Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu

Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu | Selepas berkahwin saya terpaksa berpisah dgn suami. Telah dua tahun saya berjauhan dari suami. saya ditempatkan di sebuah bank di utara sementara suamiku bertugas di majlis bandaran di Pahang. Oleh kerna suamiku seorang kakitangan kerajaan negeri maka die tidk bolehh mengikuti berpindah ke utara.

Cuma saya sahaja yg bolehh bertukar ke Pahang. Dan selama dua tahun jugalah saya menunggu keputusan permohonan pertukaranku. Sebagai seorang eksekutif bank ternama maka saya disediakan sebuah rumah di bandar tempat kerjaku.

Pemilik rumah tersebut adalah seorang benggali yg saya kenali sebagai Mr Sanjar. krn umurnya telah melebihi lima puluh maka saya lebih selesa memanng gilnya Uncle Sanjar. Uncle Sanjar baik orangnya.

Die telah mengganggap saya sebagai anaknya. saya yg berusia 30 tahun sebaya dgn anak tunggalnya yg berada di luar negara. Anak pompuan Uncle Sanjar telah berhijrah ke Australia kerna mengikuti suaminya seorang warga Australia.

Saya sering jg bertandang ke rumah Uncle Sanjar yg tinggal di sebuah banglo di kawasan mewah. Biasanya saya ke sana pada akhir bulan kerna membayar sewa rumah. Uncle Sanjar lebih selesa di bayar tunai daripada memasukkan ke dlm akaunnya.

Katanya die tak suka beratur di depan mesin atm. Akupun tak kisah datang ke rumahnya kerna mendapat layanan baik daripada Uncle Sanjar. mngkin kerna kitaorang jarang bertemu maka sehingga kini saya tidk dikurnia zuriat.

Sebagai perempuan normal saya sememangnya mengharapka seorang anak. Tapi belum ada rezeki nampaknya. Bila sekali sekala berjumpa saya telah dilayan dgn baik oleh suamiku. Hubungan kitaorang amat harmonis dan bahagia.

Hubungan batin saya dan suami jg sempurna. saya bahagia dan sentiasa puas dlm hubungan kelamin. Petang itu seperti biasa saya ke rumah Uncle Sanjar untk membayar sewa bulanan. krn rumahku dilengkapi dgn perabot atau fully furnished maka sewanya agak tinggi iaitu rm 3, 500 sebulan.

Tapi saya tak kisah kerna bayaran sewa ditanggung oleh bank tempat saya kerja. Dari perbualanku saya serba sedikit tahu mengenai kehidupan Uncle Sanjar. die mempunyai firma guaman yg berjaya.

Krn kesibukannya maka die ditinggalkan oleh isterinya kerna mengikuti lelaki lain. Sejak itu die membesarkan puterinya seorang diri sehingga anaknya berumah tangga. Sekarang Uncle Sanjar tinggal seorang diri di banglo mewahnya.

Firma guamannya dikendalikan oleh rakan kongsinya. krn itu Uncle Sanjar lebih banyakk masanya di rumah. Petang itu sewaktu saya sdang berbuah dgn Uncle Sanjar di ruang tamu tiba-tiba tiga orang lelaki asing menyerbu masuk.

Saya tak tahu dari mana mereka datang. Di tangan mereka ada parang dan pisau. saya dan Uncle Sanjar terkejut dan kaku di tempat duduk. Sepantas kilat mereka menghampiri kitaorang dan mengacukan parang tajam ke arah muka.

Saya teramat takut dan lidahku kelu. "Jojo, ikat Sanjar itu di kerusi, " perintah seorang lelaki yg lebih berumur. mngkin jg lelaki tersebut ketua mereka. Lelaki yg dipanggil Jojo itu menyeluk sakunya dan mengeluarkan segumpal tali rapia.

Tali plastik warna merah itu di tarik-tarik supaya lurus dan Uncle Sanjar di arah pindah ke kerusi meja makan. Tangan benggali itu diikat ke belakang dgn tali rapia merah tersebut.

"Kamu ambil apa yg kamu ingin dan keluar jngn cederakan kami. " Uncle Sanjar bersuara perlahan. " jgn takut kitaorang takan cederakan kamu kalau kamu ikut cakap saya, faham! " katanya pada kitaorang lalu kitaorang agguk kepala kami.

"Di mana awak simpan duit kamu? " Tanya ketua perompak tersebut. "Dalam laci meja tulis. " Jawab Uncle Sanjar. Salah seorang lelaki tersebut membuka laci meja. Diambil sebuah sampul warna coklat dan membuka melihat isinya.

"Banyak duit nie. mngkin sepuluh ribu. Raya kami hati nie. " "Okeylah. Mari kami blah. " Lelaki yg paling muda bersuara. "Rezeki depan muka takkan mahu tolak. " Kata ketua perompak sambiil memandang tajam ke arahku.

"Apa maksud boss? " "Kita kerjakan dulu pompuan cantik nie. Membazir kalau kami sia-siakan. " saya menjadi takut. Kakiku menggeletar. Apakah pada hari ini saya akan menjadi mangsa perompak-perompak ini.

Ketua perompak mendekatiku. saya diarah membuka pakaianku di ruang tamu itu. Terketar-ketar saya melepaskan pakaianku satu persatu. saya ngeri melihat pisau tajam yg diarahkan ke mukaku. Sekarang yg tinggal hnya coli dan seluar dalam.

Saya teramat malu bila mata Uncle Sanjar mengarah ke badanku yg separuh bogel. dgn pisaunya yg tajam ketua perompak tersebut memutuskan tali coliku. Sekali rentap kedua gunung kembarku terdedah.

Empat pasang mata mengarah ke buah dada ku yg berkulit halus putih bersih dan berputing merah muda. saya bertambah bila mata Uncle Sanjar tanpa berkelip meneroka tubuhku yg putih gebu itu.

"Waduh cantik amat buah dada non. " Lelaki yg paling muda bersuara. "Enak ni kalau disusuin. " Lelaki yg seorang lagii mencelah. "saya rasa memek die lebih menarik, " kata si ketua sambiil memotong seluar dalamku dgn pisaunya yg tajam.

Sekarang saya benar-benar bogel di hadapan empat orang lelaki. Mata mereka terpaku pada faraj ku yg berbulu tipis. saya sentiasa memanng kas bulu-bulu tundunku. cuma sejemput di bahagian tengah tundun saya simpan buluku yg hitam.

Suamiku tak suka bulu lebat dan tak suka jg kalau gundul sama sekali. "Benarkan kataku. Memek nona ini memanng cantik. Enak ni kalau zakar kami disedutnya. " Ketua perompak mendekatiku.

Saya waktu itu sdang berdiri. dgn pisau yg masih di tangannya saya diarah supaya membuka kangkangku. dgn tangan yg satu lagii dua meraba tundunku dan jari-jarinya mula menyelinap ke celah faraj ku.

"Enak baunya memek nona ini. Jojo, kau mahu coba. " Ketua perompak mencium jarinya yg lembab dgn cairan faraj ku. Lelaki yg dipanggil Jojo mendekatiku. Lelaki muda jg menghampiriku.

Cerita Sex Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu

Kini kedua-dua lelaki itu mula menanggalkan pakaiannya masing. Batang butuh mereka yg sederhana besar itu terpacak keras. mngkin mereka mula terangsang melihat tubuhku yg tak berbalut pakaiaan. Kedua buah dada ku mula dipegang dan diramas oleh kedua perompak itu.

Puting susuku yg berwarna merah muda sebesar jari kelingking dipicit-picit. saya rasa geli dan enak juga. saya memarahi diriku sendiri kerna saya terangsang bila kedua buah dada ku di sentuh.

Mngkin di bahagian inilah pusat nafsuku. saya mula perasan bila tiap kali suamiku menyetuhnya maka nafsuku tiba-tiba bangkit. "Tolong lepsakan saya, tolong jngn buat begini, saya ni isteri orang, " saya merayu.

"Dimana suamimu? " "Di Pahang. " "Ohh. pasti non jarang bersama suami. kitaorang akan menghibur non. Akan kitaorang puaskan non. " "Sekarang non jongkok. Non hisap zakar kitaorang yg sdang ngaceng nie. " Arah ketua perompak.

Saya patuh. Ketiga-tiga lelaki tersebut berdiri di hadapanku. butuh mereka yg sdh keras tidaklah besar sangat. Biasalah ukuran orang Asia. Batang butuh coklat tua yg berkepala bulat itu diarahkan ke mukaku.

Baunya agak meloyakan. Perompak ini tak mandi agaknya. Ketiga-tiga kepala pelir perompak itu saya hisap secara bergilir. saya sedut dan nyonyot penuh tenaga. Biarlah mereka sembur dlm mulutku daripada mereka pancut dlm faraj ku.

Bimbang jg nanti saya hamil anak perompak tersebut. Manusia jahat dan tak ada otak. saya layan ketua perompak itu bersungguh-sungguh. Beberapa minit kemudia saya lihat ketua perompak tersebut mengeliat dan beberapa saat kemudian mulutku dipenuhi dgn air mani yg dipancut oleh ketua perompak.

Saya telan cairan putih pekat itu. Perompak kedua dan ketiga saya buat perkara sama. mngkin kerna mereka hendak cepat maka kedua-dua mereka melepaskan maninya ke dlm mulutku. Muslihatku berjaya dan saya terselamat.

Ketiga-ketiga perompak dgn pantas mengenakan pakaian mereka. Dicapai duit sewa yg saya letak di atas meja. Sebelum pergi mereka melondehkan seluar Uncle Sanjar. Terkejut saya bila melihat butuh Uncle Sanjar yg hitam legam itu sungguh besar dan panjang.

Terpacak keras bagai tugu. Dan yg menariknya pelir Uncle Sanjar yg berurat-urat itu masih berkulup. Uncle Sanjar tidk bersunat. faraj ku gatal-gatal mahu merasai butuh Uncle Sanjar yg tak berkhatan.

Sewaktu saya dikeroyok salah seorang lelaki tersebut telah menghampiri Uncle Sanjar dan menarik seluar yg dipakainya. Rupanya Uncle Sanjar tidk memakai seluar dalam. bgitu seluarnya tertarik ke lutut maka terdedahlah batang zakar nya dan melenting bagaikan spring.

Penis nya yg besar panjang itu sdh teramat keras, kesan daripada melihat keadaanku yg telanjang bulat. Badanku yg tidk ditutup walau seurat benang telah merangsang nafsu Uncle Sanjar. Terkejut saya bila melihat butuh Uncle Sanjar yg hitam legam itu sungguh besar dan panjang.

Terpacak keras bagai tugu. Dan yg menariknya pelir Uncle Sanjar yg berurat-urat itu masih berkulup. Uncle Sanjar tidk bersunat. faraj ku gatal-gatal mahu merasai butuh Uncle Sanjar yg tak berkhatan.

"Sorry Elina, I tak bolehh kontrol tengok you telanjang, " kata Uncle Sanjar seperti mahu menutup batang butuh nya yg terpacak keras. "Okey uncle. Biasalah uncle lelaki nomal, " kataku sambiil memandang pelir Uncle Sanjar yg berwarna hitam dan besar panjang itu.

"Sorry Elina, I tak mampu kawal perasaan I tengok you hisap zakar perompak tu, " sambung Uncle Sanjar malu-malu. "Okey, tak apa. Kalau uncle mau saya bolehh hisap zakar uncle, " kataku sambiil merenung batang besar panjang itu.

Keinginanku merasai pelir negro kembali menguasai diriku. "You jngn main-main, Elina. " Kata Uncle Sanjar tak percaya. "saya tak main-main uncle, " kataku sambiil mendekatinya dan membelai batang zakar kerasnya itu.

Kemudian saya bergerak mendekati Uncle Sanjar lebih rapat. dallam keadaan diriku yg telanjang bulat saya rapatkan badanku ke badan Uncle Sanjar yg masih duduk di kerusi. saya sengaja mendekatkan faraj ku ke muka Uncle Sanjar.


Cerita lucah Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu
  • Dgn pantas Uncle Sanjar menarikku ke arahnya. Hidung mancung Uncle Sanjar berlabuh di muara vagina ku yg masih basah. Aroma faraj ku dicium penuh ghairah. "Your cunt smell good. I like it. " Uncle Sanjar bersuara dgn nada bergetar.
  • Puas menghidu Uncle Sanjar menjilat pula lurahku yg sememangnya sdang merkah merah. Kelentitku yg menonjol jg menjadi santapan Uncle Sanjar. saya lihat pelir Uncle Sanjar yg hitam itu makin keras dan memanjang.
  • Sungguh besar dan panjang pelir benggali. saya lihat kepalanya yg hitam kemerahan seperti meronta-ronta mahu membebaskan dirinya dari sarung kulup. Tak sabar saya mahu merasa pelir benggali. saya pegang daging bulat macam lemang itu.
  • Keras kenyal macam tiub tayar basikal yg diisi angin. saya gerak-gerakkan tanganku melurut batang berurat warna hitam itu. Seronok pula bermain dgn batang butuh benggali. "I like your uncut cock. Look nice. " saya memegang dan melurut-lurut batang benggali yg tak bersunat.
  • Pertama kali saya melihat kemaluan lelaki dewasa yg tak berkhatan secara dekat. Selama ini saya hnya melihat di skrin komputer bila saya melayari laman web lucah. memang biasa saya melihatnya sama ada hitam maupun putih.
  • Bagi pompuan putih mereka suka batang negro yg hitam legam itu. Kata mereka black is beutiful. Sekarang balak Uncle Sanjar terpacak di hadapanku warna hitam legam macam batang pelir negro.
  • Dulu waktu syarikatku menghantarku berkursus selama sebulan ke New York teringin jg saya merasai batang negro tapi hajatku tak tercapai. saya gerun bila melihat di skrin tv batang mereka yg besar panjang itu.
  • Saya ngeri faraj ku yg sempit akan koyak rabak dikerjakan oleh lelaki negro yg besar dan tinggi. Keinginanku untk melihat dan mencuba batang negro yg hitam berurat itu seperti besi berani yg menarik-menarik.
Kawanku Misha yg pernah mencubanya menceritakan pengalamannya bersama lelaki negro. Katanya die menjerit-jerit kenikmatan sepanjang berhubungan seks. dallam masa setengah jam die mengalami enam kali orgasme. Kenikmatan yg tak pernah dilupai sepanjang hidupnya.

Kenikmatan dan kelazatan seperti ini tak pernah dirasai dgn suaminya sepanjang perkahwinan mereka. Kata Misha lagii aroma kepala butuh lelaki negro yg tak bersunat itu sungguh merangsang nafsunya. die amat merindui bau itu bila die pulang ke tanah air.

Aroma itu sungguh istimewa kerna dgn menghidu kepala pelir lelaki negro sahaja die telah mengalami orgasme pertama. Bau seperti ini tidk ada pada kepala pelir suaminya. mngkin jg kerna suaminya berkhatan.

Saya mahu membuktikan kata-kata Misha. saya lurut dan loceh kepala butuh Uncle Sanjar yg bulat itu. saya tarik kulit kulup ke arah pangkal. Warna merah kehitaman berkilat dan agak lembab.

Saya seperti tak sabar mahu menghidu bau aroma kepala butuh benggali yg tak bersunat itu. saya mendekati batang hidungku ke kepala licin. Pelan-pelan saya menarik nafasku. saya mahu menghirup bau kepala butuh Uncle Sanjar.

Terhidu aroma yg istimewa. Serta merta faraj ku mengembang dan menguncup. Mula-mula perlahan kemudian makin cepat kemutannya. saya mencium lebih lama dan cairan hangat mula mengalir keluar dari rongga faraj ku.

Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu kisah blue melayu seks, cerita lucah Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu, seri sex malay Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu

Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu


Saya seperti kerasukan. Aroma merangsang yg terpancar dari kepala butuh Uncle Sanjar terutama di bahagian takoknya itu sungguh menggugah perasaanku. Makin dlm saya sedut makin kuat faraj ku mengemut.

Sepasang kelenjar Bartholin di rongga faraj ku makin aktif mengeluarkan sekresi lendir hangat membasahi seluruh permukaan vagina ku. Badanku bergetar dan saya mengalami orgasme. memang betul kata-kata Misha. Aroma kepala butuh yg tak berkhatan bolehh membuat perempuan mengalami orgasme hnya dgn menghidu bau tersebut.

Sekarang saya yakin dan mempercayainya. saya sendiri mengalaminya. Sungguh malang kerna suamiku tak memiliki aroma ini. Suamiku bersunat seperti semua lelaki melayu yg lain. Uncle Sanjar masih duduk di kerusi.

Saya mencangkung merapati celah kelangkangnya. Batang pelir nya terpacak di hadapanku. saya seronok melayan batang hitam lelaki benggali yg besar dan panjang itu. Tanganku teruja bermain sorong tarik kulit kulup Uncle Sanjar.

Pergerakan kulit kulup membuka dan menutup kepala licin sungguh menarik. saya melihatnya dgn penuh bernafsu. Terasa seperti saya sdang bermain-main dgn pelir lelaki negro. saya berfantasi. Puas menghidu saya menjilat kepala hitam licin tersebut.

Saya menghisap kepala kemaluan Uncle Sanjar dgn penuh nafsu. Lidahku bermain-main di sekitar kepala kemaluan Uncle Sanjar. Kepala bulat itu saya kulum kemudiannya. "Ooughh. ouh" terdengar suara erangan keluar dari mulut Uncle Sanjar.

Uncle Sanjar kesedapan bila saya menghisap dan menjilat-jilat kepala pelir nya yg jg daah mula mengeluarkan air mazi. Terasa masin cairan lendir yg keluar dari hujung kepala butuh lelaki benggali itu.

Tangan Uncle Sanjar memegang kepala dan dan menarik-narik rambutku. "Oouhh. Yes suck it more baby, " keluar suara dari mulut Uncle Sanjar. saya semakin berselera menghisap pelir Uncle Sanjar apabila mendengar suara tersebut.

Saya hisap dan kulum batang besar tersebut. sambiil mengulum saya membayangkan pelir negro yg berada dlm mulutku. Kerongkongku disondol-sondol oleh kepala bulat itu bila saya memasukkan makin dlm ke mulutku.

Uncle Sanjar makin kuat mengerang. Cairan hangat makin banyakk keluar membasahi bibir-bibir faraj ku. "Cukup Elina. I daah tak tahan. " Uncle Sanjar berdiri. die mengarahku merangkak di atas lantai berkarpet.

Saya menurut dan merangkak seperti budak kecil. Uncle Sanjar bergerak ke arah belakangku. Uncle Sanjar memulakan tugasnya dgn menghidu faraj ku. Terasa hidung mancungnya berlegar-legar di lurah faraj ku yg telah lama banjir.

Dicium kelentit dan bibir faraj ku. Enak dan geli saya rasa. Puas menghidu lidahnya pula berperanan dgn menjilat-jilat kelentitku. Geli rasanya. Kemudian di sekitar bibir kemaluan dijilatnya. dgn bibirnya yg dirapatkan die menarik-narik lembut bulu faraj ku yg kujaga rapi.

Tindakan serentak di lurah, bibir dan kelentitku membuatkan saya teramat geli. Badanku bergetar dan mengejang. saya mengalami orgasme untk kali kedua. Lemah lututku, terasa seperti mau rebah ke lantai.

Pantas Uncle Sanjar memelukku. Badanku dipegang agar saya tak terjelepuk ke lantai. "Come on uncle, do it now. I really want your big cock now. Fuck me right now. please uncle. Fuck me I daah tak tahan. " saya merengek dan merayu.

Saya pasrah dan menunggu junaman batang kemaluan Uncle Sanjar yg besar panjang yg sebentar tadi bermain dlm mulutku. saya membuka sedikit kakiku bagi memudahkan kemasukan batang pelir lelaki benggali.

Saya lihat Uncle Sanjar membetulkan kepala butuh nya mengarah ke sasarannya. saya menunggu penuh debaran. "Auww. " saya menjerit bila kepala bulat menyentuh dan menyelam ke dlm lurah faraj ku.

Bahagian kepala sdh terbenam. Uncle Sanjar memegang badanku rapat ke badannya bila die mula menekan batang pelir nya. die mula menggerakkan bontot nya maju mundur dan seinci demi seinci batang keramatnya menyelam ke dlm lubang nikmatku.

Beberapa kali disorong tarik maka seluruh balak lapan inci itu terbenam hingga ke pangkal. Sendat saya rasa dan bila Uncle Sanjar menekan terasa senak di pangkal rahimku. saya memberi tindak balas.

Faraj ku mengepit dan meramas batang berurat kepunyaan Uncle Sanjar. Sedap dan lazat. saya sdang menikmati sepuas-puasnya pelir Uncle Sanjar yg panjang dan besar itu. Agaknya beginilah rasanya bila batang negro meneroka lubang vagina Misha kawanku.

"Fuck me harder and faster. Please. uncle, " pintaku sambiil memerhati Uncle Sanjar. Uncle Sanjar meneruskan aksinya. saya dapat merasai batang hitam keluar masuk dlm lurahku yg berwarna merah muda.

Tedengar bunyi crot, crot bila Uncle Sanjar melajukan tikamannya. Bulu-bulu dipangkal kemaluan Uncle Sanjar mengusap-usap bibir kemaluan dan kelentitku. saya melonjak-lonjak bontot ku dan mengayak kiri kanan kerna terasa kelazatan.

Pahaku bergetar penuh nikmat bila bulu-bulu kasar di paha Uncle Sanjar menyentuh bontot dan faraj ku. Setengah jam Uncle Sanjar menyeksaku. Seksa tapi penuh nikmat dan lazat. Gerakan maju mundur makin pantas dan laju.

Tiba-tiba Uncle Sanjar menghentak kuat dan terasa batang butuh nya makin keras dan makin membesar. Terdengar suara erangan kuar dan pangkal rahimku disembur dgn cairan kental panas. Berkali-kali terasa kepala butuh Uncle Sanjar mengembang bila pancutan demi pancutan dilepaskan ke dlm vagina ku.

Serentak itu jg saya mengalami orgasme untk kesekian kalinya. Beberapa waktu kemudian saya dan Uncle Sanjar tergeletak keletihan di atas karpet. kitaorang keletihan tapi nikmat. saya memejamkan mataku menikmati kelazatan orgasme.

Saya tersenyum melayan hebatnya Uncle Sanjar. Kepuasan yg tak pernah saya perolehi dari suamiku. "Terima kasih Elina. I benar-benar puas. Elina memanng handal, " kedengaran Uncle Sanjar berbisik di telingaku.

"Sama-sama. Uncle jg hebat. Belum pernah saya puas seperti ini. " saya memuji kehebatan Uncle Sanjar. saya menoleh ke arah Uncle Sanjar yg terbaring telentang. Badannya yg berbulu itu kelihatan gagah.

Di celah kelangkangnya tergeletak batang butuh yg basar berlendir. Kepala licin mengecut dan bersembunyi ke dlm kelongsong kulup. "I like your big, long and uncut cock. " saya berbisik di telinga Uncle Sanjar sambiil tersenyum puas.
Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu ***
Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu, sex story , Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu kisah blue melayu seks, cerita lucah Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu, seri sex malay Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu, porn, erotic novel sex, Rogol Janda Seksi Buah Dada Gebu



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/