Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku

Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku | Kisah ini berlaku di condominium saya. saya bekerja denngan firma swasta. umur saya adalah dlm 40an tapi masih membujang lagi. Pendapatan saya bolehh di katakan lumayan juga. Pada bulan lepas, pakcik saya telah menumpangkan anak dia di rumah saya agar senang untk bersekolah di sebuah sekolah yg terkenal di kl.

Nama sepupu saya tu Ilssa. umur 18 tahun. Orangnya putih, bontot tonggek, sederhana rendah tapi tentang barang dia. mak datuk mengalahkan model. payudara dia besar pejal walau pakai baju kurong sekali pon, bila dia berjalan bukit kembar tu membusung ke depan.

Dubur dia besar tapi pejal, tonggek sedikit. Muka jangaan cakap macam Preity Zenta. Dari mula jumpa dia saya memanng geram mahu benamkan muka saya dekat bukit mekar tue. Tapi saya perhatikan awek nii pemalu sikit.

Tiap kali saya pandang dia tunduk malu. saya sempat bertanya pakcik saya samada dia percaya dekat saya. dia tersenyum dan berkata percaya habis. Seminggu di rumah saya Ilssa jarang keluar dari biliknya.

Kalau bersua pon pada waktu makan aje. tu pon kadang dia makan dlm bilik die. Pada satu malam saya terserempak dngn Ilssa baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk.

Zakar k saya serta merta terpancut naik. Mana taknya, tuala yg membalut tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas kelihatan. zakar saya didalam kain bagi mahu pechah kembang menahan nafsu gelore bila di acah begittu.

Bila berselisih Ilssa cuma tunduk malu aje. dia perasaan, mata saya mengikutnya hingga ke daun pintu. Bau badanya sunggoh wangi. mgkin baru lepas di sabun. Di sebabkan oleh tak tahan melihat godaan Ilssa, saya pon pergi ke bilik air bersiap untk mengerjakan adik saya.

Masuk ke bilik air saya pon mula mengenggam zakar k saya yg besar, berkilat dan panjang. saya ambil sedikit sabun dan saya lumur sepanjang kepala zakar saya. saya mula mengoyang zakar saya mula tu perlahan kemudian semakin laju.

Dalamm kepala saya bayangkan wajah Ilssa berkemban. Berdecit decit bunyi zakar di goyang bercampur sabun. dalamm kegelojohan saya untk melancap, saya lupa untk tutup pintu bilik air. Tanpa saya sedari pintu bilik air di buka oleh Ilssa.

Terkejut saya bila melihat wajah Ilssa. Tangan saya masih lg memegang kepala zakar yg besar berkilat. Muka Ilssa saya lihat merah padam. Matanya menjeling kearah senjata saya yg besar dan garang tue.

Dia berkata "minta maaf pakcik, Ilssa mahu ambil seluar dlm Ilssa. " Lidah saya kelu untk berkata. Ilssa kemudian memandang ke muka saya dan berkata "boleh tak Ilssa tolong lancapkan packcik".

Cerita Sex Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku

"Kasihan Ilssa tengok packcik melancap sendiri". saya bagaikan tak percaya denngan kata-kata yg di ucapkan oleh Ilssa. Sepupuku yg saya sangkakan innoccent rupanya kuat seks juga. Ilssa menyambung lagi" ini adalah balasan Ilssa kepada pakcik yg telah banyaak menolong Ilssa".

Ilssa bergerak kearah saya dan mula mengambil lotion Baby Johnsonnya. Di picitnya botol lotion tersebut dan bercret lotion memenuhi tangan Ilssa. dia melumur lotion tersebut di kepala zakar saya.

Tersendut-sendut kepala zakar saya bila di belai oleh tangan halus Ilssa. Ilssa menarik kepala zakar saya kearahnya. saya mengikut macam lembu di cucuk hidung. Kemudian Ilssa memegang kepala zakar saya dan di pimpin hingga ke bilik tidur saya.

Ilssa bersuara" kat atas katil baru sedap, pakcik baring relaks, Ilssa akan lancapkan pakcik sepuas-puasnya". smbil berkata begittu Ilssa senyum manja ke arah saya. Tangan Ilssa mula memainkan peranannya.

Batang konek saya di gosok secara perlahan. mula dari takuk atas hingga ke telur. "Em. sedapnya Ilssa" kata saya. Ilssa menjawab " ya ke pakcik". Tangan kanan Ilssa mengoncang batang konek saya secara perlahan dan tangan kirinya menarik dan meramas buah saya yg labuh itu.

"Oh. Ilssa sedap betul. cara Ilssa lancapkan pakcik" kata saya lagi. Ilssa menyambung "packik jaga Ilssa mahu lancap laju sikit nie" "Kalau daah mahu keluar beritahu Ilssa". Ilssa mula goncangan hikmatnya.

Smbil mengoncang denngan pantas, tangan kirinya tak putus-putus meramas dan menarik sarung telur saya. saya kegelian dan kesedapan bila di lancapkan begittu. Kepala zakar saya mengembang denngan begittu besar sekali petanda adik saya akan muntah pada bila-bila masa.

Saya berkata pada Ilssa" pakcik daah tak tahan sangat Ilssa, sperma pakcik daah mahu menyembur" Tiba-tiba Ilssa menghentikan goncangan padunya. Ilssa menjawab" jangaan keluar dulu pakcik, belum masanya, pakcik belum puas di lancap".


Cerita lucah Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku
  • Dia mengengam kuat pangkal batang konek saya. Bila dia lihat saya kembali tenang, Ilssa memulakan semula goncangannya. bgitu lah di buat berulangkali. saya tak tertahan denngan penyeksaan yg di lakukan oleh Ilssa.
  • Saya merayu kepadanya "Ilssa, pakcik daah mahu keluar nie. tolonglah lancapkan terus. " Akhirnya Ilssa akur denngan permintaan saya. dia mempercepatkan goyangan tangannya. zakar saya yg memanng mahu terpancut sedari tadi menyemburkan isi kandunganya denngan begittu banyaak sekali.
  • Habis tangan gebu Ilssa basah diliputi sperma saya. Mengigil-gigil badan saya menahan kesedapan yg teramat sangat. Ilssa tak berhenti disitu. dia terus memerah dan meramas buah saya. Katanya "pakcik keluarkan air tu lagi, Ilssa akan goyangkan lg sampai kering air dlm pundi telur pakcik nie. " Di ramas, ditarik dan di goyang batang dan telur saya sepuasnya oleh Ilssa.
Setelah habis adngn melancap, saya dan Ilssa tersandar di bucuk katil. saya keletihan dan Ilssa masih lg memegang kepala zakar saya. Selama setengah jam begittu , adik saya pon bangikt semula petanda mahu minta di lancap lagi.

Ilssa tersenyum gembira melihat kepala zakar saya membesar semula. Ilssa berkata" kasihan pakcik kepala zakar besar nii tak dapat main vagina , kalau ada bini mesti tiap malam dapat balun vagina " saya menjawab" vagina Ilssa kan ada. bagilah pakcik balun vagina Ilssa".

Ilssa membulatkan matanya kearah saya. "Tak bolehh pakcik. Ilssa masih dara, kalau lancapkan tak apa". saya menjawab lagi" abis pakcik mahu sumbat mana kepala zakar besar pakcik nie. kat mulut Ilssa".

"Eh geli Ilssa. pakcik nii pengotorlah" balas Ilssa lagi. saya sambung puuk rayu saya" kalau gitu bagi pakcik balun bontot Ilssa je, kalau di belasah pon tak sapa tahu".

Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku cerita melayu lucah, Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku kisah blue seri malay Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku

Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku


Saya jer mengusik tapi denngan tdk di sangka Ilssa angguk tanda setuju. zakar saya terangguk-angguk kegembiraan. saya tdk bertanya kali kedua lagi. saya baringkan Ilssa secara menongeng dan saya jilat lubang bontot awek belasan tahun nie.

Mak datuk keciknya lubang bontot Ilssa. saya jilat sekeliling lubang jubor Ilssa dan kemudian saya tusukkan lidah saya kedalam lubang bontot dara itu. Mengerang kesedapan Ilssa bila di perlakukan begittu.

Dia berpesan " pakcik perlahan sikit tak tahan geli. bila mahu masukkan nanti taruh lotion tu banyak-banyak. Ilssa takut bontot Ilssa koyak" saya tak hirau denngan permintaan Ilssa. Pada masa itu saya telah di rasuk hantu.

Saya jilat lubang bontot Ilssa sehingga bersih. Manis rasanya bontot anak dara 18 tahun ini. saya kemudian bangun dan melumur batang konek saya denngan lotion. Hampir habis satu botol lotion tu saya kerjakan.

Saya menongengkan Ilssa dan menghalakan kepala zakar ku di lubang bontot Ilssa. saya berkata "kalau sakit beritahu pakcik". saya pon menekan sedikit kepala zakar tu ke lubang bontot Ilssa.

Ilssa mengeletek kesakitan. "Pakcik sakit, perlahan sikit". saya tarik kepala zakar saya dan cuba sekali lagi. Kali ini hampir lepas takuk tapi Ilssa daah mengelupur. Ilssa daah mula menangis.

"Pakcik kepala zakar pakcik besar sangat. Ilssa tak sanggup". saya pujuk Ilssa" kami try sekali lagi, kalau tak bolehh masuk, pakcik tak main bontot Ilssa". saya bertekad apa cara pon bontot dara 18 tahun nii mesti di balun oleh saya malam ini.

Cubaan ketiga saya mendatangkan hasil. Tusukan padu saya berjaya melepaskan takuk saya kedalam lubang bontot Ilssa. Terangkat-angkat kaki Ilssa menahan kesakitan. Sempit sunggoh bontot awek perawan. sorongan batang konek saya ke lubang bontot Ilssa di lakukan secara perlahan-lahan.

Ilssa mendesis kesakitan apabila sorongan saya bertambah pantas. "pakcik. perlahan. koyak jubor Ilssa nanti". Mendengar rayuan awek sunti nie, zakar saya tak tertahan untk memancutkan isinya. saya tarik keluar batang konek saya dan Ilssa menyambut denngan tangannya.

Di lancapnya zakar saya denngan begittu pantas sekali. Creet. creet. cret sperma saya memancut membasahi cadar katil saya. Ilssa seperti kehilangan akal. batang konek saya di kerjakan sampai lembik tak bermaya.

Kata Ilssa" balas dendam krn batang pakcik telah balun bontot Ilssa sampai melect. susah Ilssa mahu berak lepas nie". Selepas peristiwa itu setiap malam saya dapat balun bontot Ilssa.

Sekarang Ilssa semakin pandai menggunakan bontot nya untk melancapkan batang konek saya.
Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku ***
Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku, sex story , Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku cerita melayu lucah, Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku kisah blue seri malay Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku, porn, erotic novel sex, Sepupu Bohsia Melancap Zakar Aku



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/