigit slow slow. diorang dahh start terdengih dengih. saya suka reaksi diorang bila diorang stim. So, saya teruskan hisap breast diorang.

  • Sambil menghisap, tangan saya menjalar ke peha diorang. saya usap usap celah peha diorang. Terasa lembap sikit. saya berhenti hisap breast diorang dan tumpukan perhatian pada 'bawah' diorang pulak.

  • Saya bukak zip seluar diorang dan saya tarik seluar ke bawah. saya dukung diorang dan saya letakkan diorang atas meja. Panty diorang warna pink. Bila saya kangkangkan diorang, saya nampak panty diorang dahh basah.

  • Tangan saya memainkan peranan. Mula mula saya usap usap dari luar panty aje. Lepas tuu saya selitkan jari saya kat celah panty diorang. diorang tanya dngn suara tersekat sekat, "Tak sempit ke masuk jari kat celah tu?".
Saya faham maksud diorang dan terus tarik panty diorang. Terserlahla pantat diorang yanng dilitupi well trimmed hair. saya teringat video video blue yanng saya tengok. So, saya hisap pantat diorang dngn rakus.

Diorang terus mengeluh perlahan. Tiba tiba saya rasa badan diorang macam kejang smbil diorang mendengus kuat. diorang tarik tengkuk saya dan tarik saya ke muka diorang. diorang kiss saya smbil lidah diorang menjalar dallam mulut aku.

Dari ciuman diorang, saya dapat rasakan yanng diorang nie ade pengalaman. Then diorang bisik kat aku, "I dahh tak tahan dahh ni, please". saya kiss diorang sekali dan terus bukak seluar dan seluar dallam aku.

Batang kote saya memangg dahh stim, so takyah mahu hisap hisap macam cerita blue tu. saya betulkan posisi diorang supaya diorang duduk kat tepi meja. saya kangkangkan diorang dan terus masukkan batang kote saya slow slow dallam pantat diorang.

Kisah Kongkek Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel

Ketat jugak pantat diorang. saya sorong dan tarik batang kote saya dallam pantat diorang, mula mula slow pastu makin laju. Tiba tiba saya terasa macam mahu terpancut, so saya tarik keluar batang kote aku.

Saya alih posisi diorang dan saya pun naik sekali atas meja tu. saya hisap breast smbil menunggu batang kote saya lega sket. Bila dahh lega, saya masukkan batang kote saya semula.

Saya teruskan sorong tarik. dallam saya mendayung tu, saya perasan ntah berapa kali ntah diorang kejang. klimaks la tuu kot. Tiba tiba diorang tarik dan peluk saya smbil kaki diorang dirapatkan.

Saya rasa diorang klimaks lagii sebab diorang mengeluh kuat gak. Masa tuu lah saya dapat rasakan batang kote saya macam dikepit serapat rapatnya. saya terasa sungguh nikmat. saya tak sempat mahu tanya diorang sama ada mahu pancut dallam atau luar.

Lagipun diorang tengah peluk aku, so saya tak sempat mahu keluarkan batang kote aku. Otak saya pun dahh tak leh mahu fikir sebab terlampau nikmat, so saya terus tolak batang kote saya masuk dallam dlam dan pancutkan benih saya dallam pantat diorang smbil mengeluh, "Aaah".

Saya terus terdampar kepenatan atas badan diorang. Tiba tiba diorang kejutkan aku, "Dah pukul 1 ni, you kena hantar I balik" saya pun terus pakai pakaian saya dan hantar diorang balik naik motor.

Helmet satu jer, so saya gamble la tak pakai helmet. Nasib baik takde polis. Sampai kat rumah diorang, barulah saya tau diorang duk menyewa dngn kengkawan diorang, so tak kisah sangatla balik lambat.

Lepas hantar diorang saya terus balik rumah aku. Nasib baik saya ade bawak kunci spare, takyahla kejutkan mak bapa aku. Kalau tak, menadah telinga jer la aku. Lepas mandi, saya tak terus tidur.

Saya terbayang kenikmatan yangg baru saya lalui smbil berharap ia akan berulang lagi. memangg saya bernasib baik sebab harapan saya sama dngn harapan Nurmah. Bila ade function, kitaorang selalu cari peluang utk buat benda tu, tapi saya tak pancut dallam dah.

Kadang kadang, saya bawak kondom. Mula mula saya cadang mahu bertanggungjawab dan mahu jadikan diorang pompuan aku, tapi diorang menolak sebab diorang takut, lepas kahwin nanti, saya cepat bosan dngn diorang.

So, saya tak kisah. saya dahh tak contact diorang semenjak saya dapat tawaran masuk ke sebuah universiti tempatan. saya hnya dengar cerita dari kawan saya kat hotel tuu yanng diorang dahh sambung twinning program ke uk.

Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel ***
Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel, sex story , Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel kisah blue sex Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel cerita melayu Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel, porn, erotic novel sex, Pompuan Kolej Main Sex Kat Hotel



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/