Puki Gadis Ofis Dijolok Jari

Puki Gadis Ofis Dijolok Jari | Nama saya Herana, 23, kerja kat firm di kl. saya ni blh dikatakan slim, cun, payudara besar, dab mempunyai badan solid, belum ada boyfriend. Suka tengok blue filem, sex web site, dan suka baca cerita lucah. saya ni masih dara tetaapi telah buat oral sex.

Kat sini saya ingin ceritakan kisah kali pertama seorang lelaki mencium puki saya. saya seorang yaang pemalu, sejak zaman persekolahan saya kurang bergaul dengan lelaki. Sejak hampir 8 bulan saya kerja kat jb, saya dapat bergaul dengan ramai lelaki.

Ini adalah terpaksa krna ini adalah tugasku kena bergaul dengan klien kami. Lama kelamaan saya dahh biasa berbual dengan lelaki. Kat office tempat kerja saya ada seorang lelaki rakan bernama Davis, diaorang tuu anak mama, blh katakan hansom kulit yaang cerah dan peramah juga.

Pada awalnya saya masuk kerja saya tdk suka bergaul dengan die. diaorang suka bercakap macam lawyer buruk, tetaapi lama kelamaan kiita pun mesra. Kalau diaorang tdk masuk office kita office member semua dahh rasa macam boring.

Diaorang begittu pandai ambil hati orang, kadang kadang saya pergi lunch dengan die, kalau ikut diaorang memanng asik berbual jer, langsung tdk ada rasa boring. Cara diaorang bercakap ada gaya romentic sikit.

Kadang kadang ada jg cakap pasal sex tapi saya tdk kisah cakap lawan jer. diaorang selalu memuji dan beri komen saya dengan fesyan pakaian saya. Pada suatu hari, masa lunch hujan lebat kat luar so saya tdk keluar makan, tapi semua orang ofice saya dahh keluar makan, jadi saya seorang jer.

So masa tuu Davis baru masuk office, diaorang kata dahh makan, kebetulan kitorang berdua sahaja masa tu. sambiil berborak borak dengan die, saya suruh diaorang belikan roti untuk saya, diaorang kata malas, saya merayu dengan manja.

Akhirnya diaorang kata "okey, Kalau saya beli apa korang ingin bagi saya" , saya kata apa korang nak? korang beli 2 roti 1 untuk saya lagi satu untuk korang.

Sambiil sengeh diaorang cakap saya dahh makan kat luar, kalau saya belikan untuk korang, korang mesti bagi 1 kiss kat saya. okey. saya terus pukul manja kat peha die, saya tdk marah lah, saya tahu diaorang main main sahaja cakap beromentic.

Then saya lalu cakap ok lah saya bagi korang kiss. diaorang pun terus pergi beli roti kat kedai sebelah dan masuk letak roti atas meja saya dan diaorang tanya balik mana kiss engkau? saya terpucat sikit.

Saya ingat diaorang main main sahaja pada hal serious diaorang tanya saya. saya pun kata tdk boleh. diaorang pun cakap lawan bagi dengan senyum dan ejek saya, dahh lah diaorang tuu lawyer buruk saya tdk blh lah lawan menang cakap dengan diaorang dan akhirnya saya pun tersetuju.

Cerita Sex Puki Gadis Ofis Dijolok Jari

Dalamm hati memanng ingin bagi kiss kat diaorang tapi rasa takut, saya kat sini saya tdk blh bagi takut orang masuk office, diaorang suruh kiita pergi kat belakang office.

Saya ikut jer. inilah kali pertama saya mula melakukan perkara yaang buruk ini. Masa tuu hati saya berdebar debar. diaorang diri depan saya, saya terus tutup mata saya, diaorang suruh saya bagi kis kat die.

Saya tutup mata diri diam jer, then diaorang pegang peha saya, diaorang cium kat dahi saya, diaorang tarik tangan saya suruh peluk saya peluk die. saya peluk die, then diaorang bagi kiss kat mulut saya.

Hati saya berdebar debar macam ingin meletup saya pun dahh macam lain stim agaknya. saya pun ikut cara die, sambiil peluk diaorang main raba kat payudara masukan tangan dlm bra terkena pada puting saya, hampir 10 minite kiita bermesra.

Tiba-tiba saya terdengar pintu office depan buka dan saya terus pergi kat toilet terus kemaskan pakaian saya. Then kita buat dono jer. Lepas kejadian itu, hati saya tdk tenteram, asik teringat peristiwa itu jer.

Mahu katakan salah siapa pun tdk tahulah tapi dlm hati saya ada feeling jg biasalah dahh umur 25 tdk pernah bersetubuh dengan lelakikan. Lepas balik rumah, diaorang sms saya, diaorang cakap terimakasih kat saya, dan diaorang puji saya pandai cium katanya.

Saya pun teringin ingin cuba lagi sekali tapi takut ingin tanya. saya sms diaorang balik. "korang yaang ajar saya, korang lagi pandai kiss" then diaorang reply "tadi tdk cukup masa orang dahh masuk office kalau tdk saya akan bagi korang kiss yanng lagi istimewa" saya tanya " apa kiss istimewa tu" pada mulanya diaorang kata melalui sms saya tdk blh explain, esok saya blh ajar korang macam mana.

Saya kata tanak kis istimewa itu. so kiita pun main sms dahh sampai pukul 1 malam. akhirnya saya pun explain sms saya tentang kiss istimewa itu. saya pun terperanjat dengan kiss tersebut.


Cerita lucah Puki Gadis Ofis Dijolok Jari
  • Tahu tdk apa diaorang maksud kan, kiss istimewa itu adalah diaorang ingin bagi kiss kat puki saya. oh. so saya pun sambung reply sms die. dengan cara diaorang reply beromentic, akhir saya say okey kat die.
  • Dan diaorang suruh saya pakai mini skirt. saya tanya y? diaorang kata senanglah, so saya pun pahamlah. Keesoknya walaupun rasa takut dan malu saya terasa macam teringin nak sesuatu untuk memuaskan ini sikit.
  • Pagi saya mandi saya tengok bulu kemaluan saya agak lebat dan ramas sekali so saya pun trimkan biar nampak kemas. Then saya pilih pakaian yaang agak seksi sikit dengan mini skirt, panties warna putih.
Saya masuk office duduk kat tempat saya, diaorang pun tegur kat saya tanya. "korang seksi dengan mini skirt" saya terseyum sahaja dan cubit tangan die. Sepanjang hari itu saya langsung tdk blh buat kerja, nasih baik kebetulan hari tuu boss tdk ada, kalau tdk memanng tdk blh concentret kerja yaang boss bagi.

Tiba2 diaorang sms saya. "nanti korang lunch keluar ke? " saya tanya " dono, korang? " diaorang "kiita keluar lambat sikit biar org lain keluar dulu" saya " ok" waktu hampir 1pm, hati saya takut gila, rasa macam ingin demam, tangan saya pun dahh bermula giger, pegang pen pun tdk larat.

Puki Gadis Ofis Dijolok Jari cerita seks dara virgin lucah, Puki Gadis Ofis Dijolok Jari kisah melayu boleh, Puki Gadis Ofis Dijolok Jari seri lucah malay

Puki Gadis Ofis Dijolok Jari


Waktu 1pm ready, seperti biasa kawan semua office dahh keluar, yaang tingal saya dengann Davis jer. saya tunduk kepala atas meja, malu ingin tengaok muka die. diaorang datang sebelah.

Jum mari saya panas kan korang. saya senyum sambiil tunduk bawah. diaorang tarik saya keluar kat bilik boss saya, suruh saya duduk atas sofa. Bagi kiss kat pipi then mulut, diaorang cium dengan geram.

Saya pun melawan, then diaorang turun cium kat leher, raba payudara saya, diaorang masukkan tangan diaorang kedalam bra raba dan cubit putin saya. Masa tuu saya tdk tahu ingin buat apa tutup muka saya dengan pillow dan sandar kat sofa.

Diaorang buka button baju dan naikkan bra saya, masa tuu saya dahh steam. saya hanya menunggu untuk cium istimewa tu. Hampir 10 minit main kat payudara dan pusat saya, akhirnya diaorang dahh mula ke arah kemaluan saya yaang saya teringin sekali.

Oleh krna saya pakai mini skirt, diaorang mudahlah masukan tangan diaorang kedalam panties. saya masih tutup muka saya dengan pillow sofa tu. saya biarkan apa Davis akan buat kemudian.

Diaorang gosok luar paties. diaorang katanya spender dahh basah kena buka. saya angguk jer, saya angkatkan jubur saya keatas so diaorang mudah lurut keluar. Masa tuu kemanalah perasaan malu saya pergi, bagaimana saya dahh terlalu berani tunjukkan alat sulit saya kepada mamat ini.

Lepas tuu diaorang sentuh puki saya. Saat tulah kali pertama seorang lelaki sentuh kemaluan saya. Sungguh enak sekali, setiap kali disentuh dengan jari die, saya terlalu merangsang tdk tahu ingin jelaskan feeling saya masa tu.

Diaorang cuba masukan jari diaorang kedalam lubang puki saya tapi saya tolak, saya kata saya ni dara. So diaorang pun undertanding main luar jer. diaorang tanya kiss istimewa tidak, saya diam jer.

Diaorang terus masukkan kepala diaorang kat skirt saya dan main dengan lidah. Aiyoh. sungguh enak sekali. Sampai sekarang saya blh rasakan felling itu. diaorang tuu memanng experiance dengan menjilatan tersebut.

Agak lama jg diaorang menjilat puki saya. saya pun dahh rasa steam gila. bnyk air yaang keluar dari lubang puki saya diaorang lalu menelannya, diaorang tdk langsung rasa geli.

Semakin lama penjilatan diaorang agak ganas masukkan lidah diaorang kedalam. saya tengok jam lunch time ingin habis takut orang masuk office. saya pakai semula pakaian saya dan kemaskan diri dan pergi tempat duduk saya balik.

So inilah kisah saya pertama berlaku di tempat kerja saya, selepas kejadian itu kitorang pernah buat beberapa kali, selepas kerja habis ovetime konon, sekali kat rumah saya, kat kereta die.

Saya memanng respec dengan diaorang krna walaupun dahh beberapa kali kitorang main dengan aksi yaang romentic, kasar, ganas tapi diaorang tdk akan melebihi batas krna diaorang tdk rosakkan dara saya.
Puki Gadis Ofis Dijolok Jari ***
Puki Gadis Ofis Dijolok Jari, sex story , Puki Gadis Ofis Dijolok Jari cerita seks dara virgin lucah, Puki Gadis Ofis Dijolok Jari kisah melayu boleh, Puki Gadis Ofis Dijolok Jari seri lucah malay, porn, erotic novel sex, Puki Gadis Ofis Dijolok Jari



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/