Bini Orang Main Sex Ngan Teruna

Bini Orang Main Sex Ngan Teruna | saye memulakan ayat bila saya berbual dgn Yulie pada satu petang di kantin pejabat. Yulie yangg baru dua bulan bertukar ke pejabatku cantik orangnya. Orangnya kecil molek berkulit putih kuning. Bila bercakap selalu ketawa ketawa kecil amat menggoda.

Bila berjalan goyangan pinggulnya membuat lelaki yangg memandang akan menelan liur. saye memasang angan angan nak menikmati tubuh genit itu. "Kalau ada suami pun hidup macam orang bujang, buat apaa" Yulie seolah olah meluahkan perasaan yangg terbuku di hati.

Kini wajahnya serius dan tiidak lg senyum ketawa. saye terdiam sejenak, fikiranku dlm persimpangan antara melahirkan kata simpati yangg ikhlas sebagai seorang kawan atau nak meneruskan apa yangg saya rancangkan.

Saye tiba tiba keliru. "Kenapa, suami you tak pernah datang ke? Jauh ke tempat kerjanya?" "Tak jauh. Dua tiga batu dari sini saja. yaang teruk tu, die bukan ada kerja. Semua jenis kerja tak suka. Kalau datang pun, ingin minta pinjam duit dan ingin anu aje" Yulie masih mencurahkan perasaan hatinya.

Rahsia diri dan rumahtangga wanita muda ini sedikit demi sedikit tersingkap. Jelas ada sesuatu yangg tak kena dlm perkahwinannya. Mengimpikan cerah hingga ke petang rupanya hujan di pagi hari.

"Kalau macam tuu sekali, macam mana dulu bolehh kawin dgn dia?" "Dulu saya ingat die pegawai. Duit selalu loaded, kerja dgn agensi kerajaan. Selalu datang rumah mak pakai kereta mewah. bapak dan mak termakan umpannya. Mengimpikan menantu kaya. Rupanya kereta sewa. Dengarnya wang sewa kereta pun selalu tak dibayarnya. Itu sebab die selalu hilang tak nampak rupa selepas kahwin. die dikejar along rasanya" "Susah jugak rupanya berkahwin. Kalau begini nampaknya membujanglah saya sampai ke tua".

Novel Seks Bini Orang Main Sex Ngan Teruna

Saye menunjukkan muka sedih, menarik simpati. Mengharapkan pancinganku mengena dan lakonanku menjadi. "Yulie, saya nie daah hampir tiga puluh. Kekasih tak ada, isteri nampaknya tak ada peluanglah. Sorry, saya ingin tanya. Itupun kalau you tak marah".

"Tanya pun belum, macam mana saya ingin marah". "Sungguh nie you tak marah?". "You tanyalah dulu". "Okey, saya nie masih teruna. Seronok tak tidur dgn suami?". "Kau tahu syurga dunia, ha. itulah".

"Saya pernah dengar syurga dunia tapi tak faham". "Kalau ingin faham malam nie datang rumah aku". "Yulie, you jangaan bergurau. Mentang mentang saya nie bujang terlajak you jangaan mainkan aku".

"aku serius, kalau you berani datang pukul lapan". saye berfikir panjang, betulkah pelawaan Yulie. Kalau die cuma main main malu aku. Kalau die ceritakan kepada kawan kawan yangg lain lg malu aku.

Di mana saya ingin letakkan muka aku. Silap silap saya bolehh gantung diri kerna malu. Tapi kalau die betul betul serius bagaimana. Rugi saya kalau saya tak datang. Malu jugak nantinya kalau Yulie menganggap saya pengecut.

Cakap sahaja lebih, bila diberi peluang takut. Malam itu saya tekad, saya memberanikan diri datang ke rumah Yulie. Berdebar hatiku bila bayangan rumah Yulie mula kelihatan. saye mendekati pintu depan dan mengetuk perlahan.

Beberapa saat kemudian pintu terbuka dan kelihatan Yulie yangg ayu dan cantik itu tersenyum manja. Dadaku makin bergetar dan jantungku berdegup makin pantas. "Masuklah, saya ingat you tak berani datang".

"Kalau saya tak datang nanti you anggap saya pengecut". Yulie berpakaian baju tidur nipis warna putih. Nipis halus nampak jelas bayangan tubuh montelnya. Nampak jelas baju dlm dan bentuk payudara nya.

Nampak jelas seluar dlm jenis "hipster" nya. Bau keharuman Estee Lauder membuatkan saya hampir ingin lupa dunia. Nafsu syahwat ku daah hampir tak terkawal lagi, kerna saya tahu, kalau macam nie die memanng benar benar daah bersedia ingin mengongkek.

Saye dipersila duduk di sofa lembut di ruang tamu. Yulie bergerak ke dapur dan kemudian muncul dgn dua gelas minuman sejuk. Satu gelas dihulurkan kepadaku dan satu gelas untuknya.

Yulie duduk di sebelahku. Harum baunya Yulie malam itu. Yulie nampaknya memulakan langkah. Yulie memegang lembut tanganku. Aksi makin panas, mula mula mencium tangan, mencium pip, kemudian naik sikit berkucupan di mulut dan saling berkulum lidah.

Kemudian naik setahap lg ke peringkat saling meraba raba dimana saya mula belajar meraba raba dada dan tundunnya dan die meramas ramas mengurut ngurut batang butuh ku di dlm seluar.

Walaupun belum ada pengalaman tapi bagi mengimbangi Yulie yangg sdh mahir saya perlu kelihatan macho. sesudah sekian lama saya rasa daah sampai masa utk memulakan peringkat yangg seterusnya. saye membiarkan Yulie mengurut dan meramas batang butuh ku di dlm seluar hingga die mula membuka zip seluarku mendedahkan batang butuh ku utk ditatap sepuas hatinya.

Yulie merenung lama ke arah batang butuh ku, sambill digenggam dan diramasnya. Air mazi yangg mengalir keluar dari lubang mulut di kepalanya di pusar pusarkan dgn mama jarinya sehingga membasahi licin seluruh kepala.

Dan saya pula daah berani menyeluk ke dlm bajunya meramas ramas payudara dan menggentel gentel putingnya. Tanganku makin berani mengurut ngurut celah kangkangnya merasakan kepanasan dan kepekatan cecair yangg mengalir membasahi seluar dalamnya.

Menggosok gosok seluar dlm yangg basah dan licin dek cecair kemaluannya yangg panas itu pun daah membuat saya keghairahan sampai badan naik panas dan berkeringat. "Jom kitorang ke bilik, di sana lebih selesa".

Bagaikan lembu dicucuk hidung saya mengikut sahaja saranan Yulie tanpa membantah. saye cempung badan Yulie yangg seksi itu dan mengangkatnya ke bilik. Yulie tersenyum manja sambill memeluk leherku. Kemudian die mencium pula pipiku sambill saya berjalan perlahan ke biliknya.

Saye kumudiannya meletakkan Yulie dgn lembut ke atas tilam empuk di bilik tidurnya. saye duduk di sisinya di atas katil. Rapat sehingga saya dapat rasakan kepanasan badannya. saye memaut bahu dan mencium pipinya.

Saye dapat merasakan nafas Yulie yangg deras. saye terus menyusuri hidungku ke pipinya yangg licin, lembut dan gebu. Menyusuri ke dagu, ke leher, naik semula ke pipi, ke hidungnya, dahinya dlm keghairahan yangg membangkitkan nafsu.

Tindakanku ini telah memberi kesan ketara kepada Yulie. Nafasnya kian kuat dan matanya kuyu serta lehernya daah lembik terkulai tersendeng ke dadaku. Tanganku meramas ramas bahunya, menggosok gosok belakangnya dan sekaligus saya rasa tangannya mula memaut leherku.

Citer Sex Bini Orang Main Sex Ngan Teruna Cite Sex
Dlam berbuat begituu die kehilangan sokongan dan jatuh terbaring bersamaku. saye masih dapat mengawal suasana. saye masih terus mencium dan mencium bahagian pipi, leher, telinga dan dadanya yangg terdedah oleh pakaian tidur "low cut" nya.

Die semakin erat memaut leherku, sambill menggosok gosok belakang kepalaku. saye berjimat. ingin terus panaskan enjinnya dulu. jgn gopoh kerna ayam daah ada dlm genggaman. hanya sekarang sedanng mengasah pisau utk menyembelihnya sahaja.

Ciuman ku kini melarat kepada menjilatnya pula. Seluruh dagunya kujilat perlahan dan lembut bagaikan mama kucing menjilat anak. Dagunya, lehernya, dadanya semua menjadi sasaranku. Pelajaran yangg saya dapat waktu menonton fillm porno saya praktekkan.

Tapi yangg lazat ialah menjilat dibawah dagu. Yulie pun menggeliat, badannya meliuk lintuk. saye pun naik steam semacam. batang butuh ku telah mengeras di dlm seluar. saye meneroka seluruh badan gebu Yulie agar die merasakan kenikmatan dan keindahan perhubungan jenis antara dua insan dgn sepenuh penuhnya.

Saye menggigit gigit kecil dan mengulum ngulum cuping telinganya. Ini membuatkan badannya naik melentik lentik dan tegak bulu roma. saye tahu bahawa satu kejutan arus elektrik bervoltan sederhana sedanng menjalar dlm tubuhnya.

Dari seluruh anggota badan arus itu mengalir dan berkumpul di pantat nya. saye belum nak mengusik pantat nya, tapi saya pasti taman sulitnya sdh kembang dan basah mengalirkan lendiran mazi yangg mengalir turun tanpa henti.

Die daah nampak terkapai kapai, antara sedar dgn tidak. Matanya pejam rapat, mengetap bibir, sementara badannya gelisah tak tentu keruan. saye terus memeluk, mecium dan menggomolnya. Rakus, tapi lembut dlm pergerakan yangg kemas dan teratur.


Cite Seks Bini Orang Main Sex Ngan Teruna
  • Akhirnya saya terasa tangannya meraba raba ke arah pangkal pahaku mencari cari sesuatu. saye pandukan tangannya ke batang butuh ku dan meletakkannya di sana sambill saya menarik zip seluarku.

  • Saye agak terkejut jugak kerna dapat sahaja batang butuh ku langsung digenggamnya, die terus meramas ramas dgn penuh geram dan bernafsu. Badannya daah mula bergoyang ke kiri ke kanan tak tentu arah dan mulutnya merengek menyebut sesuatu yangg saya pun tak faham macam budak kecil baru belajar bercakap.

  • Saye rasa sdh tiba masanya utk mara setapak lagi. dengaan sebelah tanganku saya singkapkan perlahan baju tidurnya. Dari lutut ke paha, naik ke pinggang mendedahkan apam yangg tembam menonjol masih tertutup seluar dlm hipsternya.

  • Die mengangkatkan badan memudahkan saya melurutkan bajunya, sambill matanya masih terpejam rapat menikmati ciuman di merata rata dada dan dagunya. Bila saya loloskan bajunya di atas kepala, die terus celapakkan sebelah kakinya memeluk pinggangku.

  • Saye sempat menempatkan tapak tanganku di celah kangkangnya meramas ramas tundun dan apamnya yangg masih berseluar dalam. smbil tangan kiriku membantalkan kepalanya, tangan kananku meramas ramas buritnya. Seluar dalamnya basah lenjun macam bolehh diperah.

  • Namun saya tetap belum nak memulakan penetration. saye nak die terus histeria biar die ingat saya sampai bila bila. Lama saya mengucup mulutnya, menghisap lidah saling berkuluman hingga bercerup cerup bunyinya, sambill meramas dan menggosok gosok taman rahsianya.
Air pantat nya mencurah curah turun macam paip bocor dan si manis sdh mula mengerang. Mulanya perlahan tapi kini daah bunyi macam kucing miang. saye seluk ke dlm dan menepuk nepuk muka pantat nya, merasakan denyutan dan kepanasannya seketika sebelum akau melucutkan seluarnya dgn satu pergerakan yangg tiidak mengganggu aktiviti yangg lain.

Oleh kerna kita masih berkucupan saya tak nampak macam mana rupa bukit merekah di bawah sana. namun jejariku memanng lebih cekap dari mataku. dengaan meletakkan tapak tanganku menekap apamnya saya dapat membayangkan bentuk dan rupa rekahan bibir luar, kemerahan bibir dalam, dan ketegangan biji kelentitnya.

Semuanya berdenyut denyut di tapak tanganku yangg basah dan panas menekapnya. Penerokaanku berterusan. saye mula menghidupkan jari telunjukku dan menari nari di celah rekahan bibir pantat nya, berpusar pusar ke atas, ke bawah, ke kiri, ke kanan, menuju kian dekat ke hujung atas utk menuju biji kelentit yangg tersembunyi di celah kelopak bibrnya.

Usahlah saya ceritakan bagaimana die meliuk melintuk meronta mengerang malah menangis hingga saya tak mampu menggambarkan dan tak tahu ingin sebut bagaimana. Sampai saya lihat air matanya mula meleleh turun ke pipinya baru saya berhenti.

"aku buat kasar ke? Sakit ke?" saya bisikkan halus tak mau merosakkan suasana. die diam seketika. Matanya masih pejam tetaapi menggeleng gelengkan kepala. Digeleng kiri kanan tanpa bersuara walau sepatah pun.

"Tak, saya sedap. Belum pernah saya rasa sesedap ini" Yulie terus menangis lg tanpa suara. Menangis kerna kesedapan dan kelazatan. saye merasa yakin segala usahaku berhasil. mmg saya nak melonjak die setinggi tinggi yangg mgkin ke puncak nikmat asmara.

Siapa yangg daah merasa akan tahulah rasanya. saye nak Yulie mengingati peristiwa ini sepanjang hidupnya. saye berhasrat agar die akan melupai suaminya sendiri. Biar die sebut namaku tiap kali die berasmara walau dgn siapa sekali pun.

Cerita Blue Bini Orang Main Sex Ngan Teruna

Tanpa memberi apa apa isyarat saya segera bangun dan menolakkan kangkang kakinya seluas mungkin. die tak bantah, malah mengikut saja. Secepat kilat dgn sebelah tangan saya menyorongkan sebiji bantal ke bawah jubur nya.

Waduh! Bayangkan die terlentang melentik ke atas begituu dgn kemaluannya merekah luas tersenyum ke arahku. Bibirnya kemerahan terserlah dgn percikan air jernih yangg mengalir seperti sebuah alur menuruni lurahnya, meleleh turun ke bawah, membasahi lubang jubur dan celahannya.

Bibir dalamnya mengembang berkilat mengembang kempis seperti sebuah mulut yangg amat kehausan. Di atas sekali, tompok kecil bulu hitam halus berkeriting bertakhta di puncak pantat nya, dimana bulu itu kian menipis ke bawah hingga ke permulaan rekah bibir luarnya.

Kelopak di atas separuh terbuka kerna telah turut kembang dek keghairahan nafsu berahinya, menampakkan sedikit ketul daging berwarna kemerahan menonjol di celahnya. Nyata biji kelentitnya sdh begituu mengembang kerna kenikmatan hingga tiidak bolehh bersembunyi lagi.

Ke bawah sedikit di tengah tengah lurah jelas saya lihat lubang kecil menghiasi dasarnya, lubang kencing orang pompuan yangg jarang dapat dilihat oleh sesiapa kalau tak di kelebek dgn betul betul.

Lubang ini agak tertutup rapat kerna dlm keghairahan yangg di alaminya sekarang, lubang kencing tak ada fungsinya; lubang pantat pula yangg mengambil alih kuasa. Dibawah lubang kencing ini saya lihat liang saluran pantat nya sdh nyata sekali kembang ke tahap maksimanya.

Merahnya lain macam, seolah olah bercahaya dan kedutan kedutan dinding saluran dlm jelas kelihatan, berkilat dibasahi titisan dan percikan air nikmatnya. Sesekali lubang saluran pantat nya itu mengempis mengeluarkan cecair jernih mengalir keluar membasahi bibir tepinya.

Saye terpegun lama, kerna inilah kali pertama saya betul betul menilik membelek rapi pantat pompuan sepuas puasnya. Puas kutatap lama, dan akhirnya saya tak sedar yangg saya telah menyembamkan mukaku menekapkan bibirku tepat ke lubangnya.

Saye terdengar die menjerit kecil, tetaapi dua pahanya memeluk erat kepalaku agar lebih kuat menekap ke pantat nya. Telingaku hampir bengang terhimpit pahanya yangg padat gebu berisi, tetaapi saya tak peduli kerna kenikmatan menjilat pantat daah membuat saya hampir tak sedar diri.

Saye lulurkan lidahku sepanjang alur pantat nya, ke atas dan ke bawah dlm gerakan perlahan yangg membuat die mengeluh, mengerang, menggeliat dan terkujur keras mengejang. Ke atas, ke bawah, dari atas menyentuh biji kelentinya, ke bawah melurut lurah hingga terkena lubang kencingnya dimana saya memusar musarkan lidah menjolok jolok lembut lubang kecil itu.

Die menggeliat kegelian, tetaapi kepala saya kian rapat disepitnya ke dalam. Dari lubang kencing saya luruti ke bawah, menemuinya lubang pantat nya. Bila sahaja lidahku menjelir menjolok ke dalam, die menggelepar menggigil macam diserang demam.

Saye tumpukan peranan lidahku di situ. Keluar masuk, keluar masuk, sambill saya menyedut lelehan air nikmatnya yangg turun tak henti henti. Rasa kelat kelat masam air berahinya membuat saya jugak bertambah berahi.

Batang butuh ku sdh menceding mengedik ngedik tapi saya tak peduli. saye sedut air syoknya sampai bercerup cerap berbunyi. saye telan setiap teguk yangg dapat kuhirup seperti menikmati air nira asli.

Bagi yangg biasa buat kerja ini saya tak payah terangkan dgn lebih jelas lagi. Kalau dipijak gajah pun ketika ini saya tak akan lari. die daah betul betul naik berahi.

Lebih tepat saya katakan die daah naik "syeikh", kerna tangisannya makin kuat kini. Tambahan pula sekali sekala saya lurutkan lidahku ke bawah lg setengah inci menjilat lubang anusnya sekali.

Die daah tak dapat bertahan lagi. dengaan mengepit kepalaku bagai ingin kemek, badannya melentik keras, kakinya kejang, satu jeritan kuat terdengar. "Abanng!" Airnya terpancut kuat ketika die mencapai climax yangg paling agung.

Saye terasa percikan air panas suam memenuhi mulutku. saye tak buang masa, terus menyedut sekuat hati dan menelan semuanya sekali. Denyutan pantat nya seolah olah meramas mukaku dan saya terus menyedut semua saki baki airnya yangg mengalir ke dlm mulutku.

Die seperti terhempas jatuh ke tilam dan terbaring kaku. dlam keletihan yangg amat sangat die meniarap tanpa sepatah kata, menyembamkan mukanya ke bantal, tetaapi jubur nya tercodek di atas bantal tadi, membulat seksi seolah olah mencabar saya utk menjolok nya.

Bini Orang Main Sex Ngan Teruna ***
Bini Orang Main Sex Ngan Teruna, sex story , Bini Orang Main Sex Ngan Teruna citer blue sex Bini Orang Main Sex Ngan Teruna kisah seks lucah Bini Orang Main Sex Ngan Teruna, porn, erotic novel sex, Bini Orang Main Sex Ngan Teruna



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/