Threesome Nafsu Sex Butuh Besar

Threesome Nafsu Sex Butuh Besar | Nafsu seks aku membuak buak tatkala memandang kearah kedua gadis. gadis bertudung tapi memiliki sekujur tubuh yangg amat sexy bagiku. Pergelangan tangan kanannya jer sudh cukup bagiku utk merasakan bahawa pasti kencang goncangan yangg akan diberikannya pada batang butuh ku.

Seseorang gadis hendaklah bijak menggunakan pergelangan tangan mereka dalamm blow job. die memandangku dengann senyuman. "Lucy" katanya. Tubuhnya cukup menghairahkan bagiku. Siapa kata gadis bertudung tak kelihatan sexy? Terpulang pada imaginasi seseorang sebenarnya.

Cara mereka berjalan, dubur mereka, suara, bibir, senyuman dll. kite hendaklah bijak dalamm menggunakan imaginasi. Bergantung jugak pada nasib atau kebijaksanaan kita. Ada sesetengah kaum gadis bertudung yangg menggunakan tudung utk menyembunyikan bentuk buah dada mereka disebalik baju yangg dipakai.

Ada jugak yangg membiarkannya saja. aku masih ingat akan seorang akak di tempat kerjaku merangkap sebagai penyeliaku. Namanya Nuraine. Pada awalnya aku tiada apa apa perasaan padanya terutama nafsu seks.

Satu hari persepsi aku telah berubah. Pada suatu petang ketika die sedanng membetulkan kertas pada mesin pencetak, ketika die mengangkat tangannya aku ternampak bentuk buah dada nya disebalik baju kurung yangg dipakainya.

Besarnya buah dada akak ni. dalamm hati ku. Patut la suaminya tak ingin melepaskannya ketika baru berkenalan di uitm dulu. Sejak itu, aku tak henti2 onani mengingatkan Kak Nuraine.

Aku memanng nakal sebab selepas melihat wajah seseorang gadis , aku pasti akan jadikan buah dada mereka sebagai sasaran kedua tak kiralah samada gadis itu aku kenal atau tak.

Payudara besar memanng kegemaranku. Renita tahu akan perkara ini. payudara nya jugak besar seperti Kak Nuraine. Puas aku menyonyot buah dada Renita. Renita merajuk dengannku kerna putting buah dada kirinya terasa pedih kerna terluka sedikit akibat hisapan dan nyonyotan rakusku.

Tetapii demikian, tiada manusia yangg sempurna. Ada yangg memiliki buah dada besar tapi wajah atau tubuh tak mengiurkan. Ada pula yangg berwajah cantik tapi buah dada kecil dan pelbagai lagi.

Novel Blue Threesome Nafsu Sex Butuh Besar

Dlm adanya kelebihan, pasti adanya kekurangan dan begituu lah sebaliknya. Pejabat tempat aku bekerja ketika itu hanyalah sebuah syarikat kecil kepunyaan sepasang suami isteri. Syarikat ini hanye mempunyai 6 prang pekerja.

Nasib aku baik ketika hanye aku dan Kak Nuraine jer yangg berada die pejabat. Oleh kerna tak tahan, aku telah memberitahu Kak Nuraine bahawa aku geram tengok buah dada nya.

Tanpa ku sangka, Kak Nuraine terus membuka butang baju kemeja putihnya dan membuka cangkuk colinya yangg berwarna merah. Kemeja putih itu tak dilucutkan, hanye coli jer tanggalkan. Besar sungguh buah dada Kak Nuraine.

Die bersandar pada meja dan aku duduk diatas kerusi dan mengadapnya. Ku hisap buah dada nya sepuas2nya. Berdecit2 bunyi yangg keluar tatkala aku menyonyot2 puting Kak Nuraine. Ku kunyah dan kugigit manja.

Terenjat2 tubuh Kak Maz. Kak Maz membongkok dan membuka zip seluarku, dikeluarkan batang butuh ku yangg sudh sedia tegang dan digoncangnya kencang smbil aku menyonyot2 buah dada nya. Kuluruskan kaki ku tika aku menghampiri syahwatku.

". ha. Kak" aku melepaskan nyonyotan dari buah dada Kak Nuraine lalu melihat goncangan kencang Kak Nuraine. Kak Nuraine tahu aku akan memancutkan sperma ku. Kak Nuraine melutut dihadapanku smbil tangannya kencang mengoncang batang butuh ku.

". Kkkaak. ha" Kak menghalakan kepala batang butuh ku kedalam mulutnya. Lidahnya dijelirkan. Pancutan pertamaku tepat mengenai lidahnya. Pancutan yangg selebihnya mengenai gigi hadapan dan tekak Kak Nuraine. Mata Kak Nuraine tepat memandang kearahku.

Memancut2 sperma ku kedalam mulut Kak Nuraine. stelah pasti bahawa pancutanku sudh hampir reda, Kak Nuraine menyedut2 kepala batang butuh ku. Kak Nuraine ingin memastikan bahawa tiada sisa sperma yangg tinggal.

Terenjat2 aku dibuatnya. Kak Nuraine mengentel2 lubang batang butuh ku dengann hujung lidahnya. Bila aku melihat kearahnya, die memberikan aku senyuman. Kemudian menjeling dan terus kembali menghisap kepala batang butuh ku.

Habis sperma ku ditelan Kak Nuraine. sperma cukup enak baginya. Kak Nuraine meningatkan aku jugak akan kc, die jugak amat gemar menelan sperma. Akan kupraktikkannya dengann gadis disebelahku sebentar lagi.

Aku memandangnya. Wah buah dada nya besar sungguh. aku meraba buah dada tersebut. die membiarkan saja. "I love this dear" "Call me Friana" Lucy dikananku dan Friana dikiriku. Lucy masih bertudung manakala Friana berambut panjang tetaapi diwarnakan keperang2an.

Aku bercadang utk mengarahkan Lucy agar tak membuka tudungnya. Nampak kinky sedikit. Nafsuku akan bertambah liar tatkala melihat gadis bertudung berada dalamm posisi di atas lelaki. aku enjoy melihat mereka berusaha menggerakkan tubuh mereka turun dan naik utk memuaskan nafsu mereka.

Aku suka melihat aksi lucah dalamm filem membabitkan rahib gadis. Ada persamaan dengann gadis bertudung. kite hrs mempelbagaikan fantasi seks masing2. Membelikan pakaian jururawat, polis, peguam, tentera, hijab, rahib dan lain2 pada pasangan kita.

Kesannya pada nafsu seks cukup hebat. Contohnya, seperti Paula Malai Ali mengenakan pakaian pembantu rumah berbaju hitan dan apron putih dalamm siri komedi Ah Ha. Cukup merangsangkan nafsuku. Harapanku agar Lucy akan menurut arahanku utk tak membuka tudungnya.

". Ok. Babies. tonight is our night. We're gonna have a lot of fun. Enjoy ourselves" Kataku. aku senyum pada Lucy. Lucy membalas senyumanku. ". hi sayang" Ku hulurkan lidah ku dan disambut oleh Lucy.

Lidah kitaorang berkuluman. aku berpaling pula pada Friana. ". hi" Friana memasukkan lidahnya kedalam mulutku. aku menghisap lidah Friana. ". mmph" Friana mengerang, tanda nafsunya sudh menggila. Nafasnya kencang.

Nafsu seks Friana sudh membara. Sesuai dengann sepasang buah dada nya yangg besar itu. Ia mengesahkan teori silam bahawa gadis yangg ber buah dada besar memanng memiliki selera seks yangg tinggi.

Aku pasti puting buah dada kirinya pasti mendongak ke atas. ". ha" Friana mengeluarkan nafas melalui mulutnya sebaik jer die mengeluarkan lidahnya dari mulutku. aku merenung mata Friana dengann penuh nafsu.

Senyuman manja diberikan padaku. Pandanganku beralih pada buah dada nya. Besar sungguh. Teringat akan aku ada seorang cikgu Bahasa Melayu ku yangg berbangsa melayu bernama Puan Rohayah. Bertudung tetaapi memiliki buah dada yangg besar.

Aku bayangkan andai kata aku berpeluang utk menikmati kehangatan buah dada nya yangg besar itu. aku rasa aku akan berada dalamm keadaan kebuntuan kerna tak tahu bagaimana hendak menjamah buah dada seenak itu.

Tetapii kini tak lagi. yaang penting adalah kesabaran. aku akan banyakkan sabar utk menjamah buah dada Friana. Baju t biru lambang `Superman' yangg dipakai oleh Friana itu benar2 membuat nafsuku tak tentu arah. payudara disebalik baju t itu bagaikan hendak terkeluar. Membuak2 bengkaknya. utk mengalihkan nafsuku dan menguji kesabaranku, aku beralih pada Lucy yangg dari tadi dengann manja melarikan hujung lidahnya ke telinga kananku. Ku sedut manja bibir atas Lucy. Lidah kitaorang meliar melayan nafsu masing masing. Friana menyingkapkan baju t `Superman' dan diangkatnya baju itu melepasi kepalanya.

Terpegun aku melihat kehebatan buah dada Friana disebalik coli berwarna hitamnya. Renungan mata Friana cukup menghairahkan. Renungan nafsu. Harapanku agar putting Friana sebesar puting Azlea Antistia yangg panjangnya antara 1cm 1.

5cm dan lebarnya selebar wang syiling 1 sen. Punatnya pula berdiameter 1. 5inci. Friana membuka colinya. aku kaku seakan tak percaya. payudara nya sama seperti Azlea Antistia. Ku sentuh puting kiri Friana dengann hujung lidahku.

Seakan memberi salam pada pintu nafsunya. Ku larikan pada punatnya dan dalamm bentuk bulatan. Friana mengurut2 belakang leherku tanda memberi restu. Kemudian Friana menyumbat buah dada kirinya kedalam mulutku.

Friana mengusap usap rambutku. Sekali sekala di cabut buah dada nya itu dari mulutku dan kemudian disumbatkannya kembali. Nakalnya Friana! aku terasa Lucy melucutkan seluarku. aku tak memakai underware.

Batang butuh ku yangg tegang terpacul keluar. Kepala batang butuh ku berdiameter ½ inci, ukur lilit 8 inci dan panjangnya 5 inci. Seluarku dilucutkan hingga keparas tumit kakiku. Tangan kanannya menyambar batang butuh ku.

Digosok perlahan lahan. Terangkat dubur ku. Lembutnya tangan Lucy. aku meninggalkan buah dada Friana sekejap dan beralih pada Lucy. Kucium kepala Lucy dan mengusap belakangnya. ". all yours sayang" Kataku.

Lucy get busy. aku pun busy sama. Friana pun busy juga. aku menghisap buah dada Friana yangg memanng aku geramkan sejak tadi. Ku ramas2 sehingga merah2 & lebam2 buah dada nya.

Ku gigit2 manja dan ku kunyah2 manja putingnya itu. Ku nyonyot2 sepuas2nya. Berdecit2 bunyi yangg keluar ketika aku menyonyot. Ku tarik2 puting Friana dengann bibirku. Memanjang putting macam rubber band.

Cite Malay Threesome Nafsu Sex Butuh Besar Citer Malay
Kemudian ku lepaskan hisapanku. Berulang kali ku lakukan. Ku kerjakan puting Friana betul2. I want her to remember me. Selepas puting kiri, puting kanan pula ku kerjakan. Friana dalamm keadaan tak bermaya, melihat putingnya di kerjakan oleh ku.

". m. Hhha. m" Friana menahan kesedapan. batang butuh ku pula dikerjakan oleh Lucy. Lucy membongkok dari kananku dan menjamah batang butuh ku. Dihisap2 bahagian kepala batang butuh ku.

Hisapan Lucy cukup kuat. Bagaikan hendak tercabut kepala batang butuh ku itu. Dijamah batang butuh ku sepuas2nya. mngkin sukar utk die melakukan tugasnya, Lucy bangun dan melutut didepanku. Posisi yangg paling akau gemari.

Lucy menjilat tangan kanannya utk membasahkannya dengann air liurnya dan kemudiannya memegang batang butuh ku. Dilakukannya berulangkali utk memastikan batang butuh ku licin agar mudah bagi die melakukan goncangan dan hisapan.

Stelah puashati, Lucy memasukkan kepala batang butuh ku kedalam mulutnya. Dibaham batang butuh ku. Turun naik kepala Lucy melakukan hisapan pada batang butuh ku. Tiap kali selepas hisapan ke 7, Lucy akan berhenti dan mencium kepala batang butuh ku.

She is soo good. Kemudian Lucy memegang pangkal batang butuh ku dan melakukan hisapan maut iaitu hisapan seakan2 twister. mngkin sehebat taufan Katrina. She got my attention. Buat kali ke 2nya aku beralih dari buah dada Vix dan beralih utk melihat aksi Lucy.

Hisapan twisternya cukup hebat. aku mengerutkan kening ku dan mendongak melihat siling. ". Aaa" hanye itu jer yangg keluar dari mulut ku. Vix pula beralih utk menghisap payudara kiriku.

Lucy sedar bahawa aksinya telah mendapat perhatianku. Lucy tersenyum dan ku balas senyumannya. Ku usap manja pipi kirinya. ". more coming" Kata Lucy. die memegang batang butuh ku lalu membongokkan kepalanya utk menjamah telurku.

Dihisap2 telurku itu smbil menggosok2 batang butuh ku. aku bagai terkena renjatan elektrik dan seakan hilang nafas. Lucy is very very good in blow job. Isteri orang memanng hebat pengalama laman seksnya.


Cite Blue Threesome Nafsu Sex Butuh Besar
  • Aku terlantar melihat siling. Sekali sekala aku cuba melawan kesedapan yangg diberikan utk melihat Lucy menjalankan tugasnya. aku hanye berjaya utk 2 3 saat. Kemudian aku terlantar kembali. Tangan kanan Lucy walaupun kurus tetaapi kencang goncangannya.

  • Sekali sekala Lucy cuba utk melakukan "deep throat" iaitu cuba memasukkan seluruh batang ke dalamm tekaknya. Sedikit air mata Lucy mengalir dek kerna aksi itu. ". good blow job bring tears to my eyes" katanya.

  • Aku menghampiri wajah Lucy. Ku kucup dahinya, kemudian hidungnya smbil memberikan senyuman mesra. Kedua2 tanganku kemudian menyentuh kedua dua pipinya. Lucy mencabut batang butuh ku dari mulutnya. Kemudian kitaorang berciuman.

  • Kuhisap2 bibir atas dan bibir bawahnya. Ku berikan 1 lagie senyuman mesra buat Lucy. aku mengusap belakang kepala Lucy dan kemudian kepangkal lehernya smbil menggangukkan kepalaku dengann senyuman. Lucy faham dan bersedia utk menyambung hisapan dan sedutan pada batang butuh ku.

  • Aku nak nak tease Lucy. Ku pegang batang butuh ku dan kuacukan pada Lucy. Bila lidah dan bibirnya hendak menhampiri kepala batang butuh ku, aku akan menjauhkan batang butuh ku darinya.

  • 2 3 kali aku buat demikian. ". you're teasing me aren't you?" Kata Lucy. Tangan kananku melepaskan batang butuh ku dan menggosok2 bahu dan belakang Lucy. Lucy menyambar batang butuh ku dan meneruskan hisapannya.

  • Friana mungkiin jeles dengann aksi hebat Lucy lalu membongkok dan melihat Lucy dengann harapan agar Lucy memberikan batang butuh ku kepadanya. Lucy akur dan memegang batang butuh ku lalu menghalakan batang butuh ku kearah Friana Lucy beralih kembali ke posisi sebelumnya iaitu dikananku.

  • Mereka berdua bergilir2 menghisap batang butuh ku. Lucy melarikan lidahnya dikanan batang butuh ku dan Friana pula melarikan lidahnya dikiri batang butuh ku. Seiringan kepala mereka turun dan naik.

  • Bertukar2 air liurlah mereka. Mereka bergilir2 memberikan hisapan dan kuluman pada batang butuh ku. Jika Lucy yangg melakukan hisapan dan kuluman pada kepala batang butuh ku, Friana pula melarikan lidahnya pada bahagian tengah batang butuh ku smbil sabar menanti gilirannya.
Friana sabar menanti utk memberikan batang butuh ku padanya. Akhirnya, Lucy memberikan batang butuh ku pada Friana. Friana membaham kepala batang butuh ku dan menghisap dengann penuh nafsu. Bergilir2lah mereka ibarat penggiliran jawatan Ketua Menteri Sabah.

Lucy bangun untukk main duduk. mengenjut smbil aku tersandar duduk kat sofa. smbil kencang mengenjut turun naik, tudung Lucy tak terurus sedikit. Ternampak sedikit rambut Lucy terkeluar dari tudung tersebut.

Sekali sekala Lucy berhenti utk bercumbuan denganku. Kedua2 tanganku mengexplore setiap inci tubuh Lucy smbil die melakukan enjutan. aku menghisap buah dada kiri Lucy bila berkesempatan. aku kerap merenung mata dan wajah Lucy ketika die melakukan enjutan.

Stimnya aku ketika itu, Lucy berbogel dengann hanye bertudung saja. Tiba tiba Lucy menjerit kepuasan. aku menarik kepala Lucy dan hisap lidahnya. aku memeluk Lucy dan bangun dari sofa smbil mengangkat serta mendokongnya.

Kemudian merebahkanya pada sofa. Kuhisap lidahnya seketika. Kutemukan kedua2 kaki Lucy dan pegang kedua2 tumit high heels tuu dengann tangan kananku smbil tangan kiriku dibelakang pinggangku dan teruskan dayungan.

Lancar batang tuu keluar masuk pussy Lucy. Pussy Lucy memanng cantik. cantik seperti Janine Mulder. Ku cabut batang dan & geselkan dan kutampar2kannya pada biji Lucy. Kekadang stop kejap dek kerna geram kat pussy Lucy.

Ku hisap biji Lucy. ludah kat biji tuu & gentel dengann lidah. aku jugak nyonyot2 biji tu. Ludah lagi. Geselkan batang. Masukkan batang & teruskan dayungan. Akhirnya aku melutut dan menekan peha Lucy.

Ku teruskan dayungan2 agresif. Lucy mengerut kening & dahi tanda kesedapan yangg amat sangat dirasai". ughh. come on baby. I'm gonna cum. yeah. oh god. yeah" Ngerang Lucy. Friana disebelah sekali sekala menghisap dan mengentel puting buah dada kanan Lucy dengann hujung lidahnya.

Friana jugak menghisap lidah Lucy bila berkesempatan. Kadangkala aku mencabut batang butuh ku dan mengacukannya pada Friana. Friana menyambut dan menyonyot2 batang butuh ku smbil membasahkannya. Kumasukkan kembali kedalam pussy Lucy.

Lucy dan Friana bangun menuju ke katil. Lucy baring diatas katil tersebut dan diikuti Friana tetaapi melawan arus. Posisi 69. Pada bahagian belakang pinggang Friana terdapat tattoo seakan2 lambang bunga.

Kisah Erotik Threesome Nafsu Sex Butuh Besar

Melambangkan die seorang wild woman yangg kuat seks. aku kerap melihat kebanyakan individu yangg terlibat dalamm industri seks ada tattoo sebegini dibelakang mereka serta tengkuk mereka. aku bangun dari sofa yangg pertama tadi dan berjalan menghala ke kepala Lucy.

Ku lenturkan batang butuh ku (persis Mr. Fantastic, Fantastic 4) hampir 90 darjah dan kubenamkan kedalam mulut Lucy. Ku enjut perlahan lahan. ". uh. ah. fuck. s" Hisapan Lucy cukup hebat.

Sekali sekala terkena gigi Lucy pada kepala batang butuh ku. Ngilu. Ku cabut batang butuh ku. Lucy tanpa membuang masa terus mejilat pussy Friana. Disedut2 clitoris Friana. Friana mendongak kesedapan dan kedua2 tangan Friana menepuk2 sofa tanda tak tertahan keenakan yangg dirasainya.

Friana cuba melawan keenakan tersebut dan menghisap serta menjilat pula pussy Lucy. aku pula menyertai menjilat pussy Lucy. Kemudian aku memainkan hujung lidahku pada asshole Friana. dengann penuh nafsu aku menyedut2 dubur Friana.

Geramnya. gebu. aku memasukkan batang butuh ku sekali lagie kedalam mulut Lucy. Kemudian ku cabut dan aku membongkok sedikit kearah pussy Friana. Ku basahkan tangan kananku dengann air liurku dan ku sapukan pada pussy Friana.

Dan perlahan lahan kumasukkan batang butuh ku kedalam pussy Friana. Ku hayun pinggangku perlahan lahan dan seiringan dengann itu batang butuh ku pun keluar masuk dari pussy Friana. Kedua2 tanganku memegang dubur Friana smbil mendayung.

Setiap dayungan 1 hingga ke 6 aku hanye memasukkan separuh batang butuh ku saja, pada dayungan ke 7 aku menghabiskan keseluruhan batang butuh ku. Friana sedanng di'doggie olehku. Setiap 5 set dayungan seperti itu, aku akan mencabut batang butuh ku dari pussy Friana dan melenturkannya 90 darjah dan memasukkannya ke dalamm mulut Lucy yangg dari tadi menjilat2 pangkal batang butuh ku serta menghisap telurku.

". ugh. yeah Lucy. taste her juice" kataku. Berdecit2 Lucy melakukan hisapan pada batang butuh ku. ". umpphh. m. slurp. chup!. chup!" mngkin kalau ada rezeki aku akan melakukan anal seks pada mereka, mencabut batang butuh ku dan memasukkannya kedalam mulut Lucy.

Dapatlah Lucy utk merasai juice dari ass Friana ataupun Friana merasai her own juice. Kucabut batang butuh ku dari mulut Lucy dan kumasukkan kembali kedalam pussy Friana. aku memegang bahu kiri Friana utk menusuk pussynya dalam2.

Kemudian beralih pula pada rambutnya. Ku tarik rambutnya dan meneruskan dayungan. Persis penunggang kuda. ". ughh. yeah. fuck me. yess. oughh. fuck me" Ngerang Friana. slap! aku menampar dubur Friana.

Merah2 dubur Friana di spank olehku. aku berhenti sebentar smbil menghabiskan seluruh batang butuh ku kedalam pussy Friana. Ku basahkan sekali lagie hujung jari tangan kananku dengann air liurku dan kusapukan pada pussy Lucy yangg kadang kala dijilat oleh Friana.

Kugunakan jari indeksku dan kumasukkan kedalam pussy Lucy dengann harapan agar mengenai g spot (Grafenberg spot) dan Lucy mencapai syahwat sulongnya. Friana pula rakus menghisap dan menyonyot2 clitoris Lucy.

Lucy berhenti menjilat pangkal batang butuh ku dan menikmati kesedapan dipussynya. ". ugh. yeah. oh. I'm gonna cum. yaa. aha. hha. yeaah. uhh" Tersekat2 suara dan nafas Lucy menandakan bahawa syahwatnya kian sampai ke puncak.

Tubuh Lucy keke jngn. ibarat kena sawan. Lucy capai inzal kali kedua. ". uhhuu. haa. hha. ough. ha. haa" Lucy mengerang kepuasan. Hembusan nafasnya. ibarat pelari marathon. Hembusan nafas Lucy makin lama lama makin perlahan.

Aku kini menumpukan perhatian pada Friana pula. Masih lagie dalamm posisi doggie, aku terus terusan mendoggie Friana. Bila aku merasakan yangg pussy Friana mulai kering, aku akan membasahkan batang butuh ku dengann mulut Lucy.

". s. uhh" Ngeranganku setiap kali menyorong dan menarik batang butuh ku dari mulut Lucy. Sekali sekala aku memasukkan keseluruhan batang butuh ku kedalam pussy Friana dan menghampiri telinga kiri Friana.

". yeah baby" bisikku pada Friana. Ku hisap bahagian lembut pada telinganya, kawasan dimana gadis selalu menindik telinga mereka. Nasib baik die telah menanggalkan anting anting j Lo kepunyaannya, kalau tak sukar untukk aku menghisap telinganya itu.

Kadangkala aku mengucup bahunya tanda terima kasih dan romantis. Ada yangg kata ini adalah tanda bahawa lelaki amat bernafsu pada gadis tersebut. Kemutan Friana makin lama lama makin ketat.

Tak tertahan aku dibuatnya. aku mengekalkan dayungan separuh laju. Menikmati kesedapan pada bahagian2 sensitif pada batang butuh ku. ". ah. ah. ha. yeah baby. here it comes. a" aku dapat merasakan yangg sperma ku akan terpancut tak lama lama lagi.

Sedang diproses dalamm testisku dan akan mengalir melalui saluran terus ke bahagian tengah batang butuh ku dan akhirnya melalui lubang batang butuh ku. Ibarat meriam yangg diisikan peluru dan bersedia utk dilepaskan.

Aku memantaskan dayungan dan memasukkan keseluruhan batang butuh ku kedalam pussy Lucy, tiada lagie dayungan 1 6 seperti sebelumnya. Setiap dayungan adalah dengann menghabiskan keseluruhan batang butuh ku kedalam pussy Friana.

Kalau ikutkan hati, hendak jer aku masukkan telur2ku sekali kedalam pussy Friana. Tiba masanya aku bersuara ". ready everybody? Lucy. here it comes. Friana. ready baby?" Kemudian aku mencabut batang butuh ku.

Ku pegang kepala batang butuh ku dan kuhalakan pada pussy Friana. Pancutan pertama dan kedua ku tujukan pada pussy Friana. Pancutan yangg selebihnya ku halakan pada mulut Lucy yangg ternganga dan lidah terjelir keluar kedahagaan.

". a. god. a. yeah. ugh" Ngerangku kepuasan. Lucy membaham batang butuh ku agar tiada sisa2 sperma yangg dibazirkan. Lelehan sperma mengalir kebahagian pipi kanan Lucy. Disedut2 batang butuh ku.

Aku tersentak2 dek kepuasan. aku menarik semula batang butuh ku dari mulut Lucy ". chup!" bunyi yangg keluar dari mulut Lucy. Kumasukkan semula batang butuh ku pada pussy Friana yangg basah dengann sperma ku tadi.

Ibarat gam yangg disapukan pada rekahan merah. Ku sorong dan tarik 3 4 kali dan kucabut keluar. Friana berpaling dari posisi doggie tadi dan mengadap batang butuh ku. Ku suakan batang butuh ku padanya dan disambut dan dibaham dengann mulutnya.

Dapat jugak die merasakan sedikit sisa2 sperma ku tadi yangg 80% nya tadi telah dilahap dan di telan oleh Lucy. Lucy mengesat lelehan sperma pada pipinya tadi dengann jari tangan kanannya dan kemudian memasukkan lelehan tadi kedalam mulutnya.

". haha. nothing wasted" Katanya smbil ketawa kecil. Friana menyedut2 kepala batang butuh ku yangg sudh kehabisan sperma itu.
Threesome Nafsu Sex Butuh Besar ***
Threesome Nafsu Sex Butuh Besar, sex story , Threesome Nafsu Sex Butuh Besar Novel Blue Threesome Nafsu Sex Butuh Besar kisah Novel seks Threesome Nafsu Sex Butuh Besar, porn, erotic novel sex, Threesome Nafsu Sex Butuh Besar



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/