Seks Suami Isteri Melayu

Seks Suami Isteri Melayu | Malam Pertama. Hatiku rasa berdebar tidk terhingga. Maklumlah selama ni penat saya menahan rasa. Selly, isteriku mmg jelita and manja orangnya. Selama kitorang bercinta and bertunang, batang kote saya ni asyik kerass je bila melihat Selly. Semua mengenai Selly menarik perhatian saya.

Wajahnya yangg comel, senyumnya yangg manis. kulitnya yangg putih gebu. rambutnya yangg panjang. pendik kata kalau Selly ada depan mata saya, batang kote saya ni mmg terus tegang. Apatah lagii Selly ni montel orangnya.

Badannya berisi, sendat terutama di bahagian dubur and dada. Si Selly ni suka menyeksikan dirinya. Suka dia pakai baju ketat-ketat. Low cut pulak tu. Kalau dia keluar denngan saya masa kitorang bercinta atau masa bertunang.

Meleleh airliur saya melihat sebahagian pangkal tetek nya yangg tersembul dari t-shirtnya yangg nipis and ketat tu. Geram saya menahan perasaan. Rasa mahu ramas je tapi saya tahankan saja.

Saya malu sebenarnya mahu buat apa-apa. saya takut tidk pasal-pasal Selly marah pulak. saya sayangkan Selly so saya tahankan jer perasaan tu. Hm menderita juga jiwa saya menahan gelora perasaan and nafsu bila berhadapan denngan Selly.

Hemm. Selly manja orangnya. Kalau dia merengek mak datuk. terus saya jadi cair. ada masa berjam-jam saya blh bergayut denngan Selly kat talipon. Suara dia yangg manja tuu buat saya stim.

Selalu saya talipon Selly sebelum tidur. batang kote saya tegang je mendengar suara manja Selly. alahai Selly, kerna Selly saya tidk tahan. sampai saya dapat wet dream je selalu.

Semuanya kerna Selly. So malam ini malam pertama saya denngan Selly. saya siang-siang daah menunggu Selly di bilik tidur, atas katil. Suasana romantis sekali denngan cahaya lampu yangg samar-samar di kiri-kanan katil.

Cerita Sex Seks Suami Isteri Melayu

Selly agaknya di bilik air. saya terbaring. Terasa gembira sekali kerna kini Selly yangg kusayangi menjadi isteriku and milikku. Tiba-tiba saya tercium bau wangi. Selly tercegat disisiku denngan pakaian tidur yangg tipis.

Terbeliak mata saya melihat Selly. terpegun denngan kejelitaan Selly. dia memandangku denngan senyuman yangg sungguh menggiurkan. Abang. sepatah kata yangg sungguh perlahan and manja keluar daripada bibirnya. saya terus bangkit, terus memeluknya erat-erat.

Bau Selly harum and wangi. Dadaku menyentuh dada Selly yangg pejal. batang kote saya menyentuh pepek Selly. saya terasa batang kote saya menegang. dalamm keadaan berdiri, saya kucup bibir Selly.

Terasa manis sekali kucupan itu. Terus saya hisap kedua bibirnya atas and bawah. Selly memejamkan matanya. Membiarkan jer saya memperlakukan apa jer kepadanya. Kemudian saya mula meneroka ke dallam mulutnya.

Lidah Selly saya kulum and saya sedut. Tangan saya membuka kutang bajunya satu demi satu. kitorang masih berciuman. Baju Selly tanggal ke lantai. Selly bogel di depan mataku. saya yangg hnya berkain pelikat kemudian turut sama bogel.

Badan kitorang yangg tidk berpakaian menyentuh antara satu sama lain. Kehangatan badan Selly and badanku terasa sungguh memberahikan. Perlahan-lahan, smbil mencium Selly tanpa henti di dahi, bibir, pipi and lehernya, tanganku mengusap-ngusap tetek Selly yangg bengkak itu.


Cerita lucah Seks Suami Isteri Melayu
  • Saya usap-usap tetek Selly kanan and kiri perlahan-lahan. Jejariku mencari-cari puting buah dada Selly. puting buah dada Selly yangg kecil itu saya picit-picit perlahan. Kedua-dua putingnya saya picit and saya gentel sehingga kedua-duanya tegak, seolah-olah bunga yangg kembang mekar.
  • Selly merengek perlahan keseronokan. batang kote saya makin keras, nafsu saya makin menyala. Nikmat sungguh terasa namun kutahan juga. Perlahan-lahan saya merebahkan Selly di katil. Kedua dadanya yangg besar and menegang itu kelihatan indah dallam cahaya yangg samar-samar.
Saya pon terus meramas-ramas tetek Selly. saya uli-uli kedua-dua dada yangg tegang itu. Selly merengek kelemasan. puting buah dada Selly saya gentel kanan and kiri. Selly tidk tahan. saya pon tidk tahan.

Kehendakku selama ini kuturutkan. Terus saya melekapkan bibirku di puting kanan Selly. aduh sedapnya. saya tarik-tarik puting buah dada Selly perlahan-lahan denngan bibirku. Kemudian saya jilat-jilat sekeliling puting buah dada Selly.

Seterusnya saya isap and nyonyot. Kanan and kiri puting buah dada Selly, saya isap, sedut, nyonyott sepuas-puas hatiku. Selly mengerang kesedapan. batang kote saya tegangg and kerass. perlahan-lahan saya meletakkan batang kote saya di hadapan pepek Selly.

Seks Suami Isteri Melayu cerita melayu sex, kisah blue lucah Seks Suami Isteri Melayu, cerpen malay Seks Suami Isteri Melayu

Seks Suami Isteri Melayu


Saya usap-usap gua pepek Selly denngan batang kote saya. Selly tidk tahan lagi. dia memegang batang kote saya and menolak masuk batang kote saya ke dallam pepek nya. "tdk tahan bang. cepat bang" bisiknya perlahan.

Akupun segera menekan batang kote saya perlahan-lahan masuk dallam pepek Selly. Selly mengerang kesedapan. saya tekan lagii sikit, Selly mengerang. "Sakit bang". Akupun tekan perlahan-lahan. smbil tekan saya terus meraba tetek Selly.

Saya usap. saya ramas. saya sedut. mmg tetek Selly kunci nafsu Selly. Makin saya gomol makin bernafsu si Selly. Terus kutekan batang kote saya. Makin dalam. Selly sakit. tapi kuteruskan.

Sehingga separuh batang kote saya masuk ke dallam gua Selly. Kemudian penerokaan saya hentikan kerna kesian kat Selly. saya terus memuaskan nafsunya denngan menjilat sekeliling pepek Selly. kumasukkan lidahku di dinding pepek Selly.

Selly mengerang. sperma keluar dari lubang pepek Selly. semuanya kujilat and telan. saya mahu puaskan Selly. Biar dia kepuasan. Seranganku masih kepada tetek Selly. mmg saya suka sangat tetek Selly, saya letakkan kepalaku di antara kedua buah gunungnya.

Sedap. Kemudian saya letakkan batang kote saya antara dua dada Selly. saya kepitkan batang kote saya denngan dada Selly. kemudian saya terus terpancut. tidk dapat saya tahan lagii nafsu berahiku.

Itulah cerita malam pertama saya. hehehe. tidk dapat masuk semua. separuh sahaja. tapi saya tidk kisah. lubang pepek Selly milik saya. bila bila masa saya blh meneroka, batang kote saya akan menjadi tetamu lubang pepek Selly.

Lagii and lagii and lagii.
Seks Suami Isteri Melayu ***
Seks Suami Isteri Melayu, sex story , Seks Suami Isteri Melayu cerita melayu sex, kisah blue lucah Seks Suami Isteri Melayu, cerpen malay Seks Suami Isteri Melayu, porn, erotic novel sex, Seks Suami Isteri Melayu



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/