Pesta Sex Lesbian Melayu

Pesta Sex Lesbian Melayu | Kisah ini mula berlaku beberapa tahun yangg lalu, saya bekerja sebagai setiausaha pada orang nombor satu tempat saya bekerja. Dianya berbangsa Inggeris. Orangnya dalamm lingkungan 40 an, namun masih tegap and kacak. Tinggi orangnya, maklumlah orang amerika. Manakala saya, hanya kecil, berumur waktu itu 30 tahun, and sudh beranak 2.

Satu hari saya telah diminta olih boss saya ini utk mengikuti ke satu seminar di Australia dimana die telah diminta membuat satu presentasi, and olih itu mahukan saya ikut sama membantu.

Utk memendekkan cerita, saya pun ikutlah diaorang, and perlu berada disana selama 5 hari. Satelah tiba, hari pertama and kedua kita sibuk dngan seminar tersebut and hnya balik ke hotel lewat malam.

Masuk hari ketiga berada disana, seminar itu sudh selesai and boss saya mengatakan hari utk kitorang relax. Dibawanya saya berjalan jalan dibandaraya Melbourne and jugak Gold Coasts. memanng cantik tempatnya Pada malamnya die bawa saya ketempat tempat hiburan saperti nite club and karaoke.

Dikaraoke kita berdua menyanyi bersama manakala dinite club, kita menari. saya memanng pandai menyanyi and menari, jadi tidak bermasaalah utk mengikutinya. Entah kenapa, saya jugak tidak tahu, mungkiin sudh berada berjauhan and sudh lama kerja dengannya, saya tidak membantah apa jugak kehendaknya saperti menari perpelukkan and dicium pipi saya sambill ucappkan terima kasih salepas menari.

Pada hari keempat and salepas berjalan jalan pada malamnya, die mengajak saya kesatu tempat yangg tidak ada diMalaysia, iaitu sebuah kelab sex. Disitu saya lihat berbagai cara pesta sex and jenis orang yangg sdg melakukannya, termasuk tarian bogel and sebagainya.

Cerita Sex Pesta Sex Lesbian Melayu

Sambil kita melihat apa yangg berlaku disitu, terlalu asing bagi diri saya, melihat orang melakukan pesta sex bgitu je depan mata saya. kita berbual bual sambill melihat tarian bogel and ada jugak pasangan yangg melakukan sex dihadapan orang ramai.

Saya yangg mungkiin sudh berjauhan dari suami and anak anak, merasa bernafsu melihat apa yangg orang orang itu lakukan. Apatah lg boss saya ini memegang badan saya, memeluk and ada ketikanya meraba saya.

Mngkin kerna itu, antara sedar and tidak sedar, apabila boss saya meraba raba badan saya, sambill memasukkan tanganya dalamm baju saya and meraba payudara saya, saya melayang. mngkin boss saya ini sudh berpengalaman and tahu yangg saya sudh lemah, maka bila die kata mari kitorang balik and sambung dalamm bilik hotelnya, sayahanya mengangukkan kepala.

Sampai dihotel, dipimpin nyer saya terus kebiliknya and bukan bilik saya. Dibaringnya saya atas katil and terus melakukan sesuka hatinya pada saya. sambil die melakukannya, disamping merasa seronok, saya terbayang apa yangg saya lihat dikelab itu tadi.


Cerita lucah Pesta Sex Lesbian Melayu
  • Saya lupa suami, anak and siapa saya. saya terus dibuai olih boss saya ini. Walaupun orangnya sudh 40 an, tua dari suami saya, tapi permainannya cukup baik and anu nyer jugak masih kuat and lebih besar dari suami saya.
  • Maka malam itu terjadilah buat pertama kalinya saya menyerahkan tubuh saya utk diratah olih boss saya ini. Entah berapa kali die kerjakan saya, saya tidak ingat, kerna segala galanya seronok and sebagai mimpi bagi saya.
Sejak malam itu, saya tidak lg balik ke bilik saya, terus dipindahkannya kebiliknya and kita sudh saperti suami isteri. saya hnya terasa sedikit kelainanan apabila sampai diKLIA, suami and anak anak saya jemput saya, and kekesalan timbul dalamm hati saya.

Pesta Sex Lesbian Melayu cerita melayu minah salleh lesbi, cerita malay blue Pesta Sex Lesbian Melayu, tengok film blue Pesta Sex Lesbian Melayu

Pesta Sex Lesbian Melayu


Tapi itu hnya sementara. Selang 2 hari salepas kembali ke Malaysia, boss saya mengajak saya makan tengah hari diluar. memanng selalu kita makan bersama, namun hnya makan and balik.

Hari itu salepas makan disebuah coffe house, boss saya bertanya sama ada saya mahu berehat dihotel tersebut. saya faham maksudnya and entah kenapa saya setuju. and hari itu, berlaku lg apa yangg berlaku di Australia.

Hingga sekarang, saya masih lg meneruskan melakukan sex dngan boss saya ini. utk megelakkan suami saya tahu, semuanya dilakukan waktu siang hari waktu bekerja. Bukan sekadar dngan boss saya jer, kerna die telah membawa saya kerumahnya and rupa rupanya isterinya jugak mengamalkan sex terbuka.

Ada ketikanya saya and isterinya melakukan lesbian manakala die menonton and ada ketikanya boss saya membawa rakan rakanya, semua berbangsa ingeris utk pesta sex. saya telah jauh berubah dari dahulu, tetaapi saya masih berjaya melindunginya dari pengetahuan suami and keluarga saya atau pun kenalan kenalan saya.

Saya tidak berubah dari pemakaian saperti baju kurung and sebagainya saperti pompuan pompuan lain. tidak berpakaian seksi, namun didalamnya, badan saya ini sudh jauh berbah. Jika ada yangg tahu apa yangg saya lakukan dngan boss saya and rakan rakannya, pasti tidak akan percaya, kecuali jika mereka lihat sendiri.

Saya harap, tiada siapa yangg akan tahu. bertanya sama ada saya mahu berehat
Pesta Sex Lesbian Melayu ***
Pesta Sex Lesbian Melayu, sex story , Pesta Sex Lesbian Melayu cerita melayu minah salleh lesbi, cerita malay blue Pesta Sex Lesbian Melayu, tengok film blue Pesta Sex Lesbian Melayu, porn, erotic novel sex, Pesta Sex Lesbian Melayu



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/