Suami Rindu Cipap Sundal

Suami Rindu Cipap Sundal | aku telah diarahkan bertugas out station selama dua minggu. sesudah seminggu di situ aku daah mula rindukan isteri. Bukannya apa. Rindukan vagina nya aje. aku nie pulak mmg kaki mengongkek. Setiap hari aku nak. Jadi bila kena berjauhan macam ni, air pun naiklah ke kepala.

Mahu cari jalang tuu aku mmg berkemampuan. Tapi disni ada banyak duit pun tak guna. Sebab aku tak reti ingin cari tempatnya. mahu bertanya tergamak pulak rasanya. So terpaksalah aku berpuasa aje.

Pada hari Kamis tuu genaplah seminggu aku tak dapat vagina. Oleh krn kerja aku habis awal, jadi aku pun baliklah ke hotel untuk rilek rilek sikit. Ketika itu jam daah pukul 1 petang.

Maka aku pun makan tengahari di restoren hotel tersebut. sesudah selesai makan, datanglah seorang perempuan muda yanng bertugas sebagai pelayan di situ. "Ada apa apa lg yanng encik perlukan ? " Tanya pelayan tersebut pada aku.

Smbil bertanya diorang membersihkan meja makan tempat aku tu. Ketika itulah aku meninjau susuk tubuh perempuan melayu berkenaan. Dari loghat tutur katanya, ternyata diorang anak tempatan di situ. Di dalamm hati aku menjawab, "aku perlukan tubuh kau sayang. " Tapi tak berani aku melamarnya secara terus terang.

Maklumlah tempat orang. Nanti tak pasal pasal bertelur pulak kat dahi aku ni. Budak nie mmg cantik. Kulitnya putih dan halus. Amat sedap kalau dapat aku peluk sampai pagi.

Bibirnya pula merah merkah. Sesuai btl untuk kulum batang konek aku ni. Salutan kebaya sendat di tubuh si perempuan itu cukup menyerlahkan kerampingannya. dng hiasan rambut yanng tersanggul indah, diorang bergaya bagaikan pengantin di atas pelamin.

"Tak ada apa lagi. cuma bilnya jer yanng belum selesai. " Jawab aku. Pelayan itu pun pergi ke kaunter untuk mendapatkan bil berkenaan. Kemudian diorang pun beredarlah untuk melayani para pelanggan yanng lain.

Agak lama jugak baru diorang muncul semula di meja aku untuk menyerahkan bil. aku pun membayar jumlah tersebut dan beredar dari situ. Sampai di dalamm bilek aku pun masuk mandi.

Lepas tuu aku rilek rilek jer smbil menonton vcd lucah. Bukannya apa, jer ingin senamkan sikit batang konek aku ni. Ketika itu aku hnya bertuala sahaja. Tiba tiba terdengar bunyi ketukkan di pintu bilek aku.

Oleh krn terlupa merapatkan pintu, aku pun berpekik lantang "masuk ! ". Si perempuan pelayan tadi pun bergeraklah masuk ke dalamm bilek aku. smbil itu pintu bilek aku dng tersendirinya terkatup kembali.

Ceria sungguh perasaan aku bila melihatkan kemunculan si perempuan ayu tersebut. "Maafkan aku Encik. Tapi encik nie telah tertinggal dompet kat restoren tadi. " Kata perempuan itu. "Ye ke ! Oh terima kasihlah krn pulangkan balik. Tapi berapa banyak wang yanng masih ada di dalamm tuu ? aku selalu tak ingat jumlahnya. " die pun membelek kandungan dompet aku dan mengira jumlah wang yanng ada di dalamnya.

"Ada 5, 427 ringgit. " Jawab perempuan itu. "Um. !. Kamu nie seorang yanng jujur. Dan cantik pulak tu. Ambillah 50 ringgit sebagai hadiah. " Bukan main tersenyum lg diorang smbil mengambil sekeping note 50 berkenaan.

Lepas tuu barulah diorang menggembalikan dompet itu pada aku. Sebelum sempat diorang mengatur gerak untuk keluar, aku bertanyakan namanya. "Abang blh panggil aku Sarfiah" Jawabnya lembut. "Um. Sarfiah. Manis nama tu. Macam orangnya juga. Berapa umur Sarfiah sekarang ? " Tanya aku lagi.

"Tiga bulan lg aku genaplah 18 tahun. " Jawabnya ringkas. "Jadi Sarfiah sedanng tunggu spm lah ni. Minggu depan keputusan keluar. So lepas nie ingin ke mana? Kolej? Mahal gak perbelanjaannya tu. " aku memperjelaskan pada Sarfiah.

"Ye Sarfiah tau mmg mahal. Itu pasal Sarfiah kerja kat sini. untuk tampung perbelanjaan tuu nanti. mahu harapkan orang tua, mmg tak ke manalah jawabnya. Tapi gaji kat sini sikit sangat. banyak lg yanng masih tak cukup. " Terang Sarfiah dng lebih mendalam.

Aku turut berasa simpati mendengarkan masalah yanng dihadapinya. Tapi semakin simpati, semakin keras pulak batang konek aku ni. Geram sungguh melihatkan kemontokkan tubuh Sarfiah. Teringin sangat tangan aku nie ingin gosok kat bawah perutnya itu.

Pantas aku bangun dan bergerak ke pintu. Selepas ianya dikunci, aku pun bersandar pada pintu tersebut. Sengaja aku bersandar di situ supaya diorang tiada ruang untuk melarikan diri. Ketika itu aku mmg daah bertekad ingin kongkek vagina Sarfiah.

Apa jadi sekali pun diorang mesti aku pujuk sampai cair. Kalau pujuk pun tak menjadi, mmg kena rogol lah budak nie nanti. Macam mana sekali pun, air benih aku akan tetap jugak tersiram ke dalamm lubang vagina Sarfiah.

"Sarfiah dengar sini baik baik. aku amat berminat ingin tolong Sarfiah. Separuh dari wang yanng ada dalamm dompet nie adalah milek Sarfiah. Tapi terlebih dahulu Sarfiah mestilah bantu penuhi keperluan aku. " Tersenyum meleret diorang mendengarkan tawaran aku tu.

Angka yanng melebihi 2 ribu ringgit terang benderang bercahaya di matanya. Separuh dari masalah kewangan Sarfiah blh selesai dng wang yanng sebanyak itu. "Boleh. " Jawab Sarfiah. "Tapi bantuan apa yanng Encik Khaharr perlukan ? " Sarfiah mula tertanya tanya.

"Erhh. Begini. daah seminggu aku berada di sini, dan seminggu jugalah aku tak dapat bersama isteri. So. kalau blh apa kata Sarfiah tolong tolongkan aku mengingatinya ? " dng bahasa yanng agak berbelit belit aku cuba menerangkan hajat terhadap Sarfiah.

Pada mulanya diorang nampak agak keliru dan tidk beberapa tangkap akan maksud aku tu. Maklumlah budak Kelate nie selalunya agak tebal dng hasutan ugama. Sebab itulah perkara perkara yanng berbentuk lamaran maksiat agak lambat untuk Sarfiah fahami.

Seketika kemudian aku lihat wajah Sarfiah mula berubah. mngkin diorang sudh mula dapat mentafsirkan hajat yanng aku maksudkan. Mata Sarfiah agak terbeliak sikit. Lirik senyumannya tadi telah bertukar menjadi separuh ternganga.

"Eh. Apa maksud Encik Khaharr nie ? Sarfiah nie bukannya perempuan macam tu. Tak naklah. lg pun Sarfiah masih dara. Dan kekallah hendaknya sehingga Sarfiah kawin nanti. " dng nada yanng agak keciwa Sarfiah cuba menegaskan penderiannya.

Die cuba bergerak ke arah pintu. Tapi aku terlebih dahulu sempat menyambar tangannya. "Sarfiah tolonglah aku nie ! aku sangat sangat perlukan tubuh Sarfiah. kita buat perlahan lahan. aku jamin Sarfiah mesti syok nanti ! " aku cuba memujuk Sarfiah.

Smbil itu diorang nampaknya masih bergelut untuk keluar dari bilek. Tapi apa jadi sekali pun Sarfiah mmg tak akan aku lepaskan. Bilek aku tuu bilek kelas satu. Jadi mmg kalis bunyi.

Menjerit sekuat mana sekalipun tak siapa yanng akan tahu. aku nie pulak mmg cukup gila pasal merosakkan dara melayu. Kali terakhir aku dapat peluang tuu 3 tahun lalu. Itu pun dng budak dadah yanng telah terjerat ke kancah pelacuran.

Cerita Sex Suami Rindu Cipap Sundal

Taklah secantik si Sarfiah. Tapi 10 ribu ringgit aku telah sanggup hanguskan ke arah keinginan tersebut. Kini peluang telah datang menggolek ke riba aku. Perawan melayu secantik Sarfiah tuu mmg pasti akan aku kongkek sebentar lagi.

"Kenapa Sarfiah gelisah ? Nanti dulu. Cubalah bawa bertenang. Er. Apa kata jika. Sarfiah ambil jer kesemua wang yanng ada di dalamm dompet ini. Janji Sarfiah mesti tidur dng aku. " aku pantas memberikan tawaran yanng berganda banyaknya.

Sarfiah nampak tergamam dng tawaran aku tu. Rontaannya tiba tiba terhenti. Tapi aku tahu perasaan Sarfiah bercelaru di dalamm usaha mempertimbangan tawaran aku tu. die tersepit di antara kekolotan konsep harga diri dng kejayaan masa depan.

Begitu lah bunyinya dua alternatif yanng terpaksa Sarfiah pileh. Tapi berdasarkan cita cita Sarfiah yanng tinggi, aku sudh dapat mengagak akan arah perhitungannya. Jika Sarfiah btl benar perempuan bijak, sudh pasti diorang akan memileh jalan yanng menjanjikan kejayaan intelektual.

Bukannya konsep harga diri yanng tidk bermanfaat itu. sesudah agak lama termenung, diorang pun memberikan jawapannya. "Ok lah. Sarfiah sanggup. Tapi 5 ribu tuu Sarfiah yanng punya. " Bukan main lega lg aku mendengarkan kata kata Sarfiah.

Lamaran aku untuk mengongkeknya telah pun disambut. Nampaknya tak perlulah aku melanjutkan tawaran sehingga 10 ribu ringgit. Persetujuan itu jelas membuktikan bahawa diorang nie mmg tak reti langsung tentang selok belok pelacuran.

Aku berasa cukup seronok. dng cuma bermodalkan 5 ribu ringgit, si dara berkebaya sendat akan dapat aku tiduri. Sanggul indah di kepalanya buatkan aku berasa seperti bakal meniduri perempuan pengantin.

Harum semerbak bauan yanng dipakainya itu tambah menghidupkan lg suasana tersebut. "Sarfiah tak akan menyesal. Itu janji iklas dari aku. " smbil berkata kata aku mula membelai belai rambutnya.

Itu hnya sebagai langkah ujian. die nampak tenang sahaja. Segala apa yanng aku lakukan terhadapnya tidk langsung mencetuskan penentangan. dng perkembangan yanng sebegitu rupa, aku pun mula bertambah yakin dan berani.

"Buangkan seluar dalamm Sarfiah tu. Tapi baju dan kain biarkan dulu. Lepas tuu Sarfiah baringlah di atas katil. " Kata aku smbil melucutkan tuala yanng terselit di pinggang. Maka berbogellah aku di depan mata Sarfiah.

Apa lagi, dng keras Sarfiah meneguk air liur bila ternampak batang konek aku yanng daah keras terpacak. Tercegat sekejap diorang mendengarkan sebegitu rupa corak arahan aku tadi. Namum tak berapa lama kemudian Sarfiah pun mulalah bertindak mematuhinya.

Die pun tunduk untuk menyelak kain belah yanng dipakai itu. smbil meneliti gerak geri Sarfiah, tangan aku menggosok gosok batang yanng mmg daah keras. Semasa kainnya terselak, aku dapat lihat bertapa putihnya peha Sarfiah.

Cukup jelas ia terpamir di hadapan mata aku. Itulah yanng telah menghasut geram berahi aku terhadap Sarfiah. Perlahan lahan Sarfiah melucutkan seluar dalamnya. Lepas tuu Sarfiah pun berbaringlah di atas katil seperti mana yanng telah aku arahkan.

Sesudah Sarfiah melabuhkan tubuh, aku pun segera mengikuti jejaknya. Satu persatu aku tanggalkan butang baju Sarfiah sehingga habis semuanya terlerai. Lepas tuu aku selakkan branya ke atas. Maka tersembullah puting yanng berwarna kemerah merahan.

Segala galanya terlambak buat habuan aku. dng penuh berseni aku pun menjari puting buah dada si remaja itu. Beberapa ketika kemudian Sarfiah mula mengeliat macam kegelian. Gentelan jari aku tuu telah jelas menampakkan kesan.

Dari reaksinya aku tahu bahawa belum ada lelaki yanng pernah sentuh di situ. Mulut Sarfiah ternganga nganga. die bagaikan tak percaya akan denyutan kesedapan yanng sebegitu rupa. Usia aku nie mgkin setaraf dng ayahnya sendiri.

Tapi pada ketika itu aku yakin bahawa Sarfiah sudh berkeinginan sangat untuk berkongkek dng aku. Berdasarkan keadaan tersebut maka aku pun mulalah menyelak kainnya. Kain yanng berbelah sampai ke pangkal peha itu telah memudahkan lg kerja aku.


Cerita lucah Suami Rindu Cipap Sundal
  • Sekejap jer vagina Sarfiah sudh berjaya aku dedahkan. Perlahan lahan aku melebarkan kangkangnya. Pangkal peha Sarfiah ternyata lembut dan gebu. Helaian bulu bulu halusnya blh dikira. Ia bgitu cantik menghiasi ketembaman vagina.
  • Manakala di persekitaran lubang vagina pula btl betul licin tanpa sehelai bulu sekali pun. "Bertuah sungguh suami kamu nanti. Tapi sayangnya aku yanng dapat tebuk dulu. " Kata aku di dalamm hati.
  • Jari aku mula meraba raba alur vagina Sarfiah. Bagaikan di sapu gincu, kemerahan kulit halus di situ. memanng vagina beginilah yanng menjanjikan kebahgiaan bagi lelaki. Sedap dilihat dan sedap juga dikongkek.
  • Begitu lah hakikat kenyataannya. Tak lama kemudian jari jari aku pun melanjutkan lg penjelajahan. Juntaian kelentik Sarfiah pula yanng jadi tumpuan. Ianya aku tarik tarik. Lepas tuu aku usap usap.
  • Begitu lah aku perlakukan berulang kali. Macam perempuan ingin bersalin Sarfiah mengerang. Entah apa bahasa yanng terpancul dari mulutnya aku sendiri pun tak faham. Kuat dan lantang gema suaranya itu.
  • Kelakuan Sarfiah tak ubah seperti si sundal murahan. Sarfiah bagaikan sudh terlupa pada sikap malu dan kesopanan perempuan melayu. Tak putus putus diorang menerbitkan isyarat kesedapan. Kadang kadang Sarfiah seperti tak nak aku meneruskannya.
  • Tapi kadang kadang pula nampak macam ianya sengaja ditadah tadahkan. begitu lah bersileh ganti kesan tindak balas dari Sarfiah. tetaapi lama kelamaan diorang mula lebih banyak bertadah dari mengelak.
  • Aku pun paham sangat akan signalnya itu. Maka aku pun pergiatkanlah lg tumpuan usaha pada kelentik tersebut. aku nie pula pasal main kelentik bolehlah dikira sebagai pakar. Jadi taklah menghairankan bila budak mentah seperti Sarfiah tuu cair habis di tangan aku.
  • Alur vagina nya mmg sudh becak sakan. Cukup seronok aku melihatkan perangai si dara melayu bila daah termakan hasutan nafsu. Lebih lebih lg bila terperangkapnya perempuan yanng sejelita si Sarfiah tu.
" pepek Sarfiah nie daah cukup basah. sudh tibalah masanya untuk mencemarkan kehormatan Sarfiah. " Perjelas aku padanya. Ketika itu batang konek aku daah bukan main keras lagi. Bukan setakat keras sahaja, malahan berdenyut satu macam.

Ia bagaikan daah tak sabar sabar lg ingin rosakkan vagina si cantik manis itu. Sarfiah kelihatan agak keciwa bila aku menghentikan permainan kelentik. Tanpa sedikit pun memperdulikan itu semua, aku pun mula bercelapak di celah kangkang dia.

Suami Rindu Cipap Sundal cerita lucah melayu, Suami Rindu Cipap Sundal cerita seks malaysia, Suami Rindu Cipap Sundal seri lucah boleh

Suami Rindu Cipap Sundal


Kemudian perlahan lahan aku merangkak ke atas tubuh Sarfiah. smbil itu jugalah kedua belah kakinya aku disangkutkan pada kedua belah bahu aku. Sengaja aku rancang kedudukan yanng sebegitu. Selain dari berkesan untuk mematau pergerakkan si mangsa, ia jugak memudahkan laluan batang untuk memasuki lubang vagina.

"Sekarang marilah kitaorang lakukan perbuatan yanng terkutuk itu. " aku cuba mempersendakan keimanannya. Sarfiah terdiam mendengarkan ayat yanng berbunyi sedemikian rupa. Gerak matanya nampak bercelaru. aku tahu mmg sudh terlintas di hatinya untuk menarik diri.

Sebegitulah respond yanng aku hajatkan. aku nakkan diorang berasa ragu di saat saat akhir. Itu pasal lah sengaja aku memperapikan sedikit hakikat moral. perempuan melayu nie biasanya cukup ngelabah bila dikaitkan pasal unsur unsur dosa.

Perkataan seperti zina dan maksiat mmg sensitif bagi mereka. Secara tiba tiba ia blh menjejaskan rangsangan nafsu. Siksa akhirat seolah olah sudh terbayang di hadapan mata. begitu lah agaknya! Bisikan para malaikat mula bertarbiah di kepala Sarfiah.

Kesedaran berkenaan disusulinya dng beberapa tindakkan yanng serba tidk menjadi. Raut mukanya mula berkerut kerisauan. Kedua belah kaki yanng terpaut pada bahu aku tuu pun daah mula bertindak seperti menendang nendang.

Tangan Sarfiah pula cuba menolak nolak dada aku untuk menjauhkannya. Sedikit sebanyak reaksi kebantahan telah dapat aku kesan dari tindak tanduknya yanng sedemikian rupa. tetaapi posisi Sarfiah telah terlebih dahulu aku pantau kemas.

Menang tiada ruang baginya untuk melepaskan diri. Tambahan pula batang konek aku tuu daah kemas terselit pada bibir vagina Sarfiah. Ia cuma menunggu masa jer untuk dihenyakkan ke dalam.

Gelagat penentangan Sarfiah amat menarik perhatian aku. Ia menyebabkan batang konek aku bertambah ketara denyutannya. Itulah petanda untuk segera meragut kesucian Sarfiah. Maka batang konek aku pun bersedialah untuk memulakan upacara memecah dara.

Sedikit demi sedikit ianya masuk ke dalam. Kepala batang yanng tak bersunat aku tuu perlahan lahan memasuki bibir vagina Sarfiah. "Um. Si manis tujuhbelas. Ish. ! Sempitnya vagina. ! Itu pun belum lg sampai pecah dara. ! " Kata kata aku telah membuatkan Sarfiah semakin ngalabah.

Die mengeleng gelengkan kepala. Maksud isyarat tersebut mmg aku faham tapi sengaja aku tak perdulikan. Malahan dng rakus pula aku merodokkan batang jauh ke dalamm vagina Sarfiah. Apa lagi, berceraplah kesan bunyi yanng kedengaran.

Dng itu maka tercemarlah kehormatan seorang lg perempuan melayu. Satu lg lipatan sejarah telah tercatit. Sekali lg batang konek aku telah berjaya meragut kehormatan tersebut. "Arrh. Sakit. ! Iei. Tolong. ! " begitu lah berulang ulang jerit pekik yanng terpancul dari mulut Sarfiah.

Ia berpunca dari kesakitan yanng memenuhi lubang vagina nya. aku tahu mmg teruk si perempuan bila kena pecah dara dng aku. Lebih lebih lg bila gerbang kehormatan Sarfiah aku redah secara ganas.

Dalamm sekelip mata, kepadatan 7 inci batang konek aku tuu terbenam hingga ke dasar vagina nya. Cukup derita si Sarfiah dng penangan batang konek aku tu. Tak berapa lama kemudian diorang mulalah menanggis teresak esak.

Airmata penyesalan berlinang membasahi pipinya. tetaapi itu cuma membuatkan aku bertambah seronok. aku pun mulalah menghayunkan irama sorong tarik. Oleh krn lubang Sarfiah tuu masih terlalu sempit, maka terpaksalah aku buat secara perlahan lahan.

Pepek budak Kelate nie mmg cukup ketat. Sepanjang usia aku, daah berbelas vagina dara telah aku rosakkan. tetaapi vagina Linalah dikira paling sempit yanng pernah dapat aku kongkek. Patutlah bagai ingin gila diorang meraung bila kena penangan batang konek aku tu.

Memanng sungguh naya vagina si Sarfiah pada masa tu. sesudah agak lama, barulah Sarfiah menampilkan sedikit reaksi sedap. die nampak macam geli geli nikmat. Ianya berlaku pada setiap kali aku membenamkan batang sampai ke pangkal.

Mula mulanya aku tidk faham kenapa blh terjadi bgitu. Rupa rupanya bulu bulu tebal di pangkal batang konek aku tuu yanng menyebabkan puncanya. Kekasaran serabut tebal telah berjaya bertindak sebagai sagatan yanng amat mengelikan.

Memanng untung usaha aku tidk menebasnya selama 5 tahun. Bahagian vagina yanng menjadi sasaran ialah di persekitaran bibir dan jugak pada kelentik Sarfiah. Permukaan di situlah jugak yanng paling sensitif pada sentuhan.

Kawasan tuu pulak mmg licin tiada berbulu. dalamm keadaan yanng sebegitu rupa, sagatan bulu panjang aku tuu mmg lah ketara dapat Sarfiah rasai. Lama kelamaan tangisan Sarfiah mula reda.

Lubang vagina Sarfiah semakin berair. Sekali sekala aku membenamkan batang dalamm masa yanng agak lama. smbil itu aku menggelek gelekkan punggung. Ia bertujuan untuk memperhebatkan pergeresan bulu ke atas kelentik dan bibir vagina si Sarfiah.

Mengeliat habis tubuhnya bila aku buat macam tu. Amat ketara terbitan nikmat dari vagina Sarfiah. Ianya terkemut kemut pada kepan jngan batang konek aku tu. Bukan main sedap rasanya bila vagina sempit mampu melakukan kemutan yanng sebegitu rupa.

Mahu terpancut sperma aku dibuatnya. Pantas aku pun mengeluarkan sebahagian batang konek aku tu. Barulah blh control sikit luapan tersebut. Beberapa kali aku ulangi perbuatan itu. Kesan rangsangan nafsu jelas terpalit di wajah Sarfiah.

Mulutnya mula mengerang kesedapan. Isu dosa dan kesakitan sudh jauh tersisih dari perasaannya. Malahan diorang sendiri pun sudh pandai memainkan peranan. Tanpa segan silu diorang mengoyang goyang punggung. Ia bertujuan untuk mengandakan sentimen kenikmatan.

Dari himpunan tindak balas berkenaan, terbuktilah suasana berahi yanng dialami oleh Sarfiah. Oleh krn daah lama tak dapat vagina , maka aku tak merangcang untuk bertahan lama. Gelagat nafsu si Sarfiah tuu pulak mmg daah cukup liar.

Batang mana yanng blh tahan bila diperlakukan sebegitu rupa. Lebih lebih lg stlah melayari pemecahan dara. Apa lagi, aku pun benamkanlah seluruh kepan jngan batang ke dalamm vagina Sarfiah.

Dalamm pada itu Sarfiah semakin rancak menari narikan punggung nya. Tak lama kemudian tibalah kemuncak kegelian aku. Maka bersemburlah sperma aku kat dalamm vagina Sarfiah. aku rasa hampir 10 das ledakkan padat telah berjaya aku hasilkan.

Hajat yanng daah seminggu tertakung itu aku perah dng sepenuh nafsu. Setiap titisan air benih tersebut aku pastikan tercurah masuk ke dalamm perut Sarfiah. Walaupun segala pancutan nafsu telah selesai tapi batang konek aku masih lg terasa keras.

Buat seketika aku biarkan ia terus berkubang di dalamm vagina. Hati dan nafsu aku btl benar berasa puas. Dapat jugak aku rosakkan seorang budak ayu yanng masih mentah. Sarfiah pula nampaknya masih ghairah mengocak gocakkan pinggulnya.

Aku tau mmg terlalu awal baginya untuk mencapai kepuasan. Tapi sengaja aku tak nak diorang puas pada pusingan pertama itu. Sebab kalau diorang daah puas sudh pasti diorang tak ingin kena lagi.

Alamat melepaslah peluang aku untuk berseronok sampai ke pagi. Sengaja aku rangcang sebegitu. aku nak supaya Sarfiah masih terus berkeinginan pada khidmat batang konek aku ni. sesudah selesai pusingan pertama, aku pun berehat dahulu.

Selepas memesan minuman dan makanan, kitorang berbual mesra smbil bergurau senda. Kira kira sejam kemudian kitorang pun mulalah berkongkek semula. Dari petang hinggalah ke pagi besok, sebegitulah aturcara aktiviti seksual yanng kitorang lakukan.

Entah berapa pusingan aku melantak vagina si Sarfiah, aku sendiri pun tak pasti. Tapi anda cuba cubalah perhitungkan. aku cukup puas bila dapat vagina dara yanng cantik dan lincah pula mengongkek.

Manakala Sarfiah pula gembira dapat selesaikan masalah kewangannya. Di samping itu diorang jugak telah menikmati bonus istimewa. Ia itu dapat puas merasai penangan batang konek aku yanng tak bersunat ini.
Suami Rindu Cipap Sundal ***
Suami Rindu Cipap Sundal, sex story , Suami Rindu Cipap Sundal cerita lucah melayu, Suami Rindu Cipap Sundal cerita seks malaysia, Suami Rindu Cipap Sundal seri lucah boleh, porn, erotic novel sex, Suami Rindu Cipap Sundal



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/