Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah

Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah | Giliran menyambut hari raya tahun ini adalah dipihak mentua aku di Bandar. suami aku bgitu gembira berada di samping kedua mama papa and adik adik nyer. aku pun tumpang gembira dng hilai ketawa anak anak buah suami aku.

Maklumlah stlah lima tahun berumah tangga masih belum mempunyai anak. Hendak di katakan tidk berusaha macam macam cara suami aku lakukan semasa kitaorang di ranjang. Ada kala nyer satu hari sampai tiga kali.

Tetapi masih jg belum berhasil. Habis cuti kitaorang pulang ke tempat kerja di selatan tanah air. aku perhatikan yang suami aku kurang ceria, tidk sepertimana semasa di kampung. untuk menghilangkan kesunyian yang di alami oleh suami aku aku melakukan apa yang di sukai nyer.

"Arlisa tidk merasa sunyi, diaorang lah semasa di kampung dulu seronok kitaorang bermain maiin dng anak buah aku" suami aku bersuara semasa kitaorang berdua sdh berada di atas katil.

"Sunyi juga" balas aku sambiil menyuakan buah dada aku utk di hisap. Menghisap buah dada ada lah kegemaran suami aku selain daripada menyuruhku meramas butuh nyer bila sdh keras.

Stlah nafsu kitaorang berdua bgitu bergelora soal sunyi sdh tidk timbul lagi. Kangkangku di buka dng kedua dua belah kaki aku di angkat and di lipatkan hingga lutut aku hampir menyentuh buah dada aku.

Dng cermat suami aku memasukkan butuh nyer yang sederhana besar ke dalamm lubang faraj ku. butuh yang sdh lima tahun yang menjadi pembuas nafsuku. sambill suami aku mendayung kitaorang bercumbuan.

Biasa lah, stlah limabelas, duapuluh minit kitaorang tiba ke garisan penamat. "Sayang puas tak? " Tanya suami aku. "Abang macam mana? " tanyaku pula. stlah puas suami aku mengelap kawasan tigasegi aku yang baru di teroka oleh butuh nyer.

Suami aku merebahkan badan nyer di sebelah aku sambiil mengentel gentel puting buah dada aku. krna sdh lima tahun hidup bersama, aku faham dng tingkah laku suami aku. Kalau selepas round pertama diaorang tidk terus kebilik air tetapi mengentel gentel puting buah dada aku ini bermakna diaorang hendak lagi.

Aku membiarkan je segala perilaku suami aku ke atas diriku. Puas mengentel gentel puting buah dada aku, di hisap nyer silih berganti. aku pula mmg suka kalau buah dada aku di hisap.

Melihatkan yang buah dada aku sdh agak mengeras suami aku bangun mengangkang di atas dada aku dng menbuat aksi sorong tarik sorong tarik butuh nyer di celah buah dada aku yang di rapatkan nyer dng ke dua belah tangan nyer.

Bila sdh puas diaorang akan menyuruyku mengurut urut butuh nya dng diaorang mengentel gentel biji kelentet aku. Melihatkan yang aku sdh bgitu bersedia diaorang bangun sambiil mengalas bontot ku dng bantal.

Stlah butuh nya selesa berada di dalamm lubang faraj ku diaorang menyuruh aku melipat ke dua dua belah kaki aku di atas peha nyer. Biasa lah di round kedua paling tidk setengah jam butuh nyer akan bersemadi di dalamm lubang faraj ku.

Dng merangkul erat belakang aku suami aku melajukan aksi sorong tarik sorong tariknya butuh nyer. Akhir nyer aku dapat merasakan berdas das cecair suam suam panas di lepaskan. Sebelum nyer aku sendiri sdh dua kali terair.

Stlah puas suami aku berihat sebentar di atas badanku sebelum ke bilik air utk membersihkan badan. Itulah kerja kitaorang berdua selama lima tahun, kecuali bila aku bendera merah, tetapi malang hasil nyer masih belum ada.

"Arlisa, kenal tak kak Asnira? " suami aku bersuara semasa kitaorang sdang menonton tv. "Kenal" balasku. "Mengapa abang Tanya? Sambung aku. "Tak lah, kalau Arlisa kenal cuba Tanya diaorang di mana diaorang berubat, bukankah stlah lama diaorang berkahwin baru dapat anak.

" Sambung suami aku. "Nanti lah Arlisa akan Tanya. Pada petang minggu berikut nyer aku pergi ke rumah Asnira. Kebetulan diaorang ada di rumah yang jarak nyer hampir seratus meter dari rumah aku.

Lama jg kitaorang beborak and akhir nyer aku di beritahu bomoh mana yang membantu nyer. yang menghairankan diaorang tersenyum apabila menceritakan perihal bantuan yang di perolehinya dari bomoh tersebut.

Malam nyer semasa kitaorang sedah beromance aku memberitahu suami aku apa yang telah di ceritakan oleh kak Asnira. suami aku sungguh gembira and berjanji yang minggu depan diaorang akan mengambil cuti selama tiga hari.

Dlm suahsana gembira suami aku menanggalkan pakaianku dng diaorang pun sama. stlah kitaorang berdua bertelanjang bulat, suami aku memaut diriku agar naik di atas badan nyer. kitaorang bercumbuan hingga puas.

Kali ini suami aku ingin aku sendiri yang melakukan aksi turun naik turun naik. aku membuka kangkangku sambiil menyuakan butuh nyer di pintu lubang faraj ku. dng perlahan aku menurunkan badanku hingga habis butuh nya terbenam hingga ke dasar.

Aku pun memulakan aksi turun naik turun naik aku hingga kitaorang terair bersama. dlm kaedaan sedikit kepenatan aku merebahkan badanku and di peluk erat oleh suami aku. stlah membersihkan badan kitaorang tidur berpelukan hingga ke pagi.

Sebelum pergi kerja suami aku berpesan agar aku bersiap kerna stlah diaorang balik kerja nanti kitaorang akan terus pergi berjumpa dng bomoh yang di cerita oleh Asnira. Hampir lima jam memandu akhir nyer kitaorang sampai ke rumah bomoh yang di perkatakan oleh Asnira.

Stlah memberi salam keluar seorang mak cik separuh umur sambiil mempersilakan kitaorang naik ke rumah. stlah menerangkan hajat kedatangan kita, kitaorang di suruh bermalam di rumah mereka. Walau pun rumah tersebut agak besar tetapi yang menghuninya hnya sepasang suami isteri yang sdh agak berumur.

Sebelum mengubat kitaorang berdua di suruh mandi dng air yang telah di tangkal oleh bomoh yang di panggil Pak Isnan. Selesai mandi kitaorang berihat sebentar sebelum makan malam. Selesai makan kitaorang berempat ke ruang tamu, berbual kosong sambiil menonton tv.

Semasa berihat yang bannyak bercakap hnya Mak Isnan. stlah agak malam suami aku di panggil oleh Pak Isnan yang telah sedia menanti di dalamm bilik khas. stlah agak lama Pak Isnan keluar and menyuruh aku masuk.

Aku macam tak percaya apabila melihatkan yang suami aku baring telanjang dng butuh nya mendongak keras. Bila aku menghampiri suami aku menyuruh aku membuka pakaian. Semasa kitaorang bercumbuan suami aku memberitahu aku apa yang di perkata and apa yang di suruh oleh Pak Isnan.

Stlah puas bercumbuan suami aku bangun sambiil membuka kangkangku. stlah nonok aku di tepuk beberapa kali suami aku memasukkan butuh nyer yang mmg sdh keras sedari tadi. aku menerima tujahan butuh suami aku dng kaedaan bersedia.

Cerita Sex Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah

Semasa suami aku membuat aksi turun naik turun naik Pak Isnan and Mak Isnan masuk and memerhatikan perbuatan kitaorang dng penuh minat. Entah mengapa aku tidk merasa malu. Selesai pertarungan kitaorang di suruh baring terlentang sebelah menyebelah.

Mak Isnan memegang butuh suami aku sambiil meraup lelehan sperma yang terdapat di sekeliling butuh suami aku. sambill membilik bilik sperma suami aku Mak Isnan bersuara yang butuh suami aku terpaksa di sepuh.

Aku kurang mengerti. "Kharrid nie bolehh panjang lg kalau kena cara nyer" Mak Isnan bersuara. "Bagus jg tu" suami aku bersuara sambiil menyuruh Mak Isnan melakukan apa yang perlu.

Semasa Mak Isnan sebuk mengurut butuh suami aku, Pak Isnan meminta izin utk menopok kha aku. stlah aku izinkan Pak Isnan pun mula menepok nepok nonokku. dng perbuatan Pak Isnan itu aku merasa lain macam, mula mula agak takut lepas itu merasa seronok pula.

Sebenar nyer semasa Mak Isnan and Pak Isnan mengerjakan kitaorang berdua mereka di dalamm kaedaan telanjang bulat. Sesekali aku terpandang jg batang butuh Pak Isnan yang besar serta panjang and keras mendongak.

Teringin jg aku hendak mengusap usap batang butuh nyer tetapi malu. Memahami hajatku, Pak Isnan memegang tangan aku sambiil menyuakan batang butuh nyer utk aku usap. aku perhatikan yang Pak Isnan sungguh seronok dng perbuatan aku itu.

"Arlisa, Kharrid suami kau terpaksa Mak Isnan sepuh biar diaorang nyer terus bertenaga" Mak Isnan bersuara. "Lakukan lah, Arlisa izinkan, " aku bersuara. dng ke izinan aku, Mak Isnan bangun mengangkang.

Stlah butuh suami aku betul benar berada di pintu lobang nonok nyer, Mak Isnan menurunkan badan nyer sehingga terbenam habis butuh suami aku. aku perhatikan yang suami aku sungguh seronok dng mengerakkan bontot nyer ke kiri and ke kanan.

Mak Isnan pula sebuk dng aksi turun naik turun naiknya. sdang aku asyik memerhatikan aksi suami aku dng Mak Isnan. Pak Isnan bersuara yang diaorang hendak tengok and merasa apa rahsia yang terdapat di dalamm kha aku.

Kata nyer stlah mengetahui segala rahsia baru lah aku bolehh mengandung. Tanpa berfikir panjang aku izin kan. dng ke izinankau, Pak Isnan melebarkan kangkangku. stlah di topok beberapa kali, Pak Isnan terus menjilat di sekeliling lubang nonokku sambiil mengigit manja bijik kelentitku yang sdh agak keras.

Puas menjilat jilat nonokku, Pak Isnan menjilat perut and pusatku. aku sdh tak tahan and nak je menyuruh Pak Isnan membenamkan butuh nyer ke dalamm nonokku yang sdh tak sabra menerima tusukan.

Stlah puas menjilat, Pak Isnan bangun sambiil menyuakan batang butuh nyer yang besar and panjang hingga ke dasar. Sungguh nekmat aku rasakan. sambill menghenjut, Pak Isnan menyonyot puting buah dada aku silih berganti.

Aku pula tak bolehh diam dng mengerakkan bontot aku ke atas kebawah mengikut irama sorong tarik sorong tarik dari Pak Isnan. Mak Isnan pula sdh mengubah posisi nyer dng diaorang baring terkangkang sambiil suami aku menghenjut dari atas sama dng Pak Isnan yang sdang menghenjut aku.

"Sedap Pak Isnan walau pun Mak Isnan sdh agak berumur tetapi masih ketat" suami aku bersuara. Pak Isnan hnya senyum sambiil menghenjutku tanpa henti. aku sdh beberapa kali terair, tetapi Pak Isnan masih gaggah, bgitu jg suami aku.

Nampak gaya permainan malam ini ada lah satu permainan yang agak lain. "Mak Isnan aku sdh tak tahan, air hendak keluar, " suami aku bersuara. "Buang dalamm jngn cabut, nanti sepuh Mak Isnan tak menjadi" Mak Isnan bersuara.

Stlah suami aku puas, Mak Isnan masih baring sambiil merangkul suami aku and melimparkan satu senyuman puas kepadaku. Pak Isnan pula masih lg terus mendayung. "Pak Isnan, apa macam rasa nonok isteri aku, sedap tak? " suami aku bertanya.

Pak Isnan hnya senyum sambiil menerangkan kepada suami aku mengapa diaorang perlu melakukan ini semua ke atas aku. "Tak apa, Pak Isnan asal je isteri aku bolehh mengandung" suami aku bersuara.

Sdang aku berkhayal, Pak Isnan merangkul tengkokku sambiil melajukan aksi nyer. Talk lama selepas itu aku merasa kepanasan air pancutan Pak Isnan, sungguh nekmat. stlah sampai ke pancutan titik yang terakhir, Pak Isnan mencium pipi aku sambiil berbisik ke telingaku yang kali ini aku pasti mengandung.


Cerita lucah Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah
  • Selesai pertarungan, Pak Isnan and Mak Isnan meninggalkan kitaorang berdua. suami aku merangkul tubuhku tanpa apa apa sangsa. aku Pegang butuh suami aku yang telah di sepuh oleh Mak Isnan.
  • Lama kelamaan diaorang nyer keras, and aku perhatikan mmg ada perubahan dng saiz nyer. suami aku agak gembira dng saiz butuh nyer and memberitahu aku yang diaorang sedia tinggal di rumah Pak Isnan dua malam lg biar di sepuh oleh Mak Isnan utk menambah power.
  • Aku setuju kerna aku, kerna ku hendak Pak Isnan meneroka and mencari rahsia yang terdapat di dalamm KHAku. "Arlisa bolehh tak abang hendak rasa kha Arlisa dng Kharrid aku yang baru di sepuh" suami aku bersuara.
  • "Boleh" balas aku pendek sambiil membuka kangkangku. Tanpa berlingah suami aku memasukkan butuh nyer yang baru di sepuh. aku rasakan ada kelainan nyer. kitaorang berdayung hingga keletihan. stlah selesai kitaorang tidur berpelukan tanpa membersihkan badan, mematuhi perintah Pak Isnan and Mak Isnan.
  • "Arlisa bangun, hari dahh tinggi" Mak Isnan bersuara sambiil mengoyang goyang bahuku. stlah aku and suami aku mandi, kitaorang bersarapan. "Pak Isnan mana? " aku bertanya stlah baying Pak Isnan tidk kelihitan.
  • "Dia ke pekan utk mencari ramuan utk mengubat engkau berdua" Mak Isnan bersuara. "Arlisa engkau hendak tahu mengapa engkau tak bolehh mengandung? " Mak Isnan bersuara. aku hnya mengangguk.
  • Apa yang di fahamkan Kharrid suami aku ada beberapa urat yang tidk berfungsi dng btl and kalau di urut lg dua malam semua nyer akan o. k and dalamm lubang rahsia kha aku pula ada kerosakan di saluran peranakan.
  • Nanti Pak Isnan akan betulkan. Ikut kata Mak Isnan mengapa Kharrid suami aku diaorang yang. kerna diaorang nyer barang nyata and utk menerokai alam rahsia kena lah diaorang nyer menerokai alam rahsia kha Mak Isnan.
  • Krna terdapat bannyak rahsia di dalamm kha aku kena lah mengunakan Kharrid Pak Isnan utk mencari rahsia nyer. ambil itu Mak Isnan menulis huruf Kharrid and kha di atas kertas utk kitaorang renung bagi mendapatkan jawapan.
Stlah agak malam, kitaorang berdua di panggil oleh Pak Isnan and Mak Isnan. Kali ini kitaorang di arakkan memasuki bilik yang berasingan. suami aku bersama dng Mak Isnan and aku bersama dng Pak Isnan.

Sebelum nyer kitaorang sdh di beritahu yang malam ini and malam berikutnya aku tidk di benarkan tidur dng suami aku tetapi tidur dng pasangan masing masing. Masuk je ke dalamm bilik, Pak Isnan mengunci pintu and menyuruh aku baring telanjang di atas katil yang telah di sediakan.

Pak Isnan tidk terus menghampiri aku tetapi diaorang menyalakan setanggi. dng asap sentaggi yang berkepol kepol Pak Isnan mengasapi seluruh tubuhku. dng melebarkan kangkangku Pak Isnan mengasapi nonok aku agak lama sambiil membaca jampi serapah yang tidk aku mengerti.

Pak Isnan berdiri sambiil membuka pakaian nyer sendiri. stlah bekas setanggi di alih Pak Isnan menjilat jilat lubang nonok and seluruh badanku. Kedua buah dada aku di nonyot rakus.

Aku pula entah mengapa merasa mengantuk. Di antara tidur and jaga aku rasa yang Pak Isnan masih lg menguli tubuhku. Akhir nyer aku merasakan yang Pak Isnan membenamkan butuh nyer ke dalamm lubang nonok aku hingga ke dasar.

Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah kisah blue melayu, sex boleh Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah, kisah malay Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah

Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah


Yang aneh nyer aku rasa butuh yang masuk kali ini berbeza dng butuh Pak Isnan yang aku rasa malam semalam. aku cuba membuka mata utk melihat perbuatan Pak Isnan tetapi tak berjaya.

Rasa nekmat apabila butuh ajaib itu di sorong tarik sungguh berlainan. Entah berapa lama Pak Isnan mengerjakan nonok aku aku sendiri pun tak tahu. Walau bagaimana pun aku tetap puas.

Satu kepuasan yang tidk dapat di gambarkan. Akhir nyer aku dapat merasakan satu pancutan yang agak kuat menerjah ke dasar lubang nonok aku and bannyak pula. stlah selesai aku dapat merasakan yang Pak Isnan beredar pergi.

Apabila aku berjaya membuka mata, aku dapati yang Pak Isnan berbaring di sisiku. diaorang memeluk diri aku sambiil tersenyum. aku perhatikan yang fisikal nyer tidk macam orang lepas mendayung.

Butuh siapa yang meneroka rahsia kha aku. aku binggung. Pak Isnan tetap memelok diri aku tanpa bicara selain senyum. dng arahan Pak Isnan kitaorang berdua tidur berpelokan dalamm kaedaan telanjang bulat.

Sukar jg aku hendak melelapkan mata kerna masih memikirkan peristewa aneh yang baru aku lalui. aku rasa ada orang menyonyot nonyot puting buah dada aku. Rupa rupa nyer Pak Isnan.

Aku di suruh memegang butuh nyer yang sdh keras mendonggak. Lama kelamaan aku sendiri sdh menghajatkan tujahan dari Pak Isnan. Melebarkan kangkanggan aku Pak Isnan menyuakan butuh nyer yang di sambut mesera oleh nonok aku dng kemutan manja.

Lama jg Pak Isnan menghenjut sebelum kitaorang sampai ke distenasi dng perasaan lega. Selesai pertarungan aku mandi bersama dng suami aku yang telah sedia menanti. Semasa mandi kitaorang bercerita pengelaman masing masing.

Suami aku memberi tahu yang malam tadi bukan Mak Isnan yang menyepuh Kharrid nyer tetapi dara sunti belasan tahun. Itu lah apa yang suami aku khayalkan. kitaorang tersenyum dng satu rahsia yang sukar utk di rungkaikan.

Selesai mandi, kitaorang bersarapan bersama dng Pak Isnan and Mak Isnan. "Arlisa, Pak Isnan bolehh jamin yang engkau pasti bolehh mengandung and barang suami engkau pasti bolehh mencapai saiz yang di hajatkan, nanti malam semua nyer akan terjawab, " Pak Isnan memberi jaminan.

Aku and suami aku hnya tersenyum. "Tak apa lah Pak Isnan, asalkan hajat kitaorang terkabul" suami aku bersuara. Saperti di janjikan malam nyer, malam terakhir aku and Pak Isnan suami aku and Mak Isnan masuk ke bilik berasingan.

Berulang lah apa yang aku alami malam semalam. aku pasti yang menerokai rahsia kha aku bukan Pak Isnan tetapi entah! "Arlisa, Pak Isnan pasti yang engkau sdh mula hendak hamil, kerna Pak Isnan dapat merasakan tanda tanda nyer, jaga baik baik jngn keguguran" Pak Isnan bersuara sambiil menghenjut dng penuh makna.

Kasihan jg kerna selepas ini Pak Isnan tidk dapat menghenjut aku. krna selepas mandi and sarapan kitaorang akan balik. stlah Pak Isnan puas and sebelum melangkah keluar, Pak Isnan menghulurkan kepada aku sebuku kemyian utk aku bakar kalau teringatkan diaorang dng cara and syarat nyer.

Selesai sarapan and sebelum pulang suami aku membereskan semua yang di minta oleh Pak Isnan. kitaorang beredar dng satu senyuman. mungkin betul apa yang di perkatakan oleh Pak Isnan kerna sdh dua bulan aku tidk bendera merah tetapi tekak agak loya loya.

Aku memberi tahu suami aku apa yang sdang aku alami. suami aku mengosok gosok perutku sambiil mencium pipi aku. Entah macam mana aku tersentuh butuh suami aku yang bergerak liar di dalamm kain sarong nyer.

Aku di tatang menuju ke bilik tidur. stlah pakaianku di buka, aku di baringkan sambiil suami aku menanggalkan kain sarong nyer. "Arlisa, cuba pegang butuh abang" suami aku bersuara.

"Eh besar nyer bang, " aku bersuara. suami aku hnya tersenyum puas sambiil menepok nepok nonok aku. Melihatkan yang aku sdh bersedia diaorang melebarkan kangkangku sambiil menyuakan butuh nyer yang sdh berubah saiz hasil sepuhan yang di lakukan oleh Mak Isnan.

Satu pelayaran yang sungguh puas bagi kitaorang berdua. stlah puas, suami aku ke bilik air utk membersihkan badan and tidur ke bilik sebelah sebagai mematuhi pesana Pak and Mak Isnan.

Aku pula di suruh tidur telanjang kalau aku teringatkan Pak Isnan. Entah mengapa aku mmg teringatkan Pak Isnan. aku pun bangun and membakar kemyian yang di bekalkan dng lighter.

Stlah berasap aku usapkan asap nyer di kawasan lubang nonokku. Lama kelamaan aku merasa mengantuk. Di antara tidur and jaga aku dapat merasakan yang Pak Isnan sdang menjilat jilat kawasan nonok and seluruh tubuh aku.

Aku dapat rasakan yang mama jari aku di hisap dng rakus. Di antara sedar and jaga aku dapat merasakan butuh Pak Isnan mengelungsur masuk ke dalamm lubang nonok aku.

Sungguh nekmat. Lama jg Pak Isnan mengerjakan aku sebelum diaorang pergi. Perbuatan Pak Isnan mementat dalamm kaedaan ghaib berterusan hingga aku melahirkan anak aku yang pertama. stlah aku lepas pantang suami aku mengajak aku pergi ke rumah Mak and Pak Isnan kerna ada hajat kata nyer.

Kitaorang bertiga beranak di sambut penuh mesra. kitaorang bermalam di rumah Pak Isnan. Malam itu stlah anak aku tidur Mak Isnan nak menyepuh Kharrid suami aku and Pak Isnan Pula berhajat hendak meneroka rahsia kha aku dng Kharrid nyer.

Kitaorang bersetuju kerna sdh termakan budi. kitaorang berempat berdayung di atas satu katil yang sama. sambill Mak Isnan menyepuh Kharrid suami aku, rahsia kha aku pula di terokai oleh Pak Isnan.

Aku dapat lihat yang suami aku sentiasa tersenyum semasa menghenjut Mak Isnan. Pak Isnan biasa lah dng gaya nyer yang bersahaja. aku perhatikan yang suami aku melajukan kayuhan nyer and Mak Isnan tidk dapat diam dng mengerakkan bontot nyer ke atas ke bawah.

Sambill itu Pak Isnan merangkul erat tubuh aku sambiil melajukan kayuhan nyer. aku tidk dapat bersabar dng kenematan yang sdang aku alami dng mengerakkan bontot ku ke atas ke bawah.

Akhir nyer Pak Isnan melepas kan satu pancutan yang sungguh deras, panas and pekat memenuhi lubang rahsia kha aku. sambill mencium pipiku Pak Isnan berbisik yang kali ini aku pasti mengandung lagi.

Hati aku tersentak memikirkan ucapan Pak Isnan sambiil merenung bayiku yang sdang lena. Benih siapa !. aku keliru. Sebelum pulang aku terlihat yang suami aku menghulurkan sesuatu kepada Mak Isnan.

"Bang, tadi Arlisa nampak, abang menghulurkan sesuatu kepada Mak Isnan, apa diaorang bang". aku bertanya. suami aku menjelaskan apa benda nyer. Rupa nyer kemyian saperti yang Pak Isnan beri aku dulu.

Kini aku sdh hamil lg and kitaorang tidk tidur berasingan stlah kemyian yang di bekalkan kitaorang pulangkan kepada yang empunya. Pak Isnan tidk lg hadir di sisiku dalamm kaedaan ghaib.

Stlah melahirkan anak kedua aku tidk lg hamil hingga kini. Anak siapa agak nyer ! fikirkan sebelum sesuatu tindakan di ambil.
Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah ***
Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah, sex story , Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah kisah blue melayu, sex boleh Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah, kisah malay Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah, porn, erotic novel sex, Berkongsi Isteri Seksi Cerita Lucah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/