Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar

Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar | Cerita lucah nii berlaku tanpa sengaja. Hari dahh petang. Anak adik ipar saya nii menangis jer. Demam katanya. Adik ipar saya nii walau pun dahh anak dua tapi disebabkan badannya bersaiz kecil, ramai yanng sangka die masih anak dara lagi.

Muka die memanng cantik, body pun bolehh tahan juga. Tinggi die hanye 159 cm. dia sdg mendokong anaknya. Kesian pula tengok dia, husband die kena kerja di luar negeri dahh 3 bulan tak balik.

Rasanya itulah yanng menyebabkan die lebih berserabut agaknya. aku Tanya kat die "kenapa tak bawa ke klinik? Abang bolehh hantar" die senyum jer. Kemudian terdengar anak sulungnya memanggil "mami, abang mahu mandi!" saya cakap kat die "Sella mandikan lah abang tuu biar abang jaga Oliva".

Semasa saya cuba mengambil Oliva dari dokongannya die meronta dan memeluk dengaan erat emaknya. aku smbil memujuk "Oliva dengaan bapak chik ok" dan memegang nya. Semasa tangan saya mengambil Oliva itulah belakang tangan saya tanpa sengaja tersentuh dada adik iparku.

Dia tdk memakai coli. krn Oliva memaut kemas tengkuk maminya menekan belakang tangan ku pada tetek nya. dlm cuba mangambil Oliva itu, tangan ku bergeselan dengaan putingnya beberapa kali dan saya dapat rasakan ianya mula mengeras.

Citer Melayu Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar

Aku tengok muka adik ipar ku. Konsentrasinya bukan pada Oliva lg masa tu. Tak sangka pulak die bgitu sensitive dan senang terangsang. aku lihat matanya kuyu dan mulut die separuh terbuka.

Akal nakal saya mula bekerja, dengaan sengaja saya tekankan belakang tangan saya rapat pada tetek nya. Akhir sekali saya sepit putingnya diantara jari telunjuk dan jari hantu saya dan menggentelnya perlahan lahan.

Dan dari Sella keluar keluhan "oh!" ketika itu anak sulung nya memanggil lg membuatkan die tersentak. Mukanya kemerahan, sama ada krna malu atau krna terangsang. dia melihat tepat kat mata saya smbil tersenyum.

Dia menyerahkan Oliva kepada saya dan bergegas ke bilik air untk memandikan anaknya. Isteri saya masa tuu tengah menyuap anak ku yanng kecil sekali di dapur. stlah selesai semuanya Sella datang kepada saya dan mengambil Oliva.

"Bawa ke keliniklah Sella?" kata ku. Selepas maghrib, saya pun bersiap untk menghantar Sella dan Oliva ke klinik. Isteri saya sibuk dengaan anak anak saya yanng 2 orang dan anak sulung adik ipar saya tu.

Dia yanng mencadangkan saya menghatar mereka ke kelinik walaupun pada asalnya die sendiri yanng hendak menghantar. dlm kereta kitaorang diam jer, sehinggalah sampai ke kelinik. sambill duduk menunggu giliran tuu kitaorang berbual bual.

Pasal dia, husband die dan anak anak dia. Husband die akan pulang dari us minggu depan. Dan dalamm tuu saya kata kat die "maafkan abang pasal petang tadi". dia cuma tunduk saja dan berkata "em!" "Tak sangka pula Sella bgitu sensitive" Sambiltersenyum die berkata "mana tak sensitive bang, dahh 3 bulan tak kena" sambill tergelak matanya melirik ke depan seluar aku.

Dlm hati saya "isk, die nii bolehh tahan juga". Selesai dengaan doktor kitaorang naik kereta untk pulang. Kemudian die berkata "boleh tak kitaorang singgah kat supermarket kejap, mahu beli barang sikit".

"ok, no problem" jawabku. stlah selesai membeli barang yanng die hendak kitaorang pun balik. dlm perjalanan balik tuu kitaorang sembang lagi. aku tak pernah tanya benda benda sulit pada Sella, tapi malam tuu saya rasa lebih open.

"Sella macam mana sekarang?" "Macam mana apa?" tanyanya pula. "Yer la, dahh 3 bulan n tak balik ni" "Oh itu" katanya. "tak tau lah mahu cakap bang" Oliva tidur di seat belakang kereta stlah diberikan ubat demam, doctor terpaksa memberikan ubat sertamerta krna suhu badannya yanng agak tinggi.

Aku beranikan diri memegang tangannya. dia diam. aku elus tangannya. sambill memandu tuu saya ramas tangannya dan kemudian melarat ke pahanya. dia membetulkan duduk tapi tdk membantah. Tangan kiri saya mengosok pehanya dan kemudian dengaan beraninya mula merayap ke tetek nya yanng ternyata masih mengkar.

Aku ramas perlahan tetek nya itu. "Isk. Aah!" itu saja yanng keluar dari mulutnya. dia menyandarkan badan dan membuka kangkangnya. Tangan saya tanpa dipelawa terus menerpa pada celah kangkangnya yanng ternyata telah sedikit lembab.

Dari luar kain yanng dipakainya jari telunjuk saya aku gerakkan turun naik di celah alurnya. Sampai di satu kawasan yanng agak gelap saya berhentikan kereta di tepi jalan. Tempat yanng agak terlindung dan gelap.

Aku paut tengkuk Sella dan dekatkan mulutku ke mulutnya. Mulutnya dengaan rela menerima kucupan ku dan kitaorang berkuluman lidah untk seketika. Nafasnya semakin mendesah dan tdk teratur. Tangan kanan ku terus memainkan celah kelengkangnya.

Aku singkap kainnya ke atas dan tangan ku menggosok peha gebu Sella dengaan rakus. Semakin ke atas dan akhirnya melekap di pantat nya yanng tembam dan ternyata telah bajir.

Aku tekankan telapak tangan ku pada pantat nya dan gosok ke atas dan ke bawah menyebabkan die menggeliat kegelian. aku masukkan tangan ku ke dalamm seluar dalamm nya dan jari telunjukku pantas berada di celah alurnya.

Aku gosok ke atas dan ke bawah dengaan mama jariku menekan kelentitnya. emak jariku mengusap kelentitnya sementara telunjukku semakin terbenam dalamm lurah berairnya. dia mengerang dan kemudian dengaan tiba tiba saya dapat rasakan seluruh urat sarafnya mengejang dan nafasnya jadi tdk karuan.

Citer Kongkek Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar Cite Erotik
Kepalanya terpaling ke kiri dan ke kanan dan kemudian saya rasa satu kemutan yanng kuat pada telunjukku. "ah!" katanya dan kemudian die terkulai. Sella terus megucup bibirku dengaan rakus smbil matanya merenung ku, "thanks abang" smbil tersenyum.

Tangannya pula berani menjalar ke pahaku. Dan tanpa di pelawa jemari halusnya telah menarik zip seluarku ke bawah dan tangannya telah berada di dalamm seluarku. Sebaik je tersentuh batang ku die tersentak.

"Abang tak pakai underware?" " jngan salah anggap, abang memanng tak penah pakai underware" kataku smbil tersenyum. Jemarinya terus mengurut urut batang ku yanng telah sedia keras itu. aku tanya " Sella mahu ker?" "Em!" jawabnya.

"Jom kitaorang balik lah. nanti akak kata apa pula lama sangat ni" kataku. aku lihat mukanya berubah, macam sedih aja. "Kalau Sella betul betul nak, malam nii boleh?" Sekali lg raut wajah nya berubah, ceria.

Sampai di rumah dahh pukul 10 malam. Anak anak kitaorang semua dahh tidur. Isteri ku menunggu di dapur dan kitaorang minum kopi bersama smbil berbual. aku dahh tak dapat mahu mengawal kedudukan saya sekarang memikirkan yanng sekejap lg saya akan dapat merasa tubuh adik iparku yanng comel tu.


Kisah Melayu Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar
  • Lepas minum saya masuk dalamm bilik, berbaring. Tak lama lepas tuu wife saya pula masuk. aku memanng dahh masak betul dengaan perangai dia, kalau die tidurkan anak awal awal dan buat kopi sebelum tidur die mesti hendak malam tu.

  • So tanpa berlengah lg kitaorang pun bercumbuan sehinggalah die climax dan tertidur. Selesai saja saya kata kat die saya mahu duduk di luar tengok berita tengah malam. Selepas mengucapkan selamat malam die tertidur.

  • Aku keluar memasang tv dan duduk di sofa. Lebih kurang setengah jam saya matikan tv dan bangun menuju ke bilik air. Bilik air dikongsi oleh dua bilik. Bilik Sella dan sebuah bilik kosong berhampiran dengaan ruang tamu.

  • Aku ketuk bilik Sella. Tak ada jawapan. aku tolak. tak berkunci. Masuk perlahan lahan, krna tak ingin mengejutkan anak anak Sella. denngan perlahan saya terus berbaring di atas katil di sebelah Sella.

  • Die tidur mengiring, saya pelok dari belakang. Tanganku melekap pada tetek nya. Sella menggeliat. Antara sedar dan tdk die berkata "ingatkan abang tak datang" "Dah janji kan tadi". "Erm!" smbil memusingkan badannya dan memeluk saya balik.
Mulut kitaorang bertemu. aku jilat bibirnya. Sella mengerang kesedapan. Lidahku meneroka ke mulutnya yanng mungil itu. Lidah bertemu lidah. Tangan ku meramas tetek Sella dengaan rakus. dia mengerang lagi.

Aku buka baju kaftan yanng dipakainya, die tdk memakai apa apa di bawah baju itu. Serangan pertama saya ialah puting buah dada nya yanng kecil dan keras. aku hisap putingnya dan lidah ku bermain main di puncak putingnya.

Aku jilat sekeliling putingnya dan belitkan lidah ku kesekeliling putting itu. Sella menggeliat. "Best nyer bang!" Beralih pula pada putting yanng satu lagi. begitu lah saya buat bergiliran sehingga Sella menggeliat nggeliat kesedapan.

Aku sedut keliling tetek Sella dengaan rakus. Melurut turun ke perut. aku nyonyot pusatnya dan saya jilat dalamm pusatnya dengaan perlahan. "Ist! Geli bang!" Semakin kebawah dari pusat. Satu aroma yanng manis menerpa ke hidung ku.

Ternyata Sella memiliki bulu yanng halus dan sentiasa di jaga rapi. aku berhenti. aku perhatikan pantat Sella yanng sdh banjir. aku tiup. "Ei! Geli bang!" Tanpa amaran, saya kuit kelentitnya dengaan hujung lidah saya menyebabkan Sella menggeliat smbil berkata "Ooh! Best nyer!" Kuit lg sekali, sekali lg die menggeliat.

Kemudian saya lekapkan lidah saya pada pantat die dan saya jilat dari hujung alur bawah hingga ke kelentitnya. Kali ini Sella tak dapat menahan lg "Abang! I am cumming!" saya dapat rasakan betapa banyaknya air yanng mencurah keluar dari telaga yanng selama ini gersang.

Kisah Blue Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar

Tindakan selanjutnya saya terus menjilat pinggir kedua bibir pantat nya. aku sedut sedut bibir dalamnya dan saya nyonyot kelentitnya semaunya. Kemudia lidah ku meneroka bahagian dalamm pantat nya. aku jilat dinding pantat nya.

Sekali kiria ke atas dan sebelah kanan hala kebawah. Paha Sella mengepit kepala ku sekarang. Kedua kakinya berada di belikatku. dia mendorong pantat nya ke mulutku setiap jilatan yanng saya berikan.

Sambill tangan ku memain kan putingnya dan meramas tetek nya. Jilatan ku semakin ganas di pantat Sella dan die semakin liar. Akhirnya sekali lg Sella climaks. Kakinya menekan bekilat ku, pehanya mengepit kepalaku, kedua tangannya menarik kepalaku ke arah pantat nya sementara pantat nya ditunjahkan pada mulutku.

Rasa mahu lemas saya dibuatnya. "Best abang!" katanya. stlah die melonggarkan sepitannya pada kepalaku, saya mula menjilat ke arah atas tubuhnya. Setiap inci tubuhnya saya jilat dengaan satu pergerakan yanng perlahan.

Berhenti memberi tumpuan pada tetek nya. aku jilat mengelilingi tetek nya yanng masih tegang itu dari bahatian bawah menuju ke hujung putingnya. Beralih kepada yanng satu lagi. begitu lah silih berganti sehingga Sella memberi respond lagi.

Aku jilat ke atas. Lehernya. Tengkuknya. Telinganya. Dan akhir sekali mulutnya menjadi sasaran aku. Lidah kitaorang bertemu. Berkuluman. Batang ku sekarang berada di alurnya. aku gosokkan batang konek saya ke atas dan kebawah di alur pantat nya.

Bila kepala ku menyentuh kelentitnya, die mengerang dan menggeliat. stlah beberapa lama mengusiknya bgitu , saya ubah degree batang ku. Perlahan lahan kepala batang ku tenggelam ke dalamm pantat Sella.

Ternyata pantat Sella masih sempit lagi. Kemutan kemutanya pun masih mencengkam walaupun telah melahirkan dua orang anak. Akhirnya, santak batang konek saya dalamm pantat Sella. terasa ia mengemut ngemut untk menyesuaikan keadaan.

Aku tarik keluar perlahan lahan, kemudian saya sorong perlahan juga. Bila keseluruhannya terbenam, saya goyang goyang kannya membuat kan Sella merintih. stlah beberapa lama melakukannya slow motion, saya mengubah rentak.

Secara beransur saya lajukan tunjahan dan Sella mengikut rentak ku. sambill merintih "Unnh! Ah! Ahh! AahH! Unh! Ist! Best nyer bang!" Kemudian saya balik pada slow motion. aku lihat Sella mengetap bibir.

Memusingkan kepalanya ke kiri dan kanan. Terangkat angkat jubur nya menerima tujahan ku. Kemudian secara mendadak saya melajukan tujahan ku stlah lebih kurang 5 minit gerakan laju itu "oh! Ist. Aah!" badan Sella mengejang sekali lg dan saya rasakan pantat nya mengemut kuat batang ku.

Dia mendakap saya dengaan kuat dan menarik pinggang ku dengaan kakinya. dia climax buat kali ke lima malam itu. aku sendiri pun dahh tak dapat mengawal diri lalu saya teruskan tujahan dengaan laju dan akhirnya saya tekankan batang konek saya dalamm ke dalamm pantat Sella dan memancutkah benih ku dalamm pantat nya.

Pantat Sella terus aktif mengemut ngemut batang konek aku. aku rasa macam mahu tercabut pulak. Buat sekatika saya terkulai diatas Sella. stlah dapat sedikit tenaga balik aku, menggulingkan badan dan terlentang disebelah Sella.

Sella memandang kepadaku smbil tersenyum. "Dah puas?" tanya ku. sambill tersenyum die berkata "Em!" saya peluk die dan kulum lidah nya sekali lagi. "Isk, tak puas lg ker abang ni?" tanyanya smbil tersenyum meleret.

"Geram" kataku smbil tergelak kecil. "Nanti Sella tak bolehh bangun esok ni" saya kucup die sekali lg di mulut dan kemudian di dahi. "Thanks abang". Kata Sella. aku masuk ke bilik air dan keluar melalui bilik satu lagi.

Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar ***
Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar, sex story , Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar cerita sex blue stim Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar kisah Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar, porn, erotic novel sex, Memancutkan Benih Dalam Pantat Adik Ipar



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/