Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap

Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap | saya memasuki maktab perguruan ketika berusia 21 tahun. Oleh krn keseluruhan pelajar tahun pertama berumur dlm lengkungan 20 tahun, maka saya dikira orang tualah. Ramai dikalangan guru pelatih menghormati saya krn usia aku, termasuk jugak pensyarah. saya dilihat agak matang.

Ini menyebabkan saya agak sukar bergaul. Susahlah ingin masuk 'line' budak budak perempuan. saya ditempatkan bersama seorang pelatih yangg sama kursus dgn saya dlm satu dorm. Namanya Gedan. Umurnya 19 tahun.

Gedan seorang yangg cergas dan nakal. Orangnya tidaklah setinggi mana hanye 157 cm sahaja. Berbeza dgn saya yangg mempunyai ketinggian 175 cm berbadan macho, maklumlah athleticlah katakan. "Woow! Be stelah kalau badan Gedan beketul ketul macam abang Jima".

Puji Gedan ketika saya tdk berbaju didalam dorm. Gedan aerobik dan angkkat beratlah kalau ingin badan Gedan macam abang. Persahabatan saya dgn Gedan semangkin rapat. Oleh krn saya agak pendiam dan hanye suka berkurung dlm dorm, maka Gedan telah menugaskan saya menaip segala assignment dgn menggunakan komputer yangg dibawa oleh beliau, sdng kan Gedan sendiri menugaskan dirinya mencari bahan.

Ini krn Gedan suka merayap. begitu lah putaran hidup kita sehari hari. Apabila tiba hujung tahun semua pelatih yangg hendak naik tahun dua diarah tinggal diluar krn asrama terhad dan hanye disediakkan utk pelatih tahun pertama sahaja.

Kini saya menghadapi masalah mencari rakan utk berkongsi rumah sewa krn rata rata usia mereka yangg rendah dan tak sesuai dgn aku. "Abang Jima ingin nak masuk group mana?" tanya Gedan sesudah pengetua membuat pengumuman.

"Entahlah Gedan! Abang pun tak tau ingin cakap, mereka tentu tak senang kalau abang serumah dgn mereka sebab line tak kena" jawabku smbil mengeluh. "Gini aje lah bang, tinggal aje dgn Gedan" jelas Gedan memberi pandangan.

"Gedan sewa kat mana?" tanyaku rengkas. "Gedan tak sewa, Gedan tinggal rumah Gedan sendiri" jawab Gedan. "Tak ingin lah Gedan, menyusahkan keluarga Gedan aje" kataku. "Apa ingin susahnya, Gedan tinggal dgn mak aje, selalu yangg Gedan takde kat dorm tu, Gedan balik rumah la" kata Gedan seolah olah memujukku.

"Tengoklah Gedan, nanti abang fikirlah" jawabku seolah olah keberatan smbil keluar dari dewan besar. Malam itu ketika saya membuat tugasan, Gedan masuk bilik tanpa memberi salam. "Engkau kemana tadi Gedan?" Tanyaku ketika Gedan meletakan Helmet dan beg diatas katil.

"Balik rumah laa, tengok mak" Jawabnya ringkas. "Bang, mak setujulah bang" Kata Gedan. "Setuju apa nie Gedan?" tanyaku kehairanan smbil memalingkan badanku mengadapnya yangg tengah mengenakan seluar pendek. Gedan nie kalau tidur hanye memakai seluar pendek, tak reti memakai kain pelikat seperti aku.

Novel Blue Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap

Saya tdk lagii menaip. "Mak setuju abang tinggal dgn kitorang orang, Gedan kata abang nie tak suka merayap hanye memerap dlm bilik je. Mak kata die lagii suka krn ada kawan kat rumah dan tak boring, ada kawan berbual" Jelas Gedan kepadaku.

"Kau nie Gedan, menyusahkan ibu engkau aje" kataku dlm keadaan serbasalah. "Bang Jima, Gedan rasa abang sesuai tinggal dgn Gedan krn kematangan abang, kalau abang tinggal rumah sewa campur member yangg lain tentu abang mati kutu nanti" Jelas Gedan mentaskil aku.

"Tapi Gedan!" saya bersuara gagap. "Takde tapi lagii bang, hujung minggu nie kami angkut barang kami kerumah Gedan, ok? Dan Gedan tak ingin apa apa alasan lagi, full stop" Kata Gedan smbil terus ke bilik air.

Malam itu agak sukar saya ingin melelpkan mata, suka ada risau pun ada. "Wah cantiknya rumah Gedan ni" pujiku apabila sampai digaraj rumah Gedan. Rumah dua tingkat semi d ini dan ada lima pintu ini adalah peninggalan ayah Gedan kepada maknya yangg menjanda hampir tiga tahun.

Empat pintu lagii disewakan dan yangg sebelah rumah Gedan nie maseh terbiar kosong. Ianya dikhaskan utk sanak saudaranya yangg datang. "Masuklah Abang Jima, jgn lah malu malu, buat aje macam rumah sendiri" kata Gedan, saya hanye tersenyum menuruti Gedan dari belakng.

"Hah. dah sampai pun jemputlah duduk" sambut mak Gedan dgn penuh mesra. "Apa kabar kak? Eehh makcik" kataku dgn agak malu krn tersasul. "Abang Jima ingat mak Gedan nie tua sangat ke? nak panggil makcik" jawab Gedan dgn nada mengusik.

Saya bertambah malu. "Mak Gedan seksi lagii tau" tambah Gedan lagi. "Dah takde keje lain lah tuu" Sampuk mak Gedan smbil kedapur. Selepas mengemas bilik dan membersihkan mana yangg patut saya dipelawa makan malam.

"Gedan, abang ingin panggil mak Gedan apa? Kakak ke makcik?" bisekku kepada Gedan ketika makan. "Johari nie umur berapa?" tiba tiba mak Gedan bertanya seolah olah die dengar bisikanku tadi.

"Dua puluh lima campur" Jawabku ringkas. "Jadi Jima nie lambat masuk maktablah ye?" tanya mak Gedan. "Yaa, kawan kawan saye yangg seangkatan dgn saye bnyak daah mengajar dan ada yangg daah kawin" Jawabku.

"Kalau gitu panggil aje akak" Pinta mak Gedan. saya mengangguk jer tanda setuju. "Akak suka Jima tinggal dgn kami. Akak nie nama aje ada anak tapi macam orang takde keluarga tinggal sorang sorang, harapkan Gedan hemh langsung tak lekat kat umah" Kata mak Gedan mula leterkan anaknya.

"Biasalah mak! Orang muda. Kan sekarang nie abang Jima tinggal dgn kami apa yangg ingin dirisaukan, lagii pun abang Jima nie bukan kutu rambu" Jawab Gedan smbil menjeling aku.

Saya hanye diam saja. Malam tuu kita semua masuk bilik awal, Gedan tak keluar rumah seperti malam malam yangg lainnya. Takde program katanya. saya maseh tersandar dikatil smbil mataku tajam memandang syiling.

Saya kenangkan macamana saya bolehh tinggal dgn keluarga Gedan. Akhirnya saya kenangkan mak Gedan. Kak Ninna cantik orangnya. Tingginya lebih kurang 152 cm sahaja. Kulitnya putih melepak, Potongan badannya fuhh lamak! mengiurkan, punggung nya tonggek dan besar pulak tu.

Ini jelas kuperhatikan ketika Kak Ninna hanye memakai seluar track ketat dan t Shirt ketat tanpa lengan ketika makan tadi. Keras jugak batang pelir saya ketika makan tadi. Rambutnya lebat tapi pendek hanye diparas bahu.

Kak Ninna telah hampir 3 tahun menjanda. Suaminya meninggal krn sakit barah usus. Kak Ninna nie kawin ketika berusia 18 tahun, selepas tak lulus srp dgn lelaki pilihan orang tuanya.

Jadi sekarang nie dlm agakkan saya umurnya. "Patutlah die membahasakan dirinya kakak kepada aku" Bisik hatiku. Orangnya periang dan berperawakan manja. Gedan pernah menyuruh maknya mencari pengganti ayahnya. Tapi ibunya tak nak dgn alasan daah tak ada selera dgn lelaki.

Gedan ceritakan perkara ini dua hari lepas. saya tengok gambar arwah suaminya didinding ruang tamu tadi. Orangnya tak hensem, gemuk, pendek kepala botak dan tua. Ketika bapak Gedan berkawin dgn emaknya umurnya ketika itu 41 tahun.

Jadi Kak Ninna dapat suami tua la. dlm jauh saya mengelamun akhirnya saya tertidur juga. Hampir 3 bulan saya tinggal dgn keluarga Gedan. Perhubungan kita semangkin mesra. Usik mengusik, bergurau senda diantara kita bertiga membuatkan saya seolah olah salah seorang ahli keluarga mereka.

"Abang Jima tengok mak, seksi tak?" tanya Gedan kepadaku dgn nada mengusik maknya yangg ketika itu hanye berseluar pendek ketat. Ini menampakkan betapa gebunya sepasang peha yangg dimilik Kak Ninna.

Waktu itu Kak Ninna menyapu rumput yangg baru saya potong didepan laman rumahnya. saya cume tersenyum sinis dgn perasaan geram. Kalau ndak diikutkan hati, nak jer saya jilat peha gebu Kak Ninna dan nyonyot biar sampai merah.

Tapi perasaan itu mgkin tak kesampaian. "Mak kan biasa pakai macam ni, tak kan Jima ada mak daah tak bolehh ingin pakai seksi seksi" Balas Kak Ninna kepada anaknya.

Saya hanye diam seolah olah tak mendengar kata kata Kak Ninna smbil terus trim pokok bongsai didepanku. Semenjak tinggal dgn keluarga Gedan saya bnyak menghabiskan waktu terluang dgn membuat kerja pembersihan sekitar rumah.

Pernah saya minta Kak Ninna agar jgn lagii panggil pemotong rumput, krn saya bolehh lakukan semuanya. Kak Ninna gembira dgn permintaanku itu. "Akak sukalah Jima tinggal dgn akak, bnyak keje keje runah yangg Jima buat" Kata Kak Ninna disuatu petang ketika saya menanam anak lada dipenjuru pagar rumahnya.

Ketika itu Gedan tiada dirumah. Biasalah, Gedan mmg selalu tiada dirumah kalau time cuti. "Berapa lama Jima ingin balik?" Tanya Kak Ninna smbil masuk kebilikku dan duduk dibirai katil.

"Seminggu lebih sikit ke" jawabku smbil mengemas pakaianku. saya nak menghadiri majlis perkahwinan sepupuku dikampung. Gedan berjanji akan menghantarku ke Stesen Pudu Raya, tapi hingga sekarang belum nampak lagii batang hidungnya.

Saya mmg jarang sekali balik kampung. Maklumlah saya tiada sapa lagii didunia ini kecuali akakku, itu pun daah kawain dan beranak 3. hanye kadang kadang jer saya talipon akak saya utk bertanya kabar.

"Jima jgn balik lama lama sangatlah! Nanti akak sunyi takde kawan" rayu Kak Ninna dgn suara sayu dan manja. "Seminggu lebih bukannya lama sangat, kak!" balasku. "Tu kata Jima, abis kakak kat sini, macam mana?" rengek Kak Ninna seakan menggoda aku.

Saya faham perasaannya. Semenjak saya tinggal dengannya, die selalu kelihatan ceria dan kita selalu bergurau. "Ok lah kak, lepas sepupu Jima kawin, Jima balik sini. Kesian pulak kat akak nanti akak rindukan Jima" kataku smbil cuba mengusiknya.

"Memang akak rindu pun!" Katanya manja smbil tersenyum. "Betul, Jima balik cepat?" katanya minta kepastian. "Tiga hari aje Jima kat sana, lepas tuu Jima balik la" jawabku. "Hah, gitulah! Akak sayang Jima" katanya bingkas bangun lalu memaut tengkokku dan mencium pipiku, kemudian Kak Ninna meninggalkan saya kebiliknya.

Saya gamam dgn tindakan Kak Ninna terhadap aku. "Nasib Gedan takde, kalau tdk mampus aku" bisik hati kecilku. Lantas saya tersenyum. sdng saya mengemas Kak Ninna datang semula kebilik aku.

"Nah, Jima" katanya smbil menghulurkan sampul surat kepada aku. "Apa nie kak?" tanyaku gugup. "Amik aje, tapi dlm bas nanti baru bukak" pintanya. saya terus mengambilnya dan memasukan smpul surat itu kedalam kocek bajuku.

Kak Ninna merenung tajam terhadapku. "Kenapa renung Jima macam tu?" tanyaku smbil tersenyum memandangnya. "Tak bolehh ke?" jawabnya dgn manja. "Boleh! Tapi Jima takut, nanti akak makan Jima" kataku smbil mengusik.

Novel Blue Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap Cerita Blue
"Akak tak makan orang laa" kata Kak Ninna smbil ketawa riang. "Eeeh duit, surat pun ade?" kataku dgn agak terperanjat bila membuka sampul surat yangg diberi oleh Kak Ninna.

Waktu itu saya sdh hampir sampai kekampung. saya baca dan faham isi kandungan surat itu. "Aku pun syok ngan kau Kak Ninna" bisik hatiku smbil tersenyum sendirian. "Waah kilat motor kau Gedan" tegurku sebaik jer sampai kerumah dan melihat Gedan tekun mengilatkan rim motornya.

"Eeehh abang daah sampai!" Kata Gedan smbil memandang padaku. "Bolehlah kilatkan motor abang sekali" usikku. "Boleh! Apa salahnya, sekali sekala" jawabnya. "Abang masuk dulu laa ye" kataku smbil melangkah masuk.

"Nanti dulu bang" tegah Gedan. "Napa?" Tanyaku kehairanan. Seolah olah ada hal penting yangg nak dicakapkan. "Kita duduk kat sini dulu, Gedan ada hal sikit ingin cakap dgn abang" kata Gedan bersungguh sungguh.

"Mak Gedan mana", tanyaku inginkan kepastian. "Mak tido" jawab Gedan pendek. "Gedan senang hati abang balik cepat" Gedan memulakan cerita. "Napa nie Gedan?" tanyaku lagi. "Mak! tu. Asyik suruh Gedan duduk rumah aje, Gedan boring laa, die kata takde kawan kat rumah" Cerita Gedan kepadaku.

Saya tekun mendengar cerita Gedan. "Malam tadi lagi, Gedan daah pakai helmet, sekali Gedan toleh kat mak, Gedan tengok mak nangis. Gedan tanya mak napa? dia cakap Gedan daah tak sayang mak, tinggalkan mak sorang sorang. Gedan jadi sedih, lepas tuu Gedan kensel program Gedan, duduk rumah aje dgn mak" cerita Gedan lagi.

Cerita Malay Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap

"Bang! Malam nie Gedan keluar ye, pergi rumah Acid, tido sana. Abang tunggu umah ye. Kalau abang ade kat umah tentu mak tak halang Gedan keluar" pinta Gedan kepadaku.

"Gedan cakap ngan mak laa" jawabku. "Gedan pegi dulu mak" kata Gedan kepada maknya smbil memakai helmet. Kak Ninna hanye memandang anaknya yangg terus hilang dgn motor TZMnya. Selepas itu die terus kedapur membasuh pinggan.

Kitorang tdk berbual sepatah pun sejak saya sampai petang tadi. Akhirnya saya mendatangi Kak Ninna dari belakang. "Kakk!" saya bersuara lembut. Kak Ninna tak menjawab, hanye menjeling padaku. "Jima faham perasaan kakak, Jima pun berperasaan gitu pada kakak" kataku dgn nada yangg tersekat sekat.

Kak Ninna memaling kepadaku dan terus merangkul leherku dgn erat. "Jima!" Katanya seakan akan teresak. "Kak!" Balasku smbil memeluk pinggang Kak Ninna. Kualehkan tangan kananku mengusap usap lembut rambut Kak Ninna.

Kak Ninna pulak menurunkan tangannya memeluk erat tubuhku smbil mukanya disandarkan didadaku. "Akak sayang Jima" kata Kak Ninna smbil menangis. Air matanya membasahi t Shirtku. Agak lama saya usap kepala dan belakangnya, lalu kutaup kedua belah pipinya dan saya dongakkan muka Kak Ninna.


Cerita Kongkek Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap
  • Air matanya berlinangan. saya mengusap air mata dibawah mata dgn kedua mama jariku. Kurenong wajahnya smbil tersenyum. Kak Ninna mula mengukir senyuman di kedua ulas bibirnya. "Kalau ikut ati, Jima nyonyot bibir ni" kataku smbil jari telunjukku menyentuh bibir Kak Ninna.

  • "Eem. Tak malu" Rengek Kak Ninna dgn manja. Badanku seakan menggeletar, batang pelir saya seakan berdenyut denyut didalam seluar jeans yangg saya pakai. Geram betul saya waktu tuu smbil tanganku mengusap usap belakangnya.

  • Setelah puas pujuk, Kak Ninna kulihat mengalah. "Dah laa tuu, kalau nampak Gedan, hah, baru padan buka kite" Kataku smbil merenggangkan tubuhku dari tubuh Kak Ninna. "Jima yangg padan muka, bukan akak" Kata Kak Ninna dgn manja.

  • "Napa pulak?" tanyaku. "Yaa la, Jima yangg peluk akak" balasnya lagi. "Tak sengaja!" kataku smbil tersenyum. "Jima ingin kopi?" tanya Kak Ninna. "Terima kaseh kalau sudi buatkan" jawabkku. "Satu lagii kak", kataku.

  • "Apa dia?" tanya Kak Ninna. saya merapati Kak Ninna. Badanku hampir menyentuh badannya smbil mataku merenung tajam matanya. Kak Ninna mendongak dgn matanya tajam membalas renunganku. "Senyum ntuk Jima sikit" kataku lembut.

  • "Ala Jima ni" rengek Kak Ninna dgn manja smbil mencubit perutku. "Aduh sakit la kak" keluhku manja. "Padan muka, jahat sangat" kata Kak Ninna dgn manja. saya asyik menaip tugasan yangg bnyak tanpa menghiraukan cuaca hujan diluar bertambah lebat.

  • Sup ekor yangg disediakan oleh Kak Ninna tadi membuatkan saya tdk merasa sejuk, malahan saya hanye berkain pelikat tanpa baju. Sup yangg disediakan Kak Ninna mmg power. batang pelir saya lagii tadi tdk nak tidur, mgkin nak menemankan saya membuat tugasan.

  • "Jima belum habis lagi?" tanya Kak Ninna smbil tangan kirinya memegang bahu kananku. "Sikit lagii nie kak" jawabku smbil memusingkan badaanku. Alangkah terperanjatnya saya bila melihat Kak Ninna dihadapanku.

  • Kak Ninna memakai gaun tidur yangg jarang berwarna kuning muda. Jelas kelihatan coli dan seluar dalamnya berwarna hitam. batang pelir saya serta merta mengeras. "Kak! Seksinya" terpacul kata dari mulutku.

  • "Jima suka kee?" tanya Kak Ninna dgn nada menggoda. "Suk, suk, suka kak!" jawabku terketar ketar. Hujan diluar mangkin lebat. Kak Ninna terus duduk dimeja mengadapku dgn wajah yangg mengghairahkan, kakinya diletakkan diatas kerusi disebelah luar pehaku.
Sambill membongkok Kak Ninna memaut leherku. " jangan kak!" Kataku dlm keadaan terketar ketar. Kak Ninna tak peduli rayuanku. dia terus jer mengucup bibirku dgn rakus. Dijulurkan lidahnya dlm mulutku.

Saya akhirnya mendiamkan jer krn terasa kenikmatannya. saya mula hilang pertimbangan, saya balas kucupan Kak Ninna. kitorang bertukar tukar air liur. sambill berkucup, Kak Ninna menggigit lembut bibirku. Tanganku memeluk erat tubuh kecil Kak Ninna.

Dia maseh ramping lagi, bagaikan anak dara. "Eeemh seedap" Keluh Kak Ninna sebaik jer melepaskan bibirku. dia tersenyum dan merenung tajam kepadaku. saya membalas renungannya smbil tangan kananku mengusap usap manja pipi kirinya.

"Jima!" rengek manja Kak Ninna. "Eem!" Balasku. "Kat bilik akak yok" Pintanya. "Nanti Gedan balik, susah kita" Kataku keberatan. Walaupun dlm hatiku ketika itu, nak jer saya melapah tubuh Kak Ninna yangg comel lagii gebu tu.

"Gedan tak balik malam nie" Jawab Kak Ninna manja. Tanpa membuang masa, saya dukung Kak Ninna menuju kebiliknya. dengan kakinya melingkari pinggangku, saya mengampu punggung nya yangg lentik dan maseh pejal itu dan membawanya kebilik.

Sambill berjalan, mulut kita bertaup dgn penuh ghairah. Didalam bilik Kak Ninna yangg hanye diterangi lampu tidur berwarna biru dan kelihatan suasana yangg sungguh romantis itu kita maseh berkucupan.

Kak Ninna memaut erat leherku. Seolah olah tdk nak melepaskan mulutku. kitorang bergomol dlm keadaan Kak Ninna maseh dlm dokonganku. Erangan dan rengekkan yangg kedengaran membuktikan gelora nafsu kita berada dlm keadaan cukup memberahikan.

Sambill bergomol, saya meramas ramas punggung Kak Ninna dgn perasaan geram. Walaupun ini bukan kali pertama saya mengerjakan remaja , tapi remaja yangg bergelar janda, Kak Ninna lah orang pertama yangg bakal kulapah.

Batang pelir saya yangg panjang 7 ?" dan berdiameter 2 ?" sebentar lagii akan berkubang didalam indah Kak Ninna yangg mmg telah lama kegersangan. setelah puas berkuluman dan ramas meramas punggung nya, saya dudukan Kak Ninna diatas katil King Size nya dan terus melucutkan baju tidur Kak Ninna.

Kini tubuhnya hanye ditutupi dgn bra dan coli sahaja. saya tak dapat gambarkan betapa cantik tubuhnya yangg berkulit putih melepak itu. Ketiaknya yangg ditumbuh bulu halus dan sederhana lebat menambahkan lagii ransangan nafsuku.

Saya mmg meminati remaja yangg tdk mencukur bulu ketiak. saya terus menghisap telinga dan seluruh tubuhnya. "Aahgh!" die merengek manja. saya melucutkan kain pelikatku. "Wow! Panjangnya! Besarnya Jima!" Katanya.

Cite Blue Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap

"Tak der lah Kak, mgkin arwah bapak Gedan lagii panjang kut?" Bisikku ditelinganya. "Tak! Jima lagii besar laa" lalu die terus mengapai batang pelir saya dan memasukan kemulutnya. Aduh! Sedapnya bila mulutnya yangg kecil tuu bagaikan mengemut habis batang pelir saya yangg sebesar 5 cm besar lilitannya itu.

Saya hayunkan sehabis yangg saya nak batang pelir saya tuu ke dlm mulutnya. Sampai dapat saya rasa kepala batang pelir saya kekadang terlepas dari anak tekak Kak Ninna. setelah agak lama Kak Ninna mennyonyot dan mengulum batang pelir aku, keghairahan nafsuku sdh tdk bolehh dibendung lagi.

Lalu kutarik batang pelir saya dari mulut Kak Ninna. Tak sabar rasanya ingin kujamah daging mentah yangg terhidang. Kemudian tanganku meraba belakang Kak Ninna mencari hook colinya. dia melentikkan sedikit badannya agar memudahkan saya utk membukanya.

Wooww! Degupan jantung saya bertambah laju bila melihat payudara Kak Ninna sebaik jer colinya terlerai dari badan. Kulihat putingnya berwarna coklat kemerahan dan sdh menegak. saya baringkan Kak Ninna lalu saya uli secukupnya kedua payudara nya yangg kenyal dan montok itu.

Dengan rakus saya hisap payudara nya. Mula mula sebelah kiri dgn yangg sebelah lagii kuuli seperti mamak uli tepung roti canai. dah puas saya hisap yangg sebelah kiri, saya pindah pula ke sebelah kanan.

Kak Ninna masa tuu mmg daah stim habis. dia merintih dan menggeliat antara geli dan nikmat. "Mm m!" erangnya perlahan. saya terus memainkan kedua puting payudara nya dgn hujung jemariku.

Kak Ninna menggeliat lagi. "Mm sedap" Kak Ninna semakin mendesah tak karuan bila saya meramas ramas payudara nya dgn lembut. "Aaw nng!" Kak Ninna mengerang dan kedua tangannya memegang kain cadar dgn kuat.

Saya semakin menggila, tak puas kuramas lalu mulutku mulai menjilati kedua payudara nya secara berganti ganti. Seluruh permukaan payudara nya basah. Kugigit gigit puting payudara nya smbil meramas ramas kedua dua gunung kepunyaan Kak Ninna.

"Oooh oouw" erangnya. saya tak peduli, Kak Ninna menjerit kecil smbil menggeliat ke kiri dan kanan, sesekali kedua jemari tangannya memegang dan meramas rambutku. Kedua tanganku tetap meramas payudara Kak Ninna smbil menghisapnya.

Didalam mulut, puting payudara nya kupilin pilin dgn lidahku smbil terus menghisap. Kak Ninna hanye mampu mendesis, mengerang, dan beberapa kali menjerit perlahan ketika gigiku menggigit lembut putingnya. Beberapa tempat di kedua bulatan payudara nya nampak berwarna kemerahan bekas hisapan dan garis garis kecil bekas gigitanku.

Setelah cukup puas, bibir dan lidahku kini merayap turun ke bawah. Kutinggalkan kedua belah payudara nya yangg basah dan penuh dgn lukisan bekas gigitanku dan hisapanku, terlalu jelas dgn warna kulitnya yangg putih.

Ketika lidahku bermain diatas pusatnya, Kak Ninna mulai mengerang erang kecil keenakan, bau tubuhnya yangg harum bercampur dgn peluh menambah nafsuku yangg semakin memuncak. Kukucup dan kubasahi seluruh perutnya yangg putih melepak itu dgn air liurku.

Saya undur kebawah lagi. dengan cepat lidah dan bibirku yangg tak pernah lepas dari kulit tubuhnya itu telah berada di puki nya yangg indah mempersona. Sebelum saya masuk kekawasan larangannya, saya pusingkan Kak Ninna kebelakang.

Citer Seks Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap
Saya tarik sikit underwearnya kebawah. Kak Ninna yangg mmg daah tenggelam di lautan asmara, semakin suka dgn cara aku. saya jilat sampai ke lutut sebelum saya pusingkan die semula.

Bila saya daah pusingkan dia, kulihat underwearnya sdh lencun. saya perasan dari tadi lagii tapi bila saya tengok kali nie mmg basah sungguh. Kak Ninna mmg daah sampai masa utk mencari kepuasan yangg optima tapi saya belum ingin lagi.

Macam biasa, perlahan lahan saya jilat dari lutut nya naik ke pangkal peha. Sampai sahaja ke tempat yangg masih berbalut tuu saya berhenti. Kak Ninna seakan faham yangg saya suruh die lucutkan seluar dalamnya.

Dia pun melorotkannya kebawah. saya sambung balik kerja saya dan kali ini dikawasan taman larangannya yangg berbulu lebat itu. mmg basah tempat tu. Tak pernah saya tengok tempat tuu bgitu punya banjir.

Tapi saya tengok die nih mmg jenis bnyak air. Fuhh! Sedapnya, tak terkata. "Buka sayang!" pintaku. "Oooh" Kak Ninna hanye merintih perlahan bila saya membuka kelangkangnya. Kelihatannya die sdh lemas, tapi saya tau die belum orgasme walaupun sdh terangsang.

Saya memperbetulkan posisi kepalaku diatas kelangkang Kak Ninna. Kak Ninna membuka kedua belah pehanya lebar lebar. Wajahnya yangg manis kelihatan kusut dan rambutnya tampak tak terurus. Kedua matanya tetap terpejam rapat namum bibirnya kelihatan basah merekah, indah sekali.

Saya lihat puki nya sdh berlecak. Bau aroma air yangg terbit dari celah lubang indah Kak Ninna menambahkan lagii shahwat aku. saya sedut puas puas airnya smbil menjilat jilat bijinya, hinggakan saya rasa die betul betul stim abis.

"Jima lagii sedapnya!" bgitu lah bunyi rengetannya smbil terus memaut kepala saya dan ditekan rapat ke puki nya. Beberapa minit selepas tuu saya lihat Kak Ninna daah mula kejang.

Dia daah sampailah tu. "Jima! Uh! Argh sedapnya Jima!" saya dapat rasa sperma Kak Ninna keluar dgn banyaknya. Urghh masin payau rasa airnya tu. Habis basah mulut dan hidung saya terkena sperma Kak Ninna.

Saya pun bangun dari seliputan ketundun Kak Ninna. dia membantu saya mengesat bekas sperma nya dimisai saya dgn menjilat jilat bagaikan kucing menjilat sesuatu. "Jima masukkan! Akak tak tahan lagi, mainkanlah cepat!" keluh Kak Ninna smbil mengapai batang pelir saya untukk kearah lubang puki nya.

Saya tdk membuang masa lagi, terus jer memasukan batang pelir saya yangg telah benar keras tuu kedalam indah emak smbil dibantu oleh Kak Ninna. "Oh sedapnye kakk" keluh saya pabila batang pelir saya daah telus kedalam dasar indah Kak Ninna, smbil itu saya jer diamkan dulu btg saya didasar indah Kak Ninna.

Terasa panas batang pelir saya bila direndamkan didalam ruang yaang daah berlecak tu. Tangan saya pula memainkan peranan didua payudara Kak Ninna. "Argh erm erm sedapnye yang!" Kak Ninna terus mengeluh kesedapan.

Kini saya mulakan hayunan atas kebawah mula mula slow motion dan laju semangkin laju dgn buaian suara Kak Ninna yangg merintih kesedapan "argh argh sedap lagii Jima akak sedap! Laju laju yangg akak daah ingin sampai" sekali lagii kejang tubuh Kak Ninna dan btg saya rasa bagaikan ingin putus dikemutnya.

Seketika kemudian, saya terasa sperma ku hendak terpancut. saya terus menyorong tarik dgn laju. Bila sperma ku terpancut, saya membenamkan pelir ku rapat ke dlm lubang burit Kak Ninna.

"Hhah sedapnya akak, sedapnya" kataku. Kak Ninna memelukku dgn erat. "Hhuh wa sedapnya Jima. Sedapnya akak daah ssampai ni, wuh sedapnya", kata Kak Ninna. saya terasa pelir ku hangat dan bau sperma menusuk ke lubang hidungku.

Saya terdampar lesu di atas tubuh Kak Ninna yangg jugak saya nampak seolah olah pengsan. Matanya pejam rapat, nafasnya saya rasa keluar masuk dgn cepat sekali. Selepas 15 minit, barulah kita dapat bersuara.

"Jima, sedapnya akak dapat main dgn Jima. dah lama akak tak main macam ni, tau, sedapnya tak bolehh ingin dibayangkan. Besar, akak puas. Nanti lain kali akak ingin lagi" kata Kak Ninna.

Saya hanye senyum smbil terus memeluknya dgn erat. Kak Non membalas pelukkanku dan pipiku dicium bertubi tubi. "I love you" Bisek Kak Ninna ditelingaku. "I love you too!" Balasku smbil mengucup keningnya dgn lembut.

Akhirnya kita tidur keletihan.
Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap ***
Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap, sex story , Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap cerita sex blue Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap kisah melayu lucah Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap, porn, erotic novel sex, Mulut Akak Dijolok Pelir Sedap



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/