Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki

Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki | saya memiliki seorang orang pembantu rumah yangg baru bernama Triana yangg saya ambil untk mengantikan pembantu rumah lama saya yangg telah tamat kontraknya. Orangnya masih muda dan berumur dalamm lingkungan 33 tahun. Triana ini cantik orangnya, berkulit sawo matang dgn mempunyai bentuk badan yangg lansing serta sangat rajin dan cekap melakukan kerja rumah.

Sebelum datang ke Malaysia die pernah bekerja sebagai pembantu rumah di Singapura dan Hong Kong. die telah lama berpisah dgn suaminya serta mempunyai mempunyai seorang anak lelaki yangg ditinggalkan bersama orang tuanya di kampungnya.

Saya telah menetapkan beberapa syarat kepadanya dan menyuruhnya untk menganggap keluarga saya seperti keluarganya jugak. Kehadirannya dalamm rumah saya amat di senangi dan die sanggup melakukan apa saja kerja.

Saya terperanjat dan kagum apabila melihat die sanggup memanjat dinding untk membantu saya membetulkan tiang pemancar siaran televisyen. die mmg gil isteri saya dgn panggilan emak serta mmg gil saya papa ketika berbicara.

Isteri saya pula telah melatihnya untk mengenakan baju kurung kedah yangg di padankan dgn kain batik apabila berada di rumah. Isteri saya ini pula memiliki wajah yangg cantik manis serta mempunyai lesung pipit di pipinya.

Wajah nya yangg berkulit kuning langsat serta ayu itu nampak solehah kini bertugas sebagai seorang Ustazah. Isteri saya adalah kekasih saya ketika kitorang masih di sekolah menengah. kitorang sama-sama belajar di sekolah menengah agama di Pahang.

Die kemudiannya berpeluang untk meneruskan pengajiannya ke peringkat ijazah di luar negeri selepas berjaya memperolehi keputusan cemerlang didalam peperiksaan sementara saya pula memilih untk memasuki maktab penguruan. saya dan isteri sentiasa sibuk dgn tugas harian kitorang mengajar di sekolah menengah berhampiran.

Kitorang berdua amat memerlukan seorang pembantu bagi menguruskan rumahtangga kita. Tugas Triana cuma untk memasak dan mengemas rumah serta menguruskan pokok-pokok bunga milik isteri saya. Anak kitorang yangg berdua iaitu Dejan dan Alni di jaga oleh Makcik Bedah.

Selama empat bulan pertama die bekerja dgn kitorang semua kerja-kerja di halaman dan di dalamm rumah telah siap di bereskan. die sentiasa menjaga adab dgn menggunakan bahasa yangg lembut serta sopan ketika berbicara dgn saya atau dgn isteri saya.

Pada peringkat awal hubungan isteri saya dgn Triana seperti biasa apalagi mereka sejenis. Di waktu masa lapang isteri saya selalu datang ke bilik tidurnya dan berbual-bual, menceritakan hal masing-masing.

Apabila terasa penat dan sakit badan, isteri saya kerap jg mencarinya untk minta diurutkan badan stlah mendapat tahu yangg Triana ini pandai mengurut. Triana ini pernah ada pengalaman bekerja di salon kecantikan.

Maklumlah stlah sehari suntuk mengajar di sekolah tentulah isteri saya berasa penat dan letih. Keseronokan dan kepuasan yangg di berikan Triana kepada isteri saya melalui urut mengurut di seluruh badan itu, telah menyebabkan isteri saya seperti teman akrab Triana.

Denngan pengalaman yangg die ada, Triana ini pula tidk lokek untk mengajar isteri saya cara-cara untk bersolek dan berdandan supaya nampak lebih anggun. begittu lah akrabnya isteri saya dgn Triana.

Isteri saya berasa cukup senang dgn kehadiran Triana dan selalu membawanya keluar untk bersiar-siar serta membeli belah bersama. Pada suatu pagi saya pulang dari mengajar stlah membeli surat cuti sakit dari klinik dan mempunyai cadangan nakal untk bermesra dgn Triana.

Setibanya saya di rumah, saya terperanjat melihat kereta Honda City vtec hitam milik isteri saya telah berada di dalamm porch kereta. saya pelik krn isteri saya tidk memberitahu apa-apa masaalah kepada saya semasa kitorang bersarapan pagi tadi.

Seperti biasa isteri saya akan menghantar anak-anak kitorang ke rumah Makcik Bedah terlebih dahulu sebelum die pergi mengajar di sekolah berhampiran. Hati saya berdebar-debar dan tertanya-tanya di dalamm hati, kenapa isteri saya balik ke rumah secara mengejut dan saya takut kalau sesuatu hal telah terjadi ke atas anak-anak kita.

Sesudah saya tergesa-gesa meletakan kereta Proton Saga fl saya agak jauh sedikit dari pintu pagar rumah, saya terus berjalan laju menuju ke rumah sambiil mendial nombor telefon bimbit isteri saya, tetaapi tiada jawapan.

Setibanya saya di muka pintu rumah dan saya mendapati ianya berkunci. saya berasa hairan krn tidk kelihatan kelibat Triana, yangg biasanya akan sibuk menguruskan bunga-bunga milik isteri saya di halaman rumah kitorang di waktu pagi.

Saya kemudiannya mengeluarkan anak kunci dari poket seluar saya untk membuka pintu rumah. sesudah memasuki rumah, saya mendapati tv Plasma 42 inci di ruang tamu itu yangg masih terpasang serta terdapat beberapa keping dvd di atas meja kabinet tv.

"Subhanallah" saya terkejut apabila melihat pada sarung dvd itu yangg memaparkan gambar pompuan sedanng melakukan hubungan sejenis. saya yangg mula berasa curiga itu kemudian terus menuju ke bilik tidur kitorang untk mencari isteri saya, tetaapi kelibat bayangnya pun tidk kelihatan.

Lantas saya terus ke bilik tidur Triana yangg terletak di bahagian belakang rumah dgn tujuan untk menanyakan tentang isteri saya itu. Bila saya sampai jer dekat bilik tersebut, saya terdengar bunyi suara ketawa, tetaapi ketawa itu bukanlah ketawa biasa tetaapi ketawa yangg lain dari yangg lain dan selepas itu saya mendengar suara seperti orang bersiut kepedasan.

Bunyi itu berulang-ulang datang dari dalamm bilik tidur Triana. saya mengamati betul untk memastikannya. saya lebih rapat ke dinding bilik lagi. Bunyi suara rintihan dan rengek-rengek seperti orang yangg berada didalam keseronokan yangg teramat sangat.

Saya mula mengsyaki sesuatu dan untk lebih mempastikan lg saya mencari lubang untk mengintai ke dlam. Nasib saya begittu baik. Sebuah lubang telah saya temui. "Subhanallah" saya seperti tidk percaya akan apa yangg saya nampak.

Saya berastafaral berkali-kali. Isteri saya sedanng berbogel di atas katil bersama Triana. Triana yangg jg berbogel sedanng berada di atas badan isteri saya. Mereka berdua berkucupan dan berpelukan ganas.

Kedua mereka begittu hebat. Aktif dan agresif. Triana mencium-cium dan mengomol-gomol bahagian dada isteri saya dan menjilat-jilat serta menghisap payudara seperti yangg saya selalu lakukan terhadap isteri saya. Isteri saya mengeliat-ngeliat mengerang keseronokan.

Cerita Sex Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki

Isteri saya ketawa kegelian apabila ketiaknya telah menjadi sasaran hidung Triana. Di ciumnya ketiak isteri saya kiri dan kanan. saya seperti terpegun melihat kejadian itu. tidak terlintas di fikiran saya bahawa isteri saya akan berlaku demikian.

Saya terus mengintai krn ingin tahu kesudahannya. Triana sdh melolot ke bawah. Muka nya di sembamkan ke bahagian sulit isteri saya yangg berbulu hitam lebat itu sambiil menjilat-jilat liang cipap isteri saya dan menciuminya dgn bernafsu sekali dan rakus.

Tubuh isteri saya mengeliat seperti cacing yangg kepanasan. Emm. Ouw. Aah. aa. a. e. nak. sekali. Bik. Isteri saya menjerit senang bercampur merengek. Sesekali bontot isteri saya terangkat ke atas.

Saya terus memerhatikan babak demi babak dgn batang pelir saya yangg tegang mengeras. Beberapa ketika kemudian Triana merangkul isteri saya lebih erat kepadanya, jari–jari Triana sdh berada di dalamm rongga sulit isteri saya dan jari itu di mainkan seperti senjata lelaki.

Keadaan itu lama berlaku dan akhirnya saya lihat isteri saya terkulai dalamm pelukan Triana. saya masih terpegun melihatkan kejadian itu. Fikiran saya merewang-rewang tidk menentu. "Dia lesbian rupanya" itu yangg terkeluar dari mulut saya.

Saya merenung kembali ke dalamm bilik. Kedua-dua mereka sdh terlentang di atas katil. Mereka tercungap-cungap. saya melihat jam tangan saya untk memastikan berapa lama saya berdiri di situ. tidak saya sedari yangg saya sdh berdiri di situ hampir satu jam setengah, dan dalamm tempoh itulah lamanya isteri aku dan Triana berada di atas katil.

Sesudah habis melancap dan mengenakan kembali zip seluar, aku terus keluar dari situ dan berpura-pura baru sampai kerumah. aku pun sengaja buat-buat batuk sambiil mengetuk berkali-kali pintu rumah dgn agak kuat.

Agak lama barulah pintu bilik tidur Triana itu di buka. Isteri aku keluar dgn cuma memakai kain batik berkemban dgn tuala mandi menutup dadanya, lalu die membuka pintu rumah.

Aku menerpa masuk sambiil menghisap rokok dlam- dalamm dan duduk di kerusi. "Eh. abang tak kerja ke hari ini" tanya nya hairan. "Tak, abang tengok drama hangat tadi. Babak atas ranjang. Huh, hebat btl lakonan you" jawab aku sambiil merenung tajam ke arahnya.

Isteri aku tidk berkata sepatah pun. aku tengok isteri aku tunduk dgn rasa amat malu sekali. Lepas itu die pun duduk di kerusi panjang, seolah-olah menunggu aku bercakap. diorang tidk berani memandang aku tepat-tepat.

Triana jg duduk di sebelah isteri aku tunduk sambiil membetulkan baju kurung kedah nya. " Sekarang aku dahh nampak dgn mata aku sendiri, dan korang berdua tak usah lg ingin berbohong dgn aku lagi! ".

"Hah kalau dahh tahu papa ingin bikin apa? " Triana yangg tiba-tiba dgn berani menjawab. "Nak buat apa engkau tanya? " Tentulah aku ingin selesaikan pekara ini, mengapa engkau telah memperkosa isteriku ! " aku bertanya kepada Triana dgn bersuara mula tinggi. "aku bukan lelaki pak, aku pompuan tau tak? " Jadi macam mana papa ingin bilang aku memperkosa emak ? " bnr jg kata Triana itu, macam mana aku ingin menuduh die memperkosa isteriku krn die pun pompuan.

Ah. naik bingung aku di buatnya. "Bapak ingat tak syarat semasa aku mula-mula datang bekerja dahulu? " Triana berkata dgn yakin. "Aku ingat, syaratnya aku benarkan engkau berkawan dgn emak dan kitorang tidk menganggap kau sebagai pembantu rumah".

"Hubungan sahabat yangg macam inilah yangg aku maksudkan, papa faham tak? " Sekali lg aku terasa macam kena petir. aku tak tahu pulak hubungan yangg die maksudkan oleh Triana ialah hubungan yangg macam ini.

Hilang punca aku di buatnya. aku pun membuat keputusan kepada isteri aku supaya membuat pilihan, samada die ingin memilih aku atau Triana? Isteri aku bolehh memilih Triana. die mengakui kepada aku tentang hubungannya dgn Triana yangg telah lama berlangsung tanpa aku ketahui.

Aku cuba bangun untk menamparnya, tetaapi gagal. yangg terdaya aku melakukan ialah memarahinya. aku kesal krn isteri aku sebagai seorang Ustazah yangg tentu nya die tahu akan hukum halal dan haram, sunnat dan fardhu serta sedar akan apa yangg disuruh dan ditegah telah lupa diri serta turut sama hanyut ke lembah lesbian bersama Triana.


Cerita lucah Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki
  • Ketika itu aku terbayang betapa meriahnya majlis perkahwinan kitorang berdua. Apakah majlis perkahwinan yangg di restui oleh semua keluarga itu akan terjadi begini. ? Mana aku ingin letak muka? Aduh malu! Malu! Mengenangkan hidup yangg begini, aku pun berfikir.
  • Aku mesti mencari jalan keluar. aku berusaha mengawal kemarahan sebab aku takut jiran dengar dan orang lain tahu. aku tak ingin gempar dan menjadikan bahan cerita. Terus terang, aku katakan, bahawa cinta aku masih luar biasa terhadap isteri aku.
  • Apa lg anak-anak aku pasti akan merasa sangat kehilangan, jika aku menceraikan emak mereka. aku pasrahkan kepada tuhan semua masalah ini, lantaran aku tidk mampu mengatasinya sendiri. Biarlah waktu yangg akan mengubah sikap dan tabiat isteri aku, sehingga die akan lebih mengerti akan tanggung jawabnya sebagai emak rumah tangga.
  • Okeylah oleh krn terlalu sayang dan tidk ingin kehilangan isteri kesayangan, aku akhirnya terpaksa jg mengalah. Apa ingin buat! aku kemudiannya memberi syarat bahawa mereka berdua bolehh bermain tapi hrus melaporkan kepada aku dan jngn berlaku curang dgn lelaki lain.
  • Isteri aku kembali tersenyum lega dan kemudian die bangun serta berlalu menuju ke bilik mandi. Triana pula telah ke dapur untk menyediakan hidangan makanan tengah hari. sesudah mandi dan siap berpakaian isteri aku segera mencapai beg tangan serta kunci keretanya dari atas meja soleknya.
  • Die kemudian memberitahu aku untk pergi membeli surat cuti sakit di klinik serta menjemput anak-anak kitorang pulang dari rumah Makcik Bedah. Sejak dari itu, Triana lg tambah eksyen! Selalu aku terserempak Triana sedanng memeluk dan mencium isteri aku serta die menyusupkan tangannya ke dalamm kain batik isteri aku yangg sedanng menonton tv di atas sofa ketika di rumah.
  • Aku jg pernah mengintai Triana dgn isteri aku bermain dgn cara anjing mengawan. Triana telah menjadi anjing jantan manakala isteri aku pula telah menjadi anjing betina. Triana yangg berbogel kelihatan melekap rapat di belakang badan isteri aku yangg jg berbogel dgn kain batik kemban berlonggok di pinggangnya dalamm keadaan menonggeng bontot di atas katil.
  • Terhayun-hayun payudara isteri aku serta die mengerangan dgn bernafsu sekali bila jari-jari Triana sdh menjolok dgn laju ke dalamm bontot nya yangg masih pejal itu. Isteri aku merelakan jer perbuatan Triana itu.
Bengkak aje hati! Pada hari sabtu malam minggu aku mengajak Triana untk tidur berhimpit-himpit dgn kitorang di atas katil bertiga. Pada mulanya isteri aku enggan tetaapi stlah di pujuk oleh aku, akhirnya die menurut sahaja.

Pada tengah malam itu, aku pun bangun dan memeluk badan Triana erat-erat. aku sengaja buat macam itu. Tak lama kemudian isteri aku terjaga dan die melihat aku sedanng bercumbu dgn Triana.

Tetaapi die sambung balik tidurnya. Semasa aku mengusap Triana, aku lihat die tenang sahaja. Bila aku menanggalkan kain batik Triana, die pun masih tenang aje. Wah mmg sah isteri aku nii dua alam agaknya.

Amfibia ! Kemudian Triana memeluk badan aku serta tangannya meramas-ramas batang pelir aku. Nampaknya die teransang dan akhirnya kitorang berdua sampai ke kemuncak. Mulai dari hari itu rumahtangga aku lg bertambah gila.

Kitorang sdh melakukan seks bertiga pula. Orang barat pun kalah. Dan kini bilik tidur itu telah menjadi bilik tidur kitorang bertiga. yangg aku tambah geram lagi, pernah beberapa kali aku di suruh tunggu sekejap, sebelum pintu bilik di buka.

Apa lg tentu mereka berdua tengah projek lah masa itu. Dan di dalamm hati aku tertanya-tanya mengapalah isteri aku tidk hamil-hamil lagi, krn bila kitorang ada anak yangg ketiga nanti, isteri aku tentu akan berubah dan rumah tangga kitorang pun akan turut jg berubah.

Hampir setahun kemudian Triana memberitahu kitorang yangg die telah hamilkan anak aku. Malang sekali pada petang itu isteri aku telah memeluk Triana dalamm keadaan amat seronok. Nampaknya walaupun Triana sdh ada anak, isteri aku tetap tidk dapat mengikiskan perhatiannya terhadap Triana.

Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki kisah seks lucah, Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki cerita melayu, seri blue Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki

Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki


Aku terkejut apabila isteri aku telah memberitahu kepada aku yangg die sanggup menemani Triana pulang ke kampungnya untk menyerahkan anak aku yangg baru lahir itu kepada kedua orang tuanya untk di jaga.

Isteri aku jg sanggup menanggung segala perbelanjaan anak aku itu sehingga die meningkat dewasa kelak. Semasa isteri aku berada di kampung Triana, die telah berzina dgn anak lelaki Triana ketika tiada orang di rumah pada waktu itu.

Pada hari itu, Triana di awal pagi telah pergi menyerahkan anak kecilnya kerumah emak saudaranya yangg tinggal di kampung berdekatan untk di jaga. Kedua orang tuanya pula sibuk memetik hasil di kebun jagung mereka.

Pada pagi itu isteri aku sedanng meniarap di atas katil dalamm keadaan berkemban kain batik sebelum pergi mandi, sambiil berkhayal. Rupa-rupanya pintu bilik tidur itu tidk berkunci malah ianya terbuka luas.

Anak lelaki Triana yangg berusia 17 tahun dan baru mula ada keinginan syahwat itu telah mengintai dari luar bilik segala perbuatan isteri aku itu. Seketika kemudian, isteri aku terdengar suara anak Triana mmg gil namanya.

Pantas isteri aku mengalihkan pandangan ke arah pintu bilik. Berderau darah isteri aku melihatkan anak lelaki Triana sedanng berdiri di situ. Sebatang tubuh budak lelaki mentah yangg berkulit hitam sedanng berbogel di situ.

Isteri aku berkeadaan serba terkejut. Pantas anak lelaki Triana bertindak untk meraih kesempatan terhadap kebingungan isteri aku itu. diorang terus menerpa ke arah isteri aku dan tangan isteri aku segera bertindak untk menyekat perbuatannya itu.

Ternyata anak lelaki Triana mmg berhasrat untk mencabul kehormatan isteri aku. tetaapi tangan anak lelaki Triana segera memantau pergerakan isteri aku. Akhirnya terpaksalah isteri aku berbaring sebegitu jer tanpa sebarang upaya untk mempamerkan tentangan.

Melihatkan keadaan isteri aku yangg sdh pasrah, maka die pun mula bertindak dgn rakus. diorang kemudian merentap kain batik kemban isteri aku serta melemparkanya ke atas lantai. Kini isteri aku telah berbogel di hadapan seorang budak lelaki berusia 17 tahun.

Anak lelaki Triana tidk melepaskan peluang ini terus saja die meramas-ramas payudara serta menghidu sasaran yangg terdapat pada muka isteri aku, seperti hidung, pipi, dahi, dan bibir isteri aku.

Lama sungguh mulutnya melekap pada bibir isteri aku. Isteri aku menentang, tetaapi setiap kali isteri aku menentang, hal itu menambah garang anak lelaki Triana. Akhirnya isteri aku sendiri bangkit berahinya, maka setiap gerakan yangg di buat adik lelaki Triana di balas oleh isteri aku, dan die telah lupa bahawa yangg ada dekatnya itu hnya seorang budak lelaki mentah.

Walaupun merasa dirinya di cabul, tapi jauh di sudut hatinya, menginginkannya. Seluruh jiwa raga isteri aku mulai kecundang terhadap tuntutan zina yangg maha terkutuk itu. Tanpa segan silu mulutnya tak putus-putus merengekkan bahasa nafsu.

Hitungan dosa dan penyesalan telah die humban jauh dari pertimbangannya. Isteri aku tidk lg dapat menghalang perbuatan jijik itu berlaku. Dan akhirnya isteri aku melakukannya dgn penuh rela dan kini die pula bertindak mengajar anak lelaki Triana.

Lantas isteri aku memaut anak lelaki Triana di dalamm pelukannya untk berada di atas perutnya. Bila anak lelaki Triana sdh berada betul-betul di atas perutnya, isteri aku mengangkangkan kakinya luas-luas untk senang anak lelaki Triana bertindak.

Isteri aku memegang serta meramas-ramas dan memasukan pelir anak lelaki Triana yangg tidk berapa besar, sesuai dgn usianya yangg baru berusia 17 tahun itu ke dalamm kemaluannya yangg berbulu hitam lebat itu.

Isteri aku memaut bontot anak lelaki Triana dgn kedua belah tangannya dan kemudian menarik bontot budak mentah tersebut supaya melakukan tujahan ke dalamm kemaluannya yangg memberahikan itu. Kemuncak itu berakhir dgn anak lelaki Triana telah merasa suatu kepanasan serta terlalu geli dan die pantas mencabut pelir nya yangg basah melekit dari kemaluan isteri aku.

Diorang jatuh tertelungkup di atas badan isteri aku dalamm keadaan lesu. Kedua mereka terdampar kelesuan dgn saling berpelukan di atas katil pada pagi itu. Dan tiba-tiba kedengaran suara Triana dan ketukan di pintu rumah.

Begittu pantas sekali isteri aku menolak anak lelaki Triana ketepi dan mengambil kainnya. Anak lelaki Triana mengambil jalan yangg paling ringkas sekali dgn mencari jalan keluar dgn melompat keluar melalui tingkap bilik itu dgn berbogel.

Sementara isteri aku pula dgn pantas mencapai kain batiknya serta terus die berkemban. Selepas mengemas-ngemaskan rambutnya, isteri aku pun terus keluar dari bilik dan pergi membuka pintu rumah. Isteri aku menyambut Triana dgn pelukan mesra seperti seorang isteri melayan suaminya.

Triana pula membalasnya dgn ciuman mesra. Mereka berdua kemudian masuk ke dalamm bilik dan kembali berseronok, seperti yangg biasa mereka lakukan. Triana kini terbaring keletihan di atas katil. diorang tak tahu apa yangg pernah berlaku di dalamm bilik itu antara isteri aku dgn anaknya.

Isteri aku kemudian bangun dan menyarung kembali kain batik kembannya serta berlalu pergi ke bilik air untk mandi. Hendak menyesal pun tiada gunanya. Isteri aku masih bolehh menarik nafas lega krn memikirkan keadaan anak lelaki Triana itu yangg masih belum baligh, sdh tentu tidk akan menaburkan benihnya.

Setahun kemudian, Triana memberitahu kitorang yangg die enggan pulang ke negaranya apabila tempoh kontrak kerjanya telah hampir tamat. die kini telah berasa seronok untk melakukan hubungan seks gila itu bersama aku dan isteri aku.

Triana menjadi ketagihan selepas buat kali pertama die melakukan hubungan sejenis bersama rakannya semasa bekerja di Hong Kong. diorang kemudian telah menyebarkan wabak penyakit itu kepada isteri aku pula.

Maka isteri aku dgn Triana telah menjadi sepasang lesbian yangg tidk siapa sangka. Triana kini berhasrat untk memohon menjadi warganegara Malaysia supaya die dapat bernikah dgn aku. aku kemudiannya bernikah dgn Triana stlah die mendapat kerakyatan Malaysia serta mendapat keizinan daripada isteri aku.

Kitorang kini telah hidup bahagia bertiga dan masih tetap mengamalkan seks bertiga.
Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki ***
Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki, sex story , Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki kisah seks lucah, Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki cerita melayu, seri blue Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki, porn, erotic novel sex, Isteri Curang Dengan Pompuan Dan Lelaki



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/