Sedapnye Konek Mamat India

Sedapnye Konek Mamat India | saya kenal dng mamat india ni melalui internet ni gak la. kalau tak silap saya ini lah kali pertama saya kenal dng mamat india nie. sesudah beremail beberapa kali dan call saya banyaak kali gak diaorang ni tinggal kat Pahang.

So dipendek kan cite diaorang ajak jumpa saya set je diaorang kata diaorang ada kursus kat kl ni diaorang akan overnite kat Hotel so dekat je dng tempat saya tinggal.

Seperti yanng dijanjikan diaorang soh saya datang kat bilik diaorang nombor dahh lupa saya ni kali pertama mahu main dng mamat india lg pun diaorang kata ini la kali pertama diaorang main dng lelaki lembut macam saya ni so saya bawak la kawan utk menyedapkan hati saya nie.

Saya takut gak. kot kot diaorang ni macam mamat estet saja. lepas je saya parked kete saya kat depan hotel tu saya dng kawan saya pun naik la hotel tu malu gak.

Sebbab maklum la reception kat depan tu pandang semacam je saya ni biasa la. dreesing lelaki je sampai je kat bilik diaorang saya bell diaorang terbuka je pintu saya setengah pengsan dng kawan saya tue.

Sebbab mamat ni bukan mamat estet jngn tak caya muka diaorang macam Anil Kapoor. diaorang pelawa saya masuk so hajat hati tak mahu introduce diri masa awal. sebbab takut gak tak hensem.

So saya mahu pass kat kawan saya je tapi bila macam Anil Kapoor tu tak jadi la mahu nyamar so kawan saya lak saya tengok dahh lain macam planning asal mahu kasi kat die.

Tapi tak leh jadi. saya over shadow diaorang saya kenal kan diri saya so we all sembang jab. saya dahh kasi signal kat member saya tue. soh diaorang turun la.

Tunggu kat mana mana diaorang paham we all sambung cite. macam macam cite la ops. mamat ni dahh kawin dahh ada anak 2 tak kisah la kata hati saya janji saya blh atasi prestasi wife die.

Sambiil sembang tu. tangan saya merayap gak. saya tahu. jantan ni kalau kitaorang tak mula kan dulu. sah sah diaorang tak mahu nyer malu la konon. pirah. tapi bila dahh mula kang.

Naik biru kitaorang di buatnya dahh paham sangat dahh saya lak offer diaorang utk massage. maklum ler diaorang naik bas. penat so saya soh diaorang buka baju diaorang ikut je saya soh diaorang pakai towel diaorang ikut gak saya ni pakar gak la dalamm urut mengurut nie.

Sebbab saya ni anak tukang urut diaorang kata saya pandai urut. ye la tu mahu bodek la tu sambiil urut saya sembang la dng diaorang die kata diaorang tak pernah puas dng wife die.

Sebbab wife diaorang org kampung yanng tak pandai main tak suka blowjob diaorang punya. kayu. ye la tue. banyaak la korang punye cite macam macam korang kondem wife korang.

Cerita Sex Sedapnye Konek Mamat India

Tapi dalamm masa saya urut tue. saya sniff gak die. kot kot ada bau badan sah sirim diaorang ni pembersih saya rasa lega sikit tak mahu la saya bau kari ka minyak lenge ke sampai je jari jari saya ni kat pinggang die.

Saya tarik sikit demi sikit towel tu dari paras pinggang sampai la diaorang terbogel. amboi. terbogel lg sebenarnya sengajakan mahu tengok gak burit kuali ker burit periuk so saya rasa diaorang ni memanng bersih punye org.

Sebbab ada chop sirim gak. saya cari urat sembelit dan urat kentut diaorang nasib la tak kentut kalau kentut mau saya humban diaorang ikut tingkap tu tapi saya tengok burit diaorang terkemut kemut la sebbab sedap sangat dapat urutan berbisa dari anak tukang urut.

Sengaja saya mainkan jari saya kat pangkal buah die. saya rasa kematu je kat situ. keras la batang kote diaorang tu saya urut urut kat pangkal batang kote diaorang yanng kat lobang burit diaorang tu diaorang dahh berdesih dahh sah sah tegang dan keras batang kote diaorang tu ini urut bukan sebarang urut tau.

Ini urut utk carik urat kasi keras dan kuat main sebbab saya ada belajar dari abah saya. saya carik lubang cincin diaorang dari belakang. abah saya kata lg senang carik dari belakang saya rasa buah diaorang bergerak gerak dan macam ada angin.

Saya urut buah diaorang ada lendir tak elok utk jantan macam u all yanng suka melancap dan kuat main bila dahh rasa ok sikit saya soh diaorang telentang mak aih.

Telentang je diaorang mata mak berpinar sekejab nyah. apa tak nya keras macam besi berurat panjang. beso. semua nya kira complete la bagi seorang jantan macam diaorang ni hati saya dahh dig dug saya tengok mata die.

Diaorang senyum je kat saya diaorang ingat saya takut?. alang alang seluk batang. eh eh batang lak. terlatah lak. alang alang seluk pekasam. biar sampai lendir keluar. betui ka mak cakap ni nyah ah tak kisah la nyah mak pun.

Eh mak lak saya pun urut la perut diaorang saya rasa banyaak angin berbunyi perut diaorang sebbab angin lari pas tu saya pegi kat ari ari diaorang kat situ angin lg kuat.


Cerita lucah Sedapnye Konek Mamat India
  • Tapi tak ribut topan. akak malas dng adik adik yanng tak reti bahsa nie. lg bertambah la keras batang mamat keling ni eh eh saya terperasan la. mamat ni rupanya dari spesis org islam gak.
  • Veryt the clean gitu sunat nyah mak suka! memanng cantik shape die. kepala tak la kembang semangkuk macam kepala king cobra tu selari dng batang kote diaorang yanng panjang tu tekan tekan kat pangkal batang kote diaorang tu urut ada isi sikit mahu kasi tang pangkal tu biar tak leh mahu lentur lentur.
  • Ada la petua diaorang sape sape mahu berurut dng mak kena la sedia kan pengkerasnya. tak mahal RM250 je RM200 tu sebbab mahu beli baju. mahu melaram. saya tengok mata diaorang dahh tutup rapat dahh bila saya pegang batang kote diaorang berdenyut denyut saya genggam kuat kuat.
  • Fuh memanng power giler mamat ni punye tak ada lembik lembik dahh ya la. kari la pulak. sambiil main main kat kepala batang kote diaorang tu tangan saya satu lagi.
Main kat puting diaorang sekejab kiri. sekejab kanan saya tengok diaorang macam mahu juling dahh bila saya buat macam tu steam giler die. lepas tu saya tengok mata diaorang macam mengharap saya kulum batang kote die.

Saya paham sikit demi sikit saya main dng lidah saya kat kepala batang kote diaorang saya tengok kaki diaorang dahh terangkat dahh saya masuk kan batang kote diaorang pelan pelan dalamm mulut saya.

Ngeliat manja diaorang suara tertahan tahan apa tak nya. panas suam la kot lama gak saya berkeadaan bgitu. sambiil tu lidah saya main main kat kepala batang kote diaorang masa terendam kat dalamm mulut saya jari saya terus main kat puting diaorang die angkat kaki diaorang dalamm keadaan lutut di atas diaorang kangkang kan kaki diaorang saya ni suka tengok org siok macam mahu mampus.

Saya pun apa lg bawak lidah saya kat antara pangkal batang dan lubang burit diaorang sebbab clean saya sanggup laa saya main main kat urat tue. apa lagi. terangkat burit diaorang sambiil mengerang sedap tengah tengah sedap tu hand phone saya berdering la.

Sape la pulak kacau ni tak tau nombor sape saya angkat saya dengar kawan saya kat bawah dahh marah marah kat saya dahh diaorang kata "oi. mau bikin anak ker".

Saya kata "give me 10 minit please" diaorang kata "kalau lambat saya balik naik teksi". macam mana tuh. ? sape mahu jawab? ada idea? tolong jawab kan terus saya main mainkan lidah saya kat lubang burit die.

Fuyoh lg terangkat kaki die. mengerang macam lembu kena sembelih saya suka tengok mamat tu dalamm keadaan macam tue. tak tentu hala. saya tau diaorang steam giler tue. lg suka dan lg kerap saya jolok lidah saya kat lubang burit diaorang tu saya tau sangat diaorang memanng suka dan saya tau gak lelaki memanng suka kalau main lidah kat lubang burit mereka tak caya bet rm 10.

Dan saya percaya. mamat ni tak lama nie. saya sure memanng akan pancut cepat ni benar tekaan saya sambiil tangan saya melancap batang zakar diaorang sambiil saya jilat burit diaorang saya rasa dahh kembang semacam zakar diaorang tu macam air dahh mahu keluar dah.

Lg laju saya buat tau tau diaorang angkat tinggi burit die. sekali dng kaki diaorang cruut crut diaorang klimak saya tengok muka diaorang berkerut tahan sedap. jngn tak caya.

Sedapnye Konek Mamat India kisah blue lucah, bohsia sundal melayu Sedapnye Konek Mamat India, cerita sex Sedapnye Konek Mamat India

Sedapnye Konek Mamat India


Air diaorang sampai kat muka die. diaorang terus melancap sendiri sambiil mengerang. saya tau ini akibat urutan saya kat batang zakar diaorang tadi urat dahh benar banyaak sangat air diaorang saya perati je gelagat die.

Tak kuasa mak nyah mahu tolong diaorang lapkan. sendiri sedap sendiri buat la lepas tu saya tengok diaorang len+++ macam org lari 30 km terdampar lesu diaorang tarik nafas dalamm dalam.

Lepas tu diaorang lepas kan baru la diaorang blh becakap dng saya. diaorang kata saya ni sah sah memanng tera dalamm bidang urut dan main nie. ye ke nie?.

Tak penah diaorang capai klimak macam gini sedap diaorang angin dekat buah zakar dan perut dahh tak ada. memanng la sedap bila klimak jngn korang tak tau lepas tue.

Hand set saya bunyi lg saya off terus. saya tau kawan saya dahh marah dahh tue. so saya cakap kat die. i got to go diaorang paham so diaorang ambil duit.

Pas tu diaorang kasi kat saya. diaorang kasi saya RM100. 00 diaorang kata ini bukan sebbab khidmat sex. tapi khidmat urut saya kat die. saya paham. dan saya terima je duit tu.

Diaorang kata. lain kali diaorang akan call saya kalau diaorang datang kl lagi. so saya pun angguk je la saya bega bega sikit rambut dan baju saya. saya pun chiow puas hati saya bila saya dapat takluk jantan yanng kata diaorang org tera.

Blh tahan sampai 30 minit ke atas la 1 jam la.
Sedapnye Konek Mamat India ***
Sedapnye Konek Mamat India, sex story , Sedapnye Konek Mamat India kisah blue lucah, bohsia sundal melayu Sedapnye Konek Mamat India, cerita sex Sedapnye Konek Mamat India, porn, erotic novel sex, Sedapnye Konek Mamat India



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/