Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu

Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu | saya dan Dinnoy selalu melakukan perbuatan terkutuk itu tdk kira masa dan tempat. Asalkan tiada orang dan selamat, pasti kita melakukannya. Dinnoy bagaikan seorang pelanggan setiaku. Tubuh saya di jamah penuh nafsu dan menjadi tempat takungan sperma nya.

Selalu saya pulang ke rumah dengaan lubang punggung atau lubuk berahi saya berciciran dengaan sperma yang Dinnoy lepaskan. Malah, tekak saya jg sering berselaput dengaan lendiran sperma yang Dinnoy lepaskan di dalamm mulut saya.

Ohh. saya terasa bagaikan seorang pelacur. yang membezakannya hanyalah tiada bayaran yang saya perolehi, cuma kenikmatan yang saya sendiri dambakan. saya bernasib baik krn tdk mengandung. saya tdk tahu dimana silapnya, mungkiin sperma Dinnoy tdk berkualiti walau pun luar biasa banyaknya atau mungkiin saya yang sudh menghampiri menopause.

Saya dapat perhatikan bahawa ramai lelaki yang tertarik dengaan perempuan yang berpakaian satin berkilat. Ye, saya akui mmg benar. kerna saya sendiri sudh merasainya. Dinnoy mmg menggemari saya berpakaian kebaya atau baju kurung yang berkain satin.

Lebih lebih lg jika kainnya adalah kosong tanpa corak. Seboleh blh die akan sediakan waktu untk saya jika saya berpakaian sedemikian. tidak pernah walau sekali saya miss bersetubuh dengannya jika saya berpakaian satin, walau pun cuma tudung.

Tudung? Ye, jika saya bertudung satin, perkara yang paling di gemari Dinnoy adalah membiarkan saya menghisap butuh nya hingga seluruh benihnya memancut di dalamm mulut saya. saya tdk pernah geli.

Malah saya menyukainya. sperma Dinnoy yang bnyak membuatkan saya bernafsu. Kadang kala sengaja saya biarkan sperma nya meleleh dari tebing mulutku yang masih menghisap butuh nya. Sesungguhnya perbuatan saya itu seringkali membuatnya terkujat kujat kenikmatan.

Dinnoy telah membelikan saya 5 helai tudung satin yang mana 4 berwarna putih dan 1 berwarna kuning. 2 helai tudung berwarna putih mmg sengaja Dinnoy simpan di dalamm lacinya dan selebihnya saya simpan di rumah.

Kenapa Dinnoy simpan di dalamm lacinya? Supaya mudah untk saya menukarnya jikalau tudung saya telah kotor bersisa sperma nya krn die jg gemar memancutkan maninya di kepala saya yang masih bertudung satin itu.

Baiklah, tinggalkan cerita tudung. saya nak ceritakan bagaimana akhirnya saya diceraikan oleh bekas suamiku. Pada hari itu, anak anak saya bercuti di kampong sementara suami saya pergi bekerja. saya yang mengambil cuti mc sendirian di rumah.

Tiba tiba Dinnoy talipon dan memberitahu bahawa die jg bercuti. Tanpa segan silu saya mengajaknya datang ke rumah. saya yang bgitu ghairah nak bersetubuh dengaan Dinnoy di atas katil empuk saya terus mandi dan bersiap siap sementara menunggu kehadiran Dinnoy.

Kain batik lusuh yang berlumuran dengaan sperma suami saya pagi tadi saya campakkan ke dalamm bakul cucian. saya pilih kain batik satin yang bercorak ala jawa, dipadankan dengaan baju kurung kedah yang sendat dan singkat.

Tubuh saya yang montok dan berlemak itu kelihatan sendat dibaluti pakaian yang mampu menggugat nafsu Dinnoy. Tudung satin putih saya pakai dan terus saya menuju halaman rumah, tdk sabar menanti buah hati sulit saya itu hadir.

Tidak lama saya tunggu, akhirnya Dinnoy datang. saya ajak die masuk ke dalamm rumah. Namun, sebaik je tiba di ruang tamu, Dinnoy terus memaut pinggang saya. Daging pinggulku yang berlemak dan kelihatan sendat dibaluti kain batik satin nan licin itu di ramasnya geram.

"Kak Yah mc sebab demam ke? " Tanya Dinnoy seperti berbisik di telinga saya. Hembusan nafasnya yang hangat menerjah ke telinga saya menembusi tudung yang saya pakai. "Tak. akak nak berehat sebenarnya. " saya jujur memberitahunya.

"Saya ambil cuti sebab sakit la kak. " Dinnoy berkata lembut laksana seorang kekasih. "Dinnoy sakit ye? " saya menyatakan kata seperti kerisauan. saya risau akan kesihatannya, saya akui, cinta saya kepadanya semakin menebal.

"Ye. Sakit rindu kalau tak nampak akak. " Dinnoy mengakhiri kata katanya dengaan kucupan yang penuh hangat dan berahi. kami berkucupan mesra seperti suami isteri. Dinnoy meramas tubuh saya kegeraman.

Dubur saya yang sendat berkain batik itu di ramasnya tanpa henti. Geram benar die time tu. saya kenudian pimpin Dinnoy menuju ke bilik saya. Sewaktu menaikki tangga, Dinnoy berkali kali mengucup dan meramas burit saya.

Malah die jg berkali kali menamparnya manja. Pasti bergegar burit ku yang sememangnya melenggok lenggok di dalamm kain yang sendat. Sampai je di bilik. saya terus pinta Dinnoy duduk di tepi katil.

Saya jg duduk rapat di sebelahnya. kami sekali lg berkucupan mesra. Terasa seperti sdang berbulan madu. Ingatan kepada status saya yang mempunyai suami dan anak anak lenyap dalamm keghairahan saya bersama Dinnoy.

Smbil berkucupan, saya buka zip dan butang seluar Dinnoy. Keanjalan batang butuh nya yang keras memukul tapak tangan saya. Ternyata die tdk memakai seluar dalam. batang butuh nya yang keras meleding itu saya usap lembut.

Cerita Sex Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu

Saya lancapkan Dinnoy perlahan lahan bersama irama kucupan kita yang semakin berahi. Dinnoy jg tdk ketinggalan. smbil berkucupan, tangannya meramas daging pinggul dan peha saya. Sesekali tangannya menjalar ke tundun saya yang tembam.

Saya sedar, kelicinan kain batik satin yang saya pakai bnr benar membuatkan batang Dinnoy keras sekeras kerasnya di dalamm genggaman tangan saya yang gebu. Lebih lebih lg kainnya yang licin itu sendat membalut tubuh saya yang montok berlemak.

Saya lepaskan kucupan. saya pandang batang butuh nya yang keras di dalamm genggaman saya. Air liur saya telan menandakan seleraku kepada batang muda Dinnoy. Terus saya tundukkan kepala dan mengolom batang Dinnoy yang hangat itu ke dalamm mulut saya.

Itulah pertama kali saya menghisap batang lelaki selain suamiku di atas katil di dalamm rumah saya sendiri. Dinnoy menggeliat kesedapan. Mulut saya yang hangat menghisap batang butuh nya memberikannya kenikmatan yang sukar digambarkan.

Bunyi hirupan air liur saya yang bersebati dengaan air mazinya menambahkan keberahian Dinnoy. "Kak Yah. Saya tak sangka kak Yah akan melayan saya sejauh ini. o. ohh. Saya tak sangka cinta akak Yah sehebat ini. Terima kasih sayang. Sebab pakai tudung dan kain yang cantik nii untk saya. " Kata Dinnoy dengaan suaranya yang bergetar, menandakan keberahian telah menguasai dirinya.

Dinnoy memegang kepala saya yang bertudung satin itu. Di tekan kepala saya dan kemudian di tarik kembali berulang kali. batang butuh nya yang keras itu terbenam dalamm di lulutku dan kembali keluar ke bibir saya.

Ohh. saya semakin bernafsu. Batang keras yang sdang saya hisap mengghairahkan diriku. saya nak diriku di curahkan mani nya. saya nak batang keras anak muda itu memuntahkan maninya. saya cintakan batang anak muda itu.

"Hmmph. hoof. hoof. hmmnnph. " suara dari mulut saya yang dipenuhi batang Dinnoy memenuhi ruang bilik tidur saya. Dinnoy semakin tdk dapat bertahan. saya tahu sperma nya akan meledak.

Saya terus bangun dari katil dan terus berlutut di hadapannya. batang butuh nya yang berlumuran dengaan air liur saya kembali saya capai dan saya lancapkan laju. Kelicinannya membuatkan Dinnoy semakin menggelinjang di atas katil.

Matanya liar memerhati seluruh tubuh saya terutamanya peha dan kepala saya yang bertudung itu. "Boleh tak sayang pancut kat muka akak. ? Akak pakai tudung satin hari ni. " pinta saya manja.

Tangan saya tak henti melancapkan batang butuh nya yang terlalu keras itu. "uh. kak Yah. Boleh. sayang. daah nak keluar daah ni. " Dinnoy mengerang kenikmatan di lancapkan oleh isteri orang yang gebu montok itu.

Saya lihat, lubang kencing Dinnoy semakin terbuka, kepala cendawannya jg semakin berkilat. saya tahu, masanya sudh tiba. Segera saya dekatkan muka saya di batang butuh nya. Mulut saya buka luas agar sperma nya blh memancut masuk ke dalamm mulut saya.

Saya jeling Dinnoy di atas. Mukanya semakin kemerahan. Matanya penuh nafsu melihat kepala saya yang bertudung itu menadah muka di hadapan batang butuh nya yang nak memuntahkan benih itu.

"Ooh kak Yah. " "Crut. Crut. Crut! " Akhirnya muka saya di cemari pancutan sperma nya yang padu. Seperti biasa, jumlah benihnya yang bnyak memancut ke mata, dahi, mulut hidung serta pipi saya.


Cerita lucah Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu
  • Malah pancutan pertama dan keduanya yang terlalu padu itu saya rasakan melepasi muka saya dan hinggap di tudung saya. saya memerah batang Dinnoy semahu hatiku. Lancapan tangan saya di batang butuh nya yang berterusan membuatkan Dinnoy menggigil dan merintih kenikmatan.
  • Saya suka dengaan keadaan itu. Pancutan Dinnoy yang semakin berkurangan membuatkan sperma nya tdk lg memancut keluar, sebaliknya meleleh keluar dari lubang kencingnya. saya sungguh berselera melihat sperma yang pekat meleleh keluar dari batang anak muda yang keras itu.
  • Terus je saya masukkan batang butuh nya ke dalamm mulut saya dan saya hisap penuh keberahian. Dinnoy mengerang dengaan agak kuat kali ini. "Aaah. sedap. nya! Kak Yah! OOh" Dinnoy mengerang menikmati mulutku yang menghisap batang butuh nya.
  • Sperma yang meleleh keluar tadi saya hisap dan saya telan, seperti biasa. mmg sungguh indah saya rasakan. saya berasa bangga dapat memuaskan lelaki yang saya cintai itu. tetaapi segala kenikmatan itu berakhir apabila.
  • "Dah lama korang buat kerja ni! " bentak suami saya di muka pintu bilik. Serta merta saya berdiri bangun dan smbil membelakangi suami saya, saya lap muka saya yang penuh dengaan sperma Dinnoy dengaan lengan baju saya.
  • Tetaapi tdk sempat untk saya lap kesemuanya, bahu saya serta merta di tarik ke belakang membuatkan saya terpusing menghadap suami saya. saya terus terduduk jatuh di atas katil dengaan muka yang masih penuh dengaan sperma Dinnoy mengadap suami saya.
  • Dinnoy yang sdang berdiri di sisi katil kelam kabut membetulkan seluarnya dan ketika itulah, "Bedebuk! " Penumbuk sulung suami saya hinggap ke kepala Dinnoy membuatkan Dinnoy terus berganjak beberapa tapak ke belakang.
Kemudian suami saya beralih kepada saya pula. Penampar tiba tiba hinggap di pipi saya yang gebu. Peritnya saya rasakan. sperma Dinnoy yang masih meleleh di pipi terpercik akibat di tamper suami saya.

Suami saya kelihatan melihat tapak tangannya yang ternoda dengaan kesan sperma dari pipi saya yang di tampar tadi. "Kau mmg sundal Yah! pompuan murahan! dengann budak hingusan nii pun kau nak ke? ! Kau sedar tak yang kau tue daah tua nak mampos! " bentak suami saya bersama penampar yang sekali lg hinggap di pipi saya.

"Abang. maafkan Yah bang. Yah janji tak buat lagi. Tolonglah bang. " saya merayu kepada suami saya yang sdang menggila itu. "Abang, maafkan kita bang. Saya jg janji takkan kacau isteri abang lagi. " Dinnoy bersuara sesudah kasihan melihatku di pukul sedemikian rupa.

Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu cerita lucah seks melayu

Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu


"Sudah! Kau pun sama! dengann wanita tua yang gemuk macam nii pun kau mahu. Apa daah tak ada wanita lain ke dalamm dunia ni? ! Kau kerja kat mana? ! " Tanya suami saya.

"Saya kerja kat pam minyak sahaja bang" Dinnoy berbohong, tetaapi saya tahu akan strateginya. "Sudah! Sekali lg saya nampak muka kau, mampos kau saya kerjakan! Blah! " bentak suami saya.

Serta merta Dinnoy berlari keluar dari bilik dan terus berlalu dari rumah saya. yang tinggal hanyalah saya dan suami saya je ketika itu. Terus je suami saya menyuruh saya pergi bersiap.

Saya menurut arahannya. Kemudiannya suami saya membawa saya ke pejabat kadi dan di sana, saya berasa sungguh malu sekali. Segala perlakuan seksual saya dengaan Dinnoy di dalamm bilik tadi di ceritakan secara terperinci.

Rupa rupanya suami saya sudh mengintai sejak dari kita mula bercumbuan di atas katil. tidak saya sangka, permainan asmara saya dengaan Dinnoy rupa rupanya menjadi bahan tontonan suami saya.

Saya sungguh menyesal. Akhirnya, saya diceraikan dengaan talak 3 sekali gus. Hak penjagaan anak anak jg suami saya yang dapat lantaran perlakuan saya yang buruk menjadi point untk nya memburukkan diri saya.

Selepas diceraikan, saya dan suami saya pulang ke rumah. Tujuannya adalah supaya saya blh mengemas setiap barang barang saya untk saya bawa pergi dari situ. Namun, suami saya jg nak menjamah tubuh saya buat kali terakhir.

Walau pun saya sudh diceraikan olehnya, tetaapi perlakuan seksnya yang terakhir kepada saya itu adalah atas dasar kegeraman dan penghinaan, bukannya persetubuhan antara suami isteri. saya yang sudh lengkap bertudung dan berbaju kurung di paksanya supaya menonggeng melintangi pintu belakang rumah saya yang terbuka luas.

Suami saya yang berlindung di balik dinding dapur menyelak kain saya dan die terus menghenjut lubang punggung saya semahu hatinya. Gerakannya yang ganas dan kejam membuatkan kesakitan lebih bnyak saya rasai berbanding kenikmatan.

Saya menjerit dan merintih memintanya supaya berhenti tetaapi tdk diendahkannya, malah ianya lebih mengaibkan saya krn ianya mengundang perhatian jiran jiran belakang rumah saya. Kelihatan mereka melihat saya menonggeng smbil mengerang di muka pintu dalamm keadaan lengkap berpakaian.

Mereka tdk nampak suami saya lantaran die berselindung di balik dinding dapur. Nyonya belakang rumah saya berkali kali menggelengkan kepala melihatkan diri saya yang kelihatan amat hina dan memalukan itu.

Kedengaran seperti mengarut, tetaapi itulah hakikatnya. sesudah puas menaburkan benihnya di dalamm lubang dubur saya, suami saya akhirnya melepaskan saya keluar dari rumah itu bersama sama 2 buah beg pakaian yang saya bawa.

Saya tdk tahu kemana hendak saya tuju, hendak ke kampong halaman, tiada siapa di sana, adik beradik saya sudh jauh jauh semuanya, kedua orang tua saya pula sudh lama tiada.

Akhirnya saya mengambil keputusan menalifon Dinnoy. Dinnoy yang gugup menjawab panggilan krn bimbang suamiku yang menalifonnya akhirnya memberitahu bahawa die akan datang menjemput saya di perhentian bas. Dinnoy menjemput saya tinggal di kondominium yang disewanya, sementara saya masih belum ada tempat tinggal.

Sedikit kekesalan kelihatan terpancar dari wajah Dinnoy. diorang sedih melihat keadaan saya yang seperti sengsara. Sudahlah di pukul suami, di malukan di pejabat kadi, di ceraikan talak 3, malah, dimalukan di hadapan jiran jiran.

Saya faham perasaan Dinnoy, saya jg terasa menyesal atas apa yang telah saya lakukan selama itu. Selama 3 tahun saya menjalin hubungan sulit dengaan Dinnoy tdk sangka bgitu jadinya.

Saya memberi Dinnoy peluang untk meninggalkan saya, saya tak nak die menyesal krn saya. saya tak nak ianya menjejaskan hidupnya. tetaapi Dinnoy tetap dengaan pendiriannya. Dinnoy memelukku, mengucup lembut kepala saya yang bertudung, tudung yang masih jelas kesan sperma yang dilepaskan tadi.

"Kak Yah. yang daah berlalu biarlah berlalu. kitaorang bina hidup baru. kitaorang berdua. Kak Yah dan saya. Berdua. " kata Dinnoy smbil tangannya memaut daguku dan mendongakkan mengadap wajahnya.

Saya terdorong menatap wajahnya. Rasa bersalah dan kekesalan secara tiba tiba hilang. saya rasakan seolah olah bebas dari segala kekangan. saya merasakan kehangatan cinta lelaki yang berada di hadapan saya itu.

Bibir kita bersatu. Hati kita menjadi satu, bersama cinta yang sungguh pelik untk di perbualkan. Cinta antara anak muda berumur 31 tahun dan seorang janda berumur 48 tahun yang baru diceraikan.

Sungguh unik. Biar pun umur kita berbeza 17 tahun, namun, nafsu telah mengikat percintaan kita bagai tiada akhirnya. saya akhirnya memutuskan untk tinggal bersama Dinnoy. Tiada ikatan perkahwinan, tiada had nafsu.

Walau pun ketika saya datang bulan, jika Dinnoy menginginkan, sudh pasti mulut saya menjadi medan pertempuran. Sejak hidup bersama Dinnoy, saya rasakan hidup saya seperti kembali kezaman muda. saya seolah lupa umur saya yang kian lanjut ditelan usia.

Kami hanyut di telan arus nafsu saban hari. saya yang secara rasmi menjadi isteri Dinnoy secara tdk sah menjalani hidup yang penuh kasih sayang bersamanya. Lebih lebih lg tuntutan nafsu saya yang selama ini kegersangan akhirnya terubat.

Kalau diikutkan mmg tdk logik, tetaapi itulah hakikatnya. Kisah cinta yang tdk mengenal usia. Cinta yang sememangnya buta. dibelenggu nafsu.
Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu ***
Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu, sex story , Cerita lucah Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu, kisah blue malay Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu, cerita melayu sex isteri sundal dikongkek dipancut mani, porn, erotic novel sex, Tubuh Wanita Bertudung Dijamah Penuh Nafsu



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/